Cassidy – Dopest Out (Meek Mill Diss)

Cassidy fires back at Meek Mill on his latest diss track to his Philly rival.

Previously: Cassidy ft. Jomo K. Johnson – Sunday School


AddThis Social Bookmark Button

208 Responses to “Cassidy – Dopest Out (Meek Mill Diss)”

  1. AFGun Says:

    aint nobody gona remember a meek milly in 5 years.. dudes like that is flavor of the month.. no longevity

  2. Free J Says:

    I def understand how someone can not like an artist cuz of the shit stupid fans say. I say that to say this… I liked J Cole album but it damn sure aint no classic. My boy tried to call it one smh… The word is used waaaay too loosely these days.

  3. Free J Says:

    @cypher – actually Mac miller announced his date first. Then Kanye and j cole switched his to capitalize.

  4. ***biggumskiller*** Says:

    Classic with one hot song outta 20? LoL
    That intro on born sinner is allright
    But he can’t hold an album down by himself
    Not enough subject matter
    And he name dropp rappers like the gayme
    No sale

  5. ***biggumskiller*** Says:

    Free you hit me with that # yet?

  6. Free J Says:

    Oh shit ill do it when I get home.

    J cole got plenty of subject matter he jus hasn’t reached his pinnacle lyrically imo.

  7. Free J Says:

    bsk check ya email

  8. Cypher Says:

    @Free J..

    Had know idea, that’s how many fucks I give about his music.

    Co- on Cole album being underwhelming

    At this point he coasting on his fans goodwill

    Ill go ahead and say it.. That nigga ain’t gonna make it

    Drake >>> Cole

    Large margin :-(

  9. Free J Says:

    extreme late pass:

    lol this nigag shia lebeauf took ACID for a movie role so he could fully grasp the character cuz his character does it lol smh…

    http://www.youtube.com/watch?v=Y65XoPNWLw0

    i aint gonna judge him for obvious reasons but damn lol

  10. Cypher Says:

    Also..

    Why this nigga diss meek?.. Still

    This old news.. Where’s the album?..mixtape ?… Single?…

    Career?

  11. ayo Says:

    Sit the fuck down cass

    Your timing is late as fuck

    Everybody forgot about yall lil battle

    Shoulda released this long ago when yall were at each other

    Look at you now

  12. Free J Says:

    @Cypher – i liked his cd i jus dont think its anywhere near classic. it was solid for a sophomore effort. I only know about Mac Miller cuz i got interested in some features and heard that SDS song…his shit really aint as bad as i thought lol im a download this cd and see whats the deal

  13. Cypher Says:

    I’m a fan of his music but he really ain’t up to par.

    I’ve bootlegged better albums from worse rappers.

    This gonna be the last album I buy from him till he step his game up.

  14. Jackson7 Says:

    serius jones and cassidy is the GOATs of diss bars

    cBc

    cassidy killt this nigga again

    not as ill as the first one

    but still

    cassidy >>>

  15. Free J Says:

    eh…to each his own. i wrote u back btw

    cassidy needs to drop this shit cuz he looks desperate, at this point, where is the music? well nevermind…his cds always sucked imo

  16. ***biggumskiller*** Says:

    Cassidy looking stupid with this one
    Meek mill ever bring his decibels down he could make a difference lol
    Yeah free I got an animation guy we might be able to use
    To rough draft the idea
    I probably hit that number by Monday kid
    This project has legs
    It’s like the black Harvey Birdman…

  17. Cypher Says:

    Be honest free,

    Is Cole above average as a rapper?…

    He gotta couple bright spots, but so does Wale.

    Only difference is, that Wale a douche

  18. ***biggumskiller*** Says:

    Wale>>>j.cole>>>>them worms from Wrath of Khan in your ears

  19. Cypher Says:

    Yo!!!

    I remember that shit Free, gotta go check steam now see if they got that on the computer or play station

  20. ayo Says:

    Waaaa Waaaaa

    I let Nas down

    My idol did not approve my song

    This is a dark period in my life

    I am so depressed

  21. Free J Says:

    @cypher – favorite video games series EVER.
    I think cole is above average… In today’s rap climate. I grew up on the greats like most ppl here so no he aint comparing…yet. I think he is capable of it tho and I DID like the cd.

    @bsk – cool cuz I’m trying to grasp exactly what ur proposing lol. I kno I def want to get an animated video for this song that goes wit the theme of my shit I’m workin on now

  22. Free J Says:

    Lol @ Ayo

  23. Cypher Says:

    I see the potential too,

    But at what point does he need to start to capitalize on that potential?

    I think if he gives up on tryna crossover he’ll be good.

    If not…

  24. A-1 Says:

    Fact is…Cole ain’t found his comfort zone yet far as subject matta & it shows..Hov got hustln/Money..Drake hoes..Wale een got dat poetry shit..Cole ain’t got shit 2 identify him wit & it’s hurtn em..I fux wit Cole HARDBODY!

  25. Free J Says:

    Cole has the subject matter he jus need to stop tryin to sugarcoat his content.

    His lane is the single mother/dead beat dad, I’m famous but ill still a normal nigga rap

  26. A-1 Says:

    And yeah dat Nas shit wasn’t da move in hindsight..cuz it was eitha Nas or YO BOSS lol I thank he chose wisely lol

  27. Cypher Says:

    Co-everything A-1 said

    Sn-

    Male waiters<<<<

    No-sign having niggas take your order

    Either cook the food or clean the table, fuck I wanna talk to you for

  28. A-1 Says:

    Free J
    0 mins ago
    Cole has the subject matter he jus need to stop tryin to sugarcoat his content.

