Money Carsin ft. Fred The Godson – Good Man

Camden, NJ’s Money Carsin connects with Frederico for his new single, produced by Sire of RMG.

Previously: Torch ft. Fred The Godson & Styles P – Malaria (Prod. by Scram Jones) | Fred The Godson & TBM – What It Do (Video)


AddThis Social Bookmark Button

18 Responses to “Money Carsin ft. Fred The Godson – Good Man”

  1. cOLD Says:

    damn shun

    no wonder you’re happy to announce ery piece of pussy you get… Nigga you been deprived of quality snatch most ya life. Sheesh.

  2. Casket Face Says:

    http://i.imgur.com/FlOYuwJ.jpg

    ^^^^

    Nas feat Nah Right’s Kev – The Whale Is Yours

  3. kevfrescura de talco Says:

    scour the net for me yet ain get a scratch on me.

    you’re a nut. you’re moms fucked ya pops with a lingerie straight jacket teddy on.

  4. cOLD Says:

    who.is.she?

  5. kevfrescura de talco Says:

    lolololo

    you believe that that has anything to do with me there’s a dick joking asshat in here that’ll sell you some commas. smh

  6. Casket Face Says:

    You so predictable, read my comments, I never said that was your wife, but you know who’s wife that is though.

    I can feel you sweatin’ bullets son,

    http://www.youtube.com/watch?v=3SQVBsJG9Rs

  7. kevfrescura de talco Says:

    looks as if once again it’ll fall on me to get ether friday poppin.

    aw, well…

    i’m the best to do it. look at all these posters of my corpses.

  8. cOLD Says:

    in the EPMD video you gots to chill… E’s rhyming sillouette >>>

  9. Gob Bluth Says:

    Who is that casket ??

  10. kevfrescura de talco Says:

    lol.

    niggas strategies in wyle infantile.

    all i do it type & watch clowns run around tight.

  11. A-1 Says:

    Hol up cuhz…I caught what u said Kev so u sayn AZ ratted.? Cuz I ain’t familiar wit dat..I kno bout Po but not AZ enlighten me bruh

  12. Rajon Trondo Says:

    Who that in the pic?

    I’d hit

  13. cOLD Says:

    Who that in the pic?

    I’d hit

    ^ I’d hit too. with a caravan

  14. Rajon Trondo Says:

    Just kidding, obviously..

    That “woman” look like Fred the godson with a wig

  15. cOLD Says:

    Who is that casket ??

    ^ im saying?

  16. b Says:

    Hol up cuhz…I caught what u said Kev so u sayn AZ ratted.? Cuz I ain’t familiar wit dat..I kno bout Po but not AZ enlighten me bruh

    > I would rather the tardfather not speak on street legends as he has never witnessed it firsthand . Az is no rat .

  17. Casket Face Says:

    http://i.imgur.com/FvWj6Ug.jpg

    “Ah huh, okay, wassup, shuddup” (c) Trick Daddy

  18. kevfrescura de talco Says:

    A-uno…

    i wasn’t referencing azie. jus the situation overall as it pertains to the rap game between real hustlers & rappers.

    real dealers & such that i know of don’t tell their stories on records. so why sell game to get into records?

    that all

Leave a Reply