Rockie Fresh ft. Lunice – Superman OG

Rockie Fresh collaborates with Lunice of TNGHT for the latest leak off his Electric Highway dropping January 21st.

Previously: Rockie Fresh – Nobody (Video)


AddThis Social Bookmark Button

49 Responses to “Rockie Fresh ft. Lunice – Superman OG”

  1. Harlem World Says:

    Cassidy With North Carolina Gangser Disciples Warn MMG Not To Slide Through + Response To Diss Record

  2. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Cassidy With North Carolina Gangser Disciples Warn MMG Not To Slide Through + Response To Diss Record

    > gtfoh!? word?

  3. cMac Says:

    who is the worst wrapper alive??

  4. hood trill stunting aka trap day man Says:

    damn. well cass ain actually say what they’re sayin but the message per association is clear.

  5. cMac Says:

    imma listen to this track… what’s the worst that can happen? It sounds like trinidad james?

  6. Troyvul Says:

    Seems like b’s “bullet points” seem like life is ya ask me

  7. Troyvul Says:

    I have no clue why Ross signed this dude, cause he’s from Chicago. I’m pretty sure his buzz has gone down since signing

  8. cMac Says:

    dope beat.

  9. Dwayne Gretsky Says:

    Damn Meek jammed up too.
    He was the only official nigga in that clique.
    RIP

  10. Dwayne Gretsky Says:

    Having no kids>>>>>>>being step pops

  11. charles lee ray Says:

    Seems like b’s “bullet points” seem like life is ya ask me

    > Lol troy whaddup bruh

  12. charles lee ray Says:

    cMac Says:
    January 9th, 2013 at 2:55 pm
    who is the worst wrapper alive??

    >lil wayne?

  13. Troyvul Says:

    b whats good? You still rockin the s3? Any complaints?

  14. Fyodor Drostoevsky Says:

    Cassidy With North Carolina Gangser Disciples Warn MMG Not To Slide Through + Response To Diss Record

    ^
    No-sign the way these southern GD’s throw up the forks. Shit just looks awkward in the light. Plus the don’t say folks after every three words, what part of the 6 is that?

  15. Harlem World Says:

    Cassidy destroyed Meek, its not even up for debate.

  16. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Cassidy destroyed Meek, its not even up for debate.

    > it’s really not. first time in a grip i’ve played a diss track more than once.

    meek shoulda did what his real boss done & left the beef alone slowly.

  17. Fyodor Drostoevsky Says:

    Honey Cocaine notes that, “We were just friends”

    ^
    Damn. You couldn’t even act like dude was beating the breaks off the puss. C’mon the kid ended it all for the box and she still put dude in the friendzone.

  18. charles lee ray Says:

    b whats good? You still rockin the s3? Any complaints?

    > My only complaint is that I didnt really get to know all the features of this phone, copped the shit six months ago and it still the most popular phone out right now. It might be time to start reading manuals smh.

  19. Dwayne Gretsky Says:

    Damn. You couldn’t even act like dude was beating the breaks off the puss. C’mon the kid ended it all for the box and she still put dude in the friendzone.
    ^
    Coldblooded…
    Bruh was a beta tho

  20. charles lee ray Says:

    Coldblooded…
    Bruh was a beta tho

    > Most cats commenting are betas, at least the ones that argue with strangers for hours are,myself included. In fact,if you even concerned with alpha or beta , u still a beta. Alphas dont know what a beta or an alpha is.

  21. charles lee ray Says:

    Non beta list no homo

    LMG’S Very own Rj orion
    troy
    danny ocean
    glacial
    rex
    tron(maybe)

  22. F YOU PAY ME! Says:

    Alphas dont know what a beta or an alpha is.

    ^

    this guy is a fuckin idiot

  23. charles lee ray Says:

    Me as an alpha

    i can recogonize food (betas)

    this holds true not only with humans

    but in the wild

    the alpha wolf or lion can recognize the beta wolf or lion and treats him accordingly

    >Ok lol, I worded that wrong. If you are on a blog arguing alpha or beta ,u a beta.

  24. F YOU PAY ME! Says:

    Me as an alpha

    i can recogonize food (betas)

    this holds true not only with humans

    but in the wild

    the alpha wolf or lion can recognize the beta wolf or lion and treats him accordingly

    i had girlies in girdles weighin more than they supposed ta

    betas cant do shit like that

  25. Fyodor Drostoevsky Says:

    Coldblooded…

    ^
    I’m saying though, from a pr standpoint, why not just say I fucked him and it was incredibly orgasmic, and i wish things had ended different.

    Her box would be legendary. She would blow the fuck up. She would have a lethal pussy… in the best way possible. Tell me she wouldnt at least get her own show on E.

  26. charles lee ray Says:

    You dont here no stories about bitches commitin dat tho,shit getting crazy.

