Video: Kendrick Lamar World Tour Vlog Ep. 1

Kendrick launches a new vlog series chronicling his world tour. In this first episode, TDE takes Bristol.

Previously: Kendrick Lamar – Swimming Pools (Drank) (In-Studio)


AddThis Social Bookmark Button

88 Responses to “Video: Kendrick Lamar World Tour Vlog Ep. 1”

  1. sealsaa Says:

    LAPD just caught three lawsuits in one week for excessive force for shooting up two cars, and the media barely touched on it. This muscle-head nigga got a point.

  2. Charles Lee Ray Says:

    Cosign Chris Dorner tho

  3. hugh hef Says:

    frankie thinks he balling because he got a hand me down benz….puff pass mercedes…

    you like the 4th or 5th own….you driving a Y2K mercedes benz…..

    bum ass nigga…that e-class look fucked up frankie

  4. tHe kiD fRanKiE Says:

    Gibbs sending shots at Jeezy (Forbez)

  5. tHe kiD fRanKiE Says:

    K

  6. hugh hef Says:

    you have cloth seats b…cloth interior…you gotta roll down the seats with your arm….rest that little hand frankie…

    your benz is a piece of trash…

    SMH @ dudes driving in old as benzes….”At least i got a Mercedes”

    you got a piece of junk….

    SMH @ dudes leasing 3 series and C-Classes…

    what life is this

  7. hugh hef Says:

    *roll down the winduh

  8. hugh hef Says:

    Frankie you always talking this JET LIFE, ONLY NIKKUH IN 1st CLASS, FLYING PRIVATE, JETS this and that, Claireport,

    all this fly shit….but you pushing a e-class mercedes benz with 150K mileage…

    you doing it wrong

  9. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    damn! (c)

    SODA POP

  10. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    kendrick lamar, politically correct, straight edge hip hop for the masses

    there will be no free thinkers, no rebels in the future

  11. hugh hef Says:

    He posted up the keys to his benz….narighters that drives hondas, kias and hyundais….

    that shit was chewed the fuck up….he been getting hungry…or he passing his keys to consequence…no colombian white…or his dog gnawing on it..

    he drives a bum ass e-class from 2000….

    dude on her tombout “I’m riding foreign”

    my dude your car got 100K miles on it and it been passed from 1 owner to the next, to another owner, to another owner….thats 5 niggas…you car is a slut….been ran thru

  12. tHe kiD fRanKiE Says:

    “all my cars got leather and wood”

  13. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    eminems verse on patiently waiting >>>>

    then 50 bringing it back to drop classic quotables >>>

    “niccas wearin flags, cus the color match they clothes
    but get caught in the wrong hood, and filled up with holes”

  14. hugh hef Says:

    Dudes on here was dickryding Frankie on some…

    “I wish I was rich, can you guide me on my career path?”

    “Some niggas got to much money”

    “Frankie pushing benzo…he must be getting yambs!”

    That e class benz is fooling niggas. That shit was trash. A hooptie. A Starter Kit.

  15. hugh hef Says:

    youtube.com/watch?v=8yxpn49AhEc&feature=player_embedded

    ^Raekwon tho >>>

  16. tHe kiD fRanKiE Says:

    puff aggy

  17. hugh hef Says:

    talking jet life….but rocking a benz from early 2000′s….

    your car was made before stillmatic and get rich or die trying…

    smh

  18. tHe kiD fRanKiE Says:

    “I see dem nizzas figurin cuz im hi im slippin, they goin knock me off position
    but WHY?!?
    cuz a nizza be pushin nice cars, fancy clothes, naked ho’s and mansion homes
    got a lot but still I want mo”

  19. Gob Bluth Says:

    Yo Hef up yo shit

  20. hugh hef Says:

    living vicariously through currensy and wiz khalifa…

    i had to just point out that bum ass benz

    you got FUPM
    frankie
    mack martinez

    these dudes is always talking money this, money that…

    but damn these fuck boys living a lie

  21. hugh hef Says:

    Frankie, its nothing personal at you or about you..

