Fat Trel – Started From The Bottom Freestyle

Fat Trel drops some rhymes over Drake’s latest single “Started From The Bottom”.

Previously: Fat Trel ft. P-Wild – Projects


AddThis Social Bookmark Button

114 Responses to “Fat Trel – Started From The Bottom Freestyle”

  1. Mack Martinez Says:

    It can’t be life that dude’s crew is named “Slutty Boys”, “Team Raw Sex” and “Team Tongue in the Butt”.

    This nicca Fat Trel a walking billboard for AIDS awareness.

  2. F YOU PAY ME! Says:

    You a lame cuz

    next time u look in the mirror remember that

    yeah im talkin to you buddy

    yeah you

  3. F YOU PAY ME! Says:

    ya pop should be absolutley ashamed of himself

    absolutley

    yeah you bul

  4. HolidayKirk Says:

    Fat Trel always sounds like hes trying to rap around a bunch of hamburger in his cheek.

  5. b Says:

    Brandon Stevens-Started from the bottom….still at da bottom

    Bronx Ny

  6. F YOU PAY ME! Says:

    blueberry muffin ass nigga

  7. King James Says:

    purple haze and codeine

  8. King James Says:

    ray lewis went out on top and the kizzas hating

    what’s new?

  9. King James Says:

    i remember when niggas like amp said that juelz was mixtape of the year

    lol foh

  10. F YOU PAY ME! Says:

    team square boxes

    young peddy the o coordinator

    you the kicker

  11. Dwayne Gretsky Says:

    Ray Lewis>>>>>>>>>>

    Got the kza’s maaaaadddd

  12. Casket Face Says:

    HolidayKirk Says:
    February 4th, 2013 at 12:27 pm
    Fat Trel always sounds like hes trying to rap around a bunch of hamburger in his cheek.

    ^^^

    LOL

    I honestly didn’t listen, heard to man remixes this weekend.

    Last week’s highlights:
    Young Simmons – Holy Water >>>>>

    Juelz got clapped the fuck up

  13. Mack Martinez Says:

    Master P think he gon get hot off of Fat Trel and Alley Boy.

    Just watch…in two years them niggas gon be dissing the shit out of that man.

  14. TruthSerum Says:

    Look….Whoever was reposting my comments earlier….Good looks on the recap for those who haven’t been informed….But….That was a mask utilizing my s/n….Ye’en aint try and slander me….but I still don’t appreciate you using my s/n…..Yunno it’s me, when YOU see the name in blue…..Oh yeah….The 5 words that turn’t them lights off at the Superdome last night…..

    Nation.Don’t.KNOW.YOU.Dawg.

    chea 1980 ‏@AUTRGS
    Wifey just took my son to the doc cuz he got bumps on his mouth – come to find out he got herpes! Kid got more STDs than me! Play on playa!
    Collapse Reply Retweet Favorite More

    #TruthHurtsBitch!!!

  15. F YOU PAY ME! Says:

    spitta wipin his ass wit da whole game righ now

    no homo

    jet life

  16. Dwayne Gretsky Says:

    That beat to that Drake single is tough.
    The song is ehhhhh.
    But I know not to judge air Canada’s music by his singles.

  17. Mack Martinez Says:

    Drake is gonna win regardless.

    He’s reached that level.

    He won’t be a star forever, but for the foreseeable future, his brand is strong as fuck.

  18. Dwayne Gretsky Says:

    Truth bruh.
    Both U and Chea are dead.
    Umeh bodied u.
    SK bodied Chea.
    Y’all both deceased

  19. King James Says:

    danny brown>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    this nigga should be a star

    xxx>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    hybrid theory>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    black and brown>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    even my nigga jackson7 co-signed

  20. Casket Face Says:

    I’d give this dude a $100 gift car to Burlington Coat Factory to ball out if he stops posting.

  21. F YOU PAY ME! Says:

    I kno not 1 stand up guy that id shoot a nigga n the face for if it came down to it thats a fan of young degrassi

    started from the bottom my ass

    fuck outta here

    wiz started from da bottom

    meek did not faggot ass drake

  22. tHe kiD fRanKiE Says:

    Dwayne Gretsky
    1 min ago
    Truth bruh.
    Both U and Chea are dead.
    Umeh bodied u.
    SK bodied Chea.
    Y’all both deceased

    ^??? What did Eskay say?

