Video: Kendrick Lamar ft. Drake – Poetic Justice

K.Dot and Drake give us the “Poetic Justice” visual. good kid, m.A.A.d. city is out now.

Previously: Emeli Sandé ft. Kendrick Lamar – Next To Me


AddThis Social Bookmark Button

146 Responses to “Video: Kendrick Lamar ft. Drake – Poetic Justice”

  1. General Glamour Says:

    roffs this kizza riff raff got a perm

    trill you cant drop it on this low t rap

    the fans gon have to wait

  2. F YOU PAY ME! Says:

    eskay

    i said suttin trill

    you up suttin wit a drake feature

    come on cuz

  3. General Glamour Says:

    that girl in the black in the riff raff vid could get it urly

  4. General Glamour Says:

    roffs

  5. b Says:

    groupie

  6. TruthSerum Says:

    They need to drop that Money Trees vid…..Yeah, he do got that Yung Khalifa melodic flow to him….But I kinda heard a lot of Fif’s DNA in his cadence and how he delivers his shit…..Either way he got sum cool shit to ride out to, hopefully his next tape will broaden his audience…..I’m just glad he know how to choose production, cuz alot of NY rappers be rapping over sum outdated shit lately outside of French n’ ASAP Rocky…..Powder 2 the people!!!

    #TruthHurtsBitch!!!

  7. General Glamour Says:

    mayne i got a cold and my ears blocked

    first time its ever happened to me i thought i was losing my hearing at first

    i can listen to music right for the interim

    god gives his hardest battles to his strongest soldiers

    n im a fucking general

  8. General Glamour Says:

    snookie

  9. HolidayKirk Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=sLbua0guq_w

    I think I’m going to post this under every Drake related post, it stays relevant.

  10. General Glamour Says:

    cant*

  11. F YOU PAY ME! Says:

    you waitin in line to buddy

    its ok

  12. F YOU PAY ME! Says:

    you as well

    yeah

    you

  13. General Glamour Says:

    who was your first comment directed to ?

    you been a fan

    i been the man

  14. Dwayne Gretsky Says:

    Yea that money trees video is needed.
    Some real Cali shit u bish

  15. General Glamour Says:

    ” wat happened right here ok … they just left coachella … “

  16. b Says:

    spirit hands

  17. General Glamour Says:

    hand em cash

  18. General Glamour Says:

    mayne its cold in cali right now

    48

    burr

  19. General Glamour Says:

    roffs

    people already calling riff raff the greatest white rapper ever

    is he really gonna be on gucci’s album

    that will be a good look if he kills it

  20. F YOU PAY ME! Says:

    *AZ You Gotta Love it voice*

    this what they want huh

    Lost tapes = Nas best work

  21. General Glamour Says:

    * slides home *

  22. b Says:

    raw raw raw go team goooooooooooooooo

  23. General Glamour Says:

    fawk

  24. Word Al Yankyabitch Says:

    this song <<<

    any & all rap effectively ghostwritten by teenage girls tumblr archives <<<

  25. General Glamour Says:

    ” did you cum ? ”

    ” um, I have another customer “

  26. Bricktop Says:

    Lost tapes = Nas best work
    ^
    I’m a big fan of LT, but nah. For those who remember the I Am bootleg….yeah.

  27. General Glamour Says:

    i’ve had juicy j’s one of those nights on repeat

    by the time it gets on radio n in the clubs i will have played it out

    musicphile life >>><<<

  28. b Says:

    Who asked you says:

  29. General Glamour Says:

    ” was it good for you ? ”

    ” yea, you gave it to me in all 20s “

  30. S.I.C.K Says:

    Welp these kizzas jacked the Harlem shake. Smh

    Black man make it kizza takes and cakes it.

  31. b Says:

    Thats a one funny joke every ten post average

  32. Bricktop Says:

    Step 2: Don’t focus so intently on the surface. Study history, not aesthetics. Only then will you realize the lies that have been presented before your eyes.

