Nickelus F & Ohbliv – Yellow Gold 2 (Mixtape)

Nickelus F and producer Ohbliv unleash their joint project Yellow Gold 2.

Tracklist and download link below.

Download: Link


AddThis Social Bookmark Button

45 Responses to “Nickelus F & Ohbliv – Yellow Gold 2 (Mixtape)”

  1. Sonny Moore Says:

    LMAO @ “filing complaints”

    carlton banks ass nigga

  2. Kid Cudi Says:

    Shoutout to A-Rod for suing them MLB devils

  3. tHe kiD fRanKiE Says:

    Lol

  4. TS-LTE Says:

    NERD – God Bless Us All >>>

    The Jadakiss version is all sorts of ill too.

    “You’re brown in this world lil bruh. And this world is black and white lil bruh. Hold ya head lil bruh. I got you lil bruh.”

    My big brother used to always cue this up when I came to him and told about the vile shit I had to deal with and correct on a day to day.

    It’s shit like that that help you get through.

    If you haven’t heard either one of them shits, I suggest you get your research on.

    Big brothers >>>>

  5. b Says:

    Gob what state was your late father the senator of?

    I aint know you had family in the congo and congress.

  6. The Don Dubb Dollar$ Says:

    It ain’t much u can do Gob..it jus ain’t bruh..uncomfortable truth

  7. tHe kiD fRanKiE Says:

    Dey tryna say gob white?!?

  8. b Says:

    Kid Cudi Says:
    October 4th, 2013 at 1:50 pm
    Shoutout to A-Rod for suing them MLB devils

    > Aint you half devil semi satan?

  9. The Don Dubb Dollar$ Says:

    Accept it..move on

  10. TS-LTE Says:

    & why complain if u don’t get da satisfaction u want..? & don’t u know da police can make it VERY uncomfortable for you & your fam if complained on..? U thank dey jus gon let u waltz in da station willy nilly witout no repercussions..?

    ^

    A-1 be bringing points home like I wish I could man.

    x_TS-LTE__

  11. Sonny Moore Says:

    good afternoon Officer

    good heavens, i do belive my civil rights have been violated

    a police officer stole my screen name

    i would hereby like to file a complaint

    Sincerely, Gob JR bluth

  12. JR Says:

    Well i’ll tell you one thing i ain’t letting shit slide after spending a night in jail for no reason

    i wasn’t “conditioned” that way

    we’ve come all this way just to play possum ?

  13. brolic fonts Says:

    waltz in da station willy nilly

    ^for some reason this is cracking me up

  14. Kid Cudi Says:

    N.E.R.D.>>>>>>

  15. &What?! Says:

    Pusha album is the one.

  16. &What?! Says:

    Big Sean proposed to Naya Rivera.. he’s winning

  17. JR Says:

    So now i’m white because i refuse to be a victim ?

    lol k

  18. Cypher Says:

    if jr wanna write complaints let ‘em.

    i mean niggas on nahright typing complaints, to equal effect so…

  19. TS-LTE Says:

    Well i’ll tell you one thing i ain’t letting shit slide after spending a night in jail for no reason

    i wasn’t “conditioned” that way

    we’ve come all this way just to play possum ?

    ^

    Gob, I been pistol whipped by cops, beat the fuck up by cops, harassed, burners flashed as soon as they approach the vehicle in broad day, had dogs put on my car, called all kindsa shit and you think a fucking complaint gone do?

    You think that’s gone change shit? Especially when they’ll fuck with your whole family as a unit.

    Do you know how many unarmed blacks cops shoot in the Chi? And never ever face charges?

    You don’t think complaints been filed?

    You got the nerve to try and distance yourself from is like that too bruh?

    LOL. Ok man. Go head on in your perfect world.

    I pray to God you stay out of harms way young man.

  20. JR Says:

    If i get popped for no reason other than the colour of my skin, i’m proceeding accordingly through my lawyer whether it’s filing a complaint or suing

    either way i’ll have a legal record of what happened, it can only help me in the long run

  21. TS-LTE Says:

    These cuts over my eyes tell no lies kid.

    And I damn sure ain’t got no fucking Victim’s mentality fam.

    You going hard right now with the “little us, bigger you” tactics bro.

    I’m just warning you. I ain’t the only one who spidey senses going off. That’s the reason they jabbing.

    I’m not jabbing.

  22. The Don Dubb Dollar$ Says:

    Mannnn……

    2 real TS…2 REAL my brotha…..we share da same pain cuhz RealShit

  23. Gob Bluth Says:

    If you got popped by NYPD….you should be lucky to be alive…..

  24. The Don Dubb Dollar$ Says:

    It ain’t simple as dat doe Gob..history PROVES othawise is all we r sayin….on dat note I’m out

  25. tHe kiD fRanKiE Says:

    TS v gob….

