Obie Trice – Bang

New single from Obie Trice off his forthcoming album The Hangover.

Previously: Obie Trice – Pocket Full (Biggie Tribute)


AddThis Social Bookmark Button

65 Responses to “Obie Trice – Bang”

  1. A-1 Says:

    KOD 2night>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    Woooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    Tricc & nem jus ran ymcmb da fucc outta here! Lmao should b on Worldstar 2morro!

    Liv last night 2>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    Miyayo>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  2. A-1 Says:

    Onna road..BEEN onna road 4 bout 3 hrs..got bout 8 1/2-9 smmfh STILL gotta FEW goodies so I’m str8 lol HAD A FUCCN BALL DOE REALTALK! Damn near h8 2 leave smfh..SO MANY WOMEN! SO MUCH MONEY! Hella inspiration! READY 2 WORK NOW! REALTALK!

  3. Harlem World Says:

    Tricc & nem jus ran ymcmb da fucc outta here! Lmao should b on Worldstar 2morro!
    =================

    Oh word?!? Lol.

    Hoe$ >>>>

    Vice$ >>>>

    Ca$h >>>>

  4. Harlem World Says:

    Songs of the summer so far

    Pharrell x Daft Punk: Get Lucky
    French Montana: Ain’t Worried Bout Nothin

    2 different sides of the coin

  5. Harlem World Says:

    Chief Keef: Macaroni Time >

    first time i heard it i thought wtf is this tra$h

    but it just sticks in ya mind

    “see me with the stars now she wanna know me now”

  6. Harlem World Says:

    Spitta ‏@CurrenSy_Spitta

    I worked at toys r us for a bit and part of my job was to collect the baskets…Therefore when I shop I bring carts back to the cart return
    =============

    lol

    realest in the game

    from workin in toys r us

    to ridin round and ownin them big toys

    like bentley, ferrari, range rover

  7. Rajon Trondo Says:

    Yo

  8. Dr. $ Says:

    I wonder if Obie still makes money off of rap or any of those other late 30s early 40s rappers…

  9. Dr. $ Says:

    What’s the retirement plan for rap? Job security?

  10. Harlem World Says:

    “talk bout money or dont call my line” (c) french montana

  11. Harlem World Says:

    Dr. $ Says:
    May 28th, 2013 at 8:34 am

    I wonder if Obie still makes money off of rap or any of those other late 30s early 40s rappers…

    =================

    obie had a couple sleeper hits, toured with em

    if he saved some of that loot he should be ok

    but we all know entertainers x athletes dont save

  12. Harlem World Says:

    nicki minaj >>>>>

    im using rick ross uoeno tactics on that one

  13. French Kevin Says:

    Everyhing is so predictable. Rap fucking sucks now.

  14. cOLD Says:

    Tricc & nem jus ran ymcmb da fucc outta here! Lmao should b on Worldstar 2morro!

    ^ we invited you to the hood, rep it right my nigga!

  15. cOLD Says:

    nicki minaj >>>>>

    ^ I was midway through her interview this morning on hot97 when I had to cut it short. But she was talking about taking it back to the essense this go around.

    alls i could think about was lil kim a la Quiet Storm.

  16. Harlem World Says:

    backwards mentality

    how can you say fuck miami when you and ya “daddy” live there

    how can you say you run ya city when the mayor can shut that shit down with police in less than 30 mins

    how you solving disputes in a strip club full of naked women

  17. cOLD Says:

    I mean, saying Kim rep’ed is an understatment. Everything from her fashion get up and her rauncy raspy voice to her gangstarisms/gesturing… spellled out HIP HOP in all caps.

    shouts out to Kim on gp.

  18. Harlem World Says:

    cOLD Says:
    May 28th, 2013 at 8:51 am

    nicki minaj >>>>>

    ^ I was midway through her interview this morning on hot97 when I had to cut it short. But she was talking about taking it back to the essense this go around.

    alls i could think about was lil kim a la Quiet Storm.

    =============
    i think its too late at this stage

    she is a pop artist

    but damn she sexy as hell

  19. cOLD Says:

    oh and lets not forget how Hype Williams set the tone with that red light effect…. maaaan.

  20. Harlem World Says:

    cOLD Says:
    May 28th, 2013 at 8:54 am

    I mean, saying Kim rep’ed is an understatment. Everything from her fashion get up and her rauncy raspy voice to her gangstarisms/gesturing… spellled out HIP HOP in all caps.

    shouts out to Kim on gp.

    ===============

    foxy > kim

    very very small margin tho

    i think shes the best female rapper ever, even if she aint write all her stuff

    and she was better than a lotta niccas

  21. cOLD Says:

    the marijuana make my eyes bright red like brake lights – Canibus.

  22. Harlem World Says:

    NP: Rakim: Flow Forever

  23. Harlem World Says:

    cOLD Says:
    May 28th, 2013 at 8:58 am

    the marijuana make my eyes bright red like brake lights – Canibus.

