Meek Mill – Versace Freestyle

Meek Mill drops a quick freestyle over ‘Versace’.

Props: HHS1987

Previously: Lil Snupe ft. Meek Mill – Nobody (Tribute)


AddThis Social Bookmark Button

19 Responses to “Meek Mill – Versace Freestyle”

  1. A-1 Says:

    ***Biggumskiller***
    11 mins ago
    That’s the same sample you had for weeks A
    Put a song on there son its nothing
    ——
    TRUST ME CUHZ WE WORKN BRUH!

  2. A-1 Says:

    Harlem World: My Hoe$ They Do Drug$
    12 mins ago
    a1 how many x pills you popped tonight

    you on same save the world shit right now!

    just huggin the trees, saving the babies
    ——–
    Mann I’m on dem tabs & dat lean brethren lol I got luv 4 da boy B doe RealTalk

  3. A-1 Says:

    THe KiD FRanKiE
    15 mins ago
    A lost cuz

    double
    ——
    CLEVER! Lmao

  4. Free J Says:

    lol @ Free j & Frankie

    i was just tryin to stop A1 from all but adopting a grown man

    ^^^

    lol oh.

  5. A-1 Says:

    I’m out doe..y’all c ez doe cuhz..peace

  6. King James Says:

    she just popped her a pilly

  7. brolic fonts Says:

    niggs is cruel, b lol

  8. brolic fonts Says:

    youtu.be/HX8LmnovulM

  9. brolic fonts Says:

    aaaahn

  10. brolic fonts Says:

    LP, just realized, that versace flow is the drake hyfr flow chopped into single(?)bars, thats why he fit on the remix. Drake might could be the goat.
    I study flows for a living

  11. A-1 Says:

    Summatime jewelry drippn..

    luxurious livn..

    das Dubbism bout 2 start a new religion..

    of thug wisdom..

    who I’m kiddn..

    fool I’m siccnin..

    I gotta enuff symptoms..

    diagnosed..

    & highly quoted..

    by niggas who luv dis shit..

    & all I do is get high..

    sell drugs..

    & fucc women..

    duccn baby mamas..

    crazy drama..

    & a judge sentence..

    fucc prison..

    it ain’t no bitches in dere..

    & ways 2 make money I can’t get richer in dere..

    2 many faggots & snitches in dere..

    feds ain’t takn me alive..

    so get it clearer than crystals in ya ear..

    it’s da don..

    so bring it on..

    & sing along..

    as da beat bang..

    cuz when it’s said & done..

    its a 99th street thang..

    Zion City..

    ridn wit me..

    C.R.I.P. gang..

    roll wit me..

    rolln 60′s..

    Naybahood ova any..

    get rich or die tryn cold as 50..

    flow wit me..

    cuz een when I’m down 2 my last 2 pax I keep da faith it’s no biggie..

    I’m so crippy..
    ——
    Das was 4 lil bruh AR lol he asked 4 one ealier

  12. brolic fonts Says:

    meek mill actually got this remix

  13. King James Says:

    youtube.com/watch?v=07FYdnEawAQ#at=18

    JT the Gawd

  14. das Says:

    ‘Rick Rubin Didn’t Actually Work On The Album – Apparently Rick Rubin was just a prop to confuse people who thought Jay-Z knew Santa Clause. He recently revealed that he didn’t have any creative input on the album. Jay just wanted him there because he worked on Kanye’s album and any chance to upstage Kanye is a great opportunity. Probably.’

    ^

    Lol.

  15. ayo Says:

    I forced your hand like the puppet you are

    I made you waste resources just for lil ol me

    Hit em where it hurts and I know where it hurts

    Bank nigga bank. Just press them buttons b

  16. brolic fonts Says:

    youtu.be/bMBDN3D2Bz8

    ^yo!

  17. brolic fonts Says:

    ‘Rick Rubin Didn’t Actually Work On The Album – Apparently Rick Rubin was just a prop to confuse people who thought Jay-Z knew Santa Clause. He recently revealed that he didn’t have any creative input on the album. Jay just wanted him there because he worked on Kanye’s album and any chance to upstage Kanye is a great opportunity. Probably.’

    ^wwwoooooowww

  18. F YOU PAY ME! Says:

    you niggas n a privliged position

    hahaahahaa

    bout to give yall niggas a gkmspe

    ts dt champahne rain

  19. ***biggumskiller*** Says:

    Fuck you been lawn mower?
    Niggas put out an apb on yo monkey ass
    What’s good dummy

Leave a Reply