Video: SpaceGhostPurrp – Been Fweago

SGP visualizes his cut “Been Fweago” off Mysterious Phonk: Chronicles of SpaceGhostPurrp.

Previously: SpaceghostPurrp – B.M.W. (EP)


AddThis Social Bookmark Button

56 Responses to “Video: SpaceGhostPurrp – Been Fweago”

  1. F YOU PAY ME! Says:

    Like when Yeezy was like his man’s showed him pictures of his kids and all he could do was show pics of his cribs.

    You can’t compete with a proud father.

    ^

    i disagree

  2. Troubleshooter1900 Says:

    i disagree

    ^

    What’s more alpha than training other alphas?

  3. F YOU PAY ME! Says:

    Im sure fatherhood is a beautiful thing that ill enjoy a decade from now

    but if i pull up on you when u and little johnny just got some ice cream

    wit two broads both ready to do what i say equipped with malicious vices

    u gon wanna ride wit me

    u gon wish you could throw lil johnny to a baby sitter for the night

  4. dwayne gretsky Says:

    A wise man once pointed to the wedding band on his ring finger and told me and my brother that it was the worlds smallest ball and chain

  5. Troubleshooter1900 Says:

    I don’t think so fam.

    I’m trying to get to another platform. I’m not seeking that. Never have.

  6. tHe kiD fRanKiE Says:

    Rip Beezy

  7. Troubleshooter1900 Says:

    Dwayne Gretsky
    1 min ago
    A wise man once pointed to the wedding band on his ring finger and told me and my brother that it was the worlds smallest ball and chain

    ^

    Everyone says that. See- Anthony Hamilton – Ball & Chain

  8. F YOU PAY ME! Says:

    What’s more alpha than training other alphas?

    ^

    you tellin me you wouldnt trade a night of nickoloden and cartoon for a night of lust and drug use?

    you kiddin me?

  9. Troyvul Says:

    Wow Rick Ross really sent Jeezy career packing, he just dropped a mixtape and nobody speaking about it, crazy.

    CTE crumblin, Gibbs gone, Scrilla gone, Blood Raw been left. All thats left is Slick pulla wow.

  10. Black Says:

    All depends where you’re at in life. My homie 5 yrs older than me and I see the look of envy when I tell him bout my Fri/Sat plans cuz he married with two seeds.

    That said, I have the time of my life hooping with his young buls trying to teach em shit. Grass always greener type of thing. Plus that nigga wife cooks and cleans and is an all around good jawn. I know I’ll want all that one day.

  11. Troubleshooter1900 Says:

    What’s more alpha than training other alphas?

    ^

    you tellin me you wouldnt trade a night of nickoloden and cartoon for a night of lust and drug use?

    you kiddin me?

    ^

    Nickelodeon? I’m trying to train alphas. I’m talking C-Span and trips to Venice with the lil God. I’m talking hunting, building, reading, hand-to-hand, giving them $100 Monopoly money at the beginning of the week and charging them to watch tv and cashing out at the end of the week typa shit.

    That fast life… Nah. I never chose that one.

  12. F YOU PAY ME! Says:

    Never have.

    ^

    why not?

    promescious women 4 star hotels and vices dont excite you?

    what more could a man ask for?

    vices

    women

    and money

  13. Casket Face Says:

    What’s more alpha than training other alphas?

    ^^^^

    King Leonidas …the modern man that walks around like that now >>>

  14. cOLD Says:

    I think it’s a balance. There are some days where I just want to indulge smoke drink, piss on a tree while mumbling songs outta octave.

    Then there are times when a tight hug around the neck from lil me’s complete a nigga.

  15. F YOU PAY ME! Says:

    why b 50 wit a 50 year old broad u been stuffin for 20 yrs

    when u could b 50 wit TWO 28 year old broads and vices to satisfy both their appetities

  16. Troubleshooter1900 Says:

    promescious women 4 star hotels and vices dont excite you?

    ^

    I’m at the Renaissance Hotel in the French Quarter right now fam.

    What you saying?

  17. Troyvul Says:

    Grass always greener type of thing
    ^
    Bingo

  18. Harlem World Says:

    terrible, not even music

  19. Black Says:

    hunting, building, reading, hand-to-hand

    ^^^^^^^

    Lol the nigga TS preparing the youngins for I Am Legend.