    His lane is the single mother/dead beat dad, I’m famous but ill still a normal nigga rap
    ——–
    Nah dat ain’t gon work lol cuz fact is u aint normal…u made it in a game a million otha niggas tryna make it in includn me & u lol da chances of dat r slim 2 0..celebrate dat my nigga it took alotta hard work smh

  29. Free J Says:

    And yeah dat Nas shit wasn’t da move in hindsight..cuz it was eitha Nas or YO BOSS lol I thank he chose wisely lol

    ^^^

    Basically (c) ME

    Him doin what he’s doin might and prolly isn’t totally his choice. He doesn’t green light CDs…the label does. If u watch that interview about how the nas shit came about it will make sense.

    Anyhow, y’all be easy. Bout to spend time wit the wife

  30. Cypher Says:

    I shouldn’t even tip this nigga…

    Fuck his occupational choice…

    Sn -
    Steak >>>>

    Anything else is for peasants.

  31. ayo Says:

    Im half black, half white

    I cant be racist

    STFU Cole

  32. Cypher Says:

    Basically (c) ME

    ^
    No, nigga you don’t get to copyright a word nigga

    The fuck wrong wit you?..(c)me

  33. Jackson7 Says:

    some rappers just aint album artists or adept at making catchy hit songs…

    no problem tho…

    i could care less about stats and numbers

    that has more to do with industry politics than talent

    bottom line …some niggas got the glow and some dont

    cassidy BEEN had it

    ask leslie and meek

  34. Free J Says:

    Last thing I’m a say is… I copyright basically if CP can take keep goin. Think about it… That’s like copyrighting “my nigga” lol sooo I own that particular word lol

  35. Jackson7 Says:

    smack dvd fight klub battle rappers >>>> corny sellout radio and bideo mtv/bet/hot 07 rappers

    fuck a song

  36. Jackson7 Says:

    word

    niggas was saying keep going before cp was born here

    ie., ( me and cOLD)

  37. Cypher Says:

    Last thing I’m a say is… I copyright basically if CP can take keep goin. Think about it… That’s like copyrighting “my nigga” lol sooo I own that particular word lol

    ^
    Nah, nigga that shit don’t apply.

    Hence the (apparently) after keep goin.

  38. general glamour Says:

    keep going

  39. Cypher Says:

    Lmao…

    Timing >>>

  40. general glamour Says:

    yall can say it

    but when i say it … it’s just different …

  41. Jackson7 Says:

    BEEN told niggas

    tony parker the most underrated athlete in pro sports

    hes the NBAs Derek Jeter..

    if you take away the accent, they even sound the same

    he been sonning point guards from nash to deron to cp3… now norris cole and chalmers and lebron see what time it is

    playoffs = Parker-Time

  42. A-1 Says:

    Smh lol

  43. Jackson7 Says:

    smhlol

    niggas is lurkers

  44. A-1 Says:

    Fucc Tony Parker!

    Heat nigga!

  45. Jackson7 Says:

    i picked the Heats to win it too
    but gotdamn

    tony parker the clutchest nba point guard since Magic Johnson nohomo…

    EVERY year

    FACT

  46. ***biggumskiller*** Says:

    My nigga (c) me

  47. Cypher Says:

    tony parker the clutchest nba point guard since Magic Johnson nohomo…

    ^
    Co-

    But that nigga the most boriningnest nigga God ever invented tho.

    1+1+1 type nigga

  48. Cypher Says:

    My nigga (c) me

    ^

    Denzel Washington

  49. Cypher Says:

    E = MC2 (c) me

  50. ***biggumskiller*** Says:

    Serena whipped that white bitch today lol
    She speak fluent French too
    Which cracker fucking ole girl these days?

  51. ***biggumskiller*** Says:

    Somebody called Denzel my nigga as a kid before Training day
    But keep goin(c)me

  52. ***biggumskiller*** Says:

    lol

  53. A-1 Says:

    I have a dream (c) Me

  54. A-1 Says:

    Dat nigga TP did snap doe smh I’m still rootin 4 my niggas doe

    Heat nigga!

  55. Cypher Says:

    Cassidy fires back at Meek Mill on his latest diss track to his Philly rival.
    (C) me

  56. A-1 Says:

    Sat Trill ass down 4 7 days(no shots lol)..I still got faith!

  57. ayo Says:

    The GOAT (C) Me

  58. A-1 Says:

    Live from Bedford Stuyvesant da livest one representn BK 2 da fullest (c) Me

  59. A-1 Says:

    Down goes Frazier (c) Me

  60. ayo Says:

    That bitch suck a mean dick, she should (c) me

  61. Fyodor Drostoevsky Says:

    After Balotelli crashed his Audi R8 on the way to training, the police asked him why he was carrying £5,000 in cash. “Because I am rich,” he replied.

    ^
    Survey Says?

    *Applauds

    *Yells “Good Answer”

  62. Jackson7 Says:

    “LET THERE BE LIGHT….” (c) Jackson7

    and it was good nohomo

  63. King James Says:

    Fyodor Drostoevsky
    1 hr, 14 mins ago
    After Balotelli crashed his Audi R8 on the way to training, the police asked him why he was carrying £5,000 in cash. “Because I am rich,” he replied.

    ^
    Survey Says?

    *Applauds

    *Yells “Good Answer”

    ^

    Police stay hating on the black man

  64. King James Says:

    I hate mofo’s that don’t know how to go with the plan…the plan is to meet up at the location not no meet up before…that shits pointless…ill see you when we get there nigga nothing prior retarded as hell smh

  65. Free J Says:

    Lol @ CP…

    Who lives in a pineapple under the sea (c) ME

  66. ***biggumskiller*** Says:

    This is the first time king James has talked about anything other than music
    Mark the date(c)me

  67. ***biggumskiller*** Says:

    Ya’ll be easy(c)me
    Enjoy your weekend(c)me too
    Bout to spend time with the wife(c)me Three
    Plagiarism>>>>>
    Just ask Actin Bronson(c)ghostface Killah

