Video: Nicki Minaj’s Pink Pill Commercial for Beats

Here’s the commercial we saw Nicki shooting for her special edition Pink Pill speaker from Beats By Dre.

Previously: Nicki Minaj – Up In Flames (Video) | Nicki Minaj Shoots a Beats By Dre Commercial


AddThis Social Bookmark Button

33 Responses to “Video: Nicki Minaj’s Pink Pill Commercial for Beats”

  1. hood trill stunting aka trap day man Says:

    You can talk shit with the boys all day, but know when jive talking is over and real world responsibility picks up

    > i’m jus sayin…

    it’s the dialog thas not filtered in light hearted matters that stains the subconscious the most.

  2. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lol @ dame gettin just blaze emo over fuckin fake sports jerseys tho.

    reminds me of what i do to SNs with they spurious comments in here. lol.

  3. O Says:

    Dame a stand up dude. He winning at life.

  4. TS-LTE Says:

    it’s the dialog thas not filtered in light hearted matters that stains the subconscious the most.

    ^

    *falls back*

  5. F YOU PAY ME! Says:

    Bitches<<<<>>>>>>

    im ready to smack the shit out thia bitch cuz real rap

    stupiddumbfuckinidiotassbitch

  6. Oh4werd Says:

    Yea faggot…hide in them bushes when I’m typing.

    Lose/lose…u dont type I win, u do..I own ur soul. I already got ya aunt and uncles

  7. Oh4werd Says:

    @fypm – lol y?

  8. cOLD Says:

    why doth thou swingeth from thy peen with such resolve.

  9. cOLD Says:

    *plays Nas I gave you power*

  10. Oh4werd Says:

    *eats lunch with athena*

  11. Oh4werd Says:

    Impudent mortal…

  12. tHe kiD fRanKiE Says:

    Neighborhood kids lookin up to em
    Bad bitches stayin true to em
    Niggas tryin to do em
    But they can’t do nothin to em cause he like stainless steel
    Only hatin on him because he keep it way too real
    I don’t know why but he just so fly
    Inspiration in the clouds as I ride by em

  13. cOLD Says:

    how you like me now, I go Bloaw

    its that shit that moves crowds

    making every ghetto foul

    I mighta took ya first child

    scarred ya life crippled ya style

    I gave you power I made you buck wild

  14. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lol!

    ‘who’s makin luh…to yo old lady, while you was out fakin up?’

  15. Oh4werd Says:

    Your soul…is MINE (c) Shang Tsung

  16. cOLD Says:

    Alawys im on some shit

    my abdomen is the clip

    ^ smh.

  17. Gob Bluth Says:

    I wish Nas the best i just know a shaky investment when i see one

    “don’t get emotional about stocks – it clouds your judgement.” – Gordon Gekko

    i’ll let him finish tho

  18. Oh4werd Says:

    We still got like 12 hours left of family disrespect… I force u to respond all bitch like…tuck thy tail. Quiver in fear…

  19. F YOU PAY ME! Says:

    i hate a stuboen ass bitch

    i aint gettin into specifics

    but bitches need to just listen real shit

    shut the fuck up and listen ya female emotion is blocking logically thinking

  20. cOLD Says:

    Your soul…is MINE (c) Shang Tsung

    ^ roff.

  21. cOLD Says:

    “The world was collapsing, and the only thing that really mattered to me was that he commented”

  22. Oh4werd Says:

    My family members all livin..u can’t build with the gods. Ur mortality has been proven. Ur family tree been uprooted (nhjic)

  23. hood trill stunting aka trap day man Says:

    We still got like 12 hours left of family disrespect… I force u to respond all bitch like…tuck thy tail. Quiver in fear…

    > sheesh, yo.

    these threads got landmines. don’t stutter step.

  24. tHe kiD fRanKie Says:

  25. cOLD Says:

    “I must get my soul back from you; I am killing my flesh without it.” – Sylvia Plath

  26. hood trill stunting aka trap day man Says:

    i wonder if dame sat in the stu while combat jack played all those hov/rocafella tracks.

  27. cOLD Says:

    that sound the gun make when its cocked back

    … yeah that.

  28. b Says:

    Oh4werd Says:
    April 10th, 2013 at 2:14 pm
    My family members all livin..u can’t build with the gods. Ur mortality has been proven. Ur family tree been uprooted (nhjic)

    > Niggas is getting ethered for having death in the family now? sheesh, whats next?

    ” You breathed every second of the day yesterday nigga, ya oxygen looking funny in the light”

  29. harlem world Says:

    O Says:
    April 10th, 2013 at 2:03 pm

    Dame a stand up dude. He winning at life.

    ============
    co

  30. Oh4werd Says:

    U can’t hit refresh on life…

  31. hood trill stunting aka trap day man Says:

    when i start pourin etherics niggas get very reflective.

    stop cryin tho, ho. man up

  32. cOLD Says:

    i wonder if dame sat in the stu while combat jack played all those hov/rocafella tracks.

    ^ I’m sure, he don’t seem bitter at all. He’s moved on.

  33. Oh4werd Says:

    @fake b – ask him why he was at a funeral and commenting on here?

    Nah, right?

Leave a Reply