Video: Fabolous ft. Pusha T – Life Is So Exciting

Fab and Pusha stunt at Art Basel Miami. Off that S.O.U.L. Tape 2.

Yardie on the rip

Previously: Fabolous – For The Love (Video)


AddThis Social Bookmark Button

64 Responses to “Video: Fabolous ft. Pusha T – Life Is So Exciting”

  1. &What?! Says:

    Pusha T > Fabolous

  2. Charles lee ray Says:

    Jet lie – Romeo must lie

  3. Charles lee ray Says:

    007-lie another day

  4. &What?! Says:

    This isn’t too bad actually I’ve not listened to Fabolous in years

  5. Charles lee ray Says:

    Jean Claude van damme- lyingheart

  6. sarjo1988 Says:

    i been on a hiatus….but now im back, hi haters

  7. S.I.C.K Says:

    Obsessive
    Commenting
    Disease

    demoted to troll

  8. Dwayne Gretsky Says:

    1.) Smoke this black berry og and sip on this heem all day
    2.) Play this FIFA on ps3
    3.) Cook and these black eye peas
    4.)Go to new yrs party in upper scale neighborhood

    Have fun niggas. Don’t get any dui’s

  9. Dwayne Gretsky Says:

    Cook and eat*

  10. Dwayne Gretsky Says:

    Thank god for the twighlight zone marathon I will be watching tomorrow hung over..

    Don’t wash ur clothes 2marro either

  11. Harlem World Says:

    diamond d: hiatus >>>>

  12. Harlem World Says:

    when its all said & done

    fabolous is gonna be more known for his stable of spanish dimepieces

    than for his verses and albums

    thats the kind of legacy i wanna leave behind

    fuck the classics and lyrics

    give me the slores, give me the groupies and dimepieces

  13. Harlem World Says:

    where the bad bitches gonna be at this nye?

    perfections? santos? imperial? pacha?

    or a last minute outta town trip?

  14. Harlem World Says:

    rich

    maybach

    black mafia

    triple seez

    norieaga

  15. Harlem World Says:

    Mr. Freeze aka Muffler Lungs Says:
    December 30th, 2012 at 1:29 pm

    Keys Open Doors >>>>>>>>>

    ===================
    whole album was piff

    hello new world >>>>
    momma im so sorry>>>
    ride around shinin >>>>

  16. Mr. Freeze aka Muffler Lungs Says:

    Keys Open Doors >>>>>>>>>

  17. Harlem World Says:

    this track is nice

    loso left it too late in his career to do that made man style tho

    pusha been in that lane and excels in it

  18. Harlem World Says:

    “what they goin fo?

    veintiocho, veintiocho

    where you send em to?

    down south and up north, im on that west coast!

    veintiocho, veintiocho”

  19. Danny Ocean Says:

    cosign this song and accompanying visual

    cosign bad Spanish broads and free spirited shit like Miami art shows

  20. sarjo1988 Says:

    the life, the life, the life is so excitin

  21. das racist Says:

    Hunger pains <<<

    I need food.

  22. sarjo1988 Says:

    as early as it is, i can go for some bubbly right now, pop a bottle of moet and eat some popcorn type steez, might jus do it

  23. B Says:

    So….I guess Fupm gonna miraculously disappear now

  24. das racist Says:

    All a nigga ate for the day was a snickers.

    #Struggle

  25. B Says:

    “You are not the father”

  26. sarjo1988 Says:

    i jus googled my sn and u niggas been keepin my name alive in these boards for some time now, kinda sad cuz i left thinkin u niggas wanted me to have no parts in this

  27. sarjo1988 Says:

    im back tho, not to troll or e beef, jus to chill….please dont try n compare me to the likes of FUPM tho, thats a slap to both of our sns

  28. sarjo1988 Says:

    still lmao @ the audio blank stare that casket, sarjo, & kev, gave kush kennedy’s verse on that phone podcast freestyle session..

    good times
    ^
    lmao this was hilarous

    and correction to jackson7, my shirt and tie was not from marshalls nigga, express to be exact, im not ashamed

    express button ups slim fit>>>>

  29. Harlem World Says:

    king louie >>>

  30. sarjo1988 Says:

    bitches love sosa…..