  68. Rajon Trondo Says:

    I grew up on the crime side, the new York times side (c) tron

  69. Jackson7 Says:

    Who lives in a pineapple under the sea (c) ME

    ————-

    i just now remembered where that quote comes from… i was bout to google that shit cause it was fuckin with my mind that it was so familiar, but i couldnt remember who said it…

    now i can sleep

    *daps Patrick Star*

  70. Jackson7 Says:

    When my peeps come through to spend a dime apiece
    You know Mac come through with a line of freaks
    Every bitch on the hit be a 9 at least
    We getting head on the floor, while you grinding freaks
    Whole squad get it down like this
    Whole squad buying rounds of Cris
    Whole squad got they crowns on wrist
    Whole squad got a pound of twist
    Whole squad got a pound to spit
    In case a clown wanna flip
    Mac never slip in a club, told y’all niggas 4/5th in a club
    If a nigga wanna draw then the blood it can drip in the club
    You know how niggaz get in the club, shit you know how I be
    All high in VIP, rolling up to B.I.G. (Baby)
    Niggaz be all liquored up talkin shit
    Till’ they man gotta come pick them up
    Got bitches in the back bouncin to “Jigga What”
    You got your hands up and I ain’t even stick y’all up

    (c) Jackson7 aka landLORD aka RJ Orion

  71. A-1 Says:

    Puss>>>< (c) Me

  72. Jackson7 Says:

    side note

    my stomach is hurtin yo

    >>>>>> red lobster

    i think they tryna assasinate a nigga

    wtf is these pains??

    this heffer better wake up and show some empathy

    fuck all that snoring

    nigga im sick , wake yo country ass up

  73. Jackson7 Says:

    nasty ass bloody ass steak

    wtf is peppercorn seasoning anyway??

    i told that ho MEDIUM WELL

    shit was very pink.. i aint wanna trip cause im cool like that

    but that bitch aint get no tip

    but now my upper stomach area is on fire

    my no tip rules done finally come back to haunt me

    somebody musta put some baby razor blades in my caesars salad

    >>>>>>>>>>>>>>>>>> pain

  74. Jackson7 Says:

    >>>>>>>>>>>>>>> that feeling when you desperately gotta make doodoo, but nothing wont come out

    on the bowl sweatin and gruntin and making all sorts of submissive and grief stricken faces…

    wipin the sweat off your forehead with some toilet paper… promising yourself you gonna only drink water and eat salads and grains and fruits for the rest your life…

    >>>>>>>>>>>>>>>>>>> pain

  75. Jackson7 Says:

    forreal

    if i dont make it through the night

    let it be known

    red lobster did it

  76. ***biggumskiller*** Says:

    Fast food owns your soul Land(c)wackarnolds

  77. Harlem World Says:

    no new friends comes on

    and what do niccas do in a club fulla drunk hoe$? (As predicted on nahright)

    some of em ratchet, some from outta town..

    they start dancin amongst themselves, like a school disco

    niccas formed a perimeter from the bar to the wall, with chicks dancin in the middle smh

    niccas had bottles of weak a$$ moet, goose whatever

    but they too cool to get emsleves one of them fine drunk hoe$

    boggles my mind, i tell ya mayne

    shoutout to the niccas sippin water in there, i see ya no homo

    this week tho >>>>

    best of 2013 so far

  78. Harlem World Says:

    dom kennedy: everything you wanted >>>

    pharrell: frontin >>>

  79. Harlem World Says:

    is this what is happenin now?

    niccas so scared of bein called thirsty

    that they dont even wanna talk to women?!?

    niccas just gonna turn into japan overnight

    just aint attracted to nothin no homo

    aint nothin wrong with bein labelled as thirsty

    a single man should always be thirsty and lookin to refresh himself

    just dont be a kiss a$$

    a simp, a lame, a computer lover

  80. Harlem World Says:

    obviously i was just passin through

    im too cool for the club

    i hit bars

    hotel vice sessions

    and fly ass outta state apartments

    i dont do them overpriced drinks

    them vip sections, bottle service

    that aint me

  81. tHe kiD fRanKiE Says:

    wow Saturday nite this one mention of his Sn he come out da weeds lurk status smh what a fuckin lame

  82. tHe kiD fRanKiE Says:

    Essence Atkins>>>>

    Held up very well

  83. tHe kiD fRanKiE Says:

    It was all a dream I used to read word up magazines (c) me

  84. Harlem World Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    June 9th, 2013 at 9:34 am

    Essence Atkins>>>>

    Held up very well

    ================

    im with this

    41 y.o

    lookin like late 20′s

  85. Harlem World Says:

    that elle varner look >>>>

    very respectable

  86. tHe kiD fRanKiE Says:

    Imagine Saturday night bitchless lurking a website waiting for someone to mention your name so you can hit submit.wow

  87. Harlem World Says:

    this aint no mixtape >>>>

    frankie im tellin ya

    this is my favorite spitta project

    outside of the pilot talk series

    he got shit for the daytime
    the late night
    chill sessions
    music for chasin hoe$ to

  88. Free J Says:

    *daps the collective*

    Sorry land but red lobster lol is >>>>>

    Lol if u go back to when no new friends was posted on Nahright… I told u drake knew what he was doin. Put ya personal feelings aside and it ain’t hard to see he got the formula

    For some odd reason I keep wakin up at 5am all of a sudden.

    Y’all be easy.

