Marco Polo ft. Organized Konfusion – 3-O-Clock

Well, Polo really went and did it this time. He reunited Pharohe Monch and Prince Po for a new Organized Konfusion record. Amazing.

This will serve as the lead single to Marco’s PA2: The Director’s Cut, due out 11/12.

Previously: The Time Kanye Shitted on Pharoahe Monch’s Jacket | Pharoahe Monch – Stand Your Ground | Pharoahe Monch on Organized Konfusion’s “Stress” Video


AddThis Social Bookmark Button

48 Responses to “Marco Polo ft. Organized Konfusion – 3-O-Clock”

  1. JR Says:

    As the fake sleep gawd you should be championing Drake more than anyone, i would think

  2. No shots, like stray dogs Says:

    http://www.rhymeswithsnitch.com/2013/09/high-tea-with-carmen-bryan.html#more

  3. cOLD Says:

    Drake is aight, when the song come on the radio… but I aint pushing that niggas cd in par.

    ..but I see you niggas, the overbearing airfreshener in the whip niggas, you blue tooth glued to the head niggas. You boot cut jean over ya sneakers niggas.

  4. hood trill stunting aka trap day man Says:

    nobody with a modern car make still plays CDs in their ride, you brick city dinosaur.

    lol.

    how hard is it to blue tooth or auxiliary wire your phone or mp3 to play anything at any given moment while you bend corners?

    from the cubicle to the casket niggas is shelled.

  5. JR Says:

    Know that I don’t make music for niggas who don’t get pussy
    So those are the ones I count on to diss me or overlook me

    ^

    accurate

  6. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Know that I don’t make music for niggas who don’t get pussy So those are the ones I count on to diss me or overlook me

    ^

    accurate

    ^
    shoots so many SNs.

  7. cOLD Says:

    lmao niggas in they feelings

  8. hood trill stunting aka trap day man Says:

    the fake sleep gawd smh lols

  9. cOLD Says:

    which one was it?

    the bluetooth glued ?

    or the bootcut jeans over sneakers

  10. No shots, like stray dogs Says:

    You slander drake even remotely and the soft niggas ironically come out in Full Force.

  11. JR Says:

    http://www.rhymeswithsnitch.com/2013/09/high-tea-with-carmen-bryan.html#more

    ^

    lol/smh

    Nas can’t catch a break

  12. No shots, like stray dogs Says:

    This nigga got ipod got drake and the best of celine dion smh.

  13. cOLD Says:

    http://www.rhymeswithsnitch.com/2013/09/high-tea-with-carmen-bryan.html#more

    ^

    lol/smh

    Nas can’t catch a break

    ^ damn she still draggin son through the dirt. wow.

  14. hood trill stunting aka trap day man Says:

    for real tho…

    drake the most transparent rapper gettin his weight up.

    why come it’s cool to come in here typing why come ya wife ain fuckin you to strangers but it’s corny to play drake hits in public jus cause he expose his feelings over slick production while yours jus on a blog?

  15. cOLD Says:

    she still kinda coming off bitter… Carmen let it go.

  16. cOLD Says:

    some of Drake music is ok, but mostly I’ve evolved past that lane…

    whycome niggas in they feelings cause ya boy aint all giddy wit drizzy

  17. JR Says:

    No one is bitter at least not on my side, it’s just ironic that you of all people would try to clown niggas for listening to Drake

  18. cOLD Says:

    picture me

    a known exporter of goods

    a nigga who made temp plates a fashion trend

    a nigga who would let his blicky spark in the dark thru the moon roof

    a nigga who braved winters in northfaces and pull down mask

    a nigga who told the feds a story like kysa sosa to get off the hook

    me

    hahaha

    playing a Drizzy disc, mp3, video or audio file.

    stop that child.

  19. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lol..

    if a SN gets in his feelings online too much does his boo take notice or no?

    whas the gauge here?

  20. JR Says:

    The gentleman doth protest too much

  21. cOLD Says:

    cont.

    a nigga who had a conneck in Jam down and Texas

    a nigga who, although nervous and suffering from an anxiety attack

    looked customs dead in they eye and mossied the fuck up outta there

    dirty as fuck.

    me?

    hahaha

  22. TS-LTE Says:

    Niggas is shooting, lmao.

