Video: Public Enemy ft. Brother Ali – Get Up Stand Up

PE and Ali give us a new live performance video in support of their song “Get Up Stand Up” off the new Evil vs Heroes LP, out now.

Previously: N.W.A. & Public Enemy Nominated for Rock and Roll Hall of Fame | Public Enemy – I Shall Not Be Moved (Video)


AddThis Social Bookmark Button

16 Responses to “Video: Public Enemy ft. Brother Ali – Get Up Stand Up”

  1. tHe kiD fRanKiE Says:

    lol @ cold

  2. tHe kiD fRanKiE Says:

    That Ar-Ab vid on wshh tho…..

    I cant fux w that kinna ish depressing

  3. hood trill stunting aka trap day man Says:

    yeezy bet’ finish what he started & have a direct response track/verse/bars for JT cuz that culture jackin kizza ether’d him on a mainstream forum & the news is makin it’s rounds.

    this lil breezy jus told me yeezy mad he can’t make dope music like justin. smh.

    the louis vuitton dons timing could be deaded.

  4. Casket Face Says:

    cOLD Says:
    March 11th, 2013 at 9:59 am
    Puss can pose as an incentive for the more arduous task
    studies have shown, once the puss has been placed on a pedestal and its offerings preceived as reward, the most sluggish and lethargic nigga can be inspired to achieve greatness.

    Puss >>>

    ^^^

    ROFL not true …pussy gettin’ played out, I demand more substance from the hoes I fuck. Bitch I want yo’ mind, yo’ thoughts, share something real with me.

  5. tHe kiD fRanKiE Says:

    math hoffa vs dose pt 2

  6. tHe kiD fRanKiE Says:

    this lil breezy jus told me yeezy mad he can’t make dope music like justin. smh.

    the louis vuitton dons timing could be deaded.

    ^true my chick said the same thing did you hear justin dissed kanye

    everybody heard about

    you cant get bodied by Timberlake man

    Hell go off on his next concert im sure of it

  7. hood trill stunting aka trap day man Says:

    pussy gettin’ played out

    > smh. we need a board…to give to this nigga solely so’s he can convince himself of the bullshit he writes.

  8. cOLD Says:

    math hoffa vs dose pt 2

    ^ need dat… link

  9. Casket Face Says:

    I think Math just got tired of that nigga’s over animation … who fires a gun like that?

  10. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Hell go off on his next concert im sure of it

    > nah thas what got him ether’d in the first place.

    he need to come back with that 2013 ‘superugly’ that doesn’t deserve an apology afterwards. word.

  11. cashmere cavalli aka snowbunny sampson Says:

    The zest is strong in westbrook

  12. tHe kiD fRanKiE Says:

    forbezdvd.com/video_Mjg0OTE_Math-Hoffa-Vs-Dose-Pt2-SMACKURL-Full-Battle

    ^cold

  13. cOLD Says:

    pussy gettin’ played out

    > smh. we need a board…to give to this nigga solely so’s he can convince himself of the bullshit he writes.

    ^ I think what he saying is purely for wifey…

    like wifey can’t just have the bomb puss, but gotta know her way around the kitchen plus be able to convo…

    but the later is overated… nosign talking to wifey uncessarily.

  14. cOLD Says:

    unnecessarily*

  15. cOLD Says:

    forbezdvd.com/video_Mjg0OTE_Math-Hoffa-Vs-Dose-Pt2-SMACKURL-Full-Battle

    *salute*

  16. hood trill stunting aka trap day man Says:

    I think what he saying is purely for wifey

    >”I demand more substance from the hoes I fuck.”

    k.

    with that revisited tho, puss can’t ever be played out as long as there’s hoes around.

Leave a Reply