Video: YG ft. DOM Kennedy – Cali Living

YG and DOM show us how they’re living on the left. Off YG’s 4 Hunnid Degreez mixtape.

Spotted: X

Previously: Troy NoKa ft. DOM Kennedy – Feelin’ It (Video)


AddThis Social Bookmark Button

67 Responses to “Video: YG ft. DOM Kennedy – Cali Living”

  1. Captain Planet Says:

    I’m bout this life.

    Morning Sunrises >>>>

    Sea Shellz >>>>

  2. Captain Planet Says:

    Surfboards >>>

    Hippies >>>>

    Good Weed >>>>>

  3. Captain Planet Says:

    Plug Says:
    November 21st, 2012 at 1:19 pm
    I still remember being a teen with all that expensinve gear on not having no girls.

    when I stopped thinking about gear and cars so much and started opening my mouth to actually talk to females is when it all changed

    ^

    Keep Going !!!

  4. Plug Says:

    Michigan living >>>>> Cali Living

  5. Captain Planet Says:

    Plug Says:
    November 21st, 2012 at 1:20 pm

    Michigan living >>>>> Cali Living

    ^

    Friday Movies > 8 Mile

  6. Plug Says:

    Snow > earthquakes

  7. hood trill stunting aka trap day man Says:

    having the means to buy expensive things, still stack money &, an intellect that provides for a mean gift to gab lending to gettin pussy thru typing words alone >>>>>

    skr8 alpha shit.

    can’t wait till i get this new filipino chic on camera.

  8. cOLD Says:

    yo Plug… you know the nigga from parking wars. Some nigga who got his car towed flashed the burnah on him. Is them niggas famous in the D?

  9. hood trill stunting aka trap day man Says:

    whas cuffin season to a warden of women like me…can you please remind me!?

  10. cOLD Says:

    cosign when you give zero fucks is when the birds come out.

  11. Captain Planet Says:

    Movie Industry > Auto Industry

  12. b Says:

    whas cuffin season to a warden of women like me…can you please remind me!?

    > You whale warden ass nigga, yo bitch trash. continue.

  13. cOLD Says:

    they can sense the desperation when you’re trying too hard.

    they write you off as a funnystyle nigga.

  14. Captain Planet Says:

    Dre, Snoop, Tupac > Eminem & Bizarre

  15. Plug Says:

    lemme see what your talking about cold

  16. Casket Face Says:

    You can’t cause a punching bag pain, I see this now…I just wanna know how you go through life frontin’?

    It’s plan to SEE you on foodstamps and government aid, yet yo still front.

    Coming clean about your shortcomings is more commendable, I’m just gonna throw that out here.

  17. Plug Says:

    Dre, Snoop, Tupac > Eminem & Bizarre

    ——
    snoop from here

  18. cOLD Says:

    some chicks do like the “look at me niggas” though.

    but them broads aint worth the pussy they sit on.

  19. harlem World Says:

    *checks in with the o.g’s*
    *checks to see if rick ross has been banned by any new states*

  20. Captain Planet Says:

    Plug Says:
    November 21st, 2012 at 1:31 pm

    Dre, Snoop, Tupac > Eminem & Bizarre

    ——
    snoop from here

    ^

    Nope

    Snoop: Captain Planet handed me a kush joint back in the 80s … it was then I knew … It was Cali for life …

  21. hood trill stunting aka trap day man Says:

    hey no need to get jealous, blandon.

    you jus understanding how to make a song i can’t expect you to know understand what it is to get copious amounts of puss when you compare yourself to another solicitor of backpages who already pinched ya weed…

    thas also a SN.

    know one knows you in harlem.

  22. cOLD Says:

    lemme see what your talking about cold

    ^ say word you don’t watch parking wars on A&E.

    I fought back tears watching intervention yesterday.

    Beta, square life

  23. Captain Planet Says:

    cOLD Says:
    November 21st, 2012 at 1:32 pm

    some chicks do like the “look at me niggas” though.

    ^

    Certainly

    SWAG x STYLE >>>

    For all that talk about wanting love and realness chicks be the more superficial race in my eyes

    IF they think a nigga look good, dress well or got money ?

