Chinx Drugz ft. French Montana & Juicy J – Right There (CDQ/No Tags)

French and Juicy J join the Coke Boy on his newest track.

UPDATE: CDQ/No Tags

Previously: French Montana & Chinx Drugz – Pour It Up (Remix)


AddThis Social Bookmark Button

86 Responses to “Chinx Drugz ft. French Montana & Juicy J – Right There (CDQ/No Tags)”

  1. 007 Says:

    i40.tinypic.com/1zfluh0.jpg

  2. F YOU PAY ME! Says:

    Started from the bottom

    You still at the bottom

    I’m up there

    Where

    The sky

    NASA ya bitch

    John f Kennedy space center ya little fuck

  3. ayo Says:

    That nigga is missing a pistol in his hand

    Lets make believe theres one there

    Haaaaaaa

  4. 007 Says:

    Trillie jean

  5. Fyodor Drostoevsky Says:

    Court papers show that Mandeecees and two other men are being accused of trafficking heroin and cocaine in the Rochester, NY area.

    The records show that he was originally indicted on the charges back in the fall, and that the men trafficked $2.5 million worth of drugs between 2005 to 2012.
    ^
    Damn

  6. F YOU PAY ME! Says:

    The gun these lil niggas usin got orange paint on the tip of da barrel

    You need niggas like me

  7. A-1 Says:

    Beyonce bow down>
    H-Town>
    Nawfside>
    Tidwell Road>
    Soufside>
    Bloody Niccel>

  8. Fyodor Drostoevsky Says:

    *Dead at dude’s arm tattoo. Guy must not be a chinx drugz fan

  9. F YOU PAY ME! Says:

    Yeen worth a bullet

    Just the butt of da gun

  10. A-1 Says:

    Thankn bout do’n da yellow gold Cuban wave 4 da summa..it’d b a good look w my white tees and wife beaters true’s Rocc Repub J’s and foams..might throw a cross on it 2

    Jewels>

  11. F YOU PAY ME! Says:

    Long hall way nigga

    10 bath rooms bitch

    I could shit all day nigga

  12. ayo Says:

    Cuban links>

    No crosses

    One Jesus Piece

    OMG

  13. A-1 Says:

    Fyodor Drostoevsky
    3 mins ago
    Court papers show that Mandeecees and two other men are being accused of trafficking heroin and cocaine in the Rochester, NY area.

    The records show that he was originally indicted on the charges back in the fall, and that the men trafficked $2.5 million worth of drugs between 2005 to 2012.
    ^
    Damn
    ———
    Seem like a heavyweight playa in dis day & age..wit dat said I hope he beat it

  14. rex hussla Says:

    Daaamn at that Casket pic LMAOOOO

    I see what he did there…some photoshop copy and paste…the 4 and the 7 are in his real balance, thought he could just plug them in the front and move the dollar sign over…forgot the comma…SMH x LMAOOOO

  15. A-1 Says:

    Ayo
    0 mins ago
    Cuban links>

    No crosses

    One Jesus Piece

    OMG
    ———-
    Co-
    But EERBODY do’n da Jesus pieces..shit was trill when it was jus Ghost..Big and Hov but niggas like Cudi and Ace Hood roccn em now..Ill pass lol

  16. Harlem World Says:

    The records show that he was originally indicted on the charges back in the fall, and that the men trafficked $2.5 million worth of drugs between 2005 to 2012.

    ================================

    these niccas should be ashamed of themselves

    you mean to tell me a 3 man operation

    was only doing like 140k each year off the books (no caskmatics)

    shit, the new benz cost a couple racks more than that

    that aint even countin the other subordinates gettin their lil crumbs off the pack

    shit, might as well go the chinese route with the human trafficking and ban up

  17. 007 Says:

    Long hall way nigga10 bath rooms bitchI could shit all day nigga

    > go to the bathroom on the highest floor , open the window and jump. If the bathrooms are located on the ground floor, look under the cabinet grab the clorox , open it and drink it.