  33. tHe kiD fRanKiE Says:

    Troy Ave-Brick in backpack 3>>>>>
    Overall 7.5/10
    Great beats, limited content but he a yay rapper so you know what it is. Pusha T jr. Wit da Fab flow and cadence
    quality product tho woulda made a good first album

  34. General Glamour Says:

    ” hey i dont have all the cash today, do you think you co—- ”

    * dail tone *

    ” hullo ? … hullo ? … “

  35. tHe kiD fRanKiE Says:

    dont know bout the replay value might be a one or 2 spinner

  36. General Glamour Says:

    wont lie

    hakeem onlinetoolong was funny as hell last night

    first spark you had since private eye raps lol

  37. b Says:

    Akorn- mama africa

  38. General Glamour Says:

    but i was smacking you up early that day

    you fell back after that bad hair day line and you know it

  39. b Says:

    General Glamour Says:
    February 22nd, 2013 at 12:46 pm
    wont lie

    hakeem onlinetoolong was funny as hell last night

    >u been a fan, and u are one of my masks.

  40. General Glamour Says:

    ehhhhh …

  41. Dwayne Gretsky Says:

    Step 2: Don’t focus so intently on the surface. Study history, not aesthetics. Only then will you realize the lies that have been presented before your eyes.
    ^^^^^^^
    Just started experiencing this.
    When u look at the big big picture the shit that was big to u seems so small.

  42. Casket Face Says:

    Yeah Idris Elba need to get on Wesley/Segal shit next movie, then he’d be the man. He gotta get up in they chest, break about 4 or 5 of them up on camera.

  43. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    shoutout to my astronauts

    space cadets

    24 hours until lift off

    my space suit waitin

  44. Word Al Yankyabitch Says:

    that I Am bootleg >>>

    The original sampled beat on Fetus >……>>> the interpolation version on lost tapes

  45. General Glamour Says:

    b Says:
    February 22nd, 2013 at 12:48 pm

    General Glamour Says:
    February 22nd, 2013 at 12:46 pm
    wont lie

    hakeem onlinetoolong was funny as hell last night

    >u been a fan, and u are one of my masks.

    ^

    i keep it 100 and don’t mind complimenting others no skin off my back

    but jokes aside

    you really are the definition of 1 joke per 100

    you have one good joke and then you cruise for a long ass time

    you honestly haven’t been that funny since private eye raps no joke

    plus you been on the defensive 24/7 and ethering is your life, this is all you have

    i ether you then feel sorry for you real spit

  46. b Says:

    but i was smacking you up early that day

    you fell back after that bad hair day line and you know it

    > Lol cp u spend more time arguing with the fake me, I guess you assume since you use my mask that when u arent ,u are talking to me,lol nah.

  47. TruthSerum Says:

    Watching the Troy interview now and Ebro did kinda lean on him about that Powder To The People slogan…..Ebro lame ass makes a valid point….But….it cancels itself out by the udeen amount of Jay n’ Jeezy n’ other Trap rappers that they play in rotation….Give Troy that look, Ebro!!…..Nigga’ll let Raqi Blunder’s skank ass skank up radio, but wanna give Troy a hard time……smh….The Poetic Justice vid came out better than I expected….Drake shoulda been the one w/ the bullet holes in him, tho….Woulda been epic and did wonders for his “thug” persona…..lol.

    #TruthHurtsBitch!!!!

  48. b Says:

    i ether you then feel sorry for you real spit

    .Where was I at when this took place yung cnn?

  49. Casket Face Says:

    Made $ in Soho today …

    *puts patch on astronaut suit*
    *Harlem Shakes on Moon*
    *Cripwalks inside shuttle’s dock*

  50. General Glamour Says:

    > Lol cp u spend more time arguing with the fake me, I guess you assume since you use my mask that when u arent ,u are talking to me,lol nah.

    ^

    everytime you admit something personal you act like its your mask

    you don’t have anybody fooled

    you chose to use the b mask and capitalize on the confusion

    you got like eight others: charles lee ray, b lmg, no shots

    cut the bullshit

  51. General Glamour Says:

    * b’s it up *

    i used to pee on the bed and cut myself because girls called me ugly

    oh fuck, don’t mind that last comment that my mask !

    -__-

  52. b Says:

    cut the bullshit

    > Yet another slogan taken by cp aka copy and paste smh. You need to move to a urban area.or leave your house,so u can interact with your people offline.

  53. General Glamour Says:

    you call yourself a legend

    but your first comment of the day was directed towards me

    and im that fan ?

    ill let you tell it

  54. HolidayKirk Says:

    *puts patch on astronaut suit*
    *Harlem Shakes on Moon*
    *Cripwalks inside shuttle’s dock*

    ^^

    lol

  55. tHe kiD fRanKiE Says:

    Troy-Pedico Dreams>>>>>

  56. General Glamour Says:

    roffs

    now you own ” cut the bullshit ” ?!?!

    i swear niggas been online too long

  57. b Says:

    akorn-smack that (fly on my face)

  58. tHe kiD fRanKiE Says:

    Louie V Mobb
    Stak5 (stephen jackson)
    Troy Ave

    ^all decent mixtapes

  59. General Glamour Says:

    roffs

    right back to ether right ?

    this.is.your.life.