    Pannies off

  24. harlem World Says:

    2 Chainz Champs & Adidas Commercial!

    =========================
    adidas tryna murk their own market share

  25. F YOU PAY ME! Says:

    no sign justifying your bummy ness

    i always been fly

    i always fucked bitches

    call me what you want

    but all that shit i talk about stocks and investments is 100% accurate

    thats how i earn a living fuck niggas

    all in the comfort of my own home while blowing top shelf reefer

    be mad all you want

    that is my life

    and no

    you will get no proof of my holding none of that so dont even ask it

    question is

    how u think i got that start up money

    *max b voice*

    my life like a movvvvvvvvvvvvvieeeeeeeeeeee

  26. Casket Face Says:

    Snoop Dogg ain’t from Detroit but his father is and he grew up on the Eastside

  27. cOLD Says:

    we used to call them type niggas country. Matching their sneakers and hats. Cleaning Maximas with armor all on the tires, tight shoe laces and your polo shirt tucked in. I see yall.

  28. Captain Planet Says:

    IF they think a nigga look good, dress well or got money ?

    ^

    Conversation is Secondary to these but more widely applicable to more women

    Not every woman gon think you ugly niggas cute

    Or she might not get how you dress

    Or care about your money ( very rare )

    But if you talk to them you can get past all these

    * Persists in Proximity *

  29. Plug Says:

    say word you don’t watch parking wars on A&E.

    I fought back tears watching intervention yesterday.

    Beta, square life
    ———–
    We dont have cable TV in Detroit

  30. hood trill stunting aka trap day man Says:

    you hating niggas kill me!

    lol.

    there’s no one way to get puss. first you gotta get it tho.

    ya safety net wives & paid slores ain getting it.

    thas jus beta settling.

  31. cOLD Says:

    We dont have cable TV in Detroit

    Pls.tell.me.this.is.a.joke

  32. Captain Planet Says:

    I don’t even stunt for bitches no more

    It’s for me

    I love looking fly

    It’s like it’s own high

    All the pussy just a plus nigga ! “

  33. harlem World Says:

    dom kennedy has had a great 2012

    he has the most basic abc, 123 flow

    but he makes it work, hes rhyning from the matrix

    opm: young nation >>>>

  34. Captain Planet Says:

    We dont have cable TV in Detroit

    ^

    Very Believable

  35. cOLD Says:

    I got enough box in my lifetime. I’ll be unwrapping mental gift imagery well into the future.

  36. Captain Planet Says:

    cOLD Says:
    November 21st, 2012 at 1:39 pm

    I got enough box in my lifetime. I’ll be unwrapping mental gift imagery well into the future.

    ^

    LOL

    You make me scared of marriage cold

  37. harlem World Says:

    “i got soooo muuuuuuch” (c) wiz

  38. Black Says:

    My brother doing doughnuts in the parking lot at my gig smh.

    This nigga man…

  39. Captain Planet Says:

    Cold

    Would you ever think of taking wifey to a geisha house on your 20th 30th anniversary or something

    A chick for both of you steez ?

  40. hood trill stunting aka trap day man Says:

    unwrap away…

    jus know…that next time you ask a nigga to show & prove his latest conquest you’re tryna live outside of your reality in the most thirsty psychological manner possible.

  41. Captain Planet Says:

    Black Says:
    November 21st, 2012 at 1:40 pm

    My brother doing doughnuts in the parking lot at my gig smh.

    This nigga man…

    ^

    Family >>>>

  42. tHe kiD fRanKiE Says:

    Iont buy it

  43. cOLD Says:

    there is this one broad that got away…

    She told me a story of when she was in the nail salon, after telling the chick doing her nails who’s name she wanted on em (cOLD), she was met with scorn and cynicism and light gasping, from the other female patrons. I know then I was that nigga.

  44. Plug Says:

    no sign justifying your bummy ness

    i always been fly

    i always fucked bitches

    call me what you want

    but all that shit i talk about stocks and investments is 100% accurate

    thats how i earn a living fuck niggas

    all in the comfort of my own home while blowing top shelf reefer

    be mad all you want

    that is my life

    and no

    you will get no proof of my holding none of that so dont even ask it

    question is

    how u think i got that start up money

    *max b voice*

    my life like a movvvvvvvvvvvvvieeeeeeeeeeee
    —————
    FYPM one of them old tight khaki pants wearin azz ninja

    get mad when he get dirt on his hands

    type of ninja who think a ninja like me aint got nothin because my shoes might have mud on them

    thats just what ninjas like us want

    stayin under the radar

    the jack boys look at yall ninjas first

    I be the dude that ninjas be thinkin is bout to set it off when I walk in the store

    hoody, saggy jeans etc

    but Im usually them most spiritial and enlightened

    FYPM locks his bmw doors when I walk past

    10 and 2 lookin straight ahead

  45. cOLD Says:

    My brother doing doughnuts in the parking lot at my gig smh.