    Damn man. I don’t like Drake. That’s it that’s all. His voice is annoying, his subject matter is questionable, and his singing just … Smh.

    Lol.

    “No Shots, Like Stray Dogs
    11 mins ago
    You slander drake even remotely and the soft niggas ironically come out in Full Force.”

    LOL harder.

  23. cOLD Says:

    I’m just saying pedro, me no fuck wit dee fuck boi.

  24. JR Says:

    Nas daughter is of age right ? i see why carmen is melting

    child support checks ain’t coming no more

  25. cOLD Says:

    so play your drizzy loud and proud,

    what you mad at me for
    there’s two sides of a seesaw
    get ya weight up
    if you niggas wanna see more.

    you’ll get it later.

  26. hood trill stunting aka trap day man Says:

    a nigga who, although nervous and suffering from an anxiety attack

    looked customs dead in they eye and mossied the fuck up outta there

    > so you’ll man up for your freedom but lay down losing sleep for a slore?

  27. hood trill stunting aka trap day man Says:

    who is gassin you?

  28. TS-LTE Says:

    JR
    1 min ago
    Nas daughter is of age right ? i see why carmen is melting

    child support checks ain’t coming no more

    ^

    Basically.

    She just lost her meal plan. So… you know.

  29. cOLD Says:

    testing testing…

    will the young man who skeeted in a wilderbeast pls have a seat. you have nothing to say in the way of bishes.

  30. hood trill stunting aka trap day man Says:

    destiny was jus partying with pops for his fortieth in nyc.

  31. TS-LTE Says:

    *ring ring ring*

    “Hey Destiny. It’s ya mother. Can’t you loan me $500 until to–…. Hello?”

  32. JR Says:

    lol at the contradictions

    niggas ain’t seeing clearly, must be the lack of sleep

  33. TS-LTE Says:

    JR
    0 mins ago
    lol at the contradictions

    niggas ain’t seeing clearly, must be the lack of sleep

    ^

    *pulls brim of hat down*

  34. cOLD Says:

    absolutely nothing.

    I mean dude.

    open up your wallet

    see that monolithic figure to the right of the toddler

    yea that one.

    kill yo self.

  35. cOLD Says:

    says the sn who got juxed for his sn

    lmao

    this has got to be a joke righ?

  36. cOLD Says:

    nigga.

    a nigga running ’round with your sn right now gawd

  37. TS-LTE Says:

    You niggas was once cool.

    Don’t let Drake come in between you two. [Stop]

  38. Fyodor Drostoevsky Says:

    I dunno yall, I see Drake’s lane of recontextualizing old hardbody records/classics into simp anthems.

    shit just makes me sigh

    Hov rapping bout various cakes and shit… life is too short for this fuckery and mediocre raps.

  39. TS-LTE Says:

    nigga.

    a nigga running ’round with your sn right now gawd

    ^

    Shit man..

    Nothing Was The Same…

  40. JR Says:

    I’ll take a sn jux over a ravine march anyday

    but that’s just me

  41. cOLD Says:

    we still cool, in fact I got now issues with kev either

    but my gun goeth off.

  42. cOLD Says:

    I’ll take a sn jux over a ravine march anyday

    ^ fair enough.

  43. Dr. $ Says:

    This new drake is that music that you play when you wit ya unrateable bitch and thinkin about the strong 2 you gon chop down later.

    ___

    People were asking me the other day what i meant when I was saying strong 7 or whatever..They already putting it in their language

    Their already gettin incorporated

  44. Dr. $ Says:

    They’re*

  45. Fyodor Drostoevsky Says:

    Who is JR? Sorry yall, I can’t keep up with current events/tomfuckery

  46. TS-LTE Says:

    So, is there a such thing as a weak 10?

    Or a strong 9?

    And what separate the two?

  47. JR Says:

    http://instagram.com/p/XyvRHZNFVT/

    ^

    both mother and daughter could get it

    whilst playing stillmatic, no disrespect to the Gawd mc

  48. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lol!

    ya gun go off in here? but in the streets it’s silent like you spooning ya self conscience hoping to fool ya live in smutter?

    your comment game is the sweetest drake song.

Leave a Reply