Video: Jim Jones – Powder Trip

Jimmy “ReVamps” J.Cole’s “Power Trip”.

Previously: Jim Jones – Hello Love (ReVamp) | Jim Jones’ Vampire Life EP Listening Party


AddThis Social Bookmark Button

20 Responses to “Video: Jim Jones – Powder Trip”

  1. 007 Says:

    bossip.com/773401/meat-print-papi-10-peenfully-well-endowed-men-who-have-put-their-poon-pummeling-pipe-on-blast/#more-773401

  2. hood trill stunting aka trap day man Says:

    so niggas never watched faces of death before all these internet virals of macabre nature?

  3. A-1 Says:

    Finna give dis H a spin

  4. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Capo stop with these fuck boy remixes and kill that ugly clothing line

    by the way J. Cole is jewish…..i seen that fro u can’t fool a real nigga

  5. cOLD Says:

    so niggas never watched faces of death before all these internet virals of macabre nature?

    ^ those were grainy videos at best… these new joints though… maaan.

  6. Gob Bluth Says:

    That whole if Pac & Big was alive so & so wouldn’t be here is complete nonsense

    they’d prolly be struggling for relevance

  7. hood trill stunting aka trap day man Says:

    ^ those were grainy videos at best… these new joints though… maaan

    > yeah, true.

    the video with the moms getting chased on her scooter & shot for money she had in front of her son depressed me. can’t front.

    & the one in Asia with those workers moving a tall scaffold into those thousand watt power lines & frying to death…

    smh

  8. hood trill stunting aka trap day man Says:

    ”likes girls but, thinks guys are interesting too!”

    still lol.

  9. Gob Bluth Says:

    smh @ the Nigerian niggas in London

    Let them arabs fight their own wars

  10. Rajon Trondo Says:

    Finna give dis H a spin
    ^
    A-1 u off that dog food brah?

  11. A-1 Says:

    Rajon Trondo
    0 mins ago
    Finna give dis H a spin
    ^
    A-1 u off that dog food brah?
    ———
    *tears*

    Rozay & Birdman The H Tape>

  12. Fyodor Drostoevsky Says:

    Wow French really stole that Trinidad James “Woooop” ad-lib, along with “Haaaaaaaaaaa” and that random gibberish, this dude is approaching Jim Jones levels with the ad-lib bars.

  13. A-1 Says:

    Bout 2 get da yellow Cuban dis wknd..thankn bout gettn da OG “Jay-Z” Jesus piece..only thang it don’t connect @ da end like da 1 he had..jus got 1 loop down da center & it’s a lil smaller..cool lil piece..bout half carat in diamonds & bout quarter in rubies..good ticcet..I’ont kno doe

  14. A-1 Says:

    No &What?

  15. A-1 Says:

    I wanna dinner plate size piece lol can’t find shit illy doe

  16. Fyodor Drostoevsky Says:

    Slim shady
    hotter than a set of twin babies
    In a Mercedes Benz
    with the windows up.
    And the temp goes up
    to the mid 80′s.
    Calling men ladies
    ^

    High watermark of kizza lyricism

  17. tHe kiD fRanKiE Says:

    dude is approaching Jim Jones levels with the ad-lib bars.

    ^no one can too da ad lib goat jones

  18. A-1 Says:

    Lmao dis nigga Khaled jus said “Money ova da BEST pussy” lmao dat shit sounded funny as fucc 2 me

  19. S.I.K.H Says:

    sometimes GB>>>>

    nosign those silly negroes fighting for the Arab,when the Arab has raped and brainwashed them and stripped them of their spiritual identity.
    *daps Kev*

    liquor and I go back 25 years,I got 10 years in with green.

    The green is beautiful for thought
    The alcohol is the driving force behind the desire to make beats
    I NEVER made a beat without alcohol in tow

  20. hood trill stunting aka trap day man Says:

    medicinal girl scout cookies for this boston marathon benefit concert featuring spitta x sean p tonight.

    it’s so necessary

Leave a Reply