Alley Boy ft. Meek Mill – Stack It Up (CDQ/No Tags)

CDQ and untagged version of Alley Boy’s “Stack It Up” single featuring Meek Mill and produced by Young Chop.

Previously: Alley Boy – War Cry Intro + Spend It (Video)


AddThis Social Bookmark Button

42 Responses to “Alley Boy ft. Meek Mill – Stack It Up (CDQ/No Tags)”

  1. Casket Face Says:

    Niggas 40 with idols …If I talk all that fly shit like “I don’t invest time into the internet” but turn around and lick shots 30 hours a day…I’d have a dope ass screen name. Something that’s a representation of you in some form.

    Niggas 40 dick ridin’ ball players …go fix you a bowl of Wheaties and get your comment persona strength up b.

  2. Casket Face Says:

    Stink James …getouttahere bucktooth doo-doo head ass nigga

  3. King James Says:

    If that shot is directed at me? I’m 20 you fuck boi

    You have 3 kids bro and live in public housing with your “brother” Steve

    Do better bro you making NYC look bad

    Nigga got ran outta Detroit lol

  4. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lol @ my SN not being dope but images of my face be saved to your computer, asshat.

    no rebuttal of yours can prosper, mad fagger.

    comma sense.

  5. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lol @ gettin ran outta Detroit tho. that alone gotta let you know that you’re not welcomed anywhere on earth. lol

  6. EnglandRepresent Says:

    Waldron, shut your noise

  7. A-1 Says:

    So my review on da Ye album..I like it..ALOT..thru & thru cuz I get what he was tryna make nahmean..it’s posed 2 b a punk hip hop wit sprinkles of house..sprinkles of r & b…but I undastand why niggas don’t like it..niggas want dat blueprint/college dropout/late registration/graduation Ye & dat Ye ain’t comn bacc..2 far gone now..niggas supported all dis otha shit in hopes of gettn dat bacc but end up fueln da experimental shit smfh lol but I’m fuccn wit it cuz I like shit like dis not cuz I thank dude some sorta genius(even doe I do @ TIMES) so yeah

    SN PLUS Mos Def & Rhymefest wrote MOST of dis shit lol een Lupe & Cyhi got credits so……….

  8. hood trill stunting aka trap day man Says:

    cosign A-un. i fux with that yeezus.

    ”it’s jus different.”©hov

  9. tHe kiD fRanKiE Says:

    lol Im younger than you frankie – I wasnt born in the 70s sis.

    ^lies Stevens u been 30 since u came on here threatin to kill ya self for fuckin wack biyches an gay accusations loser

    U was been losin for 32 strong now

  10. The Architek Says:

    i feel where you’re coming from A-1

    i can rock with a punk/hip-hop album

    this wasn’t that, tho

    only in aesthetic

  11. F YOU PAY ME! Says:

    Lies Stevens u been 30 since u came on here threatin to kill ya self for fuckin wack biyches an gay accusations loser

    U was been losin for 32 strong

    ^^

    What genre should this ether be filed under

  12. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Yeezus >>>>>>

    Meltdown music….that scream on yourself in the mirror shit

    U gotta be bout that midlife crisis to feel this album

  13. The Architek Says:

    What genre should this ether be filed under

    ^^

    “ya knees is shot” ether

  14. F YOU PAY ME! Says:

    Where can i stream that new kanye

  15. F YOU PAY ME! Says:

    “ya knees is shot” ether

    ^^

    lol

  16. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    *sees hw signal in the sky*

    its liquor time

    faded o clock

  17. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    brown liquor got the momentum right now

    the slow creeper

    that getcha when you think “this drink aint shit really”

  18. ***biggumskiller*** Says:

    The new improved ready to fight King James>>>>>
    Daps to all even acid lips
    I’m in a good mood
    Sarah Palin is coming back to FOX
    I’ma try fuck ha…

  19. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    this nigga Ye a real new age black rock star….leather jeans with Jordans….he birthed that flavor

    got niggas from the trap rocking blouses and leather kilts…..rap game watching Ye every move

  20. The Architek Says:

    *transforms into car*

    *rolls out*

  21. ***biggumskiller*** Says:

    Footage of Linda Sanchez hitting a clean single>>>
    Is it okay to wanna fuck Malia Obama yet?
    TeamThirst#

  22. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    i said my niccas aint shit

  23. F YOU PAY ME! Says:

    The traditional made man saw fashion as a way to adapt to his surroundings and environment. Tight clothing was forbidden as it indicated homosexuality. For the harsh terrain of the city he would wear footwear such as the Timberland boot for informal meetings before evolving to other formal footwear after Timbaland played itself out. He wore clothing with large pockets that enabled him to stash various items in. He was forbidden from ever having any hairstyle that may make him say “ I’m having a bad hair day” – a term associated with metrosexuals and females.

