Video: Joey Bada$$ – Unorthodox (Prod. by DJ Premier)

mtvU premieres the video for the Creative Control helmed visual for Joey and Preemo’s “Unorthodox”.

Previously: Joey Bada$$ – Unorthodox (Prod. by DJ Premier) (Dirty/CDQ)


AddThis Social Bookmark Button

53 Responses to “Video: Joey Bada$$ – Unorthodox (Prod. by DJ Premier)”

  1. King James Says:

    PG Click>>>>>>>>>>>

  2. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    preemo never switched his sound up, sound like 95 d&d era before it burnt down

  3. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    my bitch she foreign >>>>>>

  4. das Says:

    Congrats to this nigga for becoming the Creative Director of Ecko Clothing.

  5. Big_seth Says:

    Cosign Victoria secret ads on mobile nah right.

    Eskay finally got it right.

  6. tHe kiD fRanKiE Says:

    PG Click>>>>>>>>>>>

    ^he needed more visuals fa dat album

    but that was prolly best track on there imo

    didnt have much replay value or either I played it out I havent played since summer

  7. HolidayKirk Says:

    There is a sort of rebellion in Thrift Shop’s popularity that comes from the most recent wave of luxury rap.

  8. das Says:

    This video sucks tho.

  9. b Says:

    Congrats to this nigga for becoming the Creative Director of Ecko Clothing.

    > Tommy strong status, who wears echo?

  10. TS-LTE Says:

    Casket Face
    8 mins ago

    #FACT

    white people >>>>>>>>

    ^

    LOL/SMH

    Didn’t have to see the name to know where this came from.

    but co- the fuckery of making a song about a “thrift sto”.

    That’s one of the biggest what the fucks of last year.

  11. Gob Bluth Says:

    recent wave of luxury rap

    ^

    smh how long have you been listening ?

  12. das Says:

    Still haven’t listened to the entire of the ‘Yellow Album’ yet.

    I always end up listening to ‘My Type of Party’ & ‘We Ball’ on loop.

  13. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    HolidayKirk Says:
    March 6th, 2013 at 12:23 pm

    There is a sort of rebellion in Thrift Shop’s popularity that comes from the most recent wave of luxury rap.
    =====================
    see, only a white person would think this no shots hk

    no nicca everrrrr is gonna talk about heading to a thrift sto’

    even if they was dirt poor and did actually head to one

    appearance is aythang to us

    even if we broke, gotta stay fly

    word to niccas dieing over jordans, sellin crack for jordans, 90′s niccas that used to steal polo religiously

  14. das Says:

    Tommy strong status, who wears echo?

    ^

    No one, but still, it’s a good look for the kid.

  15. TS-LTE Says:

    Still haven’t listened to the entire of the ‘Yellow Album’ yet.

    I always end up listening to ‘My Type of Party’ & ‘We Ball’ on loop.

    ^

    PG Click
    Gold Alpinas

  16. b Says:

    Co sign not going to school if your clothes aint top knotch

    co sign not giving up ya number 3 retros with a loaded handgun aimed at ya dome.

  17. Gob Bluth Says:

    I think i’ve said this before but niggas stunt, that’s what we do

    it’s in a black person’s soul to rock that gold (c) Ye

    so i take Macklemore condenseding song as an insult

    how you gon use our artform to insult us on the low ?

    lolsmh at bragging about wearing clothes some crackhead wore 20 years ago

    k

  18. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    das Says:
    March 6th, 2013 at 12:27 pm

    Still haven’t listened to the entire of the ‘Yellow Album’ yet.

    I always end up listening to ‘My Type of Party’ & ‘We Ball’ on loop.

    ========================
    opm young nation >>> yellow tape

    both hot tho

  19. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    niccas still rock ecko?!?

    smh nahright really is rich taiwanese and rich koreans in blackface

    they still make ecko?!?

    all i remember is he tried making them ugly a$$ watches and sneakers and went bankrupt

  20. HolidayKirk Says:

    I’m not usually cynical about shit like this, but rap has been boring lately.

  21. das Says:

    opm young nation

    ^

    *Downloads*

  22. TS-LTE Says:

    Harlem World: My Hoe$ They Do Drug$
    0 mins ago
    niccas still rock ecko?!?

    smh nahright really is rich taiwanese and rich koreans in blackface

    they still make ecko?!?

    all i remember is he tried making them ugly a$$ watches and sneakers and went bankrupt

    ^

    ?

    Marc Ecko still makes luxury brand clothing.

    He was corny for that urban wear shit tho.

  23. tHe kiD fRanKiE Says:

    Ive only bought one aticle from a thrift shop in my life

    it aint for everybody you gotta be able to come thru da bs to find da gems…

    very time consuming

    I found a dope nordtroms blazer for like 8 bucks

    Rather just hit da mawl

  24. Casket Face Says:

    White people have to love you for you to be successful in the world…either you’re their pet or you’re broke.

    #FACT

  25. Gob Bluth Says:

    wasn’t Gunit/shady clothing ecko as well ?

    how did he go bankrupt ? he was making clothes for 50 & Em at their prime ?

    everything they touched was gold or went gold, word to yayo

  26. das Says:

    ‘Free Bricks 2′ >>>

  27. tHe kiD fRanKiE Says:

    Ive given up hell aclothes to goodwill tho…someone walkin round wearin all kinds of gear from seasons ago

  28. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    roffle @ niccas rockin ecko

    you want a skateboard and spray paint with that?

