Video: Nardwuar vs. Joey Bada$$

Joey and Pro Era vs. The Human Napkin. Hilarity ensues.

Previously: Dizzy Wright ft. Joey Bada$$ – Maintain


AddThis Social Bookmark Button

12 Responses to “Video: Nardwuar vs. Joey Bada$$”

  1. Fyodor Drostoevsky Says:

    My dude said naw cuz I need a SNOW bunny. And this nigga snapped up a married skier. That’s hard body son. The bitch literally makes a living on snow. Next.Level.Shit. And the bitch just tore like 7 or 8 ligaments falling down a hill like a few weeks ago, so the bitch can’t even walk, or get away so Tiger is probably pissing on that ho, as we speak. I’m impressed.

  2. cOLD Says:

    that was 06 07 shit cold

    why you bringing up old shit

    thats 2006 2007…smh

    ^ lmao…

  3. cOLD Says:

    green eyes Says:

    August 16th, 2007 at 4:26 pm
    Fux– meka didnt say anything.. some of the posters on his blog were poopin off about the hootie pic and nah being agy

    ^ roffles, gootimes.

    hoots >>>

  4. tHe kiD fRanKiE Says:

    Too Funny: Little Boy Walks Out A Restaurant With A Cup And Now He Thinks He’s Going To Jail!

    ^smh poor kid

    that vid is gonnaruin his street cred in 10-13 years

  5. cOLD Says:

    Phuque Says:

    August 16th, 2007 at 4:28 pm
    lol @ that tinyurl pic making it’s rounds across the net

    ^ yo hoots if that pic ever pops up

    YOU.MIGHT.BE.BODIED.

    Its a newer more fierce and hostile nahright…

  6. Gob Bluth Says:

    Thought Tiger’s new chick was meh

    nigga can do better than that

  7. cOLD Says:

    imagine… nahright went to war with HHDX over that pic…

  8. tHe kiD fRanKiE Says:

    Mack couldn’t say much more, but ensured that Wayne is in recovery, not ICU, and that they’ll release an official statement once things settle down. “He’s in the hospital regularly, [not ICU]. I can’t really give a comment on his situation right now because we’re not really sure, we’re just standing by him right now. Like I said, he’s in recovery as far as we know, so we’re just sitting back, just waiting until he’s come fully recovered before we can give a statement.”

    ^lotta holes in this story

    alibis….

  9. Fyodor Drostoevsky Says:

    August 16th, 2007 at 4:26 pm
    Fux– meka didnt say anything.. some of the posters on his blog were poopin off about the hootie pic and nah being agy
    ^

    Archival ether>>>>>>>>

    Has to be the best. Shows true dedication.

    The silence when nahggers try and think back of what other moments were caught slipping in the past.

  10. tHe kiD fRanKiE Says:

    niz leavin breadcrumbs…

  11. Oh4werd Says:

    Can facts really be ether… I jus see it as evidence of failure.

  12. !Ven-Tech? Says:

    Lol Fuxy & Greeny

    That’s vintage Nah

Leave a Reply