  24. F YOU PAY ME! Says:

    Now niggas wearin skirts

    Literally

  25. ***biggumskiller*** Says:

    Clear liquor<<<<
    Leather pants<<

  26. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    thats what im talkin bout trilly

    niccas be tryna look cute no homo

    i be matchin shit to fit my surroundings

    obviously if its summer time , gettin my harlem shoulder bounce & 360 spin on at a bar, no homo

    vices seepin through my pores

    i need a v neck to cool me down

    none of this leather shirt business

    im in the midst of the action

  27. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    max b: dom perrigon >>>>>>>_____

    “she said

    nicca you sexy as fuck (ll)

    and you got a lotta rocks on ya arrrrrm

    before she suck on the dick

    she drenches it in dom perignoooooon”

  28. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    im in the midst of the action

    poor mans beyonces

    bitches that be in broadway plays

    im in the midst of the action

  29. ***biggumskiller*** Says:

    Hennessy and sweatpants
    Real presidential
    Just like Chris Christie

  30. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    shoutout to muslims

    dunno how them niccas live without alcohol

    allah bless em

    i just dunno

  31. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    watch u sayin?

    nathan

    dollar.signs.my.only.language

  32. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    “puffin on some good lime

    from the pages of the high times..

    magazine

    poppin on some dvds

    you wanna watch the wire?

    or sopranos season 3?

    its all good with me

    we aint even gotta rush to freak

    we can chill on this sofa

    hold on

    lemme gain my composure

    attack my mission handle business like a soldier”

  33. ***biggumskiller*** Says:

    Female most in need of a comeback?
    MYA

  34. King James Says:

    Makes much sense that Lupe and Mos wrote Yeezus

    I respect Yeezy for getting their visions out through his voice

    It makes fucking sense especially with Lupe!

  35. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    i love mya

    love that bitch

    i also wanna fuck m.i.a

    sexy lil bitch

    you know she bout that vice life

    plenny fun

  36. ayo Says:

    Nigga said Im invulnerable

    lmfaoooooooooo

  37. King James Says:

    01. On Sight (Produced by Daft Punk) [Malik Yusef, Rhymefest]

    02. Black Skinhead (Produced by Daft Punk) [CyHi The Prynce, Lupe Fiasco, Malik Yusef]

    03. I Am A God (Featuring God) (Produced by Daft Punk) [Hudson Mohawke, Justin Vernon, Malik Yusef, Rhymefest]

    04. New Slaves (Featuring Frank Ocean) (Malik Yusef, Rhymefest)

    05. Hold My Liquor (Feat. Chief Keef & Justin Vernon) [Alejandro Ghersi, Malik Yusef, Rhymefest]

    06. I’m In It (Feat. Travis Scott) [Justin Vernon, Malik Yusef]

    07. Blood On The Leaves [Hudson Mohawke, Tony Williams]

    08. Guilt Trip (Feat. Kid Cudi) (Produced by S1)

    09. Send It Up (Feat. King L) [Alejandro Ghersi, Daft Punk, Gesaffelstein]

    10. Bound 2 (Feat. Charlie Wilson) [John Legend]

  38. King James Says:

    King Louie over Daft Punk!!!!!

    Applaud Yeezy!

  39. King James Says:

    It’s mad dope that Yeezy still fucks with Rhymefest, Lupe. And Mos Def

    Those are his roots!

  40. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    regardless of what yeezus says

    i think its gangsta

    how he can put keef x louie

    on the same album as daft punk, john legend and bon iver

    he dont care

  41. ayo Says:

    I told that bitch

    You help me go platinum

    You get half hoe

    Or sum, now give me sum

  42. Cypher Says:

    ***Biggumskiller***
    13 mins ago
    Female most in need of a comeback?
    MYA

    ^
    Emphatic co…

    She gotta be in Seattle right now

Leave a Reply