  23. TruthSerum Says:

    chea 1980 ‏@AUTRGS
    Wifey just took my son to the doc cuz he got bumps on his mouth – come to find out he got herpes! Kid got more STDs than me! Play on playa!
    Collapse Reply Retweet Favorite More

    #TruthHurtsBitch!!!

  24. Mack Martinez Says:

    Casket Face Says:
    February 4th, 2013 at 12:53 pm
    I’d give this dude a $100 gift car to Burlington Coat Factory to ball out if he stops posting.

    ^

    That CHAPS sweatshirt look like it been sauteed with onions.

    No shots though, I know times is hard on our vets.

  25. Dwayne Gretsky Says:

    ^???What did Eskay say?
    ^
    twitter.com/nahright/status/297439098728243200

  26. King James Says:

    Could’ve Had A Polo Shirt

  27. F YOU PAY ME! Says:

    co sign The Hybrid

    S.O.S

    u soft niggas need to hurry up n die

    take drake wit u

    only females n faggots listen to dat shit

  28. TruthSerum Says:

    @DJLiveLongShot….Why.Does.Hex.Murder.Want.To.MURDER.You.Pussy.

    This is that half a fag looking ass hoe…..You look like you do gay porn for a living, Lying Chumper ass nigga….You and ya Gay ass brova be dping eachother while that white baby of yours watches….

    //i48.tinypic.com/ogxwcx.png

    ^^^^^

    Thas’ chu’, right….Okay…

    #TruthHurtsBitch!!!

  29. F YOU PAY ME! Says:

    only stand up niggas get play over here

    hov

    spitta

    stack bundles c more kitty

    dom kennedy

    mikey rocks

    etc

  30. TruthSerum Says:

    //i46.tinypic.com/9to8zd.png

    ….That chu’ in that baby blue starter jacket throwing stones from a glass house, huh….Hol’ up….There’s more….

    #TruthHurtsStarterJackets!!!!

  31. Plug Says:

    FUPM

    our prices are consistant with philly’s

    on the real, i need to find a way to freeze the things im seeing now till bout april may

    when supply and demand kicks in

  32. TruthSerum Says:

    That fitted look like an all blue eraser on yo’ head, DJ LickLongCock….lol.

    chea 1980 ‏@AUTRGS
    Wifey just took my son to the doc cuz he got bumps on his mouth – come to find out he got herpes! Kid got more STDs than me! Play on playa!
    Collapse Reply Retweet Favorite More

    #TruthHurtsBitch!!!

  33. TruthSerum Says:

    Ol’ Dirty D looking ass nigga….You got shit stains on the collar of that 93′ Starter Jacket of yours….Take a bath, you dirtbag ass nigga….

    chea 1980 ‏@AUTRGS
    Wifey just took my son to the doc cuz he got bumps on his mouth – come to find out he got herpes! Kid got more STDs than me! Play on playa!
    Collapse Reply Retweet Favorite More

    #TruthHurtsBitch!!!

  34. Plug Says:

    Master P think he gon get hot off of Fat Trel and Alley Boy.

    —–
    those are his starter artis

    mystikal is waiting for P to get everything organized

    then they are gonna take over the game

    mystikal was ready to go back with P

    but P had just resurfaced and P didnt wanna do it half way

    P is a winner

    word to him transitioning himself to music to actually playing in the NBA hittin 3 pointers

  35. TruthSerum Says:

    @DJLivelongshot…..You thought that conference call was cute….lol….You should hear what ME n’ Hex Murder chopping it up about…..Damn, didn’t know Danny Brown snuffed you in front of Hex for stealing money….Thas’ why YOU banned from the D….

    #TruthHurtsBitch!!!

  36. F YOU PAY ME! Says:

    You gotta be on the eastcoast then

    my indoor botany game is fierce

    that outdoor shit a whole notha beast

    attitude seedbank tho >

    get u one of dem pre paid visa cards make sure they can b used internationally

    all feminized to

    fuck yall kno bout LSTing plants for max yiels 1000 plus watt MHS lights n all dat

    im typin to much

    the trill kno what it is

  37. Plug Says:

    anybody cop that 50 cent health book yet?

