Jay-Z Covers Vanity Fair

Hits newsstands in New York and Los Angeles on 1/10 and nationally on 8/10.

UPDATED: Read the cover story here.

Previously: Jay-Z x Barney’s New York Holiday Collection


AddThis Social Bookmark Button

56 Responses to “Jay-Z Covers Vanity Fair”

  1. Rajon Trondo Says:

    And I Diddy bop like I tore a ligament.
    Killa!

  2. Rajon Trondo Says:

    So .. This mag will be on newsstands in NY and LA on January tenth ? Everywhere else has to wait for august tenth?

    Mr x must be from Europe or some shit .. Cuz we Dont really format dates like that over here

  3. Cypher Says:

    Lets see how Obama deals with this shit..

  4. cOLD Says:

    left my headphones in he whip, but I need to hear that Nas “what goes around” for something. Shits playing in my head and its echoing like an empty room.

    “these black killer companies making money off us”….

  5. cOLD Says:

    I got the baddest chick in the game wearing my chain.

    ^ how many more years B, can hold that crown. what she like 30 something. That wall fastly approaching.

  6. cOLD Says:

    Hale, still bad as ever, and chick pushing 50. Same with the always fly Lisa Raye.

  7. London Bloke Says:

    Mr x must be from Europe or some shit .. Cuz we Dont really format dates like that over here

    ^astute

    You americans are backwards

  8. London Bloke Says:

    Stacy Dash just starting to show signs of age. Milian hav stayed pretty fresh

    Mya improving with the years

    her thighs >>>

  9. cOLD Says:

    Mya improving with the years

    ^ oh yesss.

    some could argue, she’s still relevant just cause them thighs. She aint had a hit song in a bit.

  10. London Bloke Says:

    I must say, Breaking Bad rounded out nicely – Walt dying having left his mark figuratively and literally on his favourite child – the meth lab. That which gave him the ego boost he craved to become alive once again having being robbed on Grey Matter.

    I’d say GOAT show w/Sopranos

  11. cOLD Says:

    >>>> being sleepy at work.

  12. cOLD Says:

    you seen the the trailer for Jessie Pinkman in that new Need For Speed flick…

    he might have a difficult time shredding that BB fuckboi persona…

    its the GOAT show curse. Tony Soprano himself suffered from that typecast curse. He had to play a faggot to drop that Gansta pigeonhole. One dude who’s been able to break away from being typcasted, is Stringer Bell, to bad I can’t say the same for Avon. He’s been a thug on screen ever since. And his first role was as fucking Jimmy Hendrix.

  13. cOLD Says:

    Andre 3000 as Jimmi Hendrix, will do for him, what Ali did for Will Smith and Ray Charles did for Jammie Fox. Dude about to be a household name.

  14. cOLD Says:

    it’s wierd you read about some of these black entertainers of the past… there’s a long list of them who died from drug overdoses….

    makes you wonder.

    you came up during teh height of racism and discrimination. But were granted opportunities and a lifestyle others could only dream about because of your talent. Then you OD.

  15. London Bloke Says:

    Dude from Broadwalk Empire remains the pedophile on Con Air until I see otherwise

    Denzel been typecast/same character for years lowkey but that’s like an unspoken truth

  16. hood trill stunting aka trap day man Says:

    tom ford tuxedos for no reason.

    now here the icing on the cake…

    retroact i’m jus bringin it back like jordan packs.

    master marketing hov >

  17. Sarjo1988 Says:

    Sup nah? It’s been a while what’s good?

  18. London Bloke Says:

    Maybe I’m crazy too, but Kanye Zane Lowe interview made 100% sense to me. Especially about the fashion industry and the t-shirts comment.

    It was the same as the adlib in “Rich Boy – Let’s Get This Paper” but I doubt many heard that track, despite the epic beat.

    Only thing Kanye got wrong was saying he showed he could make perfection with MBDTF. Id say he was closer with one of his first three albums.

  19. London Bloke Says:

    When it’s all said and done, what do you own? You don’t own nothin’, you
    don’t own you… The nigga playin’ basketball, he don’t own that jersey, he can’t
    even be in a commercial wit’ his name on the back, so when it’s really all
    said and done, what did you do this for? What difference did you make?

    Let’s Get This Paper >>>>>

    Showed me you Southern Americans are not all Gucci Manes, there can be intelligence under that ridiculous accent

    No shots.

