Video: Trinidad James ft. Fort Bowie – Southside

New visual from Def Jam’s Trinidad James off his Dont Be S.A.F.E. mixtape.

Previously: Travis Porter ft. Trinidad James – 4 My Niggas


AddThis Social Bookmark Button

21 Responses to “Video: Trinidad James ft. Fort Bowie – Southside”

  1. Word Al Yankyabitch Says:

    Right hand drive in the nyc tho? London chick riding shotgun?

    Bluffin’.

  2. General Glamour Says:

    R.I.P. Joey Badass

    All that’s left is Love N Hip-Hop

  3. Gob Bluth Says:

    ‏@joeyBADASS_
    Im getting hella followers!!!

    ^

    SMH, getting dised by the Based God is the highlight of this niggas career

  4. General Glamour Says:

    Gob Bluth Says:
    January 29th, 2013 at 7:23 pm

    ‏@joeyBADASS_
    Im getting hella followers!!!

    ^

    SMH, getting dised by the Based God is the highlight of this niggas career

    ^

    LOL @ the Truth of the this

  5. General Glamour Says:

    Lil B N Joey Badass are Trending Worldwide right now

    Based God >>>>>

  6. Dwayne Gretsky Says:

    Lil b<<<<<<<<<<
    A knock that got a deal

  7. tHe kiD fRanKiE Says:

    Ar-Ab video on Wshh>>>>>

    Lean music, talk to much music, sell chain for 9 oz rap>>>>

    Da games needs him

    That lol b diss was zzzz status imo what’s da beef bout?

  8. General Glamour Says:

    ” Just call him Joey, Lil B’s the Bada$$ now “

  9. General Glamour Says:

    Sledgren ‏@ImSledgren

    Lil b has the power to make the world jump … i just seen it

  10. Gob Bluth Says:

    tinyurl.com/akmsrgg

    ^Joey Badass got that native tongue swag

    that carry Q tip records type steez

    ol me myself & i ass nigga, i can’t get jiggy to that [II]

  11. Casket Face Says:

    Pusha-T – Doesn’t Matter >>>>>

    Did 250 sit ups with that joint on repeat on some soundtrack shit

  12. tHe kiD fRanKiE Says:

    Still never heard a Joey song sans da ASAP feature

  13. Dwayne Gretsky Says:

    Ar-Ab video on Wshh>>>>>
    ^
    His melts are hella entertaining.
    Its like he just figured out he is a loser and is aggy about it

  14. tHe kiD fRanKiE Says:

    Fat trel>>>>lil b

  15. tHe kiD fRanKiE Says:

    Ar-ab=dusted n disgusted impoverished fuvk my life music

  16. General Glamour Says:

    Casket Face Says:
    January 29th, 2013 at 7:41 pm

    Pusha-T – Doesn’t Matter >>>>>

    Did 250 sit ups with that joint on repeat on some soundtrack shit

    ^

    French’s Hook >>>>>

  17. b Says:

    Lil b hands down woat

  18. General Glamour Says:

    LOL @ the RapRadar comments on the Lil B Diss

    RIP Joey Bada$$

    Never Cared – Never Will

  19. General Glamour Says:

    The real “Rick Ross” weighed in on Rozay’s recent drive-by shooting scare. Although everybody is shocked that there was an attempt to murder Rozay shortly after celebrating his 37th birthday. The former drug lord is not taken back upon hearing about it:

    The former drug kingpin said that he’s “not surprised” that the assassination attempt occurred because Ross “doesn’t understand the street rules.” As a consequence, situations like this take place.

    “I’m not surprised that it happened given recent ongoings, when someone doesn’t understand the street rules they get confused and incidents like this can take place,” he said. “I’m still dealing with ongoing litigation about something as basic as using my name and identity, that should have been dealt with properly a long time ago. No ill will is wished upon anyone, but when you tell these stories about the streets you have to be careful. We covered it in more depth in the Power of the Name Rick Ross piece.”

  20. General Glamour Says:

    Colin Powell on O’Reilly Factor …

    This should be good

  21. Casket Face Says:

    So when Kanye go on his “hi-a” it doesn’t matter – Pusha -T

Leave a Reply