Mavado ft. Nicki Minaj – Give It All To Me

Nicki gives the Gully God the assist on his new single, “Give It All To Me.”

Previously: Mavado ft. Akon & Rick Ross – Rise Up


AddThis Social Bookmark Button

7 Responses to “Mavado ft. Nicki Minaj – Give It All To Me”

  1. ***biggumskiller*** Says:

    ***biggumskiller*** Says:
    August 25th, 2013 at 12:10 am
    Geno did pretty good tonight
    Then rex puts Sanchez in and he gets injured
    Of course Sanchez didnt want to compete
    And was miserable watching geno score touchdowns
    But Rex loves the greasy spaniard so…
    But anyway
    Cancel my week four prediction
    Look like the nigga gon start
    ***Bsk sports column revisited***

  2. Mr Smiff Says:

    Fuck yo column cuz

  3. Sarjo1988 Says:

    Going to Dennys with the wifey to fight this hangover

    #turndowntime

  4. b Says:

    October 1st, 2012 at 10:25 am
    porn= the devil.

    No homo, caught the softee saturday night wit this bitch that I kinda like smh. Worst part is, she knows this duecey joint I smashed a lil while ago. I must be numero uno on her wack nigga list smh. No more got damn naomi. I think it might be a wrap, Ima regroup and strategize
    _____
    Bitch told me she coming through the other night so I had a nice bottle of 1800 coconut on deck, I had a guiness with peanuts and popped one of those pro-zen pills,why the bitch was a no show smh.
    ____
    No Shots, Like Sick Getting A Production Credit
    20 hrs, 5 mins ago
    Fucked that bitch I caught the softee on before

    That henny bring the Wesley pipes out a nigga
    _____

    When do the Ls ever end with you?it took you almost a year to get hard (no auntie) then what you do…run online to claim a victory of a 35 yo nigga actually getting some pussy?!? Is this a win for you my loser? Sick told us u was nervous round da hoes! Auntie told us u ne’er Ws wit a woman n she thinks ya gay, YOU told us last time u had a girl Ready to Die just dropped….damn Sam you fucked up in da game. Cousin sleepin in da bunk bed house dirty as fuck n da Bronx I’m surprised a bitch actually let a gay nigga penetrate her. She couldna been more den a 4…drink this ether milk hoe….u tryna validate your straightness via puss conquest online….what kinna life u livin? Attaching ya self to sn’s…..ya bitch beg me to stop! Drink it hoe. Nah was your safe haven, ya refuge the place where no one in your life took a shit on you so much you felt comfortable Tellin the world all your Losses

    Why
    Did
    You
    Type
    This?!?

    “be thinking letx say I do get in a relationship and actually really like the girl,I’m not gon know how to act.Nigga self esteem been impacted by this shit.I have no clue what it feels like to be in a relationship cuz I’m so used to being dolo.yo my aunt be asking me if i’m gay cuz she never seen me wit a girl”

  5. no shots, like sick getting a production credit Says:

    Nicki killed this.dope

  6. plug Says:

    I have 4 fifferent types of purp

    What shall I blaze first?

    Purple goddess

    Purple kush

    Purple alien

    Or

    Neon purple

    Decisions decisions

  7. b Says:

    No Shots, Like Sick Getting A Production Credit
    20 hrs, 5 mins ago
    Fucked that bitch I caught the softee on before
    _______

    ur absolutely right.this shit is deeper than wack bitches.I’m just venting through comments cuz I refuse to go to a shrink.I count my blessings and thank god for what I do have,but certain life experiences just kill ya spirit.when I honestly don’t care if u live e or die ur in a terrible space.

    -which one is it fuckboy? Are you sure about that?
    I think…I think your feelings been hurt for ALONG time

Leave a Reply