  38. The Architek Says:

    Damn, didn’t know Danny Brown snuffed you in front of Hex for stealing money….Thas’ why YOU banned from the D….

    ^^

    This.Explaines.EVERYTHING.

  39. F YOU PAY ME! Says:

    dro aint a strain of weed

    its a method of growing

    u could get some kush thats dro

    dro jus means grown hydropontically

    n colorado denver aint that the midwest?

    dem crackas out there growin some top shelf shit

    california remains home of the best weed on planet earth tho

  40. TruthSerum Says:

    I.Made.You.BODY.Dat.Facebook.Page.DJ.Live.Long.Shot.

    #TruthHurts@DJLiveLongShot

  41. Dwayne Gretsky Says:

    The thought of a Midwest city having good dro is hilarious

  42. F YOU PAY ME! Says:

    niggas dont kno shit bout nuffin

  43. Plug Says:

    The thought of a Midwest city having good dro is hilarious
    ——–
    why is that funny?

  44. Plug Says:

    lol

    like UPS doest exsist

    everything comes here first

    you aint seen the meech documentaries

    the midwest>>>

  45. TruthSerum Says:

    //i46.tinypic.com/9to8zd.png

    Cute…..Explain this outfit, tho…..Hex said why you blocked him on Twitter, you pussy….lol!

    #TruthHurts@DJLiveLongShot!!!!

  46. TruthSerum Says:

    Ya.Facebook.BODIED.Tho.

    #TruthHurts@DJLiveLongShot’sSocialMediaNetwork!!!

  47. F YOU PAY ME! Says:

    you still aint turn a buck out dat bitch ass dwayne from a diff world ass nigga

  48. TruthSerum Says:

    How.Much.Money.Did.YOU.Steal.From.Danny.Brown.And.Hex.Murder.Tho.

    #TruthHurts@DJLiveLongShot’sSelfEsteem!!!!

  49. Plug Says:

    FUPM knows everything

    call it what you want

    everybody calls it different names

    I dont care what you call it

    long as it gets to me I could care less

    you could call it dog shyt if you want, its not going to change the prices

  50. Casket Face Says:

    TruthSerum Says:
    February 4th, 2013 at 1:14 pm

    I wear Paco jeans

    http://i46.tinypic.com/2r6dyrn.png

  51. F YOU PAY ME! Says:

    somebody get this literal homosexual outta here

    niggas a fuckin lame

    through n through

    dat nigga a lame

    yea im talkin to you faggot

  52. The Architek Says:

    Casket Face Says:
    February 4th, 2013 at 1:30 pm
    TruthSerum Says:
    February 4th, 2013 at 1:14 pm

    I wear Paco jeans

    http://i46.tinypic.com/2r6dyrn.png

    ^^

    Cut out his head and put it in MJ’s hands.

  53. F YOU PAY ME! Says:

    nigga on camera talbmout suckin dick

    plus he was n the navy

    literal homosexual this guy is

    it aint up for debate

    no rebuttals will justify it

    dat nigga faggot

  54. F YOU PAY ME! Says:

    the niggas a dual faggot

    on and offline

  55. hugh hef Says:

    D.Billz is a Baltimore Ravens fan

    Joe88 is a Baltimore Ravens fan

  56. TruthSerum Says:

    Yung Paranormal Activity….I don’t speak to GHOSTS….Tinypic BODIED you…Let’s NOT forget….The day EVERYBODY upped pics of they car keys….and…..YOU couldn’t….okay….If these OTHER dimwits want to buy into ya fairy tales….Hey, thas’ on them…..But YOU n I know you BROKE n’ POOR…..Plus ya car BEEN repoed….Nigga did you even buy a new sd card….yet….? Damn, ya might hafta contact Whoopi Goldberg if you want to talk to ME….You need a clairvoyant to bridge the after-life w/ the real world, cuz you been DEAD….Yung Section 8, wha’ you got that $150 put on ya EBT card, so now you balling at Pioneer supermarket…All Cold Cut Everything, huh….GTFOH….Go play w/ Cracker Traits aka DJ LickLongCock’s Gay brova….