  20. tHe kiD fRanKiE Says:

    Let da man live sheesh

  21. F YOU PAY ME! Says:

    fast life >

    the choice of the immortals

  22. cOLD Says:

    Lol the nigga TS preparing the youngins for I Am Legend.

    ^roffchilds.

  23. F YOU PAY ME! Says:

    I’m at the Renaissance Hotel in the French Quarter right now fam.

    What you saying

    ^

    wheres the women?

    wheres the vices?

  24. Troubleshooter1900 Says:

    hunting, building, reading, hand-to-hand

    ^^^^^^^

    Lol the nigga TS preparing the youngins for I Am Legend.

    ^

    Just as my brothers built me.

    I’m not an average nigga that wanna just live. I wanna create some shit. Create a lot of shit. And I need captains of industry of my own blood to oversee some things when I’m gone. I’m on my way and its about that time.

    Not trying to say some cliche shit, but I’m in rare form right now.

  25. cOLD Says:

    *gives 4 yr old, how to survive in the wild guide*
    *survives on beetles in the backyard campout*

    *is TS*

  26. Troubleshooter1900 Says:

    *gives 4 yr old, how to survive in the wild guide*
    *survives on beetles in the backyard campout*

    *is TS*

    ^

    LMAO

    come on man.

  27. cOLD Says:

    is or is not Puss the ultimate vice?

    is this not why men get married for the steady stream?

  28. cOLD Says:

    vice = it feels great, but ultimately bad for your health.

  29. Casket Face Says:

    That commercial made me not EVER wanna buy chapstick

  30. Troubleshooter1900 Says:

    I’m at the Renaissance Hotel in the French Quarter right now fam.

    What you saying

    ^

    wheres the women?

    wheres the vices?

    ^

    I got a woman and she’s good bruh. And trust me, I have my vices.

    I’m just thinking about the future.

  31. cOLD Says:

    Not trying to say some cliche shit, but I’m in rare form right now.

    ^ Respeck it?

  32. Black Says:

    That fast life will body a nigga quick.

    Cant imagine what my liver and lungs look like. I dont know how niggas even fuck with pills and coke on some regular shit. My man gotta down that lean before we even go out. This nigga feet swelled up at the lounge one night and niggas had to rush him to the hospital.

    Fast life<<>>>

  33. F YOU PAY ME! Says:

    is this not why men get married for the steady stream?

    ^

    men get married because thyre folders

    in life you have winners and folders

    i choose to win

    if your trill the supply always endles

    the trillest fisherman aint worry bout the supply in the lake

    hes trill at fishin

    he gon catch fish regardless

  34. cOLD Says:

    I resepck it TS…

  35. Troubleshooter1900 Says:

    And getting an ill same ain’t hanging it up. It’s called cashing out at the top.

    Or in my case: lucking up from the get go.

    Just saying.

  36. cOLD Says:

    This nigga feet swelled up at the lounge one night and niggas had to rush him to the hospital.

    ^ lol.

  37. F YOU PAY ME! Says:

    thats why i work out

    some work out to be physically fit

    i work out so my body can withstand a high intake of vices

  38. Harlem World Says:

    Troyvul Says:
    January 7th, 2013 at 10:59 am

    Wow Rick Ross really sent Jeezy career packing, he just dropped a mixtape and nobody speaking about it, crazy.

    =============
    stop tryna give rawse credit for guccis body, no homo

    gucci caught that one

    mmg is finished

    rawse making never to be aired tv movies

  39. S.I.C.K Says:

    It gets to point where most puss is a blur. All the women you ran through over the years. All the liquor money pissed away.Very few things have lasting significance.The love of your seed is unexplainable.

  40. cOLD Says:

    just picturing the nigga feets busting out his shoes like Klump.

  41. Mack Martinez Says:

    cOLD Says:
    January 7th, 2013 at 10:34 am
    roffle, still can’t believe a ticket stub, or lack thereof bodied Beezy. smh.

    ^

    cBc

    Kev went into super sleuth mode.

    It was a thing of beauty.

