Video: Joey Bada$$ & Pro Era – How To Rap A Present Freestyle

Just in time for Christmas, Joey Bada$$ and his Pro Era crew spit a freestyle for BuzzFeed’s How To Rap A Present.

Previously: Joey Bada$$ & Pro Era Preview Peep The Apocalypse Mixtape (Video)


AddThis Social Bookmark Button

27 Responses to “Video: Joey Bada$$ & Pro Era – How To Rap A Present Freestyle”

  1. cOLD Says:

    cOLD when we ridin’ on the Smoking Section though

    I seen you letting off the warning shots yesterday, lmao

    ^ sad thing is, I don’t necessarily care to pop off of niggas. A nigga just wanna polly and help time pass… But yo, if they got some good convo going at the SS, I’m down. Just say the word.

  2. cOLD Says:

    a nigga can only read but so much how to cake before 40 books.

  3. cOLD Says:

    remember big said being broke at 30 give a nigga the chills

    He aint lie… Not that a nigga broke, but sheeeit, I should be grubbing more.

  4. cOLD Says:

    So much to write and say, yo I don’t know where to start So I’ll begin with the basics and comment from the heart I …

  5. Jackson7 Says:

    Nah right will die in December 2012

    (C)Mayan Calender and prophecy

  6. cOLD Says:

    throwing a stick shift in gear and cherping during shifts has been known to get a chicks panties wet. Something about the trust-to-weight ratio… and how that relates to the g-spot.

  7. !Ven-Tech? Says:

    cOLD Says:

    December 19th, 2012 at 3:37 pm
    remember big said being broke at 30 give a nigga the chills

    He aint lie… Not that a nigga broke, but sheeeit, I should be grubbing more.

    ^^^

    I was reading about Kenny McKinley & O.J. Murdock…them dudes committed suicide over that kinda stuff. Young dudes too

  8. cOLD Says:

    that new car scent looking funny in the light.

  9. cOLD Says:

    I was reading about Kenny McKinley & O.J. Murdock…them dudes committed suicide over that kinda stuff. Young dudes too

    ^ word?

    *googles*

    btw *daps* O.G

  10. cOLD Says:

    Then they walked out into the night, through the courtyards, past the palmettos and pines. It was 3 a.m.; they were strong and naive and 18 years old. Time didn’t matter. They had no way of knowing that time already was running out.

    ^ wow, so far this is pretty ill.

  11. cOLD Says:

    His NFL dream dims with each year that passes

    ^ kudos the the writer here.

  12. cOLD Says:

    He spent a spring and summer in 2009 with the San Francisco 49ers, made it through training camp, and when Thomas got an interception in a preseason victory over the Oakland Raiders, he thought for sure he’d made the team. He was cut a week later

    ^ FACK!

  13. tHe kiD fRanKiE Says:

    Hologram Panda>>>>>Lonliveasap

    Dead serious

  14. tHe kiD fRanKiE Says:

    Rip Nah

  15. EnglandRepresent Says:

    remember big said being broke at 30 give a nigga the chills

    He aint lie… Not that a nigga broke, but sheeeit, I should be grubbing more.

    ^^co-signal. Although let Nahggers tell it and everyone is minted and owning their own gaffes lock stock. Tax is the motherfucker. I been looking at working in the Middle East. No tax. Makes that 180k look really healthy.

  16. EnglandRepresent Says:

    Serio though, caking is not having a mortgage and a car note. That ain’t caking. Caking is owning your shit lock stock which I doubt anyone who comments on Nahright has. And if they do its some two bob piece of shit house in a city no one wants to live in. I need a million. Otherwise its not going impact my life. The paper chase -> bullshit

  17. cOLD Says:

    Sometime in the early-afternoon hours of Monday, Sept. 20, 2010, he pulled a sheet over himself, put a semiautomatic .45-caliber handgun to his head and squeezed the trigger. He was dead when police arrived at his house on Caley Place. The shades were drawn; the TV was on with the volume down low. McKinley died with the NFL Network on.

    ^ YO.

  18. EnglandRepresent Says:

    Tax efficient stocks? Learn me (n)

  19. cOLD Says:

    Tax is the motherfucker. I been looking at working in the Middle East. No tax. Makes that 180k look really healthy.

    ^ tax efficient stocks… Im learning Eng.

  20. EnglandRepresent Says:

    We spend all this time accumulating wealth to then kick the bucket and not get to spend it.

    What’s life about? Fam? Experiences? Travel?

    A kizza feeling reflective

  21. eskay Says:

    >>Nah this site has been fucked for days, yet no member of staff have commented on it or made a post about it on some ‘we’re trying to fix it remain with us.’ type thing etc

    Make a post explaining the situation instead of just letting people remain confused on the whole thing. I thought it was just my internet connection smfh.

    ^ we moved to a new server last week and I knew there were some issues but I didn’t realize it was as bad as it was until like Monday. niggas need to email, tweet @ me if they can’t access the site. Anyway, it should be resolved now.

  22. EnglandRepresent Says:

    Esko you should have got the premium server and not that budget piece of shit

  23. tHe kiD fRanKiE Says:

    If only Fupm aka the stock guru was here to spew his wealth of knowledge
    I mean he’s like a 2012 Bud Foxx ya know

  24. !Ven-Tech? Says:

    cOLD Says:

    December 19th, 2012 at 4:11 pm
    Sometime in the early-afternoon hours of Monday, Sept. 20, 2010, he pulled a sheet over himself, put a semiautomatic .45-caliber handgun to his head and squeezed the trigger. He was dead when police arrived at his house on Caley Place. The shades were drawn; the TV was on with the volume down low. McKinley died with the NFL Network on.

    ^ YO.

    ^
    Shit is crazy right? That article kinda did something to my day homie. The sun was brighter after readin that shit

    What Eng you ol’ (says something derrogatory about England) lookin ass

    *daps*

  25. cOLD Says:

    Tax efficient stocks? Learn me (n)

    ^ or rather tax efficient investing…

    investopedia.com/articles/stocks/11/intro-tax-efficient-investing.asp#axzz2FXCpPdkx

  26. cOLD Says:

    yo VEN why murdoch body himself if his injury was healed and he was scheduled to play??? wtf man.

  27. Casket Face Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    December 19th, 2012 at 4:17 pm

    If only Fupm aka the stock guru was here to spew his wealth of knowledge
    I mean he’s like a 2012 Bud Foxx ya know

    ^^^

    He bet against the Knicks, and he’s gone for 31 days …this is who you would trust to gamble with your money?

Leave a Reply