    Intersting

  26. Gob Bluth Says:

    41 Shots!!!! Yung Amadou…..

  27. TS-LTE Says:

    MobbDeen had posted a story by way of King Joffe Joffer on this wealthy Black man who was a music executive for about 30 years. He said when he gets pulled over he breaks out in cold swears and refuse to take his hands off the steering wheel.

    This nigga been rich for 30 years and he can’t shake that shit fam.

    Just know it ain’t just “disenfranchised” niggas on this board. This shit is everywhere.

    And no, that little complaint ain’t gone stop you from coming up missing when pressure is applied.

  28. Gob Bluth Says:

    NYPD don’t give a fuck about Africans, bro….They have a track record of sticking plungers in Africans asses and shooting them 41 times for holding up their wallet…..Jus’ saying….

  29. Cypher Says:

    speaking of complaints, did you file a complaint when your sn got jacked?…

    if so, was it effective?

  30. TS-LTE Says:

    We all know a nigga personally that got changed over by a cop.

    And it’s usually the good nigga too.

  31. The Don Dubb Dollar$ Says:

    One last thing doe

    http://m.huffpost.com/us/entry/241407
    ——
    Dey can come get u in da Hamptons 2….MY BROTHA….

    A-1 out…

  32. TS-LTE Says:

    speaking of complaints, did you file a complaint when your sn got jacked?…

    if so, was it effective?

    ^

    Man, y’all don’t hear the root of this tho..

  33. TS-LTE Says:

    Peace King.

  34. TS-LTE Says:

    http://m.huffpost.com/us/entry/241407

    ^

    Smh…

    BeerGate, lol/smh.

    Very effective…

    Ahem

  35. JR Says:

    Im sorry for your troubles TS but your story emboldens my way of thinking more than anything

    we have to do something, i offered a solution based on the way our government works

    let’s not act like there aren’t any options or people who’ve successfully sued, the have those cameras on those cars for a reason

  36. JR Says:

    Cypher when the last time you got any puss ?

  37. TS-LTE Says:

    Not looking for sympathy Big Homie. I’m just making the case that filing a complaint just won’t work. It’s been exhausted already.

    Best way to counter violence is with violence. History has proven that. Hell, the US still proves that.

    Silent Weapons For Quiet Wars been upon us.

    They been fucking with people for too long. It’s time to fuck back.

  38. Kid Cudi Says:

    &What?!
    20 mins ago
    Big Sean proposed to Naya Rivera.. he’s winning

    ^

    How’s he winning? Rap niggas be wifing these hoes after 5 months

  39. b Says:

    Cypher when the last time you got any puss ?

    > Cyphers timing tho>>>>>

    Nigga missed his calling.

  40. TS-LTE Says:

    That’s the reason I posted that link of homie murking out them 2 cops the other day.

    He was buying his shit in the store and the cops came in and started going in on him, calling him wetbacks and niggers, and tunnel diggers and shit. The man was buying meats and shit for his fam. Homie got fed up and the told the cop to stop. The cop called him another racial slur.

    That nigga came off his hip and put 2 in the cop standing by the counter, finished the clip in the cracka talking that shit, walked up, snatched the cops gun of his hip and emptied THAT motherfucker in his ass.

    That’s the typa shit you need, IMO. More Chris Dorners.

  41. Cypher Says:

    Cypher when the last time you got any puss ?

    ^
    Not sure, how long ya mom been on her peri… nvm

    look im here for the fuckery but to clarify my question so you dont take offense, if you want to file complaints file them, but the question is what do you do when the complaints arent effective?

  42. Gob Bluth Says:

    Lol…..My detached from reality nigga….How you live in MY city, NYC…..Home of “Stop & Frisk”….where random ppl of color get targeted unfairly, just becuz they look “SUSPICIOUS”…..Bro, you must not live in NY, cuz even in Westchester county you dealing w/ Driving While Black…..Walking While Black……Talking While Black issues w/ den Boyz N Blue…..Lotta them lawsuits n complaints rarely see the light of day due to technicalities…..and most of these ppl unfairly targeted come from low-income backgrounds where retaining the proper legal representation isn’t affordable……Complaining is cool if that’s your way of seeking change….I guess….You 90′s babies…..boy…..Them iPhones n iPads got y’all detached from reality….But fuck it, tho…LMAO..

  43. brolic fonts Says:

    there was a video on worldstar of this black dude filming on his phone when he got stopped and dude owned the cop. protection when you can I guess

  44. The Don Dubb Dollar$ Says:

    Last time I swear but dis seems fittn 4 conversation….

    http://usatoday30.usatoday.com/news/nation/2004-06-17-police-shot_x.htm
    ——-
    Solution..?

  45. tHe kiD fRanKiE Says:

    I’m entertained

Leave a Reply