  60. General Glamour Says:

    how you call yourself a legend and you let jderrida smack you up last night ?

    let that ether sink in

  61. b Says:

    akorn-dont matter (to anybody)

  62. b Says:

    his goal in life is to be considered a legend on a blog.sad when you think about it.lol

  63. b Says:

    akorn-never took the time(to log off)

  64. b Says:

    my shooters have arrived cp be ez baby.unless thats u shooting yourself for me .

  65. cOLD Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=YO9cw1Gs0Xw

    ^ parables

    …”I said umm”…

  66. King James Says:

    Jderrida
    2 hrs, 48 mins ago
    Jt a legend?

    Really?

    ^

    How is he not a legend?

    You’re lucky emac doesn’t post no more

  67. TruthSerum Says:

    What I got from this video….Is that Drake is yearning for Kendrick while Kendrick is busy trying to holla at a chick resulting in Kendrick and the innocent girls murder because Drake was harassing Kendrick on his phone preventing him from seeing the shooter in the crowd……Am I wrong….???….I mean Drake got a big booty bitch half naked in bed…..But….He YEARNING for K.Dot’s attention…..Who.Wrote.The.Treatment…….Dope vid nonetheless and Started from the Bottom is my theme song….But the YEARN is heavy in Drake….#2Cents

    #TruthHurtsBitch!!!

  68. General Glamour Says:

    rex bodied jderrida but you couldn’t handle him ?

    i may have to cancel this fight

    you aint in my weight class

  69. General Glamour Says:

    b Says:
    February 22nd, 2013 at 1:01 pm

    my shooters have arrived cp be ez baby.unless thats u shooting yourself for me .

    ^

    roffs

    k

    whatever you say, b.

  70. b Says:

    akorn- I can t wait(to get up 5 am and talk to men)

  71. General Glamour Says:

    How is he not a legend?

    You’re lucky emac doesn’t post no more

    ^

    roffs

    cosign

    and even if you don’t like jt you gotta admit he’s a legend

    he aint michael jackson but he got jams for days

  72. cOLD Says:

    rex bodied jderrida

    ^ say word?

  73. b Says:

    this.is.your.life
    young bubble boy

  74. b Says:

    cp you food around these parts

  75. tHe kiD fRanKiE Says:

    Young Seashell

  76. General Glamour Says:

    cOLD Says:
    February 22nd, 2013 at 1:04 pm

    rex bodied jderrida

    ^ say word?

    ^

    man listen …

  77. tHe kiD fRanKiE Says:

    that always made me chuckle

  78. cOLD Says:

    its the audio danger !

  79. b Says:

    akorn- Lonely

  80. King James Says:

    General Glamour
    1 min ago
    How is he not a legend?

    You’re lucky emac doesn’t post no more

    ^

    roffs

    cosign

    and even if you don’t like jt you gotta admit he’s a legend

    he aint michael jackson but he got jams for days

    ^

    Exactly JDerrida talks out his ass sometimes

  81. General Glamour Says:

    private eye raps > young sea shell

    and i thought b’s style was corny at that point but i had to respect that one

  82. tHe kiD fRanKiE Says:

    rex bodied jderrida

    ^ say word?

    ^when was this

  83. tHe kiD fRanKiE Says:

    i thought fupm or truth mad young seashell?

  84. b Says:

    yOUNG JEEY feat akorn- sole survivor

  85. F YOU PAY ME! Says:

    *AZ You Gotta Love it voice*

    this what they want huh

    swing guard off the bench

    matter fact bench wouldnt b appropriate she get like 30 min a game

    avg a solid 10 5 n 3

    pic 1

    shorty with the love shirt

    tinypic.com/r/23uu/6

    pic 2 right side middle finger

    tinypic.com/r/2h3u2vq/6

    pic 3

    tinypic.com/r/kdv9z7/6

    Startin 2 guard jus got her minutes reduced she not followin the playbook she want to much iso