    ==============

    buckingham palace >>>

    album full of rappity rap went gold

    could you imagine that in 2013

    canibus in his prime >>>

    mic magician

  24. cOLD Says:

    yoooo

    remember the hip hop videos where the camera shooting from below would capture a line of scantily clad womens dancing and gyrating. Goodtimes.

  25. Harlem World Says:

    who got that source mag where canibus interviewed rakim?

  26. cOLD Says:

    buckingham palace >>>

    ^ favortite of all Canibus songs.

  27. Harlem World Says:

    cOLD Says:
    May 28th, 2013 at 9:00 am

    yoooo

    remember the hip hop videos where the camera shooting from below would capture a line of scantily clad womens dancing and gyrating. Goodtimes.
    ================

    ja rule: holla holla springs to mind

    basically every rap vid from 99 to 03

  28. cOLD Says:

    foxy > kim

    very very small margin tho

    i think shes the best female rapper ever, even if she aint write all her stuff

    and she was better than a lotta niccas

    ^ I’d had to agree foxy > kim… Foxy was just more a rappers rapper. She had this aura, like she could come to any hood and shoot dice with derilicts, turn around throw on some stillettos and be that hoe every nigga wanted to cuff.

  29. cOLD Says:

    basically every rap vid from 99 to 03

    ^ I wonder where this era of video hoe is now… prolly real estate agents, medical assistants or lucked up on a baller, or shit still skripping. I very small percentage pursued a degree me thinks.

    Hey HW… heres your next blog topic: WHERE ARE THEY NOW? 90′s video vixens.

  30. Harlem World Says:

    French Kevin Says:
    May 28th, 2013 at 8:47 am

    Everyhing is so predictable. Rap fucking sucks now.

    ================
    the trick is to split it all into lil sub categories

    like the way soviet union got split up into smaller nations

    but some sub categories still more important than others

  31. Gob Bluth Says:

    Hype Williams >>>>

    the man brought more to the game than a lot of ya favorite rappers

  32. cOLD Says:

    I’d specifically like to know, where ole girl is from the Mobb Deep – It’s Mine video. Chick that was flinging her ass cheeks disrespectful like. Where is she now?

    “Halle Berry blew a kiss at the Barbara Streisand concert.”

  33. Harlem World Says:

    cOLD Says:
    May 28th, 2013 at 9:06 am

    basically every rap vid from 99 to 03

    ^ I wonder where this era of video hoe is now… prolly real estate agents, medical assistants or lucked up on a baller, or shit still skripping. I very small percentage pursued a degree me thinks.

    Hey HW… heres your next blog topic: WHERE ARE THEY NOW? 90′s video vixens.

    =====================

    they all escorting, broke or living with joe budden

    its why superhead wrote that book

    her, gloria velez, melyssa ford was the main ones

    then you had the vida guerras and esther baxters come through

    until the innanets x social media changed the game forever

    alotta black girl losts strippers turnt video hoes turnt booty models etc

  34. Harlem World Says:

    Foxy was just more a rappers rapper. She had this aura, like she could come to any hood and shoot dice with derilicts, turn around throw on some stillettos and be that hoe every nigga wanted to cuff.
    ====================

    foxy was that chick you gotta have

    she smoke with ya, drink with ya, lie for ya

    but still stay lookin like a million bucks

    and she obviously liked rap

  35. Gob Bluth Says:

    remember the hip hop videos where the camera shooting from below would capture a line of scantily clad womens dancing and gyrating. Goodtimes.

    ^

    sheeeesh

    Big pimpin, Oochie Wally, Vivrant thing, damn near every LL video

    Hype was goin in

  36. Harlem World Says:

    “Halle Berry blew a kiss at the Barbara Streisand concert.”
    =================

    ” i cant talk around chauffeurs”

    painted that picture

  37. cOLD Says:

    Hype Williams >>>>

    the man brought more to the game than a lot of ya favorite rappers

    ^ indeed, Hype was hood and street oriented enough to capture the subtleness and underlined love of the game and of course grandoise posturing.. Yet talented enough as a director to bring that to your TV.

  38. Dr. $ Says:

    : WHERE ARE THEY NOW? 90′s video vixens.

    ^^^

    Nigga I would watch/read this

  39. Gob Bluth Says:

    they all escorting, broke or living with joe budden

    ^

    roffs @ the accuracy

  40. Harlem World Says:

    Ja Rule x Christina Milian: Between Me & You >

    Ja made them guilty pleasures

    for outta town trips on the weekend

    christina milian still a dime, would wife that with baggage

  41. cOLD Says:

    they all escorting, broke or living with joe budden

    ^

    roffs @ the accuracy

    ^ co roff…

  42. Harlem World Says:

    i thought she was an asian chick before i seen the vid

    she had that voice

    future is ja rule with auto tune

    drake is ja rule with a good voice no homo

  43. cOLD Says:

    I’d like to think, some of these hoes made it out the game… settled with b list rappers who aint make it and are now soccer moms raising families.

    but the reality is more like what Harlem said.

