Curren$y – I Can’t Stop

New Spitta produced by Sledgren.

Previously: Curren$y – Showroom 2 (Prod. By Cardo)


AddThis Social Bookmark Button

94 Responses to “Curren$y – I Can’t Stop”

  1. hood trill stunting aka trap day man Says:

    the blind lead the blind
    make the grind crazy
    why ‘maybe’?
    jus cosign, baby!

  2. tHe kiD fRanKiE Says:

    “Highed up
    Lookin down
    On dem clowns”

  3. hood trill stunting aka trap day man Says:

    yo a nigga got his woodwork glazed with some organic agave honey last night then my breeze orally cleaned me up vigorously & that was after the deep tree oil massage.

    gettin treated like royalty in the boudoir >>>

    i encourage mahfuckas to experience the pampering of a pimp.

  4. cOLD Says:

    thou doth protest too much, methinks

    Up a pic!!!

  5. hood trill stunting aka trap day man Says:

    http://www.instagram.com/belizeancoated

    ^ God is great

  6. cOLD Says:

    The wonderful wacky world of whimsical waldron

    LMAO, no shots though.

  7. cOLD Says:

    whoa! kev this the broad?

    *falls back*

  8. hood trill stunting aka trap day man Says:

    no way, cOLD.

    i wish. sheeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiit!

  9. b Says:

    he cant stop
    looking at a mans crotch
    ever since the sandbox
    he aint like no damn twat

  10. cOLD Says:

    no way, cOLD.

    i wish. sheeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiit!

    ^ great! cause i wasn’t bout ready to accept defeat.

    I gots my side arm tucked.

  11. hood trill stunting aka trap day man Says:

    damn that chic got this one pic where she layin flat on her back with the aerial shot of the hour glass figure she holdin.

    her asshole probably taste like chamomile tea. smh.

  12. b Says:

    that chick he got pregnant
    is a ten minus eleven
    i woulda told her to dead it
    or get beheaded

  13. S.I.C.K Says:

    Peace kev.and.cOLD

    Chopping up sista nancy

    Yardy groove is my next jawn

    Stay.close

  14. cOLD Says:

    b you heard the Jay album yet… the few tracks I did hear were just ok… The track with him and Nas, I think both held back outta respect for the other…

    what say you?

  15. tHe kiD fRanKiE Says:

    http://www.instagram.com/belizeancoated

    ^damn

  16. hood trill stunting aka trap day man Says:

    peace, Unc.

  17. cOLD Says:

    Wha’pen S.I.K.H… what you do for the 4th… Nigga was at the beach behind hennessy shades enjoying the views..

  18. cOLD Says:

    ^damn

    ^ at second look she’s a skrong 7.5.. a lil light in the hips.

  19. b Says:

    b you heard the Jay album yet… the few tracks I did hear were just ok… The track with him and Nas, I think both held back outta respect for the other…

    what say you?

    > Jay always seems to get Nas on a song where he can renegade him, why was nas on that song again?

  20. AR-Clip Says:

    Yesterday>> bad. Bitches out, nice weather food>> hit the kush, sipped. Nosign bitched telling me I look like who’s who of niggas lol. Head banging like an 808. Daps the room

  21. b Says:

    This nigga currensy treadmilling

    wiz dont took off he still running in place

  22. hood trill stunting aka trap day man Says:

    at second look she’s a skrong 7.5.. a lil light in the hips.

    > smh @ her being anything less than a 9 physically jus because she’s petite.

  23. cOLD Says:

    Jay always seems to get Nas on a song where he can renegade him, why was nas on that song again?

    ^ good question,… aside from him being rhyme worthy, I think Jay did that because it’s what the people wanted. And especially Nas just coming off that LIG album, that was a kinda forward progressive album- it made sense.

  24. b Says:

    > smh @ her being anything less than a 9 physically jus because she’s petite.

    > You rating every other bitch but yours.