    I had to just call out the bum ass benz…the ugly ass mercedes..

    if you was around my way…the jokes would be endless…dudes would clown and roast you till you say..

    “Nah im going to the store”

    *leaves forever*

    you gotta push a 2011 no later than that…

  22. Casket Face Says:

    Dorner looks like a distant cousin of Kev’s and Raw Spillage

  23. tHe kiD fRanKiE Says:

    It’s a 89′ w 269k miles

  24. hugh hef Says:

    if you gunna stunt….then stunt…

    but if you come half assed….you will get called out

    bum ass benz…

  25. hugh hef Says:

    Frankie your car had about 15 previous owners my nigga….

    how much the carfax cost you?

  26. tHe kiD fRanKiE Says:

    Frankie your car had about 15 previous owners my nigga….

    how much the carfax cost you?

    ^19 owners

    350 for da carfax took two months to get

  27. &What?! Says:

    The gym is a marathon, not a sprint

  28. Dwayne Gretsky Says:

    sealsaa Says:
    February 11th, 2013 at 3:05 pm
    And then this nigga Frank whistled into the mic at the end…I couldn’t believe it.

    He coudlnt’ carry Marvin Gaye’s coke in a suitcase
    ^^^^^^
    lol

  29. Gob Bluth Says:

    Ask niggas to show n prove & they disappear

  30. Dwayne Gretsky Says:

    hood trill stunting aka trap day man Says:
    February 11th, 2013 at 3:13 pm
    ay if yeen get play/rub up on a bitch during t-pain hook on ‘blame it’, you have not mastered the convo x bitch x bar x mixed drink x two step sequence in such a social gathering where using that to your advantage is warranted.

    you could e’en off key sing some of those t-pain hooks x bridges in a chic ear whilst dancing cuz his autotune sound already laid that ground work.
    ^^^^^^^

    Yap. sounds accurate.

  31. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Future blessed y’all with that auto tune wave

    Even gave his homeboys the wave so y’all can turn up

    Future Montana…..Future Hendricks…..Free Bandz….Turp up at the same damn time

    T pain wish he was future…..Dungeon family affiliated

  32. Mack Martinez Says:

    Fuck pushing 2011 or after.

    Some whips is classic.

    Co-sign mid-80s Porsches to the fullest.

    Them headlights connote them incredible last few years of reckless partying before the AIDS epidemic.

    Pool parties, fast money, snorting coke off of the emaciated butt cheeks of some supermodels while White Snake blasts out the speakers.

    Niggas ain know. They on that new money shit. I’m still spending paper from ’88.

    *Rozay voice*

    LIVIN LEGEND:

    http://www.seriouswheels.com/pics-1980-1989/1984-Porsche-911-fa-red-lr.jpg

  33. Mack Martinez Says:

    Niggas is on that mall-cop.

    Macy’s clothing.

    Middle of the mall jewels.

    Niggas need to take loans out to stand next to me.

    I need to see loan papers nigga.

    Niggas like me we speak German.

    “Ich fukken big booty”

    We say it right.

    “Pore-shuh”:

    http://www.flemingsultimategarage.com/galleria_images/962/962_main_f.jpg

  34. Mack Martinez Says:

    http://www.chooseyouritem.com/exotics/photos/510500/510677.1986.Porsche.1986.jpg

    Pay the valet to park it in front anyway.

    “Here’s $20 *not* to move my car, nigga. Please and thank you.”

  35. Mack Martinez Says:

    I don’t like Puffs.

    When I have the flu I can only blow my nose into tens and twenties.

    What about that ’05 tho?

    Oh it’s not nice cuz it’s not ’11 or later?

    Oh OK.

    *sneezes into a Andrew Jackson*

    Somebody hold that for me.

    http://1-photos.ebizautos.com/8431/9568218/9568218_1.jpg

  36. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    im on that pimp c
    im on that dj screw

  37. Mack Martinez Says:

    http://uncrate.com/stuff/singer-porsche-911/

    ^

    Shit-talking aside, this is the pinnacle.