  20. hood trill stunting aka trap day man Says:

    think i was reading a bigghostgace review on nwts…not certain but, in it the opinion was that hov lost his touch rhymin etc etc & they drew from pound cake as a reference.

    sayin that hov kinda danced but when he got to the cake part niggas cringed.

    really tho. they’re poignant bars. in the first round of ‘cakes’ he gotta brag about his own paper. in the second round of ‘cakes’ he talmbout how he made millionaires thru partnerships. it all comes together once it’s realized that rhi rhi is hov artist & her song ‘birthday cake’ is a smash hit record.

    ”cake. cake, cake, cake, cake, augh!”

  21. S.I.K.H Says:

    under that ridiculous accent
    ^^^^
    LOL ferrous oxide aka Irony

    mornin nah

    AAVE>>Patois-pigeon words-cockney jibberish

    AAVE=African American Vernacular English for the slow niggas

  22. cOLD Says:

    too much filler in Hov’s verses lately.. Alot of augh’s placed uneccessarily. He’s comes off as though he’s bored with it. Instead of taking the beat to task he sparringly keeps it at bay..

    I like how he made a case for himself by listing his former affiliates.

  23. cOLD Says:

    sparingly >

  24. London Bloke Says:

    Roffs SIKH

    Bias opinions aside, you cannot begin to argue that Southern drawl slang gives off an impression of intelligence. Reinforced by the main representatives in the media:

    Hillbillys/hicks, ying yang twins, Gucci mane etc

  25. London Bloke Says:

    Hov aint spazzed since Grammy Family, which was ironically the warning of his return.

  26. cOLD Says:

    so Im reading about Picasso, his so called “blue” period. He called himself a mondernista and was on the cutting edge of art. I think Hov likens himself to picasso. He seems to be the face of the new modernization of rap drawing parrallels to music’s cousin paintbrush art. Abstract in a sense and staying true to doing what he wants to do. That’s picasso’s lane right there. Not to mention he had a song named after the man, and a daughter named after his most recognized period.

  27. S.I.K.H Says:

    London Bloke Says:
    October 1st, 2013 at 9:54 am
    ^^^
    just light hearted banter mate…I totally understand the difference between coonery and intelligence but language alone shouldn`t be the major factor.

    Our slavemasters all had accents which is why we speak them today.Magic Johnson is a mogul,but his diction may not suggest it.

  28. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Hov aint spazzed since Grammy Family,

    > lol.
    yeah, ok.

  29. TS-LTE Says:

    London Bloke
    13 mins ago
    Hov aint spazzed since Grammy Family, which was ironically the warning of his return.

    ^

    Niggas In Paris <<<>>>

  30. London Bloke Says:

    Yea nah Rich Boy speaks like the ultimate bamma (c) land but like I said once I listened I realised theyre not all Gucci Manes

    just light hearted banter mate…

    ^ if you actually meant to be British, it was probably the best impression I seen on Nah

  31. TS-LTE Says:

    Hov >>>>

    Niggas In Paris <<<<

  32. cOLD Says:

    Hov aint spazzed since Grammy Family, which was ironically the warning of his return.

    ^ it’s true…

    that freestyle >

    everything about it

    his eagerness to get it out (pause)
    say when!

  33. cOLD Says:

    damn I need my headphones.

    sssso independent, shi I might by Koch
    I might not stop
    places to copp
    76th floor you can call me the doc

  34. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Alot of augh’s placed uneccessarily.

    > if the rhyme flowed all the way thru then it wasn’t unnecessary.

    i see a lot of words like ‘bored’ ‘uninspired’ ‘not spazzin’ attributed to hov but be real with yaselves…

    if y’all had grew many businesses from jus one of your talents & those businesses take up a lot of your mind power…some, being more lucrative than your initial craft

    you think you’d put as much into it as when you started?

    ”er’body look at you strange, say you changed/like you worked this hard jus to stay the same!” <- ironically, from grammy family freestyle, LB.

  35. TS-LTE Says:

    Am I the only one who thinks I shouldn’t pay taxes if my fucking gov’t decides to take a break?

    I don’t wanna pay these niggas if they ain’t working.

    The fuck?

  36. cOLD Says:

    They say Hov we need you back
    so we can kill yo ass again.

  37. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Mr nice watch
    green lantern Dubai hotel freestyle
    shiny suit theory
    no church in the wild
    murder to excellence
    welcome to the jungle

    lol @ hov not spazzin on tracks since GFF.

    you trapped in the 90s niggas look odd nowadays.