    //i46.tinypic.com/9to8zd.png

    chea 1980 ‏@AUTRGS
    Wifey just took my son to the doc cuz he got bumps on his mouth – come to find out he got herpes! Kid got more STDs than me! Play on playa!
    Collapse Reply Retweet Favorite More

    #TruthHurtsBitch!!!

  57. Casket Face Says:

    I bought cans of soup that costs more than Truth Serum’s clothes.

    ROFL look at son arms though b ….he can pick a nickel up off the ground without bending over breaking stride.

    …he actually UNTUCKED his chain, son we bodied you Friday, you a walking ghost. Go tell Haley Joel Osment sing up for Nah Right and tell your story…we don’t hear you.

    http://i48.tinypic.com/2vb94ls.jpg

  58. tHe kiD fRanKiE Says:

    @ a few things

  59. Plug Says:

    Dwayne Gretsky

    5600-7200

    >>>>> shipping and handling

  60. Casket Face Says:

    Cute…..Explain this outfit, tho

    ^^^

    Okay …jacket costed more than your pants, chain, hat, t shirt, and an hour with your mother b.

    NEVER been a bum, NEVER.

    http://www.upyourstyle.com/files/images/funkmaster.preview.jpg

  61. F YOU PAY ME! Says:

    dirtball ass nigga

    u look dirty as fuck cuz

    u broke I knew u was broke braggin bout a 30 thousand dollar car

    young literal homk

    u literally a faggot

    all that tuff talk but u knew u had vids on the net wit u talbmbout suckin dick

    ur fuckin disgusting

    u faggot

    I got youngbuls posted outside of papi stores sellin nicks of reggie dat get more money than u

    $26 a hr got get a brick r suttin go take a risk

    ya fuckin hand out receipent

    niggas got dingy ass chap sweaters out da lost n found box at da local y got the nerve to talmbout trill clinton

    faggot stay n ya place

  62. Dwayne Gretsky Says:

    Midwest weed is dirt.
    No shots
    I got fam all through out there and what they consider loud I consider bammer.
    How much a lb of Cali go for in Detroit?

  63. Plug Says:

    they call everything loud up here

    its a universal term

  64. Casket Face Says:

    F YOU PAY ME! Says:
    February 4th, 2013 at 1:35 pm
    the niggas a dual faggot

    on and offline

    ^^^

    “I suck straight cock, WHOA, gay hip hop” – JustHustleEntTV

    http://www.youtube.com/watch?v=oftGv2PWAxI&feature=share&list=UUjh_moEwXi4szYj3W-xeauA

    @4:08

  65. TruthSerum Says:

    Look at chu….@DJLIVELONGSHOT…….Yuuuu’ MAAAAAADDDDDD, I KNOW why you BANNED from DETROIT….You’s a dirty ass thief….You stole money bottom line and got ya shit rocked for it….so….Yuuuuu’ MMMMMAAAADDDD….Thanks 4 the promo…Check this out…

    Histibe via SoundCloud
    Feb 2 (2 days ago)

    to me
    Hey,

    Histibe sent you a message with the subject No Subject:

    Hi,

    I just found your freestyle //www.youtube.com/watch?v=oftGv2PWAxI

    Sounds dope, nice flow! I make beats, check out my page, let me know if you’re interested to collab on something : )

    - Histibe


    To reply, go directly to the message.

    From your friends at SoundCloud.

    Thanks for the free pub, stoopid….!!!

    #TruthHurts@DJLiveLongShot’sPride!!!

  66. TruthSerum Says:

    Where’s.YOUR.Car.At.YungEBTCard.

    ….Oh…I forgot…It was REPOSSESSED, cuz YOU defaulted on the payments….lol…I.Don’t.Speak.To.GHOSTS.

    #TruthHurtsTheDEAD!!!

