Trina ft. Meek Mill – Ass Fat

Trina gets a hook from Meek Mill and a beat from Jahil Beats for her latest single “Ass Fat”.

Previously: Trina – Go Hard (Video)


AddThis Social Bookmark Button

26 Responses to “Trina ft. Meek Mill – Ass Fat”

  1. Free J Says:

    Tom…

  2. Free J Says:

    SMITH!!!!

  3. S.I.K.H Says:

    https://soundcloud.com/nasimquadir/in-loving-memory-of-ej-royster
    ^^^
    Yo no bullshit ,this is a dope track,dude can rap.Beat was very well produced as well.

  4. b Says:

    https://soundcloud.com/nasimquadir/in-loving-memory-of-ej-royster

    >lol

  5. b Says:

    killed you

  6. b Says:

    nasiim >>>>free j

    by a huge margin

    sorry free , but i would actually listen to this guy.

  7. Free J Says:

    That track was garbage and yearning sihk… b take ya ether bath

  8. b Says:

    https://soundcloud.com/nasimquadir/in-loving-memory-of-ej-royster

  9. tHe kiD fRanKiE Says:

    Lemme listen to this shit

  10. Free J Says:

    Lol b u have NO fans…at all.

  11. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Video: Meek Mill – Levels
    ^^^

    Meek wasting another album worthy single on another subpar MMG compilation.

    Wise up lil nigga, there’s levels to this shit.

    SN – Trina is Coke Boyz???

    French is winning as far as puss but losing as a label head. This bitch is triddash.

  12. S.I.K.H Says:

    No homo broad got that tranny face.Shoud`ve just put her ass on the cover.

  13. tHe kiD fRanKiE Says:

    If this nigga doesn’t kno or met free this is a audio melt

    He sound like a poor mans joe budden

    And 22 spins in 2 yrs is pathetic

    Free where’s the diss u made for this dude

  14. Free J Says:

    I didn’t make a diss I never met and dont know him. I dissed my sgt…my sgt doesn’t rap so he told one of his boys to do it and sent me the song via email.

  15. Gob Bluth Says:

    track was trash, nigga sounded angry & frustrated much like ya comments b

  16. S.I.K.H Says:

    “in loving memory”=ghey

  17. tHe kiD fRanKiE Says:

    B how did u find this song tho?

    And u Pom pomin when free bodied you time an time again even on your beat

    Dude did go in tho

  18. Free J Says:

    Basically when I put out the gray area volume 2 my sgt didn’t like that sugar coated shit I did cuz he knows I’m capable of better stuff, he was tryin to push me to spit bars and I didn’t wanna do that. He annoyed me enough that I got lyrical…against him. He got pissed cuz I blasted it on FB wit his picture.

    Ill upload that tonight.

  19. Free J Says:

    B googled Eric Royster or free j or oh4werd..that’s how. He got desperate.

  20. tHe kiD fRanKiE Says:

    Gob Bluth
    2 mins ago
    track was trash, nigga sounded angry & frustrated much like ya comments b

    ^thats why he cheerleading. Dude sound hurt snarling all over mic sounds like a melt if they never met

  21. Free J Says:

    My sgt a joe budden Stan so it’s funny u mentioned that…

  22. Free J Says:

    I never seen dude in my life…he lives in Georgia I think. He’s in the military or something but like I said, the song was emailed to me and me and my sgt didn’t talk for like a week or 2 at work. Stupid shit.

  23. tHe kiD fRanKiE Says:

    So…….your sgt had his homie write and record a song about some nigga he never even met….

    Wounded Stan status

    L

  24. Free J Says:

    I wasn’t even gonna drop this particular diss song… But now I will later tonight since I gave y’all the background story. All the into is there..me shoutin out April and amber…me saying fuvk rap I jus wanna get paid. You’ll see how I initiated it lol

    B a sad little creature thing.

  25. Free J Says:

    B…why did u stop commenting? It didn’t work in ya favor did it? That wasn’t the effect u wanted, was it?

    I control ur keyboard. Type about MEEE!!!

  26. b Says:

    :(

Leave a Reply