  25. cOLD Says:

    uh oh…

  26. b Says:

    I Cant rate , cant rate

    I cant rate no I cant rate (c)sleepy brown

  27. cOLD Says:

    *macaulay culkin home alone face*

  28. b Says:

    what is she to you -kanye west feat brandy

  29. Casket Face Says:

    Yesterday was off the meters …It like millions of people in the streets after the fireworks, got home in 45min despite the packed streets.

    New York City >>>>>>

  30. cOLD Says:

    oh shit, just googled dude, I aint know he was a junkie damn..

    what fame does to the young.

  31. tHe kiD fRanKiE Says:

    That was a setup cold

  32. cOLD Says:

    wait, this nigga dead… FOCK. da fuck I been.

    … and don’t say sleep, you lil funny fucks.

  33. cOLD Says:

    That was a setup cold

    ^ for it to had been a setup, that means I would have to of known in advance that by type what I did, kev would have a problem with it. And based on his opposition b would use that to laucnh an attack. Can one be so crafty I ask?

  34. b Says:

    If the glove dont fit you must acquit(c) j cochran

    If you cant rate, dont impregnate (c) B Stevens

  35. hood trill stunting aka trap day man Says:

    for my next feat i’ll attempt to knock down two breezies, of various ethnicities, over the next three evenings/nights.

    i’m working on an experiment called sport fuckin. tryna see what the binge limit is & also establish a chemical x psychological finding on if chics can sense sex pheromones on me, still wanna jump & gradually be conditioned to the lifestyle outside of their cycles for smooth transitioning/alternating.

    i’ont want those prollems.

  36. Gob Bluth Says:

    http://instagram.com/chanteljeffries

    ^

    fake sleep worthy

  37. Casket Face Says:

    If you cant rate, dont impregnate (c) B Stevens

    ^^^

    Kinda true …otherwise you just seem like a desperate thinking type nigga who seeded up the only thing you could get. Especially if you braggin’ on conquests with no pics ..

  38. b Says:

    i’m working on an experiment called sport fuckin.

    >You mean you going raw on some more linebackers?

  39. b Says:

    ’m working on an experiment called sport fuckin. tryna see what the binge limit is & also establish a chemical x psychological finding on if chics can sense sex pheromones on me, still wanna jump & gradually be conditioned to the lifestyle outside of their cycles for smooth transitioning/alternating.

    > I’m sorry kev, but this sounds like some shit that only niggas with normal chromosomes should attempt,no shots ma.

  40. hood trill stunting aka trap day man Says:

    http://instagram.com/chanteljeffries

    ^

    fake sleep worthy

    ^
    nah. fake sleep on the belizean. smack sense into chantel.

  41. cOLD Says:

    Gob Bluth Says:
    July 5th, 2013 at 11:12 am
    http://instagram.com/chanteljeffries

    ^

    fake sleep worthy

    ^ one eye open status.

  42. cOLD Says:

    Pacino life, g-a-roll casino dice…

  43. hood trill stunting aka trap day man Says:

    http://www.instagram.com/nes617

    > this trinidadian chic thas my cousin homegirl…

    i’m scheming on her hardbody.

    fake schleep schtatus.

  44. Gob Bluth Says:

    nah. fake sleep on the belizean. smack sense into chantel.

    ^

    lol the belizean has the better body but i’m a sucker for a pretty face

  45. Free J Says:

    Brandon Stevens worried about commentors and gets googly eyed when he sees cold or certain other commentors names appear in bold font…

    How u gonna ask a nigga to rate his girl when u can’t say tell us the location of ya parents?

    How u gonna even talk about girls when u aint had one since the grinch stole Christmas?

    How u clownin a nigga when ur ideal date includes overpriced peanuts and cheap liquor?

  46. b Says:

    I’da been pulled a makaveli and faked my death to avoid paternal responsibilities had I impregnated that negative two kevin.