  67. F YOU PAY ME! Says:

    was in the navy

    I had a inkling u was a faggot nigga

    “thou wow” thats some faggot ass shit to type

    then u on youtube taljin bout shovin cock n ya mouf

    clown ass dickhead

    u was born below me nigga

  68. Gob Bluth Says:

    Lol @ chap sweaters

    No amount of eskay co signs can change the real reason you got discharged from the Navy

    Up.dem.discharge.papers

  69. TruthSerum Says:

    Why.Does.Hex.Murder.Want.To.MURDER.You.In.Real.Life.Tho.@DJLiveLongShot.

    Explain yaself to ME…..Oh yeah can’t forget the lying ass Sand Nigga….

    chea 1980 ‏@AUTRGS
    Wifey just took my son to the doc cuz he got bumps on his mouth – come to find out he got herpes! Kid got more STDs than me! Play on playa!
    Collapse Reply Retweet Favorite More

    #TruthHurtsBitch!!!

  70. TruthSerum Says:

    Histibe via SoundCloud
    Feb 2 (2 days ago)

    to me
    Hey,

    Histibe sent you a message with the subject No Subject:

    Hi,

    I just found your freestyle //www.youtube.com/watch?v=oftGv2PWAxI

    Sounds dope, nice flow! I make beats, check out my page, let me know if you’re interested to collab on something : )

    - Histibe


    To reply, go directly to the message.

    From your friends at SoundCloud.

    #TruthHurtsBitch!!!

    Keep…..YEARNING…lol!

  71. F YOU PAY ME! Says:

    atitude seedbank dwayne

    scramble some bread together

    rent a shit hole apt gut out research MHS lights 1000 watts n up

    get some feminized seeds from attitude 18/6 veg 12/12 flower

    get some real money

  72. TruthSerum Says:

    Nation.Don’t.KNOW.YOU.Dawg.

    5….Words…Of…Death….

    chea 1980 ‏@AUTRGS
    Wifey just took my son to the doc cuz he got bumps on his mouth – come to find out he got herpes! Kid got more STDs than me! Play on playa!
    Collapse Reply Retweet Favorite More

    #TruthHurtsBitch!!!

  73. Casket Face Says:

    *Turns back up Coolie In The Cut*
    *Turns back up Doesn’t Matter*

    Dude pants look like he got a CD walkman and 6 AA batteries in the pockets …in 2013!

    *DEAD*

    http://oi48.tinypic.com/2vb94ls.jpg

  74. Dwayne Gretsky Says:

    A lb of good cali that’ll shut shit down can get let go for 6500.
    Hardest part is finding muthafuckas that’s consistent

  75. S.I.C.K Says:

    @Chea

    again no shots.I never kick a nigga when he`s on the floor balled up in the fetal.

    everybody has a bad day or two on nah.Just tell the truth fam,and never name drop another nigga to support your argument.

  76. TruthSerum Says:

    Pay.Back.Danny.Brown.And.Hex.Murder.That.Money.YOU.Stole.@DJLiveLongShot.

    See….This thief aint disputing that he STOLE money from niggaz.AT.ALL…I don’t fuck w/ thieves thats sum low ass shit….Hex said he showed you wyle love out there and YOU backstabbed him for a meager cpl hundos cuz ya white meth head girl friend needs her fix….Look at chu’…Upset…Mad….Frustrated about the TRUTH….It’s cool…Keep promoting me….Cuz its backfiring, stupid…

    #TruthHurts@DJLiveLongShotsTHIEVINGAss!!!!

  77. TruthSerum Says:

    Why.Did.YOU.Take.That.Money.That.Wasn’t.YOURS.From.Danny.Brown.And.Hex.Murder.@DJLiveLongShot.

    #TruthHurtsBitch!!!!

  78. Casket Face Says:

    Ole’ Walmart Eye Center frames on

    http://oi48.tinypic.com/2vb94ls.jpg

  79. F YOU PAY ME! Says:

    on camera yearning for dick n his mouth yearnin for gay hip hop
    you a faggot

    young tho wyle homo ass fuck nigga

  80. TruthSerum Says:

    Danny Brown snuffed YOU in ya fragile ass jaw in front of ya slore ass Meth-Head bitch and Hex Murder….You did NUFFIN’….YOU curled up like a baby when they started kicking YOU….YOU ran away from Detroit…..YOU are in HIDING as I type this…In fear for your LIFE….