    Singer Porsche.

    New Porsche engineering in a classic body.

    This that “valet never ever parks it – just leave it in front” swag.

  38. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    Pool parties, fast money, snorting coke off of the emaciated butt cheeks of some supermodels while White Snake blasts out the speakers.

    ==================

    if i rapped id rap about this kind of stuff in every song

  39. Dwayne Gretsky Says:

    Middle Class Joseph needs a Lower Class Jumpoff

  40. &What?! Says:

    CO sign old school Porsches

  41. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    a couple cool chicks, a couple vices and some good music

    a lil play dough (no childs play)

    what more could you ask for?

    thats gangsta

  42. hugh hef Says:

    keep googling pictures. and posting shit from car and driver and motor trend.

    i wanna see YOUR car. I wanna see YOUR pix. I wanna see YOU next to it. I wanna see YOUR title.

  43. Dwayne Gretsky Says:

    Jay Dee>>>>>>>> Pharrell

  44. hugh hef Says:

    Harlem World you use the word Vices way too much…leads me to believe you have no vices…and you’re a dude that goes by the book…a square…straight edge dude…anal andy…type nikkuh

    Harlem World : “Vices….Vice prez, Vice gripes, Miami Vice, shout to my aunt Vice, A nigga got not Vices, I push a Vice, I’m so Vice”

    Harlem World retire the word “Vice”. you destroyed it into the ground…

  45. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    im listening to nothing but tupac all week

    starting from now

  46. hugh hef Says:

    Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:
    February 11th, 2013 at 5:58 pm

    Pool parties, fast money, snorting coke off of the emaciated butt cheeks of some supermodels while White Snake blasts out the speakers.

    ==================

    if i rapped id rap about this kind of stuff in every song

    ^But none of it would be true. You would be rick ross, people would be exposing and calling you out.

    “Nigga you get no white models”

    fact. Rap is show and prove, show and tell, rap about it now, you can’t show it later.

  47. hugh hef Says:

    *harlem worlds it up*

    *talks about vices*

    *works 9-5, lives with momma, leaves work at 6, gets home at 7, masterbates at 8, eats at 9, sleeps at 10, wakes up at 5 am*

    *has no vices*

  48. General Glamour Says:

    Old School Porsches €>>>>>>>>>>>>>>

  49. hugh hef Says:

    Vices….Vice

    Viced

  50. hugh hef Says:

    There isnt a word in my vocabulary that i overuse…or make people irritated that i use it too much

  51. hugh hef Says:

    to me there is no such thing as vices….because its a way of life…a lifestyle…shit is normal to me…nothing out of the ordinary…or immoral…

    step your life game up….if drinking and smashing is a vice…you losing

  52. hugh hef Says:

    Amish ass nigga

    moslem ass nigga

    “I drink, I have sex…oh my god…the devil tempts me…I hasth vices”

  53. hugh hef Says:

    Vice Life….

    Life of Vices

    shuddap

  54. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    dude im only 13, leave me alone

    my dads gonna kick your ass

  55. hugh hef Says:

    Life > Vice

    Lifeless > Vices

  56. hugh hef Says:

    Mice > Vice

  57. hugh hef Says:

    Lice > Vice

  58. hugh hef Says:

    Rice > Vice

  59. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    i am a VICE lord

    im so VICED up

    i should write for VICE magazine

    vetti venni VICE

  60. Donkey Punch Says:

    Hoots trolling about Kanye > Hoots Trolling about Commentors

  61. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    spitta: car serVICE>>>

  62. hugh hef Says:

    How did I forget about Vice Lords…

    A nigga been banging

  63. Mack Martinez Says:

    The second he asked for pics of title I said “hoots is back”.