  47. b Says:

    lol this is gonna be way to easy

    ya might as well form hoetron now

  48. Free J Says:

    Brandon got opinions on everybody else family from mine to GB and kev but he don’t even got a full deck of relatives lol the irony…

  49. tHe kiD fRanKiE Says:

    “So I keep one eye open like cold when I rest
    Ya see me stressed riiiiggggghhhhhtttttt
    Can I live?!?”

  50. b Says:

    you cant tell me the location of your hairline

    I hear it was last seen in your 8th grade pictures

  51. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lol the belizean has the better body but i’m a sucker for a pretty face

    > hol up she got a pretty face but ms. belize doesn’t?

    ima let you live tho cause i know you live in Europe.

  52. Free J Says:

    Brandon wanna talk about 8th grade cuz he kno he better not venture further… He doesn’t quite remember high school cuz he got a g.e.d…

    Prom.dont.remember.YOU.dawg

  53. Casket Face Says:

    b must’ve gotten some pussy or copped a feel at a 4th of July party …I ain’t saying no names but niggas gettin’ Chris Partlow’d right now

  54. hood trill stunting aka trap day man Says:

    he don’t even got a full deck of relatives

    > lolololo

  55. Free J Says:

    Brandon doesn’t get pussy… Even if he got close his life resembles a tyler perry flick. U kno how it’s gonna end.

  56. b Says:

    *sings*

    Cause I’d love love love to
    Dance with my barber again

  57. Free J Says:

    Besides b spent the majority of July 4th here. Same place he gonna be Christmas and thanksgiving as well…

  58. Casket Face Says:

    Nah Right Fun Fact:

    Chris Partlow from the Wire is actually Wale’s cousin …

  59. b Says:

    http://www.imdb.com/media/rm2177472768/tt0093870

    > Free j dat chu?

  60. Gob Bluth Says:

    http://www.instagram.com/nes617

    ^

    titties >>>

  61. b Says:

    Free j got shaped up with a roman candle

  62. hood trill stunting aka trap day man Says:

    i’m that dude tho. my typed words are worth the yearn. thas that event commenting.

    once visuals came with the story i had niggas recording diss tracks, saving my likeness for constant review, buying bus tickets & all sorts of stalker activities.

    i jus respond in laughter when logged on.

    i mean…a chic sucked organic honey off my joint last night.

    life too good to be bothered by hater hecklers, yo.

  63. Free J Says:

    Brandon desperately journeying through the Internet lookin for pictures… Typing any and everything into google.

    U obviously kno how to use the Internet. Type in mr. And mrs. Stevens… I’m sure you’ll come up with something.

  64. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Besides b spent the majority of July 4th here. Same place he gonna be Christmas and thanksgiving as well…

    > lol.

    :-(

  65. b Says:

    Do you get half off at the barbershop for obvious reasons free j?

  66. Free J Says:

    What excuse does your aunt tell you when you ask about them?

    Maybe ur parents are at ya house… They got a permanent residence in that vase on the mantle… But what do I kno…

  67. Gob Bluth Says:

    > hol up she got a pretty face but ms. belize doesn’t?

    ima let you live tho cause i know you live in Europe.

    ^

    not as pretty as chantel, lol at me living in europe ill take that as a compliment no homo

  68. Free J Says:

    How many peanuts does it take to lure a bitch in ya house? Zero. She’s an adult nigga. This ain’t hantzel and gretel…

  69. tHe kiD fRanKiE Says:

    Lol

  70. cOLD Says:

    lols

  71. tHe kiD fRanKiE Says:

    Some of dem shits gotta hurt

    Real life ether>>

  72. hood trill stunting aka trap day man Says:

    not as pretty as chantel, lol at me living in europe ill take that as a compliment no homo

    > damn my bad bruh i thought youse across the pond for some reason.

  73. Free J Says:

    Sometimes I wonder…what you gon be?
    A lawyer, a doctor, maybe an emcee ha ha!