  89. tHe kiD fRanKiE Says:

    “Captain planet I’m a give u a pass
    Cuz u da only dummy tryna ether my mask
    I know u is a lame so need to even ask
    You should be spendin ya weekend tryna getchu some ass faggot”
    -me

  90. Harlem World Says:

    man i forget cassidy used to be pretty popular on the mainstream

    hotel and get no better had summers on lockdown

  91. Harlem World Says:

    Lol if u go back to when no new friends was posted on Nahright… I told u drake knew what he was doin. Put ya personal feelings aside and it ain’t hard to see he got the formula
    =================

    oh no doubt

    drake got the formula

    he aint goin nowhere

    but thats a gay a$$ song

    and started from the bottom is them kinda songs

    where niccas just stare at each other tryna look cool holdin they bottles

    insteadda talkin to hoe$

  92. tHe kiD fRanKiE Says:

    this aint no mixtape >>>>

    ^power button and on my plane(personal fav)

    There’s a few other joints on there too

    I like Smokee Robinson, Super Tecmo Bowl of course there all dope but

  93. Harlem World Says:

    smokee robinson, i gotta revisit that

    he got so much material

    first time i heard racing stripes

    first time i heard smash on o leary

    both instant classics

  94. Harlem World Says:

    mazaltov >>>>

    that lil abstract beat

    wiz killed it

    with the “singiiiin in the raiiiin ” flow

    “im smokin on soooome strooooong
    got some bitches who luh to smoke
    bongs, papers & bowls
    so pretty much anything goes”

    salute young khalifa

    livin the american dream circa 2013

  95. tHe kiD fRanKiE Says:

    Naw this Cass diss was wack and too late

    “I got bars but I’m not in jail”

    Let it go

  96. tHe kiD fRanKiE Says:

    livin the american dream circa 2013

    ^co

    I see he’s Gettin his west coast affiliation on via problem, Compton menace, iamssu, e40, 2short etc snoop

    I respect it

  97. Harlem World Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    June 9th, 2013 at 9:57 am

    livin the american dream circa 2013

    ^co

    I see he’s Gettin his west coast affiliation on via problem, Compton menace, iamssu, e40, 2short etc snoop

    I respect it

    ========================

    compare the support newcomers like cole, drake and kendrick got before they blew up

    and all wiz had was curren$y

    you got a license to talk big shit

  98. Harlem World Says:

    no wiz = no mac miller

    (altho some might say thats a good/bad thing)

  99. tHe kiD fRanKiE Says:

    Mac miller>>>>>>

    Even bein from Pitt N bein wiz affiliated I neglected listenin to dude. I playe a joint w cam another one wit Spitta n he held his own. I then dl’d Macadelic classic never heard much else but off da strength he might be goat kizza sans P Wall

  100. Harlem World Says:

    drake took damn near every newcomer tryna crossover onto his tour

    toured with cole before he dropped his 1st album

    then recently

    kendrick, asap, weeknd, meek, french, 2chainz

  101. Harlem World Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    June 9th, 2013 at 10:08 am

    Mac miller>>>>>>

    Even bein from Pitt N bein wiz affiliated I neglected listenin to dude. I playe a joint w cam another one wit Spitta n he held his own. I then dl’d Macadelic classic never heard much else but off da strength he might be goat kizza sans P Wall

    ===================
    i been sayin

    mac miller might come across as corny

    but he got some good songs out there

    ear for beats

    pays homage to the legends

    his music better than alotta niccas on the radio, video shows etc

  102. tHe kiD fRanKiE Says:

    Kyla Pratt>

  103. Harlem World Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    June 9th, 2013 at 10:11 am

    Kyla Pratt>

    ===========

    with this one too

  104. Harlem World Says:

    paul wall is black

    its been established

    he got vitiligo

    albino

    just real light skinned

  105. tHe kiD fRanKiE Says:

    Jasmine Bunee Mathews

    @iwantbunee

    Goat body!

    Google

    Thank.me.later.

  106. tHe kiD fRanKiE Says:

    cosign Paul havin Michael Jackson

    Ain’t nah a hater rapper ever came out tryna talk down on Paul slayton da great

    No lol local rapper sayin he fake or he ain’t real

    Rap game suze orman, CFO status

    Paul Wall>>>>>>em, bubba, yelawolf, mc search, beastie boys,Asher Roth, and every other rapper to ever touch a microphone

  107. Harlem World Says:

    cant forget he got a project with pharrell out soon

    so of course i cosign

    pharrell needs to drop in my mind part 2 right now

    i buy it twice

  108. Harlem World Says:

    white people used to say paul wall was a wigger

    how is he a wigger

    when hes clearly black

    that mariah carey black no homo

  109. Harlem World Says:

    obviously has the pass to drop n bombs

    and none of his comrades would care

    not one of em

  110. Harlem World Says:

    who got a better face than cassie in the game

    maybe beyonce, meagan

    or jordin sparks

  111. tHe kiD fRanKiE Says:

    Niggas done turnt Miley Cyrus out

  112. Harlem World Says:

    karrueche tran >>>

    she part black/vietnam or all the way vietnam?

  113. Harlem World Says:

    rap been the new rock n roll since forever

    all these lil white girls wanna be down

    but not all the way down

  114. general glamour Says:

    https://www.youtube.com/watch?v=1kFNYuteAjA

    ^

    they caught eng rep …

  115. general glamour Says:

    sunday morning

    im the first thing on niggas minds ?

    go to church

  116. general glamour Says:

    https://www.youtube.com/watch?v=YzHyY7wF3z4

    ^

    awwwwww maaaaannnn

  117. tHe kiD fRanKiE Says:

    Lol that was a alley oop tho

  118. Harlem World Says:

    the 2013 nicca

    he wont approach women in public

    he’ll only like her pics

    he’ll only tweet her

    write on her wall

    maybe text

    wont call, wont talk in person

    welcome to the matrix

  119. Harlem World Says:

    @cp

    this is how i used to think some nahggers really live like

    and in fact

    i still do think some of em are actually white dudes

    overweight, miserable lo lifes

    because white people have a pathological obsession with black people, black culture

    nhjic

  120. Harlem World Says:

    frankie and cp

    squash the e beef

    for one, no one even knows how it started so it aint sellin tickets

    and for 2, i fux with both of ya no homo

  121. general glamour Says:

    Harlem World Says:
    June 9th, 2013 at 11:04 am

    frankie and cp

    squash the e beef

    for one, no one even knows how it started so it aint sellin tickets

    and for 2, i fux with both of ya no homo

    ^

    capo

    i respect you getting your gandhi on

    ive tried to squash the beef with ankle tat, archives

    i have no issues with him

    i legit believe he has personal issues he has some how bestowed upon me no homo

    this guy woke up a sunday with me on his mind, no provocation

  122. Harlem World Says:

    white person: omg miley cyrus is twerking, its the end of the world, where did she go wrong?

