Video: Peedi Crakk – Respect My Hustle Freestyle

From the set of the “Both Kissing” video shoot, Peedi spits some bars for Respect My Hustle TV.

Previously: Peedi Crakk – F*ck Em First


AddThis Social Bookmark Button

32 Responses to “Video: Peedi Crakk – Respect My Hustle Freestyle”

  1. Gob Bluth Says:

    50cent ‏@50cent
    Hahaha fat boy hit the building?lol it looks staged to me. No hole’s in da car

    ^

    He has a point ?

  2. Dwayne Gretsky Says:

    Jay lightweight went in on the Timberlake song.
    If he dropped a lap this yr it would be better than bp3

  3. Dwayne Gretsky Says:

    Lp*

  4. tHe kiD fRanKiE Says:

    “Non stop thru desert
    Salisbury steak sweater
    They figured I was kin to chester
    The way I chase cheddar”

  5. French Kevin Says:

    There are no bullet holes in Ricky’s car

  6. hugh hef Says:

    rick ross whip got shot up?

    shout out to CTE, shout out to GDs (GD FOLK), shout out to the Unit..

  7. sealsaa Says:

    There are no bullet holes in Ricky’s car

    ^
    This is surprising? It’s a well known fact that niggas can’t aim.

  8. hugh hef Says:

    how do you laugh at someones whip getting shot up? and crashing into a building?

    50 cent is heartless….ruthless…

    SMH @ laughing a tragedy and accidents…

  9. sealsaa Says:

    ross is actually a lot like pac

    ^
    uh oh, somebody put Rawse and Pac in the same sentence…here comes the homotion and water works

  10. The Shot Clock Says:

    Lol this character Ross has created has really gained a crazy, Scarface like life of its own. A psych student could probably write a thesis on this nigga.

    ^

    ross is actually a lot like pac in that way. if u think about it

  11. Gob Bluth Says:

    ross is actually a lot like pac

    ^

    Been said this

  12. sealsaa Says:

    Still though, Witnesses heard about 15 shots.

    ^
    Most of these nigrots can’t hit a stationary target, let alone a moving one. Sad but true.

  13. French Kevin Says:

    The Shot Clock Says:
    January 28th, 2013 at 11:31 am
    Lol this character Ross has created has really gained a crazy, Scarface like life of its own. A psych student could probably write a thesis on this nigga.

    ^

    ross is actually a lot like pac in that way. if u think about it

    ^^^

    I’m gonna have to stop you right there….

  14. French Kevin Says:

    sealsaa Says:
    January 28th, 2013 at 11:27 am
    There are no bullet holes in Ricky’s car

    ^
    This is surprising? It’s a well known fact that niggas can’t aim.

    ^^

    Still though, Witnesses heard about 15 shots. You went 0 and 15 bruh? You’re worse than Marc Sanchez.

  15. The Shot Clock Says:

    its true. i know yall are smart enough to get my point w/o thinkin i’m equating pac and ross

  16. The Shot Clock Says:

    This is surprising? It’s a well known fact that niggas can’t aim.

    ^
    and it coulda just been warning

  17. General Glamour Says:

    If you can’t hit a big ass Rolls Royce with a Machine Gun …

  18. General Glamour Says:

    Niggas shooting in the air like yippe Kay yay !

  19. sealsaa Says:

    TMZ updated this morning with a police report that stated the reason behind the fight. Ocean stuck around after the fight and he says it started over a parking space. Brown was actually the one who punched him first, however, he wasn’t at the scene when police arrived. There were 6 people involved.

    ^
    Now, why is every other news outlet reporting that Breezy was the peacemaker? Harvey Levin sticking up for one of his own, smh. Gays is bullies. real shit.

  20. General Glamour Says:

    If this is staged then Rick Ross might be the smartest rapper ever

    Call him fraud all you want but I’d that plaque comes back platinum ? …

  21. Black Says:

    A lot of Pac’s character had to do with him getting shot, going straight to jail after it, and the paranoia that evolved. I know the nigga did ballet and was in the glee club or some shit but he did shoot at cops and stomp niggas the fuck out. Raised by a Panther and all kinds of shit. Pac was complicated, Ross is a fraud.

  22. b Says:

    I can tell that there are a few sad souls on here that are entertained by this a lil more than they should be, same cats that think its funny that chief keef is behind bars, why do niggas hate to see another nigga doing well? Whats your real gripe with rick ross? Are you upset that someone that looks like you has the audacity to flaunt his man breasts unapologetically? Niggas is haters mane.

  23. Gob Bluth Says:

    This is a good look for Ross , he was getting boring & repetetive, this shit just opened up a whole new lane of publicity for The Bawse

    General Glamour is right he’s goin gold the first week

  24. b Says:

    You can tell them crackas shit about Eminem.

    While Blacks folks setting they watch for the decline of jay z.

    “He dont even own the nets”

  25. General Glamour Says:

    B
    0 mins ago
    You can tell them crackas shit about Eminem.

    While Blacks folks setting they watch for the decline of jay z.

    “He dont even own the nets”

    ^

    Wow the mask speaking a lotta truth right now …

  26. Gob Bluth Says:

    You can tell them crackas shit about Eminem.

    While Blacks folks setting they watch for the decline of jay z.

    “He dont even own the nets”

    ^

    cBc

  27. French Kevin Says:

    “While some mourners prayed in the Jones Funeral Home parlor — others smoked weed in the parking lot.

    As family members paid their final respects, a crowd of young men eager to take a last look at Lil JoJo’s body surged toward his casket, nearly knocked it to the floor and pushed family members out of the way.”

    ^^^

    No respect these days.

  28. b Says:

    I know one thing, let Eminem get killed, there will be so many books written on his alleged killer and the supposed motives, while pac and big aint even have suspects.

  29. hugh hef Says:

    Rick Ross really thinks he’s Biggie Smalls

  30. b Says:

    CP, I’m aware u are caught in the matrix.
    The real b(me) would not be going back and forth with you ,you type too much
    and Its not funny when u do.

  31. hugh hef Says:

    To the dude comparing Rick Ross to 2pac…stfu…you dumb ass..

    Pac was a real dude…that died in gun blazing incident..

    Rick ross is a college student correction officer…

    stop comparing the too..

    Pac was the realest rapper ever…no one even comes close…ever

  32. French Kevin Says:

    You better kill me! I’ma be another rapper dead for popping off at the mouth with shit I shouldn’t said

    Eminem was a comedian, not a thug rapper.

Leave a Reply