    still put up 15 5 n 5 on a off night

    pic 1

    tinypic.com/r/v400eh/6

    pic 2

    tinypic.com/r/30j09xt/6

    startin pg

    avgerages a whopping 25 8 and 8

    2 time mvp

    took her virginity back in HS

    my bottom bitch

    she been ridin wit me the whole time

    pic 1 the black chick

    tinypic.com/r/n1tstu/6

    pic 2

    tinypic.com/r/30cyg4j/6

    pic 3

    tinypic.com/r/2ebxth1/6

    she models to .. light shit nuttin major..notice how that thing really poke like that no youngbul move wit the leg lol none of dat shit

    last but not least

    a pic of Trill Clinton , Mr Manilla aka one of the last guys to keep the wise guys code alive

    this me on the beach in miami last winter..cup full of turn

    tinypic.com/r/1osxl5/6

    I was frolickin wit a cool slut under the night sky ocean side notice the heel in the lower right handd corner also notice the pre embargo cuban cigar in the front pocket of my denim jacket that I picked up from little havana shout out to Julio a real stand up OG that guy was

    a nigga was on multiple drugs to boot

    each braud posted I have fucked in every way a man can imagine

    to the bitch nigga

    the lame

    the lesser human being

    thats want a pic of me wit those brauds showin my id birth certificate etc

    do me a favor will ya

    go get some more money

  86. General Glamour Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    February 22nd, 2013 at 1:07 pm

    rex bodied jderrida

    ^ say word?

    ^when was this

    ^

    in the archives

    i dont know what post or what

    but rex was going in

    showed youngn no mercy

    he repped for sd that night

  87. Slumbilical Says:

    riff raff >>>>>>>>

  88. General Glamour Says:

    !!!!!!!!!

  89. General Glamour Says:

    this post just turned legendary

  90. Tong Po Flo Says:

    hipster raps

  91. TruthSerum Says:

    Hell Rell “Streets Wanna Know 2: Valentine’s Day Massacre” went under the radar but it’s pretty dope….Ruger Rell back on his bullshit, his last cpl of tapes were basura….But this one is a throwback to his Dipset days…..That “Ha” Freestyle>>>>>>>>

    #TruthHurtsBitch!!!!

  92. General Glamour Says:

    Startin 2 guard jus got her minutes reduced she not followin the playbook she want to much iso

    ^

    roffs

    this nigga mayne …

    he just shut the game down

    will show n prove ever be the same ???

  93. TruthSerum Says:

    Yooo….Get a Facebook, bro….Niggaz posting photo albums now….#NoShots

    #TruthHurtsBitch!!!!

  94. Slumbilical Says:

    kendrick >>>

    he is a beast

  95. General Glamour Says:

    startin pg

    avgerages a whopping 25 8 and 8

    2 time mvp

    took her virginity back in HS

    my bottom bitch

    she been ridin wit me the whole time

    pic 1 the black chick

    tinypic.com/r/n1tstu/6

    pic 2

    tinypic.com/r/30cyg4j/6

    pic 3

    tinypic.com/r/2ebxth1/6

    ^

    shes a cutie

    maaannn why you guys put so much of your personal info on the internet i will never understand

    and dont you think its demeaning to women especially ones you care about ?

    wow, but carry on

  96. General Glamour Says:

    tinypic.com/r/2ebxth1/6

    ^

    wow this nigga was not playing

    i repeat THIS NIGGA WAS NOT PLAYING

  97. General Glamour Says:

    a lotta niggas just fell back

    a lotta niggas scratching their chins right now

  98. cOLD Says:

    show n prove >>>

    transparency >>><<<

    do as thy wilt tho.

  99. General Glamour Says:

    she look like a kelly rowland with a bit of a cuter face and way better body

    i definitely respeck it

  100. cOLD Says:

    chick in the black bikini would be standing over a stove preggy right fucking now, if she was in my starting five. No way Im not shootin up that club.

  101. General Glamour Says:

    be clear

    i always had fate in trill clinton

    some of the things he was saying could not be faked

    he had the vision i seent it

  102. S.I.C.K Says:

    pic 1 the black chick

    tinypic.com/r/n1tstu/6

    pic 2

    tinypic.com/r/30cyg4j/6
    ^^^
    I like these two.The rest were typical to me.At least you showed and proved.*daps*

  103. General Glamour Says:

    some niggas might just not comment any more

    give up the keyboard and move to zimbabwe

  104. General Glamour Says:

    faith > fate

    dont think to deeply on that on tho

  105. Black Says:

    Lmao. FUPM unloaded every bullet in the chamber. Good shit tho. The model broad with the wagon >>>>>>> they all cute tho.

    SN: My nigga FUPM looks like every Philly nigga ever(nh) lol.