    meanwhile they daughter out in the club doin all that and then some

  123. general glamour Says:

    co-sign it not selling tickets either

    frankie a shell of his former self

    he lost his mojo

    he’s relegated to posting various masks for jabs and laughs

    i almost feel sorry for him if he wasn’t tryign to frame me

    thats a bitch move

  124. tHe kiD fRanKiE Says:

    i legit believe he has personal issues he has some how bestowed upon me no homo

    this guy woke up a sunday with me on his mind, no provocation

    ^spin

    I simply read the convo and spoke on what i saw

    Furthermore I never ONCE mentioned your name sans the quote

    If the shoe fits…

  125. general glamour Says:

    frankie hasn’t been funny since him n b would go back n forth for days

    i utterly embarrassed him that night on prime time no homo

    when he was slizzard drunk

    i put him on the big screen

    dismantled him

    objective viewers knew that my boasts were valid n true

    he aint fucking with me

  126. Harlem World Says:

    fuck is frankie x cp beefin for

    both of em doin well in life

    both of em spitta fans

    both proud black men

    fuck they beefin for

  127. general glamour Says:

    you lost your mojo

    masks can be legends

    trolls cannot be legends

    your mask fuckery has deemed you a troll

    you will never be a legend on this site you spend the most time on

    who spends more time on this site than you frankie ?

    is this how you envisioned your life 5, 10 years ago ?

    doodling boeings n pretending you were birdman on hours on end ?

    is this what you thought your life would degenerate to when you were playing d-1 ball ?

  128. general glamour Says:

    harlem

    you my nigga no homo

    anyone who listens to chief keef appreciates n loves lifes

    enjoys every glass of orange juice to the last drop

    lets put this in perspective

    this is the guy that pretending to be an ance ridden greek frat boy for months

    he slunk into gay innuendo as stot

    he shed tears over his small penis as stot

    he shot at you

    this guy would go to zipsquad recording sessions and come home and hope online to call jihad a nigger as stot

    i aint forgot

    he called all of us niggers as stot

    provoking racial tension

    he’s obviously off his kilter

    you really gone blame me for not being able to reason with a crazy man ?

  129. general glamour Says:

    he is willing to lie, cheat n steal to get what he wants on this site

    he had ts n others backing him up saying the mask wasn’t him that he didn’t comment

    then he laid low for a week

    now alla sudden the mask is gone ???

    no one asks but me ???

    he lied to his own homies

    not stand up at all

  130. Harlem World Says:

    i just saw wale on the cover of black ink

    posin as malcom x

    how do i sign up to the wale is a fuckboy club

    nhjic

  131. Jackson7 Says:

    lets put this in perspective

    this is the guy that pretending to be an ance ridden greek frat boy for months

    he slunk into gay innuendo as stot

    he shed tears over his small penis as stot

    he shot at you

    this guy would go to zipsquad recording sessions and come home and hope online to call jihad a nigger as stot

    i aint forgot

    —————

    LMAO

    word

    *sips ginger ale*

  132. general glamour Says:

    - who is on this site more than you ?

    - what happened to the frankie mask ?

    - how long did you incite racial tension as a adolescent pimply greek frat boy ?

    ^

    he needs to answer them

    he lost the glow that has nothing to do with me

  133. Harlem World Says:

    anyone who listens to chief keef appreciates n loves lifes

    enjoys every glass of orange juice to the last drop

    =============
    haha

    “i see oooones and fiiiives in yo bankroll right naaaooow!”

    he sang that line with so much conviction and passion

    like he was shocked & disgusted at the broke boy in question

    macaroni time >>>

  134. Jackson7 Says:

    dont forget pooh & do dirt

    dont forget the infamous 007 vs tkf meltdown in broad daylight

    and who could forget the blatantly homosexual ustream where he openly lusted after a niggas arms, balls and calf muscles

    he’s been lying and windmilling ever since

    trying to save face on a faceless blog

    son BEEN a pariah

    if HW aint throw him a lifeline, he’d be talking to his masks in the mirror, lying to himself

  135. tHe kiD fRanKiE Says:

    i utterly embarrassed him that night on prime time no homo

    ^lmao when?!?

    U never ever bodied me or anyone

    Stop lyin

  136. general glamour Says:

    lmao !

    i almost forgot about that

    that nigga would be in here arguing with himself

  137. A-1 Says:

    THe KiD FRanKiE
    1 hr, 11 mins ago
    cosign Paul havin Michael Jackson

    Ain’t nah a hater rapper ever came out tryna talk down on Paul slayton da great

    No lol local rapper sayin he fake or he ain’t real

    Rap game suze orman, CFO status

    Paul Wall>>>>>>em, bubba, yelawolf, mc search, beastie boys,Asher Roth, and every other rapper to ever touch a microphone
    ———
    Emphatic Co-

    On da low him & Thugga run H-Town music scene

  138. tHe kiD fRanKiE Says:

    - who is on this site more than you ?
    ^you u was online Saturday lonely
    You are online windmillin cuz I called u a lame for ring here Saturday nite
    You are online now 8am west coast fightin for ur e rep cuz I sent u shots n didn’t even say ya name u wounded fag

    - what happened to the frankie mask ?
    U kno who was behind that stop it. U was da only dumb nigga feedin into that shit clown

    - how long did you incite racial tension as a adolescent pimply greek frat boy ?
    Stop it I never playe no roles I bodied that dude plain n simple

    ^those r ur questions answered

    Now keep it tall. Why is u on a blog Saturday nite?

  139. general glamour Says:

    Now keep it tall. Why is u on a blog Saturday nite?