  64. hugh hef Says:

    shout out to the GD’s…

  65. hugh hef Says:

    dudes talking about porsches…

    aight where the title at…

    where you tagged pics….

    where you in it?

    come on b…

    shit aint adding up….

    dudes talking porsches…but pushing hondas and kids….hyundais and ford focuses….stop it

  66. brolic fonts Says:

    lmao, I thought there were laws against cyberbullying, hilarity

  67. brolic fonts Says:

    http://www.stopbullying.gov/cyberbullying/index.html

  68. Dwayne Gretsky Says:

    So Vicey Ent.

  69. brolic fonts Says:

    Vice T

  70. &What?! Says:

    Rice > Vice

    ^

    SMH LOL

  71. hugh hef Says:

    Frankie posted his 1999 mercedes benz with 150,000 miles.

    I mean i give him credit for that. Even tho its a piece of junk, shit, trash, garbage. etc.

    That hooptie might get you yambs in pittsburgh.

    But come to la, chicago, nyc, miami…..bruh bitches aint tryna sit in that…you get laughed at..

    Shorty with the donkey: “You expect me to ride in that…your kidding right….this is some sick joke?”

    Frankie: “Its a benzo tho. You don’t see the ‘cedes sign”

    Bitch with the Big Tits: “Gurrll….you don’t need to fuck with the help.”

    You aint watch scarface….Tony Montana came in that car…and Elvira didnt want to get in that shit..

    she made Tony cop the porsche…

  72. KING SOLOMON Says:

    I swear Harlem is a big Shyne fan I can tell
    Flatbush respect it

  73. Dwayne Gretsky Says:

    Obie Vice

  74. hugh hef Says:

    Shyne was deepthroating niggas in the bing.

    Game called him out. His vocal chords dont work in throat no more, because he was a whore in prison.

    Game exposed him. Says he was getting Fleece’d by Fleece Johnson.

  75. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    KING SOLOMON Says:

    I swear Harlem is a big Shyne fan I can tell
    Flatbush respect it

    =================

    ha, howd you know

    po one of the best gangsta rappers ever imo

    spit that shit like it was alpo or rich porter in his heydey rhymin

  76. hugh hef Says:

    Shyne was getting done dirty in the prison.

    That why he came out a Jew.

    That boy found religion.

    Had the Tuff Jews hold him down from the Aryans.

  77. KING SOLOMON Says:

    I recognize the walk the talk it exudes Po’s realness even the talk of vices
    Def one of the best he coulda been Wayne status as far as success

  78. hugh hef Says:

    Shyne Po = Tobias Beecher

    OZ was the best show on HBO

    miss me with that fuck shit of the Wire and Sopranos

  79. hugh hef Says:

    the aryans were driving Shyne crazy when they seen his curls…

  80. KING SOLOMON Says:

    Gayme whole style is ripped straight from Shyne

    http://www.youtube.com/watch?v=tkSHGnMJr1s
    How u just steal someone voice like that while he walking talking smh

  81. KING SOLOMON Says:

    Game is a disgruntled fan hopping on the next rapper dick for now its kendrick we ll see who it is later

  82. KING SOLOMON Says:

    Hugh hef shyne hurt u
    what u got against son

  83. Hugh hef Says:

    Game is a legend. A rap legend. He has classics on his résumé.

    Shyne not so much.

    Game > Shyne

    Game would fuck him up in real life.

    Game is a better rapper than Shyne.

  84. Hugh hef Says:

    Game has done more and contributed more to hip hop rap culture than shyne.

    Let me see shyne drop a documentay type album.

    Games latest album was a classic.

  85. KING SOLOMON Says:

    Game’s fav rapper was shyne till last year
    All this time he was doing his best shyne rendition
    Shyne got unlucky unfortunately

  86. KING SOLOMON Says:

    There is no documentary without Shyne the album Game knows that Shyne knows that

  87. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    No sign game > shyne

    He fathered that luxury kingpin rap Ross just ran with it

  88. King James Says:

    Pharrell – Our Father>>>>

Leave a Reply