  18. tHe kiD fRanKiE Says:

    007 says:
    i40.tinypic.com/1zfluh0.jpg

    ^smh niggas is bored

  19. oh4werd Says:

    go to the bathroom on the highest floor , open the window and jump. If the bathrooms are located on the ground floor, look under the cabinet grab the clorox , open it and drink it.

    ^^^

    lmao sheesh…

  20. Harlem World Says:

    might as well kill the connect

    shit, im riskin my life and freedom for some indie rapper money

    mandecees shoulda killed the connect, steal his work

    move to canada

    start a gym

  21. Czar Says:

    Harlem World Says:
    March 19th, 2013 at 8:23 pm
    The records show that he was originally indicted on the charges back in the fall, and that the men trafficked $2.5 million worth of drugs between 2005 to 2012.

    ================================

    these niccas should be ashamed of themselves

    you mean to tell me a 3 man operation

    was only doing like 140k each year off the books (no caskmatics)

    shit, the new benz cost a couple racks more than that

    that aint even countin the other subordinates gettin their lil crumbs off the pack

    shit, might as well go the chinese route with the human trafficking and ban up

    ^^^^

    Value of the dope…not what they actually made. Niggas made a mark up im sure.

  22. 007 Says:

    I got some 400 pound bitches I can call

  23. tHe kiD fRanKiE Says:

    Damn Rip Mandecees smh

  24. Czar Says:

    Walked in to a horror movie. Yall still dancin on the remains n shit. Nah>>>

  25. Czar Says:

    All the pics been taken down as of now, but just reading what took place…wow..that was epic. Lol.

  26. A-1 Says:

    Czar
    1 min ago
    Harlem World Says:
    March 19th, 2013 at 8:23 pm
    The records show that he was originally indicted on the charges back in the fall, and that the men trafficked $2.5 million worth of drugs between 2005 to 2012.

    ================================

    these niccas should be ashamed of themselves

    you mean to tell me a 3 man operation

    was only doing like 140k each year off the books (no caskmatics)

    shit, the new benz cost a couple racks more than that

    that aint even countin the other subordinates gettin their lil crumbs off the pack

    shit, might as well go the chinese route with the human trafficking and ban up

    ^^^^

    Value of the dope…not what they actually made. Niggas made a mark up im sure.
    ———–
    Exactly..if dey had dat much dope and dey breakn it down..cuttn it up..supplyn da corner boys and trap houses dey made much more than 140 a year..RealRap dey mighta been makn dat a month..and what u caught wit dont always mean da amount u workn wit..dat mighta been da las of dey batch..feel me..2 much go in2 dat 2 try 2 estimate da man worth but @ da end of da day he was do’n what he had 2 do 2 feed his fam which is wholeheartedly respected by me

  27. Fyodor Drostoevsky Says:

    Brandon Jennings is lowkey putting up Chris Paul/Rondo-ish numbers since the all-star break. No-sign the way these Bucks announcers have been calling Larry Saunders, The Colonel. Chill.

  28. A-1 Says:

    Don’t believe everythang Scooter and Gucci say neither..niggas ain’t robbn dey plug..yeah shit sound good 2 Sosa send da army 4 Tony and u kno how dat movie ended

  29. Fyodor Drostoevsky Says:

    wow @ Robert Morris beating Kentucky. Next year UK has 4 of the top 10 players though, they’ll be alright.

  30. Fyodor Drostoevsky Says:

    “Shit nigga, Imma convicted felon. I ain’t been nowhere out the country.” -Scooter gems

  31. Czar Says:

    Value of the dope…not what they actually made. Niggas made a mark up im sure.
    ———–
    Exactly..if dey had dat much dope and dey breakn it down..cuttn it up..supplyn da corner boys and trap houses dey made much more than 140 a year..RealRap dey mighta been makn dat a month..and what u caught wit dont always mean da amount u workn wit..dat mighta been da las of dey batch..feel me..2 much go in2 dat 2 try 2 estimate da man worth but @ da end of da day he was do’n what he had 2 do 2 feed his fam which is wholeheartedly respected by me

    ^^^^

    2.5 mil whole sale prices on a decent plug would be outrageous. Makes this clean money look funny….but I like my freedom. Lol.

