Robin Thicke ft. Kendrick Lamar – Give It 2 U

K. Dot joins Mr. Thicke on his latest single.

Previously: Video: Dr. Dre Presents Kendrick Lamar with ASCAP Vanguard Award


AddThis Social Bookmark Button

18 Responses to “Robin Thicke ft. Kendrick Lamar – Give It 2 U”

  1. King James Says:

    K.Dot ain’t an R&B feature rapper and this proves it again

  2. das Says:

    Word. He damn near ruined that track w/ Miguel.

  3. Tong Po Flo Says:

    K.Dot ain’t an R&B feature rapper and this proves it again

    ^ Word, Fab still the king

  4. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    wanna love you girl >>>>>

    g.o.a.t robin thicke song

    neptunes killed the beat

    lost without you is a simp classic

  5. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    star trak >>>>

    all the acts offered something different

    and they breathed new life into snoops career

  6. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    used to play with alotta vices robin thicke

    weed, coke, liq

    he was rollin

    might still be

    his wifes a dime

  7. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    best white rnb singer was jon b

    pleasures u like – best track was the one with nas, drake sampled calling on you to make cameras

    he once said some silly shit in vibe about only bein attracted to light women smh

    but still, he had talent

  8. das Says:

    star trak >>>>

    all the acts offered something different

    ^

    Killed those ‘Chester French’ guys career tho.

    They should’ve been more popular then they were.

  9. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    *barbershop quartet style harmonies begin*

    “i could be callin on youuuu in the afternooon
    you could beee at work, ill sneak you out at the baaack”

  10. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    i dont even know how to start this shit mayne

    alright, here it goes

    dear christina milian..

  11. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    real songs with pac, no made up shits

  12. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    das Says:
    June 30th, 2013 at 1:40 pm

    star trak >>>>

    all the acts offered something different

    ^

    Killed those ‘Chester French’ guys career tho.

    They should’ve been more popular then they were.

    ==================

    aw, them suckas dont count

  13. Rajon Trondo Says:

    i dont even know how to start this shit mayne

    alright, here it goes

    dear christina milian.

    ^
    *Dead*

  14. B Says:

    Doughboys cashout>>>>>
    Detroit>>>>>>

  15. King James Says:

    youtube.com/watch?v=ASqskaF_e3Y

    the goats

    my nigga chad handing out beers

  16. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    “it all comes crashin
    doow- ooooowwwwww-oooowwwwwn”

  17. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    magna carter/carta: holy grail >>>>>

    it sounds better on paper than alotta niccas albums!

    but nosign the song with beyonce

    no wonder he doesnt write down his lyrics

    if he looked at that in a notepad he’d prolly throw up

  18. das Says:

    Blu – ‘York’ >>>

    This shit is much better than I remembered, a couple of tracks are still god awful tho.

Leave a Reply