    ^

    frankie check the time dummy

    i posted two comments at 5:40

    im the one really on the west coast you’re the one stunting dont forget that

  140. tHe kiD fRanKiE Says:

    A ex cracksmolker who wife makes da bread workin customer service for Verizon sendin shots at me….

    Nothin more needs be said

  141. Jackson7 Says:

    LMAO @

    paul wall > asher roth

    FOH

    paul wall aint even in the cracker top 10

  142. general glamour Says:

    - who is on this site more than you ?
    ^you u was online Saturday lonely
    You are online windmillin cuz I called u a lame for ring here Saturday nite
    You are online now 8am west coast fightin for ur e rep cuz I sent u shots n didn’t even say ya name u wounded fag

    ^

    frankie

    there is NO WAY im on here more than you

    I take weeks off

    im barely here on the weekdays

    stop it

    YOU ARE HERE THE MOST

    SUN UP TO SUN DOWN

    NO CONTEST

  143. general glamour Says:

    - how long did you incite racial tension as a adolescent pimply greek frat boy ?
    Stop it I never playe no roles I bodied that dude plain n simple

    ^

    LMAO

    STOT DOESN’T EXIST !!!

    this nigga doesn’t know when to stop lying

    see what i mean hw ???

  144. tHe kiD fRanKiE Says:

    I take weeks off

    ^translation: truth ran me away for weeks

    Stop it clown

    U lied n said u have a family shook behind e beef

  145. general glamour Says:

    - what happened to the frankie mask ?
    U kno who was behind that stop it. U was da only dumb nigga feedin into that shit clown

    ^

    so what happened to him ?

    how come you so confident commenting alla sudden ?

    how do i know this is the real you ?

    you stay lying

    you know that was you, why would b or whoever you’re accusing this time just stop when you deem it so

    stop the games you been a lame

  146. Jackson7 Says:

    so

    which lie is it today?

    “land is a crackhead”

    ” land dont have a job”

    “land wife supports him”

    “land works customer service for VZW”

    “land wife also works for VZW”

    LMAO at the career progression tho

    frankie lies >>><<<

  147. tHe kiD fRanKiE Says:

    U was up 72 hours shootin wit truth behind a mask…

    Who’s da lame

  148. general glamour Says:

    you used to be a d-1 baller

    your words

    now you’re a grown man no wife no kids

    who spends the MOST time on an online blog

    switching from a racist greek toddler to birdman to guess who another white guy riff raff

    this is your life

    when the troll gang bodied you

    you showed no shame having ts broker a peace deal for you

    how pathetic

    you showed the bitch in you

    stare at the ground dont look at my face

  149. tHe kiD fRanKiE Says:

    land is a crackhead”
    Fact

    ” land dont have a job”
    U just got a gig

    “land wife supports him”
    This was a fact until above

    “land works customer service for VZW”
    Fact
    “land wife also works for VZW”
    U read the comment wrong

    LMAO at the career progression tho
    Co lmao

    U a loser

  150. Jackson7 Says:

    no one

    no one is on this site as much as tkf

    that BEEN a FACT

    but he gets all this pussy (and dick) and drives all these fancy cars and makes all this loot, while typing 24/7…

    LOL

    this niggas lies be telling lies

  151. general glamour Says:

    pretending to be a racist greek boy for MONTHS !

    shooting at the same people you dapped then and now

    you’d tell jihad “hey great track”

    then run home to make fun about him eating fried chicken n not getting a job

    this is your life

  152. A-1 Says:

    Co HW on Frank & CP endn da feud! I fux wit both y’all niggas HEAVY! (c) Star chill cuhz

  153. general glamour Says:

    Jackson7 Says:
    June 9th, 2013 at 11:43 am

    no one

    no one is on this site as much as tkf

    that BEEN a FACT

    but he gets all this pussy (and dick) and drives all these fancy cars and makes all this loot, while typing 24/7…

    LOL

    this niggas lies be telling lies

    ^

    IM SAYING !

  154. Free J Says:

    lol “stot” called me a nigger quite a few times…

    i log in and its CP vs tkf. is this the new land vs kev? although i would say land vs kev was a helluva lot funnier.

    kev vs land or cold>>>>>>>>

    carry on tho…

  155. tHe kiD fRanKiE Says:

    Cp lol I’m living several levels above peasant there is no need for me to comment in your direction. After u posted ur 98 Benz wit 250k on it proves ur not in my tax bracket

    Spin all u want at least come up w some facts tho

    Dance

  156. Jackson7 Says:

    theres only one d-1 hooper that can be confirmed as a commenter here

    and it damn sure aint that faggot

  157. general glamour Says:

    all you talk about on here is making 100k, tricking on video hoes

    but one weekend off nah and you had the good man ts brokering peace deals for you so you could get on the site you love so much

    this site is your life

    and people on here call me legend n i dont even care about this place

    keep it tall that is the basis of this beef

    insecurity n impotence

  158. general glamour Says:

    frankie you swear like 100k is breaking the bank

    eng rep is allegedly molling over a $165K job

    kev allegedly has a watch worth more than your entire wadrope

    ts car is worth more than your yearly salary

    stop the flaunting no one is impressed

    when you were talking about the grind and getting to where you are at >>>>

    who is impressed by 100K when we talk about rappers lives all day ?

    honest question

  159. Free J Says:

    LMAO @

    paul wall > asher roth

    FOH

    paul wall aint even in the cracker top 10

    ^^^

    this. i dont understand the glorifying of his music…grills, rims, drank. thats his lane…not much content if u ask me.

    he seems like a cool dude in his interviews but being cool has nothing to do with your record catalog

  160. general glamour Says:

    how many times can one commentor be bodied in a month ???

    this nigga is hanging precariously to the edge of banishment let him keep playing

    no one already respects

    all the newbies done seen the bitch in you

    crying about on online legacy ! lmao !

    i’ve been here a quarter of the time as you and niggas already call me a legend

    im shouted out on complex

    and i dont even care about this place !

    keep it tall

    THAT’S THE SHIT THAT BURNS YOUR SOUL

  161. Jackson7 Says:

    at least come up w some facts tho

    ———

    Facts:

    you went on a road trip across state lines to film a niggas balls and legs and told him ON CAMERA WITH AUDIO:

    “look at dem armsh..”