  32. ayo Says:

    Bitch do it like that, Right there

  33. F YOU PAY ME! Says:

    Untuck thy blouse and un seath thy sword

  34. Fyodor Drostoevsky Says:

    The Pros:

    While court records provide few details about the criminal case against Harris and his co-defendants, Ronald Walker and Tyrus Harris, the indictment shows that authorities have already seized more than $1.5 million from safety deposit boxes connected with the case.

    Also seized was nearly $407,000 worth of jewelry and watches, including a $60,000 Rolex and another $35,000 Rolex. and a 2012 Land Rover.

    The Cons:

    Mandeecees Harris is facing 20 years of imprisonment at the federal level,

  35. Czar Says:

    Ab-Soul feat Danny Brown “Terrorist Threats” >>>>

    Actually this whole Ab-Soul “Control Systems” album was really good.

  36. 007 Says:

    Thankn bout do’n da yellow gold Cuban wave 4 da summa..it’d b a good look w my white tees and wife beaters true’s Rocc Repub J’s and foams..might throw a cross on it 2Jewels>

    > who asked you

  37. ayo Says:

    Sosa> Tony

    Sawwy Tony

    RIP

  38. Czar Says:

    Fyodor Drostoevsky Says:
    March 19th, 2013 at 8:49 pm
    The Pros:

    While court records provide few details about the criminal case against Harris and his co-defendants, Ronald Walker and Tyrus Harris, the indictment shows that authorities have already seized more than $1.5 million from safety deposit boxes connected with the case.

    Also seized was nearly $407,000 worth of jewelry and watches, including a $60,000 Rolex and another $35,000 Rolex. and a 2012 Land Rover.

    The Cons:

    Mandeecees Harris is facing 20 years of imprisonment at the federal level,

    ^^^

    Already $2.1 mil in seized assets. That 2.5 number? Informants. They’re all over the place. Some on this site. Streets is watchin. Just not for the reason they want you to believe. They’ll let you live and tear up some shit in the process but they had his ass years ago.

  39. A-1 Says:

    Czar
    1 min ago
    Fyodor Drostoevsky Says:
    March 19th, 2013 at 8:49 pm
    The Pros:

    While court records provide few details about the criminal case against Harris and his co-defendants, Ronald Walker and Tyrus Harris, the indictment shows that authorities have already seized more than $1.5 million from safety deposit boxes connected with the case.

    Also seized was nearly $407,000 worth of jewelry and watches, including a $60,000 Rolex and another $35,000 Rolex. and a 2012 Land Rover.

    The Cons:

    Mandeecees Harris is facing 20 years of imprisonment at the federal level,

    ^^^

    Already $2.1 mil in seized assets. That 2.5 number? Informants. They’re all over the place. Some on this site. Streets is watchin. Just not for the reason they want you to believe. They’ll let you live and tear up some shit in the process but they had his ass years ago.
    ——-
    Basically

  40. Fyodor Drostoevsky Says:

    Today, Argentina’s government on Monday accused the British banking giant HSBC of facilitating money laundering and tax evasion.

    Last year, HSBC paid nearly $2 billion to settle a money-laundering case involving illicit drug money from Mexico brought by U.S. and U.K. officials. The bank’s head of compliance resigned from his position and apologized to the Senate investigation last year after it was found HSBC had lax controls that exposed it to money-laundering and terrorist financing.

    ^
    Nobody is going to jail for either. And that is the difference between Rosé and Franzia.

  41. streetziswatchin Says:

    my god, rap music is straight trash right now. wtf are all these new faces round here adding nothing?

  42. A-1 Says:

    While court records provide few details about the criminal case against Harris and his co-defendants, Ronald Walker and Tyrus Harris, the indictment shows that authorities have already seized more than $1.5 million from safety deposit boxes connected with the case.