    This nigga man…

    ^ I laughed out loud. thanks

  46. harlem World Says:

    shyne po, john mcafee life

    first ny crips were from belize too

  47. Captain Planet Says:

    Wolf Blitzer don’t go nowhere overseas for no story

    But Israel was under attack and he dipped to his motherland with the quickness

    lol

  48. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lol @ ”enough box in my lifetime” tho.

    i can’t even fathom that while still breathing.

    niggas is defeated monks.

  49. Captain Planet Says:

    cOLD Says:
    November 21st, 2012 at 1:42 pm

    there is this one broad that got away…

    She told me a story of when she was in the nail salon, after telling the chick doing her nails who’s name she wanted on em (cOLD), she was met with scorn and cynicism and light gasping, from the other female patrons. I know then I was that nigga.

    ^

    Before or After the death of Cold (Marriage)

  50. cOLD Says:

    unwrap away…

    jus know…that next time you ask a nigga to show & prove his latest conquest you’re tryna live outside of your reality in the most thirsty psychological manner possible.

    ^ nah, not that… It’s actually applauding your efforts on some comradery ish.

  51. b Says:

    My brother doing doughnuts in the parking lot at my gig smh.

    This nigga man…

    >blacks brother is a legend.

  52. harlem World Says:

    cOLD, at least getcha self a mistress mayne

    i dont like what im readin

  53. cOLD Says:

    lol @ ”enough box in my lifetime” tho.

    i can’t even fathom that while still breathing.

    niggas is defeated monks.

    ^ I couldnt imagine it either if I aint live it.

    scared a nigga truthfully.

  54. Captain Planet Says:

    Wolf Blitzer is a National Treasure

    Even though he’s Jewish he’s the only newsman I respect

    Actually him and Scott Pelley

    He must be protected at all costs

  55. Plug Says:

    I cant believe no ninja that say he like cooch that isnt married to one

  56. cOLD Says:

    blacks brother is a legend.

    ^ word. this nigga need to grace the comments. Least once.

  57. harlem World Says:

    nhjic @ mistress mayne

  58. hood trill stunting aka trap day man Says:

    It’s actually applauding your efforts on some comradery ish.

    > i see.

    i’m exhausted, G.

    then i strengthen my core, take a nap, then get right back on that mound, pitch, then run to the box & knock that out the park.

  59. absence of heat Says:

    cOLD, at least getcha self a mistress mayne

    i dont like what im readin

    ^ hahaha!

  60. Black Says:

    >blacks brother is a legend

    ^^^^^

    Nah this nigga is a fuck up. A funny fuck up who I’d go to war for but a fuck up nonetheless smh.

    Copping 4 wheelers like we in our teens yo.

  61. hood trill stunting aka trap day man Says:

    scared a nigga truthfully.

    > therein lies ya problem.

    if puss run the world yet you shook of it, well…

    there you are.

  62. cOLD Says:

    Before or After the death of Cold (Marriage)

    ^ you know that one broad that would go above and beyond to prove her loyalty to you. The nicer she treats you, the more you dog her out. Cute brown skint chick wity chinky eyes, was going to school to be a nurse…. bringing me food to the spots and all that. Eventually I let her go cause she deserved better. (no Jay Z song).

  63. Casket Face Says:

    SMH

    gettin’ it for real >>>> conniving online commenters of your lies

    …never post pics of females WILLING to take a pic with him, never posts pics of money, licenses, ownership of anything, dresses like a bum…but we just pose’ to believe he gets money.

    …it be the best when dudes get caught out there frontin’

  64. Captain Planet Says:

    Eventually I let her go cause she deserved better.

    ^

    I respect it

    I get that feeling a lot too

  65. tHe kiD fRanKiE Says:

    Niggas is scared of Pussy smh

    Who.burnt.chu?

  66. cOLD Says:

    scared a nigga truthfully.

    > therein lies ya problem.

    if puss run the world yet you shook of it, well…

    there you are.

    ^ since you can’t read between the lines, I’ll be more than happy to spell it out for you. The puss had me ackin’ outta character and such. Become my sole motivation for being… But there was a deeper issue I had to contend with. The Puss was just the crutch for that. Once I sorted myself out I realized how I was drowning myself in cooch to escape my prollems. But in the process I was killing any chances of a healthy return to fight…

  67. hood trill stunting aka trap day man Says:

    asshat…

    i’ve posted money, posted me with hoes, posted my restaurant, posted the wheels,

    alladat.

    you STILL can’t prove none of it wasn’t mine.

    what you could only prove…is that you’re obsessed/confused with addressing me.

    first you say you won’t…then you do…schizo shit with a helping of hater.

Leave a Reply