Video: Gucci Mane ft. Rick Ross – Respect Me

Respect the shooter.

Previously: Gucci Mane ft. Rick Ross – Respect Me (Behind The Scenes)


AddThis Social Bookmark Button

26 Responses to “Video: Gucci Mane ft. Rick Ross – Respect Me”

  1. tHe kiD fRanKiE Says:

    Beans blacked on dat freestyle

  2. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Y’all doo doo, I’ll sock it to you
    Pierce ya rib wit the spear like Chaka Zulu

    Marc >>>>>>>

  3. harlem World Says:

    so rick ross is a blood now lol

  4. harlem World Says:

    cosign gucci mane

    one of the few rappers i give a f about, no homo

  5. b Says:

    jay z hella quiet right now

  6. cOLD Says:

    Beans blacked on dat freestyle

    ^ what a waste… that flow was hard refined german engineering.

  7. cOLD Says:

    Beans means what he says, his conviction > anybodies.

  8. harlem World Says:

    trap god mixtape makes me wanna relocate to some bamma state with lax gun laws

  9. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lol @ liegerian!

    niggas done killed cornball planets sunrise, huh?

  10. Danny Ocean Says:

    someone point me in the direction of that Sigel freestyle

  11. cOLD Says:

    such intensity like the car chase in Ronin, when the BMW was all types of disrespectful to the Peugeot

  12. harlem World Says:

    get money nicca ft meek mill >>>>

  13. harlem World Says:

    i heard you niccas BALLIN
    so wtf you gettin LOANS FO?
    get the FUCK out east atlanta!

  14. tHe kiD fRanKiE Says:

    Danny Ocean