    Also seized was nearly $407,000 worth of jewelry and watches, including a $60,000 Rolex and another $35,000 Rolex. and a 2012 Land Rover.
    ——————-
    Yeah dude was a heavyweight and when u @ dat level it’s only but so long..seen it 2 many times b4..it’s best 2 stay low and try ya best 2 convince niggas u ain’t da 1 wit it even if u r..but niggas gotta stunt doe..jus in our nature I suppose smh

  43. F YOU PAY ME! Says:

    Another Pathmark , Duane Reade , CVS ass nigga

  44. French Kevin Says:

    young ass player doing everything that I have to

  45. A-1 Says:

    Quiet money>flashy money

    Las a lil longer….

  46. Gob Bluth Says:

    Mandeecees will be food in the feds

    he better pray they put him in pc

  47. F YOU PAY ME! Says:

    Aye mayne

    Somebody Tell that nigga wipe his tears

    And bring his punk ass back in this here ring

  48. Czar Says:

    This Ab-Soul album make a nigga paranoid. Lol. Chatel slavery tho???

  49. ayo Says:

    Las a lil longer

    Forever ever

    like Wu tang

  50. tHe kiD fRanKiE Says:

    My neck game be moonwalking
    Wrist game be bustoppin…

  51. ayo Says:

    and all them bitches be clockin

  52. jderrida Says:

    Yeah dude was a heavyweight and when u @ dat level it’s only but so long..seen it 2 many times b4..it’s best 2 stay low and try ya best 2 convince niggas u ain’t da 1 wit it even if u r..but niggas gotta stunt doe..jus in our nature I suppose smh

    ^^^

    Interesting

    He should have retired. Omar style. You think he hustle a sold million or two? If he did before the FEDs got to him he should have retired along time ago.

  53. ayo Says:

    I never brag how real I keep it cuz its da best secret

  54. 007 Says:

    Fuckboi hour

  55. tHe kiD fRanKiE Says:

    He should have retired. Omar style. You think he hustle a sold million or two? If he did before the FEDs got to him he should have retired along time ago.

    ^aimt no retiring they was on him fa 7 yrs they coulda been pulled da plug whenever they chose that show prolly made em say fuck it

  56. jderrida Says:

    ^aimt no retiring they was on him fa 7 yrs they coulda been pulled da plug whenever they chose that show prolly made em say fuck it

    ^^^

    Shit

  57. Czar Says:

    The issue with dude retiring early is to believe that there is anything that goes on at the street level without the feds knowing. That’s the rarest situation. When you got hoodrats that stay laced with no job and no man…she’s sleepin with the feds….when you got niggas that are always n trouble..and yet ALWAYS are comin home…and extra fast…you got eyes n ears in the hood. That nigga was on the radar after his first 100K

  58. Czar Says:

    ^aimt no retiring they was on him fa 7 yrs they coulda been pulled da plug whenever they chose that show prolly made em say fuck it

    ^^^^

    EXACTLY

  59. A-1 Says:

    Jderrida
    4 mins ago
    Yeah dude was a heavyweight and when u @ dat level it’s only but so long..seen it 2 many times b4..it’s best 2 stay low and try ya best 2 convince niggas u ain’t da 1 wit it even if u r..but niggas gotta stunt doe..jus in our nature I suppose smh

    ^^^

    Interesting

    He should have retired. Omar style. You think he hustle a sold million or two? If he did before the FEDs got to him he should have retired along time ago.
    ————–
    Ain’t no retiring @ dat level bruh..he was in 2 deep..2 many people dependn on him 2 eat..das why I said he shoulda tried his best 2 make it look like he wasn’t da man..dat way when u ready 2 leave u tell em so & so got jammed and it’s a wrap cuz it’s 2 hot..and da wolves won’t b on his head cuz da perception was dat he was neva da man..but it’s ova 4 him now he might as well take a plea..do 8-10 and come home right b4 his son hit puberty

  60. ayo Says:

    Yall niggas disgust me

    Praising Omar from the wire

    like if he the last real nigga alive

    Shits disgusting and never forget..

    A gay is your idol

    Ewwww

    FOH

  61. tHe kiD fRanKiE Says:

    That nigga was on the radar after his first 100K

    ^most likely less than that
    50k put u on da fed radar
    10-15 in da local level
    The game truly isn’t worth it in da long run
    Cosign Gettin money but the risk vs reward just isn’t worth
    Amount of assets/cash/properties/memories divvied by death and or jail…

    It’s a losing deal 98% of the time

  62. 007 Says:

    He should have retired

    > as you should.