  74. hood trill stunting aka trap day man Says:

    rofl @ free tho

  75. b Says:

    whose line is it anyway says:

  76. Gob Bluth Says:

    Some of dem shits gotta hurt

    Real life ether>>

    ^

    im sayin

    sheesh

  77. Free J Says:

    iiiiiin Brooklyn New York born and raised
    In my aunties house is where I spent most of my days
    Chillin out maxin, relaxin I’m a fool
    Cousin dont pay rent oh well cuz it’s cool…

  78. tHe kiD fRanKiE Says:

    :paging lil scrappy:

    911

  79. hood trill stunting aka trap day man Says:

    How many peanuts does it take to lure a bitch in ya house? Zero. She’s an adult nigga. This ain’t hantzel and gretel…

    > when you read this back to yourself a couple times the hilarity creeps on you.

    lolxsmh

  80. b Says:

    *sings to missing hairline*

    “Its been an hour since you been gone”

    “and thats too long so come back home”

  81. Free J Says:

    Where ya parents b rabbit?

    Dun nun nun nun nun inspector gadget…

  82. hood trill stunting aka trap day man Says:

    iiiiiin Brooklyn New York born and raised
    In my aunties house is where I spent most of my days
    Chillin out maxin, relaxin I’m a fool
    Cousin dont pay rent oh well cuz it’s cool…

    > lolololololololo

    lolololo

    lol

    loooooooool

  83. cOLD Says:

    ass > titties

  84. tHe kiD fRanKiE Says:

    iiiiiin Brooklyn New York born and raised
    In my aunties house is where I spent most of my days
    Chillin out maxin, relaxin I’m a fool
    Cousin dont pay rent oh well cuz it’s cool…

    ^yo lmaoaoaoaaoaoaoaoak

  85. Gob Bluth Says:

    iiiiiin Brooklyn New York born and raised
    In my aunties house is where I spent most of my days
    Chillin out maxin, relaxin I’m a fool
    Cousin dont pay rent oh well cuz it’s cool…

    ^

    *real tears

  86. b Says:

    lol wont end well like ya hairline free j

  87. Casket Face Says:

    It was this chick on the train last night …ultra HOOD, smelled like black women’s beauty products, had on her 4th of July outfit with the coochie cutters on. My joint was ATTEN-HUT instantly when the door opened and that breeze entered my nostrils…

    She got into a fight with his Nigerian chick that didn’t spank her son, he fuckin’ up everything on the train, kicking over people’s bags and shit singing African songs taunting them. The kid kicked the chick’s daughter. She was like control your kid or it’s gonna be a problem. The Nigerian chick “He is my baby, move to another car and stop making a scene”… shorty had a magic wand from the Fireworks, light up toy about 4 feet long…she was gon’ smack the African lady with it…all the white people moved, I just gave up my seat like “yo tell the little princess sit here for now” ..she’s like “Nah it’s cool cause if he touch my daughter I’m not hittin’ him I’m fuck up yo, she ain’t gotta say no more”. She moved her daughter and they was still arguing.

    Am I wrong because my shit got more brick the more her she got heated and her accent got stronger? Sounded like Taral Hicks in Belly. Looked like Natina Reed…

  88. b Says:

    free j got that natalee holloway hairline

  89. Free J Says:

    What do you do for fathers and Mother’s Day? Jus curious… How does that make u feel when ur cousin hugs his mom (ur aunt) says I love her and all that other shit?

    It’s a gotta hurt jus a teensy bit on the inside…

  90. b Says:

    Does it bother you to see babies or elderly people with A full forehead of hair?

  91. b Says:

    free got that kristin smart hairline

  92. tHe kiD fRanKiE Says:

    “Lil scrappy…check innnnnnnnnb pleeeeaaaasssseeeee j7 somebody….anybody….”

  93. A-1 Says:

    Lmfao niggas buccs on all sides I’m in tears right now!

  94. b Says:

    *sings to hairline*

    It’s kinda hard with you not around
    Know you’re in heaven smilin’ down
    Watchin’ us while we pray for you
    Everyday we pray for you
    Till the day we meet again
    In my heart is where I’ll keep you friend

Leave a Reply