  44. Harlem World Says:

    the era of big budget videos with no real storyline <<>>

  45. A-1 Says:

    Smh yeah Tricc got REAL goons on dem Young Money niggas head(none) lol Wayne shouldna disrespected da city by way of da heat..I mean Come on cuhz U KNO Miami is a HUGE sports city & dey FINALLY gotta notha championship squad & dey gotta good reason 4 not fuccn wit u cuz when Dallas won da chip dat year u was all in da MIAMI club scene celebratn wit dem smh BUT when Miami WIN now u wanna celebrate wit dem but now dey like fucc u u was jus wit da opps smh Wayne need 2 stop b’n a bandwagon dicc ridn ass nigga smh but it’s 2 late now..DEM NATIVES gon run YMCMB da fucc outta da city..Khaled included smh it tis what it tis

  46. Rajon Trondo Says:

    https://soundcloud.com/tron_doe_beats/scabithas-revenge

  47. cOLD Says:

    re: It’s Mine video

    they talked about how stressful the life is. But wouldnt give it up for the world.

    I’ts mine… essentially embracing it.

    Hip Hop >>>

  48. A-1 Says:

    HDiz checc ya email please sir..thank u kindly(none)

  49. Gob Bluth Says:

    A-1 Says:

    ^

    lol smh

    Wayne & em shoulda moved to LA like P did

    roffs @ Khaled catching strays

  50. cOLD Says:

    Smh yeah Tricc got REAL goons on dem Young Money niggas head(none) lol Wayne shouldna disrespected da city by way of da heat..I mean Come on cuhz U KNO Miami is a HUGE sports city & dey FINALLY gotta notha championship squad & dey gotta good reason 4 not fuccn wit u cuz when Dallas won da chip dat year u was all in da MIAMI club scene celebratn wit dem smh BUT when Miami WIN now u wanna celebrate wit dem but now dey like fucc u u was jus wit da opps smh Wayne need 2 stop b’n a bandwagon dicc ridn ass nigga smh but it’s 2 late now..DEM NATIVES gon run YMCMB da fucc outta da city..Khaled included smh it tis what it tis

    ^ normally this would be the case “being ran out the city”… but money talks, and behind the scenes is niggas you aint never heard of pushing the pieces. Politics at the end of the day will prevail. Niggas will get paid and differences will be settled.

  51. Harlem World Says:

    cOLD Says:
    May 28th, 2013 at 9:26 am

    re: It’s Mine video

    they talked about how stressful the life is. But wouldnt give it up for the world.

    I’ts mine… essentially embracing it.

    Hip Hop >>>

    ================

    i love the hook so much

    anthems >>>

    prodigy had crazy talent, shame cus i think he had the biggest fall off in rap history

    but nas murked it, caught a body

    middle finger out the sunroof music

  52. cOLD Says:

    lol you think Baby and Wayne allowed to post up in Miami without out first being sactioned?…

    deeper than rap.

  53. cOLD Says:

    but nas murked it, caught a body

    ^ let off rounds, grabbed that Bazooka then spit on the corpse when he ended the verse.

  54. cOLD Says:

    *hates when co-workers wanna discuss my weekend, when Im typing on nahright*

    just saying.

  55. Harlem World Says:

    @ a1

    checcd in

  56. Gob Bluth Says:

    The onslaught of both Jay & Nas was too much for P, he been melting ever since

    Jay opened that door at summerjam & he been a victim ever since

  57. cOLD Says:

    “straight thugs on this side” – Hav (opening line).

    they all where geeking on bravado, prolly had imaginery blicky’s tucked while spitting their verses.

    Then Prodigy pushing the Yacht while rapping his verse.

    stop playing Hype.

  58. cOLD Says:

    “instinct like cuba gooding stepping out the latest toy”

    smh.

    Im done.

  59. cOLD Says:

    Cormega – Get Out My Way .

    and since were talking cinematic gun toting shoving niggas outta ya path music.

  60. A-1 Says:

    Gob Bluth
    9 mins ago
    A-1 Says:

    ^

    lol smh

    Wayne & em shoulda moved to LA like P did

    roffs @ Khaled catching strays
    ——-
    Lol word but he bout woulda flew off da handles bout Kobe or some shit & same shit dif toilet lol smh plus all dat fake bludn..HE’S SOMEBODY DINNER smh lol

  61. Harlem World Says:

    pm dawn: set adrift on memory bliss

    softest song in rap history

    but that spandau ballet flip was dope

    just ramblin on, cus the rick ross: presidential track reminded me of the song

  62. A-1 Says:

    Tron dis beat is cool..a lil 2 much go’n on in my headphones doe lol

  63. A-1 Says:

    COLD
    9 mins ago
    lol you think Baby and Wayne allowed to post up in Miami without out first being sactioned?…

    deeper than rap.
    ——-
    Lol True..but dey outta poccet now(double) & dem thugs gon teach em a lesson smh

  64. A-1 Says:

    Harlem World
    8 mins ago
    @ a1

    checcd in
    —-
    Bacc @ ya

  65. AFGun Says:

    why in the world would anyone purchase an obie trice song off itunes out of nowehere? u havent had a hot single since ur first one.. like 8 years ago. lazy ass rappers smh

Leave a Reply