  106. French Kevin Says:

    Right hand on that pussy, left hand holding your drivers license, or else we don’t believe you.

  107. b Says:

    tinypic.com/r/2ebxth1/6

    ^phitoshop touched up man face

  108. King James Says:

    Respect to Trill Clinton

  109. TruthSerum Says:

    ….I do not forsee this ending very well….Returns back to “Lurk mode”….There’s too much ammo laying on the ground….I see alot of shots being fired in the near future …I’m just cooling listening to sum dope music n’ smoking my kush….Have fun….lol.

    #TruthHurtsBitch!!!!

  110. General Glamour Says:

    last but not least

    a pic of Trill Clinton , Mr Manilla aka one of the last guys to keep the wise guys code alive

    this me on the beach in miami last winter..cup full of turn

    tinypic.com/r/1osxl5/6

    I was frolickin wit a cool slut under the night sky ocean side notice the heel in the lower right handd corner also notice the pre embargo cuban cigar in the front pocket of my denim jacket that I picked up from little havana shout out to Julio a real stand up OG that guy was

    a nigga was on multiple drugs to boot

    ^

    then this nigga posted a pic of himself tho …

    young deshawn jackson wr for the philadelphia eagles

    no wonder he got thick kelly rowland on deck

    i dont know about yall criteria

    but with the style n confidence this was executed with

    fupm aka trill clinton is very well on his way to legend status if not there already

    as he said it would have only helped if this was a hov post

  111. b Says:

    Please remove his dick from your mouth immediately.

  112. General Glamour Says:

    b Says:
    February 22nd, 2013 at 1:26 pm

    Please remove his dick from your mouth immediately.

    ^

    you mind hushing up ?

    people who dont pay for pussy is talking here

  113. S.I.C.K Says:

    fupm aka trill clinton is very well on his way to legend status if not there already
    ^^^
    You throw the term around too loosely.You need Gems for a legacy.Anybody can post some hoes.

  114. General Glamour Says:

    now nah owns your soul tho bruh

    the applause and accolades are fleeting

    all things formerly posted shall and will be used against you in the heat of ether

  115. F YOU PAY ME! Says:

    nah nah

    dont dap me now niggas

    dont dap me now

    fuck yall

  116. cOLD Says:

    ….I do not forsee this ending very well….Returns back to “Lurk mode”….There’s too much ammo laying on the ground….I see alot of shots being fired in the near future …I’m just cooling listening to sum dope music n’ smoking my kush….Have fun….lol.

    #TruthHurtsBitch!!!!

    ^ lol… as do I… as do I.

  117. tHe kiD fRanKIE Says:

    I like these two.The rest were typical to me.At least you showed and proved.*daps

    ^my sentiment exactly, I wasnt moved by none of these dusty ass Philly broads. But I respect the gesture
    The bottom bitch was da best imo

    However by your “championship” standards or whatever u call it none of these chicks are over a 2.5 if Meagan Good n Ashanti r only 5s
    #2cents

    Keep goin

  118. b Says:

    b Says:
    February 22nd, 2013 at 1:26 pm

    Please remove his dick from your mouth immediately.

    > I didnt say ya name cp , but at least you know that you suck dick in these comments daily

  119. General Glamour Says:

    S.I.C.K Says:
    February 22nd, 2013 at 1:28 pm

    fupm aka trill clinton is very well on his way to legend status if not there already
    ^^^
    You throw the term around too loosely.You need Gems for a legacy.Anybody can post some hoes.

    ^

    I certainly see your point of view

    but i see commentors like rappers in a sense

    someone like you or cOLD are known for dropping gems ala nas

    someone like fupm or harlem world is known for painting the picture of success and the good life ala jay-z n raekwon

    he paints you the picture in hopes that that will motivate you to go n get it yourself

    ” do me a favor will ya go get some more money ” – fupm

    i respect all styles jay, nas and raekwon are all in my top ten obviously

  120. F YOU PAY ME! Says:

    nah

    i go when i want

    dont know nigga tell me when to go

    i give myself the green light

    fuck wrong wit u nigga

  121. Gob Bluth Says:

    i ain see no 8s & above in those pics

    a lot of em raise more questions than answers

    k tho

  122. General Glamour Says:

    b Says:
    February 22nd, 2013 at 1:32 pm

    b Says:
    February 22nd, 2013 at 1:26 pm

    Please remove his dick from your mouth immediately.