  63. A-1 Says:

    And da Feds seized 1.5 from a safety deposit box and ova a half a mil worth of jewels so of course he touched quite a few mils..mayb even 10 it betta..specially fuccn wit dat boy which is guaranteed double profit if u kno what u kno..and it’s alot more expensive than girl also u have loyal customers cuz unlike girl which is a recreational social drug..boy is needed by da users cuz it not only affects u mentally but physically as well..like dey need dat daily..so dude was touchn plenty money please believe dat

  64. tHe kiD fRanKiE Says:

    Niggas from my hood just got indicted 500-1m ring I posted it other day
    34 ppl total all lookin at football numbas
    Was on for a yr wiretaps etc

  65. A-1 Says:

    Czar
    6 mins ago
    The issue with dude retiring early is to believe that there is anything that goes on at the street level without the feds knowing. That’s the rarest situation. When you got hoodrats that stay laced with no job and no man…she’s sleepin with the feds….when you got niggas that are always n trouble..and yet ALWAYS are comin home…and extra fast…you got eyes n ears in the hood. That nigga was on the radar after his first 100K
    ———-
    This is da absolute truth..as much as niggas talk dat no snitchn shit and dey’ll neva tell blah blah blah dey b da 1st 2 give a statement mainly ova a bitch or envious of his position and want 2 b in his place and what’s da best way 2 get him off da street witout havn da heat of killn em..RAT

  66. tHe kiD fRanKiE Says:

    Ain’t no “code” ya best friend will rat you out

  67. A-1 Says:

    THe KiD FRanKiE
    6 mins ago
    That nigga was on the radar after his first 100K

    ^most likely less than that
    50k put u on da fed radar
    10-15 in da local level
    The game truly isn’t worth it in da long run
    Cosign Gettin money but the risk vs reward just isn’t worth
    Amount of assets/cash/properties/memories divvied by death and or jail…

    It’s a losing deal 98% of the time
    ————-
    99.9%
    Da game ain’t set up 2 win @ all and niggas kno dat go’n in but when u fuccd up I mean what u gon do..4 some niggas school take 2 long and dey ain’t smart enuff 2 get in brand name schools..and 9-5′s witout a diploma ain’t hittn on shit 4 real and certainly not enuff 2 support a family..what u stucc wit..? It’s a fuccd up system but we gotta deal wit it

  68. A-1 Says:

    THe KiD FRanKiE
    8 mins ago
    Niggas from my hood just got indicted 500-1m ring I posted it other day
    34 ppl total all lookin at football numbas
    Was on for a yr wiretaps etc
    ——–
    Sad shit man..if u believe in God pray 4 em cuz dey gon need it

  69. A-1 Says:

    THe KiD FRanKiE
    6 mins ago
    Ain’t no “code” ya best friend will rat you out
    ——-
    Family 2…Sad but very very true
    Done seen it happen way more than I wanted 2

  70. A-1 Says:

    And das why I sincerely respect niggas like TS LTE..Frankie..Kev..even da otha TS cuz dey came up in da hood and chose a dif route and r successful witout gettn caught up in dat bullshit..like I said man it’s very few ways u can win da game..and da few dat did r very blessed..Word 2 Hov..Azie..Jeezy Pusha and whoeva else dat did it on a major level and got away Scott free..salute dem niggas man

  71. Czar Says:

    When your freedom is on the line, the no snitchin rule is out the window. Watchin your little girls grow up > doin a stretch for another nigga (that’s a double)

  72. jderrida Says:

    Don’t sell drugs unless you live in Seattle, Denver and soon Baltimore…

  73. A-1 Says:

    *slides home*
    Lol fucc it

  74. A-1 Says:

    Damn u Jderrida..fuccd up my streak bruh lol

  75. tHe kiD fRanKiE Says:

    Jderrida
    0 mins ago
    Don’t sell drugs unless you live in Seattle, Denver and soon Baltimore…

    ^?!?????