  31. Harlem World Says:

    sarjo1988 Says:
    December 30th, 2012 at 2:28 pm

    bitches love sosa…..

    ===============
    finally rich >>>

    one of my favorite projects of 2012

    out of about 25 projects

  32. Harlem World Says:

    i want my album executive produced by young scooter

  33. Harlem World Says:

    My hoes they do drugs

    My black girl like to smoke weed

    My hoes they do drugs

    My while girl like to go ski

    My hoes they do drugs

    My Spanish girl wanna to roll E

    My hoes they do drugs

    We mixed it up till we OD

  34. MiddleClassJoe Says:

    I have No NYE plans.

  35. sarjo1988 Says:

    I have No NYE plans.
    ^
    same, one of the few times i had no idea wut id be gettin into…..gettin older sucks to some extent, if this was me 5 yrs ago, it woulda been a shit show weekend

  36. Harlem World Says:

    currensy over futuristic style beats >>>

    jet files >>
    this aint no mixtape >>
    weekend at burnies >>

  37. sarjo1988 Says:

    love sosa is my mornin anthem, shit prepares u to go into work and make gun gestures with ur fingers at ur boss, like POW bitch, take dat take dat

  38. MiddleClassJoe Says:

    Going to sleep @ 10pm tomorrow.

    Ill wake up in 2013.

    Hopefully I don’t wake up at all.

  39. Harlem World Says:

    MiddleClassJoe Says:
    December 30th, 2012 at 2:52 pm

    Hopefully I don’t wake up at all.

    ====================
    that aint no way for a young man to talk

    whats on ya mind, no homo?

  40. Harlem World Says:

    you need more currensy and pharrell in ya playlist

    more max b, jay-z and dom k in ya playlist

    music to plot & plan to

    life soundtrack shit

    winners mentality

  41. sarjo1988 Says:

    sad to hear that new timbaland track, man was a legend at one point

  42. sarjo1988 Says:

    idgaf

    justin timberlake over timbaland production>>>

    cry me a river>>>>

  43. Harlem World Says:

    ✈ Life

  44. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    “Let my alcoholic bitch hit the dope, she start chokin’…”

  45. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    … >>>> Sobriety

  46. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    ✈ Life
    ^^^

    “Lames catch feelings, we catch flights….”

  47. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    I swear my first tat is gonna be “✈ Life”

  48. Harlem World Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:
    December 30th, 2012 at 3:03 pm

    ✈ Life
    ^^^

    “Lames catch feelings, we catch flights….”

    ===================
    pilot talk 3 awaits

    spittas due for another manhattan trip, pause

  49. Remixznflow Says:

    stfu nigga…

  50. tHe kiD fRanKiE Says:

  51. Danny Ocean Says:

    young scooter

    ^
    the latest in a long list of gifted atlanta trap rappers

  52. sarjo1988 Says:

    simp rap ftw

  53. sarjo1988 Says:

    lol at #drakesmusicwillhaveyou…apologizing to exes that cheated on you

  54. sarjo1988 Says:

    #drakesmusicwillhaveyou….wiping down the stripping pole so the girls dont slip

  55. Harlem World Says:

    take care is nice but there is such a thing as being too soft

    miss me with all that “perfect woman” talk

    if shes a cool one and purrty, i can work wth her

  56. sarjo1988 Says:

    #drakesmusicwillmakeyou….get married, and take ya wifes last name….

    rofl, i cant

  57. Mr. Freeze aka Muffler Lungs Says:

    Snitching ass niggas got caught with a brick
    Same day call my phone for a 36
    I can see with one eye open like Slick Rick
    Fuck the police that’s why I rap about them bricks

  58. Mr. Freeze aka Muffler Lungs Says:

    I just got in 5 shootouts last week

    Young Scooter >>>

  59. Remixznflow Says:

    I said STFU nigga…

  60. MiddleClassJoe Says:

    Fuck fabolous for this song.

    Life is so exciting my ass. Bucktooth fag.

  61. MiddleClassJoe Says:

    Remix still comments on nahright?

    Is he still fat?

  62. Remixznflow Says:

    you been a faggot your whole life?

  63. das racist Says:

    Anything I say, you could traffic bricks to it.

  64. Free J Says:

    check ur email

Leave a Reply