    Facts:

    you filmed your own ankle tatt( girl shit)

    you have a pronounced gay lisp (audio is not your friend)

    its.all.on.tape

    you uploaded it

    remember?

  162. Harlem World Says:

    paul wall is the best white rapper

    its been proven

    white people just jealous of him

    so they call him a wigger

    whereas they give clowns like macklemore a pedestal

  163. general glamour Says:

    you on here the most !

    now you trying to copy my styles

    i see you trying to post articles in the same way i do

    right after i do

    you can lie to them but you know i caught that

    lmao

    you LOVE my style

    i even caught you trying to spark convo like i do

    ” they aint just wanna bees, they wanna be us “

  164. Free J Says:

    and people on here call me legend n i dont even care about this place
    ^^^

    ehhh… i heard masks say that and A-1 but he dont really count cuz that nigga is the Martin Luther King of nah lol
    ————————————–

    who is impressed by 100K when we talk about rappers lives all day ?

    honest question

    ^^^^

    this. i dont believe anybody here tho except for whats been showed and proved

  165. general glamour Says:

    i wear every single chain even when im in the house !

  166. tHe kiD fRanKiE Says:

    who is impressed by 100K when we talk about rappers lives all day ?

    %u obviously

  167. Free J Says:

    whereas they give clowns like macklemore a pedestal

    ^^^

    macklemore<<<<<<<<<<

    i wish they would call him something other than a rapper but he fits all the technical aspects. he's an indie pop star.

  168. general glamour Says:

    you 40

    no wife

    no kids

    if you weren’t making at least 100k you’d be an even sadder man than you already are

    lol

    land has a happy home

    you come back to an empty nest

    hop online to boast about who you might have slept with at 40

    sad

  169. A-1 Says:

    J7 is da homie 2 smh y’all niggas cut dat shit out mane..beef is bad 4 business (c) A-1 da Don Dubb Dollar$

  170. Free J Says:

    i wish there was a way to make these nah feuds more interesting… like some kind of new rule needs to be in place where if its unanimously decided u got bodied u take off 2 weeks from nah. that shit would hurt ppls pride and egos lol

  171. general glamour Says:

    why do you make me do this to you every single day frankie ?

    im popping the tooly and shedding a tear because tho you a dummy you my brother, you my color

    what is it in me that you no longer see in your self ?

    is it my glow ?

    my youth ?

    sunday morning n you thinking about me before god ?

  172. Free J Says:

    J7 is da homie 2 smh y’all niggas cut dat shit out mane..beef is bad 4 business (c) Free J

    naaaaaaa my nigga i said that. copywritten.

  173. general glamour Says:

    Free J Says:
    June 9th, 2013 at 11:59 am

    i wish there was a way to make these nah feuds more interesting… like some kind of new rule needs to be in place where if its unanimously decided u got bodied u take off 2 weeks from nah. that shit would hurt ppls pride and egos lol

    ^

    frankie would be retired

  174. Free J Says:

    polytheistic >>>>>> monotheistic

    *daps Zues, Hades, Apollo etc.*

    *drinks from goblet*

  175. general glamour Says:

    this aint ever gon end

    im bored off this “beef”

    im over burying this nigga

    this aint even “beef”

    this is insecure frankie

    i tried to squash it and move on with my commenting career

    even if he squashes it today he’ll lay low for a week at most n shoot again

    he’s my biggest fan

  176. Harlem World Says:

    “take a trip to jamaiiiiica!
    smokin weed from nig-er-ia-a-a–aaaaa!”

  177. general glamour Says:

    insecure niggas <<<<<<

    they usually the crab in the bucket niggas

    they'll take the handouts, smile in your face, dap you up

    but one moment of weakness they'll capitalize

    backstabbing niggas

    et tu brute niggas

    i mean this nigga was already calling you guys niggas behind masks

    wonder what other shit he be talking behind your backs

  178. Free J Says:

    in all honesty… the problem with this site is when niggas started talkin about being legends and commentin careers. ppl felt like they had some type of imaginary title they had to protect. its kinda like how no one cared about record sales to 50 cent mania happened. Niggas been on this site for years but seniority was never REALLY brought up til like last year. sure it was mentioned b4 but never had any kind of merit lol it still doesnt but some would like to think it does…

  179. tHe kiD fRanKiE Says:

    Dude u couldn’t body me if u tried young 72 hours

    I’ve given u enough time this am

    U up early worryin bout ya e hero( me) @ 8am

    Who’s da lame

  180. Free J Says:

    and im not shootin at anyone, jus speakin in general.

  181. tHe kiD fRanKiE Says:

    i tried to squash it and move on with my commenting career

    ^u begged me to stop shootin
    Fact

    I kno it u kno it

    “Frankie lets make a truce”
    ^you

  182. general glamour Says:

    i think one person in general took this legend thing too seriously lol

  183. Free J Says:

    well..yall enjoy ya day lol smh…

  184. general glamour Says:

    frankie been bodied by b, bodied by me, bodied by free j, bodied by land, bodied by arclip

    who has frankie bodied ?

    stot and 007 ????

    frankie’s resume looking flimy in the light

  185. general glamour Says:

    frankie’s comments have no art, no wit

    just latent homo-aggression

    yall saw the way he defended curren$y

    nigga might as well put a ring on it

  186. Harlem World Says:

    yung thug >>>

  187. general glamour Says:

    you wish you were me

    you making 100k, flying in shenecka adams from atlanta

    but you wish you were me

    yall pittsburgh niggas been on cali dick

  188. general glamour Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    June 9th, 2013 at 9:57 am

    livin the american dream circa 2013

    ^co

    I see he’s Gettin his west coast affiliation on via problem, Compton menace, iamssu, e40, 2short etc snoop

