Sean Falyon – Dream Come True

There was a radio rip of this floating around earlier this month, but now Falyon drops off a proper stream of his new single, “Dream Come True”.

Previously: Sean Falyon ft. Jack Freeman – The Night (Video)


AddThis Social Bookmark Button

42 Responses to “Sean Falyon – Dream Come True”

  1. Casket Face Says:

    Nah I ain’t lustin’ for no nigga, I’m just sayin’ son is mad diesel in person, look like he on roids …white niggas don’t be gettin’ that buff unenhanced.

    That nigga look like a super hero, it wasn’t no half ass workout, that nigga might both a nutritionist and trainer. I dunno it just motivated me to cut this break short.

    I reached my plateau in April so I’m taking 8 weeks off.

  2. Free J Says:

    Casket Face
    16 mins ago
    I met that Jacob nigga from Twilight today too …I gotta get my black ass in the gym b. My nigga brallic as fuck.

    ^^

    LOL casket u be in all the right places at all the right times (nhjic) well…maybe besides the Danny brown incident.

  3. Dwayne Gretsky Says:

    I split the guts and fill em up.

    Stay hazy, chasing a million bucks

    Nigga what, I hit the blunt,

    Smoking loud better listen up.

    Got that Viagra money I gotta get it up

  4. b Says:

    unbelievable

  5. harlem world Says:

    @MeekMill

    The streets killed my Lil nigga Snupe…I always told him don’t try 2 keep it real wit the streets…. Bcuz they won’t keep it real wit you

  6. cOLD Says:

    *joins rosee divines fan page*

  7. Casket Face Says:

    LOL, why did the gods build me so real? I follow a strict code of letting the ignorant attain the knowledge of their wrong doings before I exact punishment. Sometimes shit takes years.

    Until then fuck that nigga and he his squad, stay out of my way I’ll stay out of his. But once he knows the errors of his ways and the magnitiude of anger I had to harbor and relinquish, him and all parties involved gon’ feel that.

    They just too stupid to realize they should care about it and apologize.

    FTR niggas be real diplomatic when there’s a bralllic giant in your grill buying your wolf tickets wholesale like “what…?”.

    Like I said, I’m a positivist about winning and seeing my brothers win, to me that’s more important than petty beef. Niggas stay out my way I’ll stay out his.

  8. harlem world Says:

    nah , thats sus

    theres being comfortable with ya sexuality no homo

    which would be sayin, “yo that nicca was rockin fly shit”

    and there is sus shit like “son was lookin diesel and good lookin”

  9. b Says:

    Just to think about all the bullshit and hogwash I would be reading had casket not been caught photoshopping his checking account balance.

    the man who typed wolf

  10. Dwayne Gretsky Says:

    Blue berry swishas.

    Fine black breezy giving me Hershey kisses.

    That ass is ridiculous

  11. b Says:

    and there is sus shit like “son was lookin diesel and good lookin”

    “Look at those arms” etc

  12. harlem world Says:

    casket

    you know where his shows are according to ya danny brown schedule

    as you were uppin his club night receipts

    so go see him, go handle that

    let them thangs pop off

    enough of the melts and dissertations

  13. Free J Says:

    Casket… This is the comment section of a fuckin blog.

    How does the world revolve around you?

  14. Casket Face Says:

    Man, if a nigga brallic you can give him props, Mysonne wild brollic in person too. That nigga cool ass hell.

    I don’t be all “look at his armsh” …ole Tre from Boyz N the Hood “…damn look at you, when you get so biiiig?”.

    I’ll hit a nigga with a “I need to get in the gym too you 7 days a week” …maybe trade some training tips for 5mins.

    I ain’t squeezin nigga biceps or nothin…might punch him in the chest play fightin’ and square up.

    It’s an etiquette to stating the obvious…give them niggas props….it’s the niggas that act like they don’t see the obivious be the ones I watch close.

    We all men b.

    If I was going to war… I wouldn’t take no scrawny niggas with me, so if I can recognize it on the battle field why can’t I recognize it as a civilian?

  15. harlem world Says:

    i mean im just a regular nicca

    8-4, 9-5 work nicca

    so i dont have an issue with danny brown

    but casket who takes pride in hangin outside of 4th world detroit liq stores

    he gotta handle this

    or he’ll just sound like a disgruntled groupie

    who danny brown aint call back

  16. b Says:

    casket working out wit the wealthy queers in chelsea piers

  17. harlem world Says:

    he aint gonna hit you with his biceps smh

    niccas be big for no reason no homo

    who would win a 1 on 1

    roided up club security guy

    or a pro boxer

    niccas be big for no reason

  18. harlem world Says:

    niccas be big for no reason

    ===========
    nhjic

    wow that sounds mad gay

  19. Casket Face Says:

    Danny Brown groupie? Hahahaha …he don’t get pussy that shit for show.
    Then niggas used to give me props on my effortless mackin’ 2 at 1 time some nights. Females was cuffin me, niggas on his squad was like “man you got a main, share some with us single niggas”.

    I’m like I don’t even want em’ my nigga, yall into 19-20 years old… I want GROWN WOMEN. Definitely don’t fuck after no Danny Brown groupies lol…fuckouttahere.

