Video: Azealia Banks – Yung Rapunxel

Official video for Azealia Banks’ single “Yung Rapunxel” off her upcoming album Broke With Expensive Taste.

Previously: Azealia Banks – No Problems (Video)


AddThis Social Bookmark Button

17 Responses to “Video: Azealia Banks – Yung Rapunxel”

  1. cOLD Says:

    3rd compliment on this sweater today. wow.

    its a gray cardigan with the brown suede patches over the elbows.

  2. The Architek Says:

    noooo… cold rick the timbs where the heel is worn away into a low top sneaker? lol

    if your mythos is true, what happened to you?

  3. cOLD Says:

    you may need to squint jussa little

    as my light can’t always be contained.

  4. cOLD Says:

    if your mythos is true, what happened to you?

    ^ life my nigga… Life.

  5. harlem world Says:

    she resembles a young naomi campbell

    when she aint rockin all that stupid shit

  6. b Says:

    I know.what to.do.I just wanna get.2000 spins first.

    > He aint talking bout one song tho,thats what makes this shit hilarious to a nigga with nothing better to do then slap up aging producers.

    He really gon add up the plays of fiftyleven songs til they reach 2000.

    Fuck college, fuck the pros, he’s a security guard, it all makes sense now.

  7. harlem world Says:

    was i the only dude who though that nas: nastradmus song was hot

    when it dropped

  8. The Architek Says:

    gotcha *daps sick*

    sn: peeped that bathing suit video Professor Parched mentioned earlier. mindy lost a lot of weight. unless she’s suckin it in. it’s dark.

  9. harlem world Says:

    that guitar lick was gangsta, no homo

    with the lil flute sprinkled on it

  10. cOLD Says:

    S.I.C.K

    my personal top 5′s are..

    the original 300z twin turbo.. classic whip

    the Audi A3 (love that shit) Porsche Cayenne too

    some old skool chevy (anyone)

    and for them days of 0 fucks given the murcielago

    last but not least that mercedes S-Class sedan. maaaan.

  11. F YOU PAY ME! Says:

    I love azelia banks

    id wife her

    sheen got no ss

    but id wife her

    bougie ratchet bitch she is

  12. S.I.C.K Says:

    Im rocking a moss green cashmere v neck myself.No elbow patch regrettably.

    Sick how the N on my.new balance matches the sweater.

    Style>>>>>

  13. b Says:

    was i the only dude who though that nas: nastradmus song was hot

    when it dropped

    > No, nas did too.

  14. F YOU PAY ME! Says:

    yo SICK

    the film of.life started march 23rd

    cracked 1000 views 2 days ago

    keep doin ya thing

  15. tHe kiD fRanKiE Says:

    sick you need to put them beats on shot97 they douin numbers and the price is reasonable now. in another yr they gonna triple

  16. b Says:

    This nigga got on a pair of new balance talmbout style lmao
    smh @ dusty brooklyn riff raff.

  17. F YOU PAY ME! Says:

    Co sign newbies (new balances)

    GOAT ol.school chevy imo is the 1972 Supernova

    sheeeeeesh

    id fuck that car

Leave a Reply