  38. JR Says:

    Lets get this paper >>>>

    forgot about this record, Mase was dropping dimes if only he’d rap like that he’d go down as The Goat or at least top 5

  39. Dr. $ Says:

    if y’all had grew many businesses from jus one of your talents & those businesses take up a lot of your mind power…some, being more lucrative than your initial craft

    __

    If that’s the case…why rap?

    the new forbest list out?

  40. Dr. $ Says:

    Am I the only one who thinks I shouldn’t pay taxes if my fucking gov’t decides to take a break?

    I don’t wanna pay these niggas if they ain’t working.

    The fuck?

    ___

    nah..that makes too much sense..

  41. hood trill stunting aka trap day man Says:

    I don’t wanna pay these niggas if they ain’t working

    > hey it’s not jus them.

    some uh that paper goin to folks embedded in their couches on welfare.

    be happy?

  42. S.I.K.H Says:

    if y’all had grew many businesses from jus one of your talents & those businesses take up a lot of your mind power…some, being more lucrative than your initial craft
    ^^^
    then he should make his music available for free download to promote his other ventures.Why should we buy half hearted hov(II)??

    I tuned out a decade ago sooooo.

  43. S.I.K.H Says:

    If that’s the case…why rap?
    ^^^
    beat me to it(II)

  44. JR Says:

    Cosign that list kev, add falling off AG to that as well

    [Verse 3- Jay-Z]
    (Fallin’) And you can’t get up
    All you do is push-up
    Pull-up, sit-up
    Locked down

    i swear i got up & applauded when i heard those bars, which is kinda ironic

  45. TS-LTE Says:

    Oceans
    SST
    Pound Cake
    I Do It For Hip Hop
    3 Kings
    Open Letter

    All his guest verses..

    SMIZZASHED

  46. hood trill stunting aka trap day man Says:

    If that’s the case…why rap?

    > hey…

    shits hard bring from the slums. either you push crack rocks or got a wicked jump shot.

    gotta start somewhere. rap is an option.

  47. cOLD Says:

    No matter how much you got, how can you turn your back on more? (c) Todd

  48. tHe kiD fRanKiE Says:

    “But I usually don’t carpool, it’s pools in da car”

    Cam come talk to me remix>>>>

  49. cOLD Says:

    roff Todd didnt even get to bang out ole girl before Jessie murked him. Shame.

  50. JR Says:

    Yeah! Surprise niggas! Hey we ??? nigga! Everybody talkin’ ’bout they gettin’
    Money… Y’all niggas ain’t gettin’ no muthafuckin’ money nigga! I got
    Millions nigga and I’m still broke nigga cause that ain’t no mutafuckin’ money!

    ^

    Chill Polo

  51. Dr. $ Says:

    gotta start somewhere. rap is an option.

    ___

    In Hovs case, it should be the last option if his business ventures are as good as he says. If they clouding his mind so much he can’t push out better lyrics.

    I’m guessing his numbers aren’t adding up right.

  52. hood trill stunting aka trap day man Says:

    yeah, gob…

    AG got plenty of dancin & spazzin on it.

    i’ont know….that nigga LB livin in the land of dizzy rascals & riggs the rapper.

    in between that scale, he can’t possibly check for every hov song.

    listening to that type of accent all my life i’d be detached from whas dope too lol

  53. cOLD Says:

    Lydia seemed very cold and shrewd… but I think with a lil bit more pure product, she’da let Todd hit.

  54. tHe kiD fRanKiE Says:

    “I know my life seems exquisite
    Know where I’m from girl u wanna take a visit
    We can spin up off my pivot
    U don’t talk cuz I live it
    An da money in my pocket nuff to stack up to a midget”

  55. TS-LTE Says:

    Hood Trill Stunting Aka Trap Day Man
    1 min ago
    I don’t wanna pay these niggas if they ain’t working

    > hey it’s not jus them.

    some uh that paper goin to folks embedded in their couches on welfare.

    be happy?

    ^

    Already know man. I don’t wanna pay them niggas anyway that’s sitting on they ass without rhyme or reason.

    And these Kizzas man… Sheit. I damn didn’t wanna pay them in the first place. Bush raised the debt ceiling 53 times in one year and Obama can’t do it once every 3 years.

    Bush did that shit twice in one day and got away with it.

    Shot ain’t adding up.

  56. tHe kiD fRanKiE Says:

    AG is Jay top 3-5 albums

    Undebateble

Leave a Reply