    #TruthHurtsTheWitnessProtectionProgram!!!

  81. F YOU PAY ME! Says:

    young limp wrist

    dual faggot

  82. Casket Face Says:

    Cuz, you look like Ray Cash b, same gear and EVERYTHING, EXCEPT ….it’s 2013!!!!!!

    http://userserve-ak.last.fm/serve/_/92582/Ray+Cash.jpg

  83. TruthSerum Says:

    I.See.Dead.People……..Are you typing at ME, Yung Ghostbuster…..All I see is a white comment box….Wheres.The.Car.Keys.At.Pussy.

    #TruthHurtsGhosts!!!

  84. tHe kiD fRanKiE Says:

    F5 F5

  85. TruthSerum Says:

    Who You Gonna Call……#GHOSTBUSTERS…Thas’ all I see, Yung Paranormal Activity…..Did Momma buy you sum nex X-Box games for X-Mas, huh!?…..Still have time to claim YOU on my tax return….Up dat ssn, chump…

    #TruthHurtsCasperTheFriendlyGhost!!!

  86. Casket Face Says:

    How you Ray Cash stuntman though?

  87. HolidayKirk Says:

    I cant believe this shit is starting again, aaaaaanyway.

    danny brown>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    this nigga should be a star

    ^^

    http://www.sputnikmusic.com/review/50622/Danny-Brown-XXX/

    I meant that shit, its a classic.

  88. TruthSerum Says:

    GhostBUSTERZ….lol.

    #TruthHurtsYourSDCard!!!

  89. TruthSerum Says:

    Danny.Brown.Rocked.Ya.Jaw.Then.Rocked.That.Stage.The.Same.Night.@DJLiveLongShot.

    #TruthHurts@DJLiveLongShotsJaw!!!!

  90. Dwayne Gretsky Says:

    atitude seedbank dwayne

    scramble some bread together

    rent a shit hole apt gut out research MHS lights 1000 watts n up

    get some feminized seeds from attitude 18/6 veg 12/12 flower

    get some real money
    ^
    Lol nah bruh I ain’t gotta do that.
    I cop straight from the growers that sell to the club.
    And its much deeper than female plants and lights.
    Its a fucking job growing

  91. TruthSerum Says:

    I aint LYING….I tol’ yall that nigga a fucking THIEF….he aint disputing that claim not one bit, cuz he know its TRUE….How many times did Danny Brown n’ Hex Murder kick YOU, while you were curled up in the fetal position…????

    #TruthHurts@DJLiveLongShot’sCurledUpBody!!!

  92. b Says:

    I think I’m about to start wearing nothing but banana republic.

    swag

  93. TruthSerum Says:

    How Much Did The Reconstructive Surgery Cost To Get Ya Jaw Repaired @ DJ LiveLongShot???

    #TruthHurtsBitch!!!

  94. S.I.C.K Says:

    *thanks lucky stars I NEVER had twitter or Facebook*

    Niggas gotta reduce your internet footprints.Especially if this “king of ether”shit you wish to puruse.smh

    young sarjo went through that hell so I didn`t have to.

  95. F YOU PAY ME! Says:

    he typin lol

    gigglin like a lil girl

    suckin cocks dont come to the straight niggas mind

    bul is really a faggot

    I been called this shit

    nigga aint een tryna deny it

    he a literally flame

  96. Casket Face Says:

    Ta-Duh-Duh-Duh-Ta-Duh-Duh-Duh TEEEEEEEE JAAAAAAY MAXX!

    http://oi48.tinypic.com/2vb94ls.jpg

  97. Gob Bluth Says:

    Why.did.they.discharge.you ??