    “The construction of the rafters at Madison Square don’t ALLOW for a seat 124B … the width of that entire row is only 87.3 feet, which would permit only 22 rows … so that seat doesn’t, BEEZY!”

  42. Black Says:

    I workout too. Keeps you looking fit, the internal damage aint minimized by cardio and pushups tho.

  43. Mack Martinez Says:

    Troubleshooter1900 Says:
    January 7th, 2013 at 10:43 am

    He was a cool dude though. Wall Street cat.

    ^

    I-on believe niggas tho.

    You might work for Goldman Sachs.

    But being in the mailroom don’t make you a “banker.”

  44. cOLD Says:

    I agree that every man should have their vice.

    its why Catholic Priest become deviant child molesters.
    why upper echelon goody two shoes end up murking they families and themselves
    why some Judges, bound by restrictions and morality and laws, are perverted S&M freaks.

    every man needs an outlet. Puss being the GOAT.

  45. F YOU PAY ME! Says:

    when im old and trill in a sweat suit living chubby in miami

    you know the place were gangsters go instead of dieing

    ill have a lifetime of trill memories to reflect on and smile about

    what will you have

    an AARP card?

  46. Harlem World Says:

    im trapped in this vice life no homo

    kinda sad that some bitches like and respeckt this shit too

    addicted to this game

    of gettin money, gettin bitches, vicelifin with em

    tryna reach brazil to do some more shit

  47. cOLD Says:

    It gets to point where most puss is a blur. All the women you ran through over the years. All the liquor money pissed away.Very few things have lasting significance.The love of your seed is unexplainable.

    ^ this is clearly the gem of the day.

  48. Black Says:

    feets busting out his shoes like Klump

    ^^^^^^^

    Possibly the scariest/funniest shit I ever seen. Nigga went to the bathroom and text my homie like “yo something wrong with my feet fam!!!!” He came out with his shoes off, looking panicky, talking bout we had to leave.

    We all drunk laughing turned out that nigga basically ODed.

  49. F YOU PAY ME! Says:

    you get in a nice car

    and see the top speed

    fucks the point of drivin if u aint testin the top speed?

    it can go that fast for a reason gentlemen

    dont go 60 mph your whole life

    no shots at anyone

    gettin sent to the hospital cuz u turned up alil to much aint nuttin wrong wit that

    long as u here to tell it

    i dont smoke cigs
    i dont pop pills

    other than that the vice game heavy

  50. Harlem World Says:

    S.I.C.K Says:
    January 7th, 2013 at 11:12 am

    It gets to point where most puss is a blur. All the women you ran through over the years. All the liquor money pissed away.Very few things have lasting significance.The love of your seed is unexplainable.

    ===============
    damn

    lemme cosign this

    im addicted to the game tho

    or shall i say, for as long as i can afford to bankroll it

  51. Troubleshooter1900 Says:

    ill have a lifetime of trill memories to reflect on and smile about

    what will you have

    an AARP card?

    ^

    No, I’ll have sons and daughters telling me not to blow a lid because they chose to sell the minority stake in TS1900 Wireless for $50 billion, but managed to keep 58%.

  52. S.I.C.K Says:

    If the fishermen bagged a sturgeon he has enough to retire.Most have a boat full of porgies. A wise man knows the ledge.

  53. F YOU PAY ME! Says:

    whats a liver if u aint testin its limit?

  54. F YOU PAY ME! Says:

    It gets to point where most puss is a blur. All the women you ran through over the years.

    ^

    u stuff bottom shelf broads

    the broads i poke

    the things i do wit em

    sheesh

    it could never be a blur

    ever

  55. F YOU PAY ME! Says:

    If the fishermen bagged a sturgeon he has enough to retire.Most have a boat full of porgies. A wise man knows the ledge.

    ^

    it aint bout havin enough

    its bout the sport

    Kobe no he aint gettin a chip this year

    he got 5 tho

    he has enough to retire

    its bout the sport

    trillmen and vice lords understand this

  56. F YOU PAY ME! Says:

    who gets in a porshe and doesnt do the top speed as many times as possible?

    yes my life is a porshe or better

    so is yours

    if you want it to be

Leave a Reply