    I respect it

    ^

    get off our dick

    you guys ain’t fooling no one

    you aint from here

    cali niggas are chill, laid back

    you try to hard that’s why you’ll never be a legend

  189. general glamour Says:

    you didn’t make the nba

    you didn’t make the legend list

    word to stot you just keep coming up short

  190. Harlem World Says:

    russian kid dancin in club on wshh >>>>

    no homo

    but he gave 0 fux

    got lost in the matrix, outer space

    blocked out aything around him

    respect it

  191. tHe kiD fRanKiE Says:

    Cp your boring the crowd
    I’m sorry I called u lame for commenting on a Saturday evening

  192. general glamour Says:

    rip frankie

    he’ll send shots to me all day, all tomorrow, all week

    but trust he has a wonderful life

    honestly …

    honestly …

    i don’t think that nigga happy

    no one who wakes up in the morning with another nigga on his mind is happy unless he’s gay

    are you happy frankie ?

  193. A-1 Says:

    Free J
    3 mins ago
    J7 is da homie 2 smh y’all niggas cut dat shit out mane..beef is bad 4 business (c) Free J

    naaaaaaa my nigga i said that. copywritten.
    ———
    *tears*
    Also lmfao @ MLK of Nah
    Y’all niggas man

  194. tHe kiD fRanKiE Says:

    that’s why you’ll never be a legend

    ^lol

    Who’s da lame

  195. general glamour Says:

    Birdman Says:
    May 30th, 2013 at 11:46 pm

    Cant take this no more smh the spin the lies yall believe CP when clearly he a bitchless lame eskay please check ya email please im a vet been here too long for this spin they tryna end me TS run the test bruh please they need to know yea i masked up as stot and shot at myself but this aint me nation up them ip addresses i cant do this no moe legacy cant end like this all the lies and spin windmill desperation ether tactics from generally gay is pathetic give it up lame get a woman eskay check ya email please approve my new name with that email

    HW A1 checc in….

    ^

    peace.

  196. Rajon Trondo Says:

    *Pulls 2 cents out of pocket*

    I could give a Flying leapin lizard reptilian mother FUCK how much someone makes, what they drive.. Etc..

    These are words on a screen. Your salary don’t have shit to do with what u add to the ecosystem On Nah..

    U ain’t doing shit for me, so why would I care if you work at Verizon or play 3B for the Indians.. ?

    Should I be impressed by your vocation? Your salary? That’s for the bitches.. And there ain’t no broads on these boards, so Why the fuck we talking about it?

    Just seems crazy stupid to me.

  197. general glamour Says:

    rip franklin.

  198. general glamour Says:

    * pulls two pennies out of pocket *

    now that frankie has clearly been bodied

    he’s meaningless posts n racial n various instigation withstanding

    yes that has been damaging to the site

    but what i think has been more damaging

    more than the legend shit that i started

    (YES I STARTED IT, LEGEND)

    i think the worst thing has been vets n regs being able to be bodied off the site

    good commenting is at a premium on here i mean look at the lackluster diatribes franklin and his other mask jderrida subjected us too

    so how could you ban chea n casket ?

    two vets, two legends

    even if you didn’t like what they said at least it jarred you, provoked you no homo

    a lot better than the bland shit a lot of niggas be posting

    plus it wasn’t the legend shit that made niggas go hours on end with marathon ehter

    its the fear of being bodied off nah

    i understand newbies being banished

    but regs n vets ????

    not only will they fight for their commmenting lives ala frankie but we will lose a lot ( frankie not a good example here )

  199. general glamour Says:

    in the good ole days that you guys talk about all the time

    niggas were banished n bodied like that

    even if el feces hit them with the ether from hades

    they would fall back for a day … a week at most …

    now niggas cant come back

    i wouldn’t be surprised if thats the reason a lot of vets are reluctant to try their hand at this shit again

  200. French Kevin Says:

    Bold prediction: Heat win the next 4 games and celebrate the title on the Spurs home floor.

  201. tHe kiD fRanKiE Says:

    C’mon cp u kno I didn’t type that smh

    But it was u n only u who believed it

    Who’s da lame

    Secondly bcuz ur unfunny, unwitty, and unoriginal u ran to archive of some shit I didn’t even type

    Please stop bro u lookin desperate at 9 am west coast time

    Crowd been bored I typed some no name ether n it landed

    Let it go

  202. general glamour Says:

    frankie you been bodied

    by numerous individuals today

    take a week off

    enjoy the life you boast about all the time here

    we got other shit to talk about

  203. general glamour Says:

    boasting about offline life online = i am not an interesting individual, i have no wit, no humor

    sad

    thats like meeting someone in real life and saying they lucky you can’t body them online

    niggas is shallow weirdos

  204. French Kevin Says:

    i wouldn’t be surprised if thats the reason a lot of vets are reluctant to try their hand at this shit again

    ^^^

    The real reason is because it’s a waste of fucking time, douchebag.

  205. general glamour Says:

    thats the time of nigga girls be complaining about

    they meet em and all they can talk about is their car, its ignition, its 0-60, how much they made last week

    no conversation skills

    no depth

    ” i have car. i have money ”

    that’s you

  206. general glamour Says:

    thats the type* of nigga girls be complaining about

  207. general glamour Says:

    French Kevin Says:
    June 9th, 2013 at 12:34 pm

    i wouldn’t be surprised if thats the reason a lot of vets are reluctant to try their hand at this shit again

    ^^^

    The real reason is because it’s a waste of fucking time, douchebag.

    ^

    you’re the kind of individual i’d like to be banned

    you aren’t a vet or reg

    n when you’re not sucking lebron’s penis you’re badmouthing black people

  208. French Kevin Says:

    I don’t badmouth black people. I badmouth ignorant ass people that think their own race is superior. Then, I collect factual evidence and challenge your worthless and hateful opinion. That’s why you don’t like me.

Leave a Reply