  98. TruthSerum Says:

    Cracker Traits Says:
    February 4th, 2013 at 2:17 pm
    Ta-Duh-Duh-Duh-Ta-Duh-Duh-Duh TEEEEEEEE JAAAAAAY MAXX!

    http://oi48.tinypic.com/2vb94ls.jpg

    ^^^^^

    …YOU were better off using them pics from 2010…I mean you trying to clown a guy standing in front of a car YOU can’t afford….See if you in the driver’s seat of sumthing BETTER….Up dat pic, then….I’ll back down…But YOU not, tho….Wha’ about that raggedy Sean John sweatsuit you had on in that delivery room holding up that WHITE BABY of yours @DJLiveLongShot…..The look on that nurse’s face sez it all, bro….This is actually a good pic, had to take it w/ the Canon T3i for my Photo class…Night photography assignment….Vans hoodie n Levis, I’m cooling….You drooling….lol….See them head lights, tho….Damn, I LOVE that car, yo…

    #TruthHurts@DJLiveLongShot!!!!

    Why don’t YOU have a conference call w/ Danny Brown n Hex Murder, tho…???

  99. TruthSerum Says:

    Talk about my clothes, like the HOE you is…..Why.Did.Danny.Brown.Snuff.YOU.In.The.Face.Tho…..Niggaz aint NEVER rocked my jaw like how Hex said Danny rocked YOURS…..FACTS!

    #TruthHurts@DJLiveLongShot’sWeakJaw!!!!

  100. F YOU PAY ME! Says:

    why did u say u suck dicks u little faggot?

    answer that

    u fuckin lame

    u runnin roun typin novels of anger why? cuz u cant be free to ya fam

    does ya bitch ass pop that left ya fam kno his son online talmbout stickin dicks n his mouth?

    ya mom was suckin all dat dick for bluetops dat shit rubbed off on u

    u a faggot cuz

    makin fake twitters bout niggas

    recordin yaself talmbout suckin dick

    u fuckin digusting ass lil nigga

  101. TruthSerum Says:

    GHOSTBUSTERZ….Thas’ all you get, Yung Stock Clerk….Clean up on Aisle 3!!!!

    #TruthHurtsBitch!!!

    Keep….YEARNING, tho….

  102. TruthSerum Says:

    Who….

    #TruthHurtsBitch!!!!

  103. TruthSerum Says:

    You…..

    #TruthHurtsBitch!!!!

  104. TruthSerum Says:

    Gonna……Call…….???

    #TruthHurtsBitch!!!

  105. Casket Face Says:

    Young TJ Maxx a.k.a Maxx T

  106. Gob Bluth Says:

    Discharged from the army & switched states

    I think you know what we call that

  107. F YOU PAY ME! Says:

    dumb ass fagvot ass nigga

    think makin two 10s and a 5 a hr is some money

    on camera yearnin for dicks n his mouf

    didnt trill clinton tell yall bout da homosexualization of america

    young thou wyle homo is a victim of dat

    lord knows what other shit this faggot got floatin roun the web

    u disgusting nigga

    absolutley fuckin disgusting

    repulsivs

  108. TruthSerum Says:

    How many times did your jaw connect with Danny Brown’s fist…????

    Explain yaself to ME!

    #TruthHurtsBitch!!!

  109. F YOU PAY ME! Says:

    dual faggot

  110. F YOU PAY ME! Says:

    ya swags off fag sauce

  111. Casket Face Says:

    Don’t call me Maxx call me Maxx T aight?

    I but those dope move, I cut crazy coups…

    I ain’t lying, seen a 5 foot tall terminator gay rapper coming out Burlington Coat Factor the other day

    Gay rapper be taking nuts to face BAM BAM, jerking em’ off BAM BAM, cashing out on Paco jeans and CHaps hoodies BAM BAM, wiping the nut off his lips taking more BAM BAM.

    If they try to take out Burlington Coat Factory drop the bag and run Maxx T.

    I ain’t running NO WHERE I’ll smoke they ASS.

  112. TruthSerum Says:

    Ghost…. BUSTERZ…. where’s the car at…?? Oh I forgot Tinypic BODIED you in 2012…. No friends having ass fuck wigger…

    #TruthHurtsBitch!!!!

  113. F YOU PAY ME! Says:

    BEFORE DA TRIAL EVEN START

    I HANDLE DA WITNESS

    KISS >>

  114. Casket Face Says:

    Looking like a black Egon Spengler tryna call somebody a Ghostbuster.

    Fuck outta here, ole Gozer in the form of mad commenter ass proton pack face muthfucka…

    http://oi48.tinypic.com/2vb94ls.jpg

Leave a Reply