    > I didnt say ya name cp , but at least you know that you suck dick in these comments daily

    ^

    you’re mistaken you assume i thought that was at me

    no no no, i just dont think it is right for a procurer of prostitutes should be speaking at this particular junction

    i would have said the same even if you were posting your lackluster music

  123. Gob Bluth Says:

    now nah owns your soul tho bruh

    the applause and accolades are fleeting

    all things formerly posted shall and will be used against you in the heat of ether

    ^

    transparency <<<>>>>>

    i’m all for it tho

  124. F YOU PAY ME! Says:

    gob

    smh

    nevermind

  125. General Glamour Says:

    Gob Bluth Says:
    February 22nd, 2013 at 1:34 pm

    now nah owns your soul tho bruh

    the applause and accolades are fleeting

    all things formerly posted shall and will be used against you in the heat of ether

    ^

    transparency <<>>>>

    i’m all for it tho

    ^

    as an african brother I implore you not to reveal to much of yourself on this site of savages

    especially of family

    you are a grown man do as thou wilt but ive have seen it tear down some of the strongest

  126. Gob Bluth Says:

    Show n prove >>>>>

    especially if you gon stunt in these comments, you better up dem shits

  127. tHe kiD fRanKIE Says:

    Please be advised that evidence can and will be used against you in the court if nah

  128. cOLD Says:

    nah

    i go when i want

    dont know nigga tell me when to go

    i give myself the green light

    fuck wrong wit u nigga

    ^ ha!

  129. TS-LTE Says:

    ^my sentiment exactly, I wasnt moved by none of these dusty ass Philly broads.

    ^

    I just blurted out laughing in the pizza spot.

    Y’all niggas man.

    But Double 0 got a point: if the certified DIME he posted was running with them shits (even the baddest one?), she’s still come out 4 points ahead.

    Respect the movement though.

  130. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lolololo!

    & yeah this video is cool but what happened to the recipe video that supposed to have been filmed?

    damn, it’s like Dre jus purposely deads projects he starts.

  131. General Glamour Says:

    i applaud all the men who reveal much on this site

    it takes guts

    but i richly enjoy my privacy

    the most you guys will get outta me is a finger

    not the middle but a finger none the less

    treat me like one of the married niggas … cOLD … chea … Landlord Jackson5

  132. F YOU PAY ME! Says:

    lgob

    u ksdin me or what

    you posted a flock of geese

    ya sis a fuckin duck

    da bitch u tryna bag is a duck

    young bird seed

    young bread crums

    post a sufficient bitch

    dem bitches u posted will not suffice

  133. Gob Bluth Says:

    as an african brother I implore you not to reveal to much of yourself on this site of savages

    especially of family

    you are a grown man do as thou wilt but ive have seen it tear down some of the strongest

    ^

    Wise words

    *ponders

  134. General Glamour Says:

    kid frankie,

    in the interest of fairness what do you rate his main chick as he rated yours perhaps too poorly ?

    his kelly rowland muse if you will

  135. cOLD Says:

    transparency forces evolution and change. Without it Nahright would be an aol chat room of past. Of course there are emissions from any type propellants though.

  136. tHe kiD fRanKIE Says:

    *popcorn*

  137. hood trill stunting aka trap day man Says:

    the most you guys will get outta me is a finger

    not the middle but a finger none the less

    > good grief.

    a tudduh yizzo
    g tudduh izzay

  138. General Glamour Says:

    roffs

    no homo

    niggas know what i meant sheesh

  139. cOLD Says:

    let the games begin…

    *sounds bull horn*

  140. tHe kiD fRanKIE Says:

    in the interest of fairness what do you rate his main chick as he rated yours perhaps too poorly ?

    tinypic.com/r/n1tstu/6
    pic 2
    tinypic.com/r/30cyg4j/6

    ^this ones a winner very cute on my richter she a 7 keepin it real
    On his scale where Ashanti a 5 then she’s a 2

    But ye she a good look no doubt

  141. tHe kiD fRanKIE Says:

    The others meh

  142. cOLD Says:

    im up a pic of my ex, not the wifey… niggas prolly wont believe tho.

  143. tHe kiD fRanKIE Says:

    So niggas is unloading da vaults?(n)

  144. cOLD Says:

    http://tinypic.com/r/2vlwo75/6

  145. Dwayne Gretsky Says:

    Fupm got a decent team like the Orlando magic.
    Team full of 5-7′s.

  146. Dwayne Gretsky Says:

    Them pics look real tumblresque tho

Leave a Reply