Meek Mill’s Artist Lil Snupe Dead at 18

Early this morning, unconfirmed reports began to circulate about the alleged murder of Meek Mill’s Dreamchasers artist Lil Snupe. KNOE 8 in Louisiana, Snupe’s home state, has confirmed with Winnfield, LA police that Snupe died during an incident there early this morning. Police there did not provide details about the circumstances surrounding Snupe’s death, however they say they do have a suspect in mind.

Reports of Snupe’s death were promopted by the following tweet from his manager:

Meek sent out this tweet earlier a short while later.

 

Previously: Lil Snupe – Melo (Video) | Lil Snupe ft. Meek Mill – Nobody Does It Better


AddThis Social Bookmark Button

35 Responses to “Meek Mill’s Artist Lil Snupe Dead at 18”

  1. b Says:

    Just goes to show no matter how much “love” you think you have in the “hood” if yr successful yr just another target, if it hasn’t happened best believe it’s only a matter of time

    > Shit niggas with no valid hood pass type on the internet for 1 rack alex.

  2. F YOU PAY ME! Says:

    I thought it was lil poopy

  3. captain planet Says:

    http://i.mediatakeout.com/photo/1371724581603b8c4cf0.jpg

  4. captain planet Says:

    oh shit

    NSFW cOLD

  5. A-1 Says:

    BOY YEEN SHIT! ILL BEAT A BASSLINE OUT YO BITCH ASS!

  6. Gob Bluth Says:

    Shit niggas with no valid hood pass type on the internet for 1 rack alex.

    ^

    & this is supposed to be some form of ether ??

  7. A-1 Says:

    IN KEY 2 BITCH!

  8. F YOU PAY ME! Says:

    CP

    why aint you cry when lil snupe died

    but you cried for Tony Soprano?

  9. Gob Bluth Says:

    Sheesh Nicki has the best fake titties ive ever seen

  10. F YOU PAY ME! Says:

    Gob

    are you scared when you drive through the urban inner city areas of New York?

  11. captain planet Says:

    lol i see the tactics

    fupm why am i in trial now ?

    i never said i didn’t care about a black man dying

    you did

    you got some explaining to do

    i shed a tear every time a brother die

    im running outta tears

    but lets keep it real

    more people’s lives on this blog were significantly impacted by james gandolfini than lil snupe rip

    that has nothing to do with his color

    peace

  12. F YOU PAY ME! Says:

    Meek Mill doesnt like to feed his niggas

    if he did

    this would never happen

  13. King James Says:

    Captain Planet
    2 mins ago
    http://i.mediatakeout.com/photo/1371724581603b8c4cf0.jpg

    ^

    Holy shit!!!!!!!!!

  14. A-1 Says:

    Gob Bluth
    0 mins ago
    french kevin don’t push yr luck

    u a wigga, a wanna be black man, the lowest of the low ya own kind hates you we barely acknowledge you

    commit dat
    ———
    TALK 2 EM’

  15. Free J Says:

    Black thought killed that shit in the last post…

  16. F YOU PAY ME! Says:

    How was your life significantly impacted by the death of Tony Soprano?

    Were you connected to Carmine?

  17. F YOU PAY ME! Says:

    i never said i didn’t care about a black man dying

    you did

    you got some explaining to do

    ^

    i never said that

    i said niggas die everyday

    thats what i said

  18. Free J Says:

    Why!!!! Whyyyyy!!! WHYYYYYY!!!

    *sniffs*

    It shoulda… Been b

  19. Gob Bluth Says:

    are you scared when you drive through the urban inner city areas of New York?

    ^

    never, i’m in queens all the time, i was in starlets on friday

    but i’m not stupid

    i’m not risking everything just to be “down” with niggas who would kill me if they had the chance

  20. A-1 Says:

    Nikki titties & ass combo>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    I bet da box is UNREAL! Smmfj

  21. F YOU PAY ME! Says:

    Gob

    when you are in an area where there are too many black people do you or do you not feel uncomfortable?

  22. Free J Says:

    Nigga logic<<<<<

  23. captain planet Says:

    F YOU PAY ME!
    0 mins ago
    How was your life significantly impacted by the death of Tony Soprano?

    Were you connected to Carmine?

    ^

    entertainment

    do you know how many hours i spent watching sopranos ?

    that’s minutes off my life

    and i was thoroughly entertained by a professional

    no disrespect to the brother but i had no idea who lil snupe is till this

    n enough of the game

    you said the you did care about a black man dying

    what do i have o defend lol ?

    im really leaving now

  24. F YOU PAY ME! Says:

    i’m not risking everything just to be “down” with niggas who would kill me if they had the chance

    ^
    very well then

  25. A-1 Says:

    Gob Bluth
    0 mins ago
    are you scared when you drive through the urban inner city areas of New York?

    ^

    never, i’m in queens all the time, i was in starlets on friday

    but i’m not stupid

    i’m not risking everything just to be “down” with niggas who would kill me if they had the chance
    ——-
    Smart man

  26. F YOU PAY ME! Says:

    Nah CP

    dont leave

    James Gandolfini filmed the Sopranos

    how does it signficantly impact your life

    explain yaself to ME!

  27. Free J Says:

    i’m not risking everything just to be “down” with niggas who would kill me if they had the chance

    ^^^

    This.

  28. French Kevin Says:

    Gay-1, I’ll beat the Holliday Kirk out of you.

  29. F YOU PAY ME! Says:

    Starlet aint no hood strip club BTW

    dont let Gob fool yall

    that aint no hole in the wall strip club

    they check niggas at the door

    aint nobody strapped up like a car seat in Starlets

  30. F YOU PAY ME! Says:

    aint no styrofoam cups in scarlets

    it aint hood in there

    dont insult my intelliegence Gob

    you actin like Scarlet is the hood .. like its dangerous

    its safe in there cuz

  31. Rajon Trondo Says:

    A-1 check in

  32. A-1 Says:

    I’m a golden glove boxer & CERTIFIED street nigga smh lol imagine me b’n scared 2 thro hands wit a cracca lmfao

  33. French Kevin Says:

    A-1 Says:
    June 20th, 2013 at 1:57 pm
    I’m a golden glove boxer & CERTIFIED street nigga smh lol imagine me b’n scared 2 thro hands wit a cracca lmfao

    ^^^^

    That’s what a faggot says when he’s scared. Start naming all his karate belts. Bitch, you’re a bitch, bitch.

  34. French Kevin Says:

    Black thought’s fat ass looking more and more like Ceelo.

  35. Assassin Says:

    If you gotta say you certified than its probably not true..foh herb ass nigga..put 1 in your knee cap and watch you shit your pants

Leave a Reply