    I got that face that be crack cocaine to white girls…any nigga who know me will tell you that. I ain’t NEVER had to hunt a bitch down and there’s NEVER been a night where I wasn’t offered some coochie.

    I had THEM nigga hoes checkin’ in with me …when I ain’t ask.

    Which is why a few of them niggas hated me.

  20. b Says:

    Niggas respect a strong build tho

    Some dumb drunk nigga was popping hella shit in harlem last week

    He aint wanna fight tho, I turned my back, nothing.

    500 pushups a day keeps the drama away

  21. Casket Face Says:

    roided up club security guy

    or a pro boxer

    ^^^

    My hand skills derived from 3 coasts of America’s worst ghettos in 3 different regions. And I’m a peaceful nigga, positive energy guides me in fights.

    I never fight niggas angry or go looking for confrontation…that means you got a point to prove. Niggas with something to prove always lose.

    The nigga who fights to defend himself always wins cause his judgement isn’t clouded by anger.

  22. b Says:

    My hand skills derived from 3 coasts of America’s worst ghettos in 3 different regions. And I’m a peaceful nigga, positive energy guides me in fights.

    >Yo lmao casket b>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    how u follow hand skills with derived?

    niggas>>>>>>>>>>

  23. Dwayne Gretsky Says:

    So Danny Brown was defending himself?

  24. harlem world Says:

    its what the streets sayin tho

    sayin danny brown had you under pressure

    on the floor havin seizures

  25. harlem world Says:

    rihanna x future: love song >>>

  26. Free J Says:

    Dwayne Gretsky
    2 mins ago
    So Danny Brown was defending himself?

    ^^^

    LOL

  27. Rajon Trondo Says:

    I AM THE MEDIA

  28. Free J Says:

    Casket be telling some of the most unintentional funny stories…

    This nigga cultured in fighting

    Got a powder face

    And got a story for every celeb… Tell me bout the time u met Jay Z

  29. harlem world Says:

    lmao

  30. Casket Face Says:

    http://www.imagebam.com/image/9e2010261494946

    I know real niggas won’t miss you
    No lie, no lie, no lie-ee-i-ee-i
    No lie, no lie, no lie-ee-i-ee-i
    Real niggas say word
    You ain’t never told no lie
    You ain’t never told no lie
    Real niggas say word
    You ain’t never told no lie
    You ain’t never told no lie
    Real niggas say true
    You ain’t never told no lie
    You ain’t never told no lie
    That’s a thing I don’t do
    Nah I just do it for the niggas
    That are tryna see a million fore they die
    Wattup

  31. harlem world Says:

    max b: get outta jail >>>>

  32. cOLD Says:

    I ain’t squeezin nigga biceps or nothin…might punch him in the chest play fightin’ and square up.

    ^ roffle.

  33. rex hussla Says:

    If Sean Falyon releases an mp3s but nobody clicks…

    did it really happen?

  34. rex hussla Says:

    Didn’t Amp see Jay-Z on a video shoot and felt disrespected that Hov didn’t say what’s up? Now he hates him haha

  35. Jackson7 Says:

    *Kahwi Leonard blank stare*

  36. harlem world Says:

    his police report said the suspect was brolic, diesel, cute smile, handsome, strong willed

  37. Casket Face Says:

    Hope niggas see those contextual ads Facebook suggested …niggas advertising Gin and zip lock bags to a nigga.

    That graph search computin’ a g’d up nigga behind these keys lol…

    AI >>>>>
    Keeping it one hunnid when you have every reason not to >>>>>>
    Respect from pussy they tried to pay for >>>>>>

    http://www.youtube.com/watch?v=5EAl4HQTlnQ

    ;)

  38. cOLD Says:

    I was in the city and a bunch of niggas was using the scaffold as a pull up bar, my son who’s a fan of wrestling asked me if they stronger than me… I had no choice but to get some money on the bars with them. Im my sons superhero, couldnt of went down no other way.

  39. harlem world Says:

    Hope niggas see those contextual ads Facebook suggested …niggas advertising Gin and zip lock bags to a nigga.

    That graph search computin’ a g’d up nigga behind these keys lol…
    ============

    lol

    a computer tellin you you a gangsta

    is not gangsta

    i bet you play mafia wars

  40. cOLD Says:

    that kero beat stuck in my head… (none)

    I need one of you nahright rappers do waltz on that joint.

  41. Casket Face Says:

    lol

    a computer tellin you you a gangsta

    is not gangsta

    ^^^

    Hope you don’t think users are the only abusers
    Niggas getting high within the game
    If you do then, how would you explain?
    I’m ten years removed, still the vibe is in my veins
    I got a hustler spirit, nigga, period
    Check out my hat yo, peep the way I wear it
    Check out my swag’ yo, I walk like a ballplayer
    No matter where you go, you are what you are player
    And you can try to change but that’s just the top layer
    Man, you was who you was ‘fore you got here

    (c) Magna Carta Holy Grail

  42. The Architek Says:

    his police report said the suspect was brolic, diesel, cute smile, handsome, strong willed

    ^^

    lmao

Leave a Reply