SpaceGhostPurrp ft. Yung Simmie, Dough Dough, EthelWulf & Chris Travis – King Of Diamonds

Something new from SpaceGhostPurrp and his Raider Klan crew.

Previously: SpaceGhostPurrp – Come & Git Yuh Some


AddThis Social Bookmark Button

34 Responses to “SpaceGhostPurrp ft. Yung Simmie, Dough Dough, EthelWulf & Chris Travis – King Of Diamonds”

  1. The Cool Says:

    Joe Budden let an unknown rapper have a whole song to themself and it ends up being the best track on his mixtape lol. That’s crew love cus he could have easily added a verse to the end but he didn’t.

    Nigga what you know about splittin poles?
    What you know about eviction notes?
    What you know about multiplayer on that Golden Eye on that 64?
    What you know about walkmens, CD players, stereos?
    What you know about smart girls? I never really been into centerfolds.
    What you know about ridin high? Getting bunked and you had to go
    What you know about fingerprints and waitin on your bail to post ?
    What you know about struggling and sharing money just to get a meal?
    What you know about hittin licks? It gone bad and the shit get real
    What you know about takin losses, bouncing back in the same week?
    Shit you might know bout all these but nigga what you know bout me?”

    Trev Rich – Dreams >>>

  2. Tong Po Flo Says:

    ft Yung Simmie, Dough Dough, EtheWulf & Chris Travis

    ^ rappers are running outta good alias b

  3. &What?! Says:

    rappers are running outta good alias b

    ^

    I’m saying. Those names are atrocious. Wtf is a ‘EtheWulf’

  4. Troubleshooter1900 Says:

    Picked up another iPhone. Lol.

    They swapped out the one I got covered In wax because they were too lazy to clean it. Just straight gave me another one.

    Life is ill.

  5. kelitovision Says:

    I don’t know whether to be amused or offended R Kelly did blackface on this new Trapped in the Closet. Dude went blackface and blonde hair last night smh

  6. tHe kiD fRanKiE Says:

    “Trillion cut, and my grill be slugged up
    My heart filled wit anger cuz nigga iont a fuck
    Stack my cheese up cuz on day ima give this street life up
    Beef I don’t discuss, niggaa outta line?
    Goin get his motha fuckin head bust!”

    Baby>>>

  7. French Kevin Says:

    FSU better beat down the faggot ass Gaytors today

  8. S.I.C.K Says:

    RIP MACHO CAMACHO

    RIP LARRY HAGMAN

  9. Yasser Pair-a-gats Says:

    Couple niggas got bodied last night on a sports bet and won’t be logging on to NR for a full week.

    Shit niggas that’s like 19 years in dog years.

    Land wassup homie, we see you, lurkin, agonizing, withing you could comment.

    DHol your head, b, hol your head…it’s be Saturday again soon.

  10. Yasser Pair-a-gats Says:

    wishing*

    *Hol

    And [ll] on “hol your head” jic…

  11. Yasser Pair-a-gats Says:

    YOU GOT BABY MAMA DRAMA…YOU AIN EVEN GOT YOU NO BABY.

    That was a hot line.

    I can give Big Sean credit for that one.

    A one hot line per year average.

    ~Nailed it.~

  12. Yasser Pair-a-gats Says:

    cBc The Roots are them niggas but that was my back in the day steez, roll up a granola blunt, chew some incense, go to a Spoken Herb poetry hour. Now a nigga wanna hear Gucci, Rocko, Future and Yun Shkoota.

  13. harlem World Says:

    the roots: dynamite >>>>>

    i needed that

  14. harlem World Says:

    dom k: work >>>>

    matrix status

    niccas sleepin on that opm young nation tape

    might just be better than the yellow album

  15. harlem World Says:

    Now a nigga wanna hear Gucci, Rocko, Future and Yun Shkoota.
    ================

    oh cosign the greatness of gucci and young scooter aka the jr writer of brick squad

    but my inner hip hop head (ll) needs feedin from time to time

  16. harlem World Says:

    neon lights in ill colors >>>>___

  17. TruthSerum Says:

    Y’all niggaz buggin’…… So Cracker Traits can’t comment fo’ a week…..say word….I guess that’s a greenlight to go in on his Pink Power Ranger ass lil’ broski….Cool…I been wondering like w/ his white baby who’s the Auntie or Uncle….His lil’ bro prolly multi-tasks, Mrs. Doubtfire Swag, feel me….Niggaz slinging them $1.50 Franks in mid town w/ the mean Gasface…..Looking like a Nigerian Dwarf Goat when Captain’t AfriCAN’T milks it for the daily dairy needed to quench his malnourished thirst……Cracker Traits how does it feel to know ya lil bro can down one of them imitation Papaya franks you be selling w/out even chewing it…..You n’ ya lil’ Broham muthafucking Pink Panthers waving ya Pink fists in the name of male on male anal fisting, fucknigga, ol Huey We DoMen ass niggaz..

    #TruthHurtsBitch!!!

  18. Yasser Pair-a-gats Says:

    harlem World Says:

    but my inner hip hop head (ll) needs feedin from time to time

    ^

    When my inner hip hop head wanna act out I pour Purple Shprite on him to put him in his place.

  19. Yasser Pair-a-gats Says:

    Huey We DoMen ass niggaz

    ^

    Peace.

  20. Yasser Pair-a-gats Says:

    Kathy Ferreiro >>>>>>>>

    Now it’s just a race to see which rapper gon wife.

  21. hood trill stunting aka trap day man Says:

    TruthSerum Says:
    November 24th, 2012 at 1:04 pm

    > LOL

  22. &What?! Says:

    Arsenal need to get their act together immediately

  23. Yasser Pair-a-gats Says:

    *doesn’t even pretend to understand soccer*

    Too many teams, too many niggas with accents, not enuf scoring [ll].

    *watches Blake Griffin disgustingly demolish a nigga’s manhood in the paint*

    *enjoys the simple pleasure [ll] of NBA basketball*

  24. &What?! Says:

    *doesn’t even pretend to understand soccer*

    Too many teams, too many niggas with accents, not enuf scoring [ll].

    *watches Blake Griffin disgustingly demolish a nigga’s manhood in the paint*

    *enjoys the simple pleasure [ll] of NBA basketball*

    ^

    You’re missing out son

    Soccer >

  25. Yasser Pair-a-gats Says:

    Soccer is dope and I love World Cup but Europe needs to make one league. If there was 18 different NBA’s, niggas would be confused, too.

  26. Yasser Pair-a-gats Says:

    &What?! Says:
    November 24th, 2012 at 2:49 pm
    Soccer is dope and I love World Cup but Europe needs to make one league. If there was 18 different NBA’s, niggas would be confused, too.

    ^

    Lol, that’s what the Europa League and the Champions League are for!

    ^

    Two NBAs would confuse niggas, too.

  27. &What?! Says:

    Soccer is dope and I love World Cup but Europe needs to make one league. If there was 18 different NBA’s, niggas would be confused, too.

    ^

    Lol, that’s what the Europa League and the Champions League are for!

  28. &What?! Says:

    Two NBAs would confuse niggas, too.

    ^

    Nah you don’t have to follow every league from every country though.

    Just stick with the English Premier League, some of the Italian/Spanish/German leagues occasionally and the Champions League and shit is wavy

  29. Danny Ocean Says:

    Couple niggas got bodied last night on a sports bet and won’t be logging on to NR for a full week.

    Shit niggas that’s like 19 years in dog years.

    Land wassup homie, we see you, lurkin, agonizing, withing you could comment.

    ^
    if the “wager” was against a commenter that anybody actually respected and took seriously, than I could understand them following thru with the week long “ban.”

    but it wasn’t.

    ain’t no pacts between fuckboi’s and men, no homo

    Land and Casket still good money.

  30. ayo Says:

    A bet is a bet

  31. Captain Planet Says:

    Real Minnesotans keep their word

    Fake Killas don’t

  32. TruthSerum Says:

    I’m Black When I Comment On Nahright….But I’m White When I Sit At The Dinner Table With Trish & The Kids says:

    ….I’m black…. I’m Bliggity BLACK, y’all…..

    #TruthHurtsBitch!!!

  33. rajon trondo Says:

    The Ohio State Buckeyes >>>

    13-0

  34. b Says:

    He called him cracker traits tho

Leave a Reply