  27. F YOU PAY ME! Says:

    i dont agrue wit niggas

    i scold niggas

  28. charles lee ray Says:

    Welp, I thought no rapper would be foolish enough to make a diss track titled fuck lil reece,sosa,durk,fredo. I was wrong tho.

  29. Dwayne Gretsky Says:

    I’m saying though, from a pr standpoint, why not just say I fucked him and it was incredibly orgasmic, and i wish things had ended different.

    Her box would be legendary. She would blow the fuck up. She would have a lethal pussy… in the best way possible. Tell me she wouldnt at least get her own show on E.
    ^
    Very true. She could have spun it into success.
    I mean duke had to have tagged.
    Might as well admit it

  30. B Says:

    I’m less than a beta

  31. sealsaa Says:

    Them GQ pics of Bey>>>>

    But she ain’t carried no baby. Only an Asian broad’s body would have popped back into shape that fast. I ain’t mad tho. Camel wanted to keep his house pussy nice and tight.

  32. MiddleClassJoe Says:

    As a non masculine, weak jaw, weak chin and generally under-developed faced man I’m automatically BETA.

    If you lack masculinity in the form of strong DIMORPHIC facial features you can’t going around acting alpha.

    You’ll get knocked out. Its not your lane.

  33. Fyodor Drostoevsky Says:

    Whoa Lil Boosie is out of jail in a month. Dude’s lawyer is a boss.

  34. Dwayne Gretsky Says:

    Them GQ pics of Bey>>>>
    ^
    Yap

    I ain’t mad tho. Camel wanted to keep his house pussy nice and tight.
    ^
    No sign. If you can’t bust in Beyonce’s coochie than what’s the point?

  35. Troyvul Says:

    I actually believe Middle Class Joe

  36. Fyodor Drostoevsky Says:

    farm9.staticflickr.com/8367/8362136755_a46ec97920.jpg
    ^

    Hov isn’t playing fair at all.

  37. Gob Bluth Says:

    @FUPM what broker do you use ?

  38. sealsaa Says:

    No sign. If you can’t bust in Beyonce’s coochie than what’s the point?

    ^
    I’m sure he does. She probably has the best birth control on the market. She didn’t give birth to that baby though…

  39. MiddleClassJoe Says:

    What made eskay think he could take on an Alpha leader of men like Jihad. I saw eskays pic posted here.

    Let’s go in point form

    -Weak Jaw, lack of definition
    -Weak Chin/Lack of prognathism
    -Rounded Face
    -Well Over 20% bodyfat
    -Receding hairline/somewhere between NW3 and NW4.
    -Negative Canthal Tilt of the eyes.(Where the outer point of the eye is lower than the inner point creating droopy eyes)
    -Low set ears.

    Fuck man I would have put $1million on Jihad winning the fight with one right hook.

  40. Big_seth Says:

    Fyodor Drostoevsky
    4 mins ago
    Whoa Lil Boosie is out of jail in a month. Dude’s lawyer is a boss.
    ^^
    RIP waveGAWD

    too bad him and Boosie wasnt cool. Or him and Gucci.

    Who was it that he asked “you know a good lawyer?”

  41. MiddleClassJoe Says:

    Who would Jay-z cheat on Beyonce with?

    I don’t buy him fucking Rita Ora. She’s not good looking enough to risk it all on.

    Maybe Rihanna. I’d risk a marriage to Beyonce to frolick with Rihanna.

  42. F YOU PAY ME! Says:

    for my personal accounts?

    etrade and forex.com

  43. Dwayne Gretsky Says:

    What made eskay think he could take on an Alpha leader of men like Jihad. I saw eskays pic posted here.

    Let’s go in point form

    -Weak Jaw, lack of definition
    -Weak Chin/Lack of prognathism
    -Rounded Face
    -Well Over 20% bodyfat
    -Receding hairline/somewhere between NW3 and NW4.
    -Negative Canthal Tilt of the eyes.(Where the outer point of the eye is lower than the inner point creating droopy eyes)
    -Low set ears.

    Fuck man I would have put $1million on Jihad winning the fight with one right hook.
    ^
    Lol…is this a joke?

  44. Big_seth Says:

    DAMN BEY!!!

    Daps Hov

    Niggas buggin sayin she ain’t all that.

  45. F YOU PAY ME! Says:

    why?

    do you invest?

    what long positions are you in?

    have any short positions?

    whats your emerging market exposure?

    what commodities do you like?

  46. Dwayne Gretsky Says:

    ^
    I’m sure he does. She probably has the best birth control on the market. She didn’t give birth to that baby though…
    ^
    True….I forget who it was but I remember somebody saying bey was one kid away from blowing up

  47. B Says:

    I backed down from Jihad myself
    :-(

  48. F YOU PAY ME! Says:

    i dont got time to go in details

    later tonight i will

  49. Big_seth Says:

    DAMN BEY!!!
    Daps Hov

    Niggas buggin sayin she ain’t all that.

Leave a Reply