MidaZ The BEAST ft. Roc Marciano – Fire (Prod. by Marco Polo)

Orlando MC MidaZ The BEAST connects with Roc Marciano over a Marco Polo production on this new track from his debut project, AU: Another Universe, out August 20th on HiPNOTT Records.

Previously: Willie The Kid ft. Action Bronson & Roc Marciano – Medusa (Prod. By Alchemist) | Hear Alchemist’s 3-Track EP w/ SSUR Empire State ft. Roc Marciano & Action Bronson


AddThis Social Bookmark Button

12 Responses to “MidaZ The BEAST ft. Roc Marciano – Fire (Prod. by Marco Polo)”

  1. Casket Face Says:

    @Casket

    In reference to.the video.about the OG talmbout obama.shitting on him really which i agree with 100%

    You said “obama is a role.model for black youth,”

    Im not sure if it was in the first video might be a diff one but the OG makes a great point he goes on to say somthing to the effect of the following

    If black men and women really look at Obama and Michele as role.models if they really view them as symbolic role models then dig this

    Why do those same black.men and women who view the prez and first lady as role.models behave in the complete opposite fashion?

    Like OG n the vid said

    That role model shit not sincere

    Because if the majority of black pepple really thought barack and.michelle were role.models and sincerely.believed so you would think they would act accordingly

    I.E

    Barack takes care of his family
    Barack has a degree
    Michelle has a degree

    They dont talk in ebonics they carry themselves in a respectful manner

    They not callin each other niggas etc

    So its like an im not talkin about you specifically but speakin in general terms

    How can a black man say “obama is a role model” when that black man not even takin care of his fam…if obama was his rolemodel he would mimic his behavior to a certain extent no?

    How can a black woman say “michelle obama is a role model” when she wears sexually siggestive clothing in lublic? When she carries herself in a disrespect.manner? When she isnt trying to further her education?

    If.michelle was her role model she would try to mimic her behavior no?

    ^^^^^

    That’s the thing, most blacks want to be accept not realizing we will never be unless we ACCEPT OURSELVES.

    We aren’t one dimensional, we aren’t have an array of colorful subcultures and dialect.

    Our broken English is testament to our ability to adapt for survival, remember weren’t suppose to be able to EDUCATE OURSELVES.

    We did that shit, same as the Caribbean blacks…how you gon’ respect Jamaican accents and not AAVE?

    Proper diction is a choice, George W Bush certainly didn’t have proper diction…but he was white, so it was widely accepted as “okay”. What makes George W Bush and Lil Jon any different?

    For people LIKE Barack Obama and Michelle, they serve as role models…Michelle is sexy and educated and found an equally educated black man to marry and had beautiful black kids. That’s some folks black American dream.

    To me the guy at 7 Eleven, Phone Support and doctors all sound the same, but we respect them and their professions.

    Black people need to be proud of who they are, and the N word is here to stay. I was wrong about the usage, we should encourage the usage.
    It gives us an uncanny exclusivity that forces whites to admit that they hold themselves in high regard as a primary resource. So when they can’t have free rein and use of the word it bothers them. That’s what makes V Nasty unique, she’ll say that shit in the presences of stone cold killers or Al Sharpton because she feel she earned the right to. And most likely will scrap or bang out defending her right. That’s equality …true equality.
    People should respect her for thinking outside the salient box. She’s an unconventional pioneer.

  2. Casket Face Says:

    http://i.imgur.com/4cdW7sR.jpg

    ^^^^

    These types hit on me all the time, I’m like I’m good…certain traits and characteristics you get used to seeing recognize.

    Tacky nails, cheap dress (not in price), tacky weave and the types of bars they frequent.

    So behind her look like he put in a 14 hour shit at the trap spot, she’d use a nigga like that to pay for her Lil Wayne tickets. She the the type get nigga’s killed in the hood.

    You leave your seeds in the car for three hours? Means you didn’t have a baby sitter, couldn’t afford one, you burned bridges with your family, or they we’re simply trying to tell you that your 3 kids are more important than a Lil Wayne show.

    3 kids unmarried at 25 says a lot too.

  3. Casket Face Says:

    Look at all the niggas on this yacht though son…just chillin’, like “how the fuck did we get here b? Who let this happen?”

    http://i.imgur.com/p5w9wuz.jpg

  4. Harlem World Says:

    all these athletes testin positive for PED’s smh

    only a matter of time before they pull usain bolts card

  5. Harlem World Says:

    Casket Face Says:
    July 16th, 2013 at 1:03 pm

    Look at all the niggas on this yacht though son…just chillin’, like “how the fuck did we get here b? Who let this happen?”

    http://i.imgur.com/p5w9wuz.jpg

    ===============
    wow smh

    sn:they had irish as slaves too (although obviously nowhere near transatlantic slave trade)

  6. cOLD Says:

    casket your thoughts on reparations…

    for or against ?

  7. cOLD Says:

    *plays It was Written opening into*

  8. cOLD Says:

    its time we go..

    maan damn this place man

    damn these chains

    these damn chitlen ery night

    promise land callin me man

    damn you master, you aint my master maane.

  9. cOLD Says:

    real niggas buck in broad day light

  10. Harlem World Says:

    once you give up ya guns, you give up ya freedom

  11. Harlem World Says:

    “Shout out to all the niggas that spend 2k on their outfit and still ain’t got no car.”

    lol

  12. F YOU PAY ME! Says:

    casket i dig that

    but the fact of the matter is this

    to call someone a rolemodel that means you like what they are doing with their live aspire to get to where they are and attempt to mimic their actions to a certain extent

    when you tell a nigga obama aint shit he doesnt support black people never attended any black caucus meetings are anything has not passed not 1 piece of legislation that would benefit the black community the majority of niggas will say

    oh well he is a role model

    the harsh reailty is that the same majority that views him as a role model behaves in the exact OPPOSITE manner than he does

    so how is he your role model?

    fact of the matter is niggas supported obama in both elections in record numbers because the black american has such a low self esteem they will put hope in any nigga that can talk good , walk with a bop and shoot a jumpshot without knowing ANY of the issues or agenda

    fact of the matter is black americans have been supporting democrats for fuckin decades

    democrats do NOTHING for black america

    NOTHING

    yet niggas still will go vote STRAIGHT democrat on every ballot

    OG in that video has a ton of gems cuz

    “Black people in this country are like a football team with no time outs and the opposing team just keeps getting 1st down, black people have no time outs just watching the clock tick down”

    like i be sayin and will continue to say

    niggas aint shit cuz

    A black woman will say michele obama is her role model then step out the crib in booty shorts with both her ass cheeks showin .. tiddies all oiled up sittin lookin scrumptious then wonder why niggas show her negative attention

    YET

    michelle obama is her role model

    niggas

    aint

    shit

Leave a Reply