  29. Gob Bluth Says:

    White people have to love you for you to be successful in the world…either you’re their pet or you’re broke.

    #FACT

    ^

    not really Look at Obama & Ye they hate them niggas with a passion

  30. b Says:

    I been shopping at banana republic solely lately,stand out in the hood like a mansion.

  31. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    fuck transparency

    opaque life >>>>

    i never bought nothin from a thrift sto’

    not knocking people that do

    just saying, aythang foreign, my clothes dont speaka no engerlish

  32. TS-LTE Says:

    Gob Bluth
    1 min ago
    wasn’t Gunit/shady clothing ecko as well ?

    how did he go bankrupt ? he was making clothes for 50 & Em at their prime ?

    everything they touched was gold or went gold, word to yayo

    ^

    Yup. Didn’t he buy out Phat Farm and but Baby Phat in K-mart?

    LOOLOLOL

    and niggas sign they blogs over to him now?

    K-mart tho.

    K-

    M

    A

    R

    T

  33. Fyodor Drostoevsky Says:

    see, only a white person would think this no shots hk

    no nicca everrrrr is gonna talk about heading to a thrift sto’
    ^

    Johnny Polygon. Dude used to get posts on nah back in like 07. Dude was black with a danny brown haircut, but chubby. Used to rap about thrift stores and putting shit on lay away at goodwill. Too ahead of his time.

  34. TS-LTE Says:

    not really Look at Obama & Ye they hate them niggas with a passion

    ^

    Just ignore him fam. Somebody hurt him

  35. Troyvul Says:

    Co-Sign ppl stuntin in my old clothes

  36. das Says:

    F.B.G. >>>

    *Renounces all previous Future hate*

  37. King James Says:

    Janina Gavankar>>>>>>>>>>>>>>

  38. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    *comes thru ya hood in the schmedium u neck with the scarf to match*

  39. Fyodor Drostoevsky Says:

    not really Look at Obama & Ye they hate them niggas with a passion

    ^
    Pitchfork gave Ye a 10. And Obama was elected…

  40. TS-LTE Says:

    Real talk, I find all kindsa GEMMY GEM GEMS in the Thrift Store.

    You should see the high dollar blazers I pull from them joints and pay like $4-10 for.

    That’s about it tho. Just blazers and occasionally a dope coat. Like a London Fog, or a Tuskegee Bomber.

    And first edition books. Pay a buck and sell it to a collector for 100′s

  41. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    Ecko, the hip hop clothing line that morphed over a decade from underground to JC Penney chic, is in danger of going bankrupt. Maybe that 280,000 square-foot fantasyland office was a bit much?

    The company, which was once upon a time a fashion retailing darling, is now staring down $170 million in debt. It’s fair to say that company chief Marc Ecko has not always been the most frugal spender, for the company or himself:

    In 2007, he paid $750,000 for Barry Bonds’ record-breaking home run ball, then branded it with an asterisk. Which was kinda cool, but still.
    He built himself a huge Italian villa-style mansion in Jersey and pimped it out—including, we hear from a pretty good source, buying hand-painted wallpaper and spending $180,000 on custom doorknobs.
    Company headquarters are just ridiculous: “Having slashed its bloated expenses in half, Marc Ecko is desperately trying to lease out chunks of its 280,000-square-foot headquarters on West 23rd Street — which includes a half-size basketball court.” Decidedly not recession-era specs:

    =================
    black dude does this he get called all kindsa words by his own people

    luckily for ecko jews look after jews

  42. TS-LTE Says:

    Troyvul
    2 mins ago
    Co-Sign ppl stuntin in my old clothes

    ^

    Word.

    Especially when you drop some old joints off to a fam member or a friend that don’t have. They show hella love for that.

  43. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    i cant relate to a macklemore

    where is the bandz talk?

    where is the penthouse pictures being painted

    the jet life talk?

    thirft sto’?

  44. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    only thang i rock thats homemade is apple products

    but even them shits is assembled in taiwan, china, hong kong

    samsung got em in a headlock right now too

  45. b Says:

    Snoop just retire fuck is a snoop lyin?

  46. Troyvul Says:

    old joints off to a fam member or a friend that don’t have. They show hella love for that.
    ^
    This.

  47. TS-LTE Says:

    samsung got em in a headlock right now too

    ^

    *smiles*

    Have you seen our stock lately?

    And company second q enrollment just opened up.

    I may go all in.

  48. Gob Bluth Says:

    I can’t wear something that isn’t mine or that i ain paid for

    ocd

    Poppin taggs >>>>>

    when Dame said he never wore a tee twice, i shed a tear that nigga had made it

  49. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    rip great american clothing

    me and my niccas used to rock all american aythang

    timberland, nike, ralph lauren, north face, avirex, al wissam, mitchell & ness, nautica, guess

    my bitches rocked tommy hill, dkny, all that fly shit

    what happened to our once so great designers and brands

    now its all euro fashion house aythang smh

  50. TS-LTE Says:

    when Dame said he never wore a tee twice, i shed a tear that nigga had made it

    ^

    Lmao

  51. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    even fubu, karl kani, rocafella

    were making big dollars

    only sean john left

  52. tHe kiD fRanKiE Says:

    shot97

  53. tHe kiD fRanKiE Says:

    has gucci mane peaked (n)?!?!

Leave a Reply