Video: DeLorean – Victory Dance

Off that GRACE mixtape out now.

Previously: DeLorean ft. Kirko Bangz – Do What We Do


AddThis Social Bookmark Button

73 Responses to “Video: DeLorean – Victory Dance”

  1. Harlem World Says:

    http://wikipedia.org/wiki/John_delorean#Arrest_and_trial

  2. A-1 Says:

    #Clintonomic$

    #FountaiNBleaU

    #2ManArmy

    #ConfettiSnow

  3. Free J Says:

    chief u still on the superman shit?

    I swear everytime I try some shit u recommended I be amazed at my own strength.

    whats your regimen looking like these days?

    ^^^

    Lol @ Brandon trying to make a friend and carry on a normal conversation

  4. Free J Says:

    Cosign FYPM music…

    No sign birthday parties wit ya barber…

  5. Chief Ali Says:

    chief u still on the superman shit?

    ——-

    yessuh

    on my 4th rotation with another week left

    a nigga 28 but that shit got me feeling like i’m 18

  6. Free J Says:

    @a1 – u killed that shit, I’m tryin to hear the cdq lol

    Aaaaaaah haaaaaa Brandon 33 and spent his bday gettin a caesar. Lol that’s him goin all out…

  7. tHe kiD fRanKiE Says:

    “Fuck a fake friend where ya real friends at”

  8. Free J Says:

    How u 33 and got less career options than the normal nigga ya age young Mickey dees?

  9. b Says:

    chief link that shit again please

    all kinds of other shit popping up

  10. Free J Says:

    I’m sooo lonely….mr. Lonely…I have nobody…for my own…

  11. b Says:

    mr miyogi hairline

  12. b Says:

    warren buffet hairline

  13. Free J Says:

    B
    0 mins ago
    chief link that shit again please

    ^^^

    *translation*

    Hey are you gonna come hang out today, I got all sorts of cool video games man

  14. A-1 Says:

    Preciate da listen Free..das gon b da ONE I roll out wit & push HEAVY! Da one I was telln u bout..should b a smash in da streets & on da nets..hopefully it’ll get me outta here lol

  15. b Says:

    Ross perot hairline

  16. b Says:

    jack nicholson hairline

  17. Chief Ali Says:

    @ b

    http://www.weighttraining.com/workout-plans/superman-workout-plan

    did you finish the whole 30 days?

    this shit is so thorough b/c you hit your major muscle groups twice a week and get out of the gym in an hour or less.

    i might run this bitch back a 5th time with some HIIT and plyometrics mixed in

  18. Free J Says:

    @a1 – you already successful my nig. Jus look at it this way… You could be Brandon, ain’t nothin worse than that lol

  19. Free J Says:

    How does it feel to be walkin up them steps to 40 knowin nah right was the best years of ya life

  20. kevfrescura de talco Says:

    sooooo…

    no nah exiling ether, huh?

    no new damaging to kev revelations that’ll make him commit that?

    jus an asshat typing kev name many times in the morning & expressing how shook he is to comment cuz my SN exist, huh?

    i knew this ether friday bombshell was a dud.

    lol. orange coated bitch.

    *loads yoppa*

  21. Jackson7 Says:

    Nas is ill on BBC no doubt

    but…..

    only a Nas stan would say Nas renegaded or bested Camel on ANY song they share…

    From Black Republican to BBC, Camel just has the effortless god flow and that classic voice that just cuts through the tracks…

    nas is a great great poet and lyricist

    but he just dont have the audio glow and innate verbal rhythm that jayz has

    never has never will

    noshots at the great Milkshake Jones tho

  22. Free J Says:

    Where u at grown young nigga? Put to head back in this here noose… Don’t get scared now

  23. kevfrescura de talco Says:

    my name is my name, asshat.

    thanks for ringing it’s bell, ho.

  24. Jackson7 Says:

    ka – grief pedigree >>>>>>>

  25. Harlem World Says:

    Picasso Baby!