    Bmore is almost lawless you don’t make it long enough in da game to even get indicted da murk game heavy

  76. Czar Says:

    A-1 Says:
    March 19th, 2013 at 10:02 pm
    And das why I sincerely respect niggas like TS LTE..Frankie..Kev..even da otha TS cuz dey came up in da hood and chose a dif route and r successful witout gettn caught up in dat bullshit..like I said man it’s very few ways u can win da game..and da few dat did r very blessed..Word 2 Hov..Azie..Jeezy Pusha and whoeva else dat did it on a major level and got away Scott free..salute dem niggas man

    ^^^^

    Was Jeezy movin tho? Let BMF tell it, Jeezy was the homie cuz he could rap. Now this was Bleu so it coulda been some hater shit too tho..When Pusha’s manager got put away on movin boy…..I had to start believin some of these guys…Lupe’s guy got put away on H too..

  77. A-1 Says:

    Czar
    1 min ago
    When your freedom is on the line, the no snitchin rule is out the window. Watchin your little girls grow up > doin a stretch for another nigga (that’s a double)
    ———
    But u kno dis go’n in right..? So 2 me das bullshit cuz niggas kno it’s a possibility dat dey can get caught up and EVERYBODY got families bruh even da nigga das gettn tol on..so don’t give me dat shit..u did what u did now accept da consequences dat come wit dat..LIKE A MAN

  78. A-1 Says:

    Czar
    1 min ago
    A-1 Says:
    March 19th, 2013 at 10:02 pm
    And das why I sincerely respect niggas like TS LTE..Frankie..Kev..even da otha TS cuz dey came up in da hood and chose a dif route and r successful witout gettn caught up in dat bullshit..like I said man it’s very few ways u can win da game..and da few dat did r very blessed..Word 2 Hov..Azie..Jeezy Pusha and whoeva else dat did it on a major level and got away Scott free..salute dem niggas man

    ^^^^

    Was Jeezy movin tho? Let BMF tell it, Jeezy was the homie cuz he could rap. Now this was Bleu so it coulda been some hater shit too tho..When Pusha’s manager got put away on movin boy…..I had to start believin some of these guys…Lupe’s guy got put away on H too..
    ——-
    Yeah shouts 2 Lupe as well but yeah Jeezy got down and had his pumpn in Macon..I kno a few niggas dat verified his hustle..Bleu jus hurt cuz Jeezy ain’t holdn da fam down but reppn da name..which he should b IMO..but every nigga ain’t gon keep it a bucc..some niggas gon keep it 75% or 50%..das jus how it is

  79. F YOU PAY ME! Says:

    look at this guy

    a cold rat

    disgusting

  80. A-1 Says:

    F YOU PAY ME!
    0 mins ago
    look at this guy

    a cold rat

    disgusting
    ——–
    Playboy if u referring 2 me den for 1 u got me fuccd up and 2 it’s well documented bruh Meech got a book detailn everything about Jeezy so b4 u try 2 come @ a nigga crooked..checc da facts

  81. F YOU PAY ME! Says:

    this store brand cotton swab said

    when freedom is on the line

    the no snitching rule goes out da window

    r u fuckin kiddin me or what

  82. F YOU PAY ME! Says:

    you too eager kid

    calm thy spirit

  83. A-1 Says:

    And how I’m rattn on a nigga dat everytime he get on a record he refer 2 what he did in da streets..????? I’m disappointed in u homes I thought u was a lil brighter than dat

  84. A-1 Says:

    F YOU PAY ME!
    0 mins ago
    you too eager kid

    calm thy spirit
    ——–
    Lol Sho u right

  85. F YOU PAY ME! Says:

    you rattin as j reid niggas killed the game

    not the judge

    not the feds

    the rats

    the fuckin rats

  86. A-1 Says:

    F YOU PAY ME!
    2 mins ago
    this store brand cotton swab said

    when freedom is on the line

    the no snitching rule goes out da window

    r u fuckin kiddin me or what
    ——
    Ok I c dat wasn’t aimd @ me..my apologies

Leave a Reply