Video: DJ Skizz ft. Masta Ace & Nature – Metal Bars

Off DJ Skizz’s new album, B.Q.E., which is out now.

Spotted: 2DBZ

Previously: DJ Skizz ft. Roc Marciano, A.G., O.C. & Godfather Pt. 3 – Light Years | DJ Skizz ft. Lil Fame & Ill Bill – Vio-Lence (Video)


AddThis Social Bookmark Button

26 Responses to “Video: DJ Skizz ft. Masta Ace & Nature – Metal Bars”

  1. JR Says:

    nigga spent the last 6 months hanging on too bsk every word

    you sweet cupcake

  2. ayo Says:

    I was playing cards with that nigga

    I pulled his cards

    I won

    Whattup bsk

    Now whos in they feelings

    searching for retribution

    You, thats who

  3. ayo Says:

    Don worry drake, jr coming home to you all in his feelings

    Just how you like it

    ;)

  4. JR Says:

    stop explaining yourself faggot

    lol/smh

  5. ayo Says:

    Now bighostfase dont youcome back with the need to say sum slick

    Keep it movin

  6. ayo Says:

    Explanations before the melt,right

    That profile ether is so much

    You soooo smart

    Lmfao

  7. ayo Says:

    Niggas trick you to believe they so smart

    They brain soft like banana pudding

    Stick to the finances

  8. ayo Says:

    Push them buttons b

  9. b Says:

    Niggas trick you to believe they so smart

    They brain soft like banana pudding

    Stick to the finances

    > I’m saying. Niggas would be iight if they played they part, cant be an etherer with no wit, sense of humor whatsoever. just post pics.

  10. ayo Says:

    Just post pics of your loafers

    Thats all you really good for

  11. TS-LTE Says:

    Okay…

    A rabid disease infested Sanaa Lathan or..

    A clean bill of health Judge Judy?

    Choose wisely.

  12. TS-LTE Says:

    cOLD, you might wanna sit this one out bro.

    You’re biased.

  13. JR Says:

    lmaooo

  14. TS-LTE Says:

    50 – Many Men = melt?

  15. cOLD Says:

    Okay…

    A rabid disease infested Sanaa Lathan or..

    A clean bill of health Judge Judy?

    Choose wisely.

    ^ what kinna disease though, be clear.

  16. cOLD Says:

    50 – Many Men = melt?

    ^ never gave it much thought, but yea.

  17. TS-LTE Says:

    ^ what kinna disease though, be clear.

    ^

    That Lionel, thunder… THUNDER… THUNDER CATS… HOOOOO!!!! Clap

  18. JR Says:

    A rabid disease infested Sanaa Lathan or..

    A clean bill of health Judge Judy?

    Choose wisely.

    ^

    lol/smh

    no thanks

  19. TS-LTE Says:

    That thunder clap, clap.

    That NOLA clap

    You know what, I’ll take Ms. Lathan. But I’ll just stand in the corner and best off while she naked.

    I ain’t rollin them dice.

  20. JR Says:

    50 – Many Men = melt?

    ^

    nah

    hit em up tho, now thats a melt

  21. TS-LTE Says:

    50 – Many Men = melt?

    ^

    nah

    hit em up tho, now thats a melt

    ^

    Yeah. But Many Men was def a melt tho.

  22. ayo Says:

    Nerds talking about melts

    Is this a melt? Yeah, but this is more of a melt

    Yeah he def melting

    Lmfao

  23. cOLD Says:

    as long as its not the hi five ghost, i’ll take Sanaa.

    Meagan Fox raw on her rag

    or

    scarlett johansson fresh out the shower.

  24. tHe kiD fRanKiE Says:

    SuperUgly is a melt

  25. TS-LTE Says:

    I’m a nerd, true.

    Better than having bad credit.

    *shrugs*

  26. ayo Says:

    Reads like a melt

Leave a Reply