Video: Watch Part of Kanye’s American Psycho Inspired Short Film

Kanye debuted his American Psycho inspired short film staring Jonathan Cheban and Scott Disick during an L.A. listening session for Yeezus last night. The film was projected, “New Slaves” style onto the exterior wall of Milk Studios.

This is a two minute clip courtesy of Rap-Up with very little sound.

UPDATE: Kanye will celebrate his first Father’s Day tomorrow as TMZ reports that Kim gave birth to a baby girl this morning, details after the jump.

Source close to KK tell TMZ … it was a NATURAL CHILD BIRTH. She started having contractions Friday night and went into full labor early Saturday AM.

Our sources tell us the baby and Kim are both in good health. We’re told Kim delivered the baby at Cedars-Sinai Medical Center this morning … 5 weeks early.

Previously: Kanye West – Yeezus (Tracklist) | Rick Rubin on the Making of Yeezus


AddThis Social Bookmark Button

20 Responses to “Video: Watch Part of Kanye’s American Psycho Inspired Short Film”

  1. Word Al Yankyabitch Says:

    “that pussy had me floating

    feel like deepak chopra

    pussy had me deeeaaaad

    might call tupac over [II]”

    Losing that box might’a fucked ye’s head up more than Donda passing, smh. 5+ years of nuclear melting over Alexis’ cooch.

  2. Casket Face Says:

    Yeezus 3/5

    It’s average, but it’s an average album in a current genre of far below average album.

    Bound 2 …Ye blacked out, the album would’ve got a 2/5 without

    The tracks were just on the verge of doing the most, trying WAY to hard, it’s like he rehashed some of the 90′s performance art and movies and tried to embodied it as a fresh new concept.

    Only thing that makes it tolerable is that we know Ye musically so we’re familiar with where he’s going with it.

    Nothing special, but it’s playable.

    ….When he false from grace he’s gonna need to be in a padded room for about 6 months so he doesn’t kill himself.

  3. das racist Says:

    Watching Movies With The Sound Off > Yeezus?

  4. Casket Face Says:

    Shit was stupid and pointless and about 2 years too late…at this point that family is a walking parody of themselves.

    …I’d rather be broke and sub-par than rich and have to live like them.

    I can’t sell my soul like that.

  5. Cypher Says:

    might actually buy/download the Mac Miller..

    had a to cosistent of a run for me to not give him another listen.

    still shitting on Bronson tho, he gonna need a Jay-Z feature to get me to press play on his tracks

  6. &What?! Says:

    Saab Stories > Yeezus

  7. das racist Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=9Gbl-IDp1qc

    ^

    Here’s hoping Mac Miller drops more of these vids as time goes along. Hell, that nigga should release them shits on DVD or Blu-Ray or something. I’d cop.

    @Cypher

    The Raekwon feature isn’t enough to make you give Bronson a chance?

    Saaab Stories >>>

  8. Cypher Says:

    Nah, i support black business.

    So in order for me to pick a caucasion rapper over a black rapper he needs to be putting out better product.

    Example Em

    And the fact the Mac Miller rap better and producing better then alot of niggas (jcole) out here deserves a purchase from me..

    sn- just saw Bronson on the track list, so if his verse is hot ill give that saab shit a listen

  9. Cypher Says:

    gotta listen to this jcole again..

    so far its lookin like im gonna buy Kanye and Mac Miller..

    might have missed something on the cole on the first listen, but cant support subpar artistry

    vote with your dollars and whatnot

  10. Cypher Says:

    also am i the only one that thinks the the mastering is off on the kanye?

    treble sounds boosted…

  11. &What?! Says:

    Chief Keef needs to drop Bang Pt. II.

    Skreets need dat.

  12. &What?! Says:

    https://pbs.twimg.com/media/BMvej5mCEAAKagd.jpg

    rofl

  13. das racist Says:

    Roffs.

    I had J. Coles first album preordered on Amazon, thank god I heard that shit beforehand.

    Cancelled that preorder with the quickness. Haven’t paid any attention to that nigga since.

  14. &What?! Says:

    Tennis >

  15. King James Says:

    Yeah still haven’t listened to Born Sinner (buying Tuesday ) but if niggas still ain’t talking about it a week after the leak its prolly the same as Sideline story

    Nigga needs to work with outside producers

  16. King James Says:

    Can’t wait to hear Yeezus in the whip

  17. King James Says:

    Harlem World: My Hoe$ They Do Drug$
    15 mins ago
    this is gonna be like 808′s & heartbreaks

    met with mixed reviews at first

    then 6 months, a year later

    everybody will get it, say it was underrated

    ^

    Yes, compared to how everyone love MBDTF for 2 weeks and then forgot about it

  18. &What?! Says:

    Albums just do not have the same replay value as they used to, thanks to the internet and a lack of fresh ideas.

    I’m just glad we’ve witnessed a truly great age for Rap music already and have the classics to revert to when the new releases fail to live up to expectations.

    AKA Reasonable Doubt, Ready to Die, Illmatic etc etc

  19. &What?! Says:

    J. Cole, Kanye and Mac Miller are all meh to me.

    I’m more excited to hear new Drake/Jay-Z/Rick Ross/Pusha T if I’m honest.

  20. Tong Po Flo Says:

    I’m just glad we’ve witnessed a truly great age for Rap music already and have the classics to revert to when the new releases fail to live up to expectations.

    ^ This, goes for any genre though *side-eyes R&B*

Leave a Reply