Meyhem Lauren – 10 Dollar Lap Dances (Prod. by Harry Fraud)

Here is the first leak off Laurenovich’s upcoming mixtape Mandatory Brunch Meetings dropping December 6th.

Previously: Meyhem Lauren Freestyle on Toca Tuesdays (Video)


AddThis Social Bookmark Button

23 Responses to “Meyhem Lauren – 10 Dollar Lap Dances (Prod. by Harry Fraud)”

  1. ayo Says:

    Respect the fly shit

  2. &What?! Says:

    Yooo some bitch is going HAM on Meek Mill via Twitter SMFH

    Nigga @MeekMill just gone play with my heart….like i aint eat his ass after every performance. You wrong for this Robert!

    So you gon BLOCK ME? @MeekMill? Nigga my baby need a dad and you gon be one! Stop acting ray charles to my phone calls PREGNANT ROBERT

    i fucked this nigga @MeekMill at the back of his tour bus he said w/ gon be a family.. now this nigga blocked me & im preggs REALLY? ROBERT?

    HAPPY THANKSGIVING NIGGA @MEEKMILL I GUESS NIGHTMARES DO TURN INTO DREAMS…COS NIGGA IIM PREGNANT

  3. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    I GUESS NIGHTMARES DO TURN INTO DREAMS…COS NIGGA IIM PREGNANT
    ^^^

    Whoa! (c) Robert Ross

  4. Troubleshooter1900 Says:

    Just fucked up another iPhone.

    Damn.

  5. Troubleshooter1900 Says:

    Nevermind, I got it. Nephew set it in candle wax and I had to pry all the wax out the power button to get it to close.

    Bitch said it was too hot, WTF?!?

  6. French Kevin Says:

    godfather is on AMC all day all night. I’m that guy that everybody wants to slap for reciting every line right before they happen. Yeah, fuck you so what.

  7. Yasser Pair-a-gats Says:

    Haha holy shit this broad got pregnant by Meek Mills.

  8. Yasser Pair-a-gats Says:

    Meyhem Lauren and Action Bronson = couple real upper middle class ass niggas tryina act like they ghetto. Shit’s disgusting. Fucking fakers. Meyhem’s parents been paid.

  9. French Kevin Says:

    “like i aint eat his ass after every performance. You wrong for this Robert!”

    ^
    Shit’s gotta be fake. What kind of bitch is gonna tell everybody she ate Meek’s asshole out after a show. I call bullshit. Furthermore you don’t marry girls that eat your ass. She kisses your children with that mouth.

  10. hood trill stunting aka trap day man Says:

    the new york jets are hot drippy gahbawge.

    #patriots >

  11. brolic fonts Says:

    top it off wit wizine, deez cuzins smh

  12. brolic fonts Says:

    white boy waste on txgivin

  13. brolic fonts Says:

    poz , if need

  14. brolic fonts Says:

    tell your moms to stop by late

  15. brolic fonts Says:

    I AM your father

  16. French Kevin Says:

    Jets need to get rid of Rex Ryan’s fat ass and slap his twin brother for looking just like him

  17. brolic fonts Says:

    dumb phone swag

  18. brolic fonts Says:

    kza sample robot chikin or sum

  19. brolic fonts Says:

    aite then

  20. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Die, y’all some broke boys!

  21. French Kevin Says:

    I am the Kza

  22. French Kevin Says:

    Kza Soze

  23. Yasser Pair-a-gats Says:

    *robot voice*

    I’M DIRTY SHPRITE FA EVAAAAAAAAAAAAAAAÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀ

    TURN UP THE LIGHTS!

    I’M LOOKING FÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Leave a Reply