Video: Ill Time w/ Roc Marciano

“Bitches either fuck with you or they don’t”

Basically. The Art of Seduction with Roc Marciano for Mass Appeal’s “Ill Time” web series.

Previously: Ill Time w/ Mr. Muthafuckin eXquire | JR&PH7 ft. King Mez and Roc Marciano – Makin’ Moves (JR’s Dirty Version) | Roc Marciano – Deeper (Video)


AddThis Social Bookmark Button

18 Responses to “Video: Ill Time w/ Roc Marciano”

  1. Danny Ocean Says:

    This rate of posting is ruining the integrity of the comments. Nah is a household name, song should be of quality to earn a post.

    ^
    cosign. emphatically.

    SN: I’m looking forward to that T.I. album. on the strength of Go Get It and that joint with Andre 3k. Clifford gonna deliver a solid project.

  2. tHe kiD fRanKiE Says:

    “Bitches either fuck with you or they don’t”

    ^Fact

  3. Danny Ocean Says:

    “Bitches either fuck with you or they don’t”

    ^Fact
    ___

    gem, even

  4. Danny Ocean Says:

    I’ve heard cats say T.I.’s career is bodied, but in comparison to what?

    between VH1, social media, and the album leaks, dude is as visible as he needs to be to stay “relevant.”

    whatever that means.

  5. Harlem World Says:

    Danny Ocean Says:
    December 10th, 2012 at 2:49 pm

    “Bitches either fuck with you or they don’t”

    ^Fact
    ___

    gem, even

    ===================
    yup!

    “i like women that like me” (c) me

  6. Harlem World Says:

    Danny Ocean Says:
    December 10th, 2012 at 2:53 pm

    I’ve heard cats say T.I.’s career is bodied, but in comparison to what?

    between VH1, social media, and the album leaks, dude is as visible as he needs to be to stay “relevant.”

    whatever that means.

    =====================
    he was one of the biggest rappers in the game, undisputed king of the south

    hes a mere footnote in comparison, since he went to jail

    remember that year when paper trail came out, t.i was arguably the biggest thing in rap

    especially when swagger like us dropped – that was the top 4 in rap at the time

  7. Harlem World Says:

    whatever you like & live your life were mega hits

    dead & gone to show his mature artist side

    swing ya rag for the streets

    swagger like us was the original niccas in paris!

    just endless hits on that album. that was t.i’s year

  8. Danny Ocean Says:

    LF: Devil’s Pie x D’Angelo = a get money anthem

    don’t ask me how

  9. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Nah is a household name

    > lol! word?

    niggas in Canada need more meaningful conversations in their homes then.

  10. hood trill stunting aka trap day man Says:

    ‘why you wanna’ was a clifford club banger too. that had bitches choosing niggas on the dance floor.

    heen never gonna recapture that.

  11. Danny Ocean Says:

    he was one of the biggest rappers in the game, undisputed king of the south

    hes a mere footnote in comparison, since he went to jail

    ^
    okay, I can agree with this much…his current status in rap is probably a shell of it’s former self, but that’s only because he was at the pinnacle of the industry then.

    I wouldn’t say he fell off, like say a 50 Cent or Nelly. I actually gotta applaud dude for re-branding and re-building his image in the wake of the gun charges and jail time.

    I’d say he’s in a great place, all things considered.

    SN: Tiny is a guilty pleasure of mine. joke if you must. this fact may or may not be clouding my current opinion of Clifford’s musical career.

  12. Harlem World Says:

    i fux with roc marciano, no homo

    “some niccas gotta go the club & spend money to get bitches drunk, i could do that to
    but i could also get bitches doin regular shit!

  13. Big_seth Says:

    TI renegaded Wayne in Soldier.

    FACT.

    Lol.

  14. Danny Ocean Says:

    ‘why you wanna’ was a clifford club banger too.

    ^
    word. I’m about to give this joint a spin right now on the strength.

    them keys in the opening seconds of the song >>>

    …”is you happy?”

  15. tHe kiD fRanKiE Says:

    Ti def had hits and a few good albums

    That jail stint derailed his status kinna

  16. Harlem World Says:

    hood trill stunting aka trap day man Says:
    December 10th, 2012 at 3:04 pm

    ‘why you wanna’ was a clifford club banger too. that had bitches choosing niggas on the dance floor.

    heen never gonna recapture that.

    ================
    yeah that was a dope track

    i had to revisit the house music sample on the strength no homo

  17. Harlem World Says:

    Tiny is a guilty pleasure of mine. joke if you must. this fact may or may not be clouding my current opinion of Clifford’s musical career.

    ====================
    mayne, shes a rider i respeckt tiny

    what she lacks in sex appeal she makes up for in other areas

  18. hood trill stunting aka trap day man Says:

    them keys in the opening seconds of the song >>>

    > word. it’s still a sample of a song that was a mega hit tho.

Leave a Reply