  26. Free J Says:

    Nas is ill on BBC no doubt

    but…..

    only a Nas stan would say Nas renegaded or bested Camel on ANY song they share…
    ^^^

    Hate to say it but it’s true. Nas the overrall better lyricist tho

  27. Gob Bluth Says:

    lol @ “ether friday bombshell”

    drop that shit casket

  28. A-1 Says:

    Hardo>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    Cuhz b GO’N INN! Good Look Frank RealTalk!

  29. b Says:

    Free J I don’t want any problems with you… Or Frankie. I love nah right man, this all I know… You guys like family.

    It jus pisses me off no one told me happy birthday…

  30. Chief Ali Says:

    noshots at the great Milkshake Jones tho

    ——-

    lol

    we’ll just have to agree to disagree on this one

    nas stanning aside, he eats the camels lunch erry time

    both legends at the end of the day with equally important contributions and legacies in the game

  31. A-1 Says:

    Kinna sound like Frecc Billi witout da punches doe lol but cuhz b go’n I’m fuccn wit! Onna Set doe!

  32. cOLD Says:

    Listening to 2cellos – fragile

    While blowing a cloud off a balcony in Madrid

  33. b Says:

    You all come in here talking, building, I jus get angry when you all don’t email me or give me advice, everyone just clowns me…

  34. Harlem World Says:

    jt: take back the night >>>

    timblaland is on fire!

  35. A-1 Says:

    @ Free Man IM JUS GETTN STARTED CUHZ! Lol I gotta LONGGGGGG ways 2 go but preciate da support RealTalk & Emphatic Nosign da shots @ B u kno I’ont support dat cuhz smfh

  36. Jackson7 Says:

    Harlem World
    6 mins ago
    Picasso Baby!

    ——–

    all day

  37. Gob Bluth Says:

    Brian Pumper Details His Fantasies About Beyonce

    ^

    this man is clearly out of his mind, but ill be damned if he ain’t entertaining, his antics i mean nhjic

  38. cOLD Says:

    2 mins ago
    Kinna sound like Frecc Billi witout da punches doe lol but cuhz b go’n I’m fuccn wit! Onna Set doe!

    ^ this was my 1st thought.

  39. Free J Says:

    @a1 – lol I hear ya.. I don’t need to shoot at b. I jus analyze his horrible life decisions

  40. b Says:

    clint eastwwod hairline

    lol

  41. b Says:

    eddie munster hairline

  42. cOLD Says:

    I thought pointing an array of blickers into the cameras was 2010 shit though.

    Niggas need to be more creative with videos.

  43. Harlem World Says:

    @gob

    i watched it too

    one of those things thats so smh status

    you cant help watching it

    car crash tv/journalism

    the last couple minutes is like wtf!

  44. b Says:

    Robert Duvall Hairline

  45. b Says:

    chief good looks bruh

    cosign ka

    that nigga the illest in the game with two syllables

  46. Free J Says:

    Brandon… U spent your bday alone. No amount of ether can overshadow that. Your jus a lonely individual…I’d say I understand but I don’t lol

  47. A-1 Says:

    Happy C-Day B! Keep it CRIPPY cuhz!

  48. ***biggumskiller*** Says:

    Ya kid k had some BIG ass tits bro
    Dykes with big breasts>>>
    The prosecution had a killer closing argument today
    Don’t matter
    George Zimmerman is walking dead
    Fuck what FOX news says
    Who coming with me to Florida to lynch this faggot

  49. Gob Bluth Says:

    i watched it too

    one of those things thats so smh status

    you cant help watching it

    car crash tv/journalism

    the last couple minutes is like wtf!

    ^

    im sayin he’s clearly out of his mind

    disturbing yet hilarious

  50. Chief Ali Says:

    lol A-1 was born and raised on Hoover street

  51. cOLD Says:

    An app where you shake the screen and it will refresh?

  52. b Says:

    my birthday aint come yet
    a 1 good looks bro

    tommy lee jones hairline

  53. Free J Says:

    Niggas treat u like a piñata.

  54. b Says:

    Who coming with me to Florida to lynch this faggot

    > Take free j hairline witchu, he has no obligations.

  55. Chief Ali Says:

    happy born day though b

    put something funky in the air and let one of them ratchets splurge on some studio time

  56. tHe kiD fRanKiE Says:

    this man is clearly out of his mind, but ill be damned if he ain’t entertaining, his antics i mean nhjic

    ^goat troll tho
    Da dead man dance
    Da raps
    Da jewels lol nigga is crazy

    @a1 I told u u was goin fucc w cuz

  57. 7v5a7 Says:

    Black Republicans – Jay won
    Success – Nas won
    BBC – they both lost on that fruity ass beat

    Tie

  58. A-1 Says:

    Gob Bluth
    4 mins ago
    Brian Pumper Details His Fantasies About Beyonce

    ^

    this man is clearly out of his mind, but ill be damned if he ain’t entertaining, his antics i mean nhjic
    ———–
    Mannnnnn

    *tears*

    Did u c da look in his eyes(none) when he said her name..?!! Den didn’t say nothn 4 like 5 mins jus rubbin his hands & liccn his lips(none)..?!!! OMFG Dat nigga weird as fucc cuhz! Can’t lie I was dyin doe! Lmfao

  59. Harlem World Says:

    florida always riots

    especially tampa

  60. Free J Says:

    Lol Brandon ur bday when I say it is… I make the rules peasant.

  61. b Says:

    good looks chief

  62. Gob Bluth Says:

    creep status

    Jay better handle that, nigga talking about sexing her toes wtf ??

  63. Harlem World Says:

    that hov x jt tour is gonna be a problem

  64. b Says:

    christopher lloyd hairline

  65. A-1 Says:

    COLD
    7 mins ago
    2 mins ago
    Kinna sound like Frecc Billi witout da punches doe lol but cuhz b go’n I’m fuccn wit! Onna Set doe!

    ^ this was my 1st thought.
    ——
    Yep me 2..I was kinna drivn & in da middle of somethn when I 1st heard cuhz so I wasn’t really payn attention but once I sat down & peeped his shit I was like ok dude aight..I’m checcn his shit now he got some heat 4 real

  66. b Says:

    bill murray hairline

  67. b Says:

    james gandolphini hairline

    Ri P

  68. cOLD Says:

    Black Republicans – Jay won
    Success – Nas won
    BBC – they both lost on that fruity ass beat

    Tie

    ^ They were on another song together I think on Luda album

  69. F YOU PAY ME! Says:

    @A1 … Telle you heard that ESGN cuz

    Top 5 project of the year.

    Might be top 3 after hov & yeezt

  70. A-1 Says:

    Chief Ali
    4 mins ago
    lol A-1 was born and raised on Hoover street
    ——-
    Nah cuhz 99th Street! Lol but da gang started on Arlington Ave & Crenshaw Blvd! I’m Naybkhk60d cuhz! We’ont really fucc wit hkooks(Hkoovers)

  71. S.I.C.K Says:

    Brian Pumper fucked a man.Yall mustve forgot.

    Its an insult for him to wank off to Mrs Carter

  72. A-1 Says:

    B
    7 mins ago
    my birthday aint come yet
    a 1 good looks bro
    ——
    No prob cuhz! Let me kno when it is doe RealTalk

    PS I send u da SAME emails as ERRYBODY else bruh..previews of my new shit..iono if u knew dat but checc it out & like I said cuhz don’t feed in2 da bullshit I ain’t ne’er had an issue wit u bruh onna set

  73. Gob Bluth Says:

    ^ They were on another song together I think on Luda album

    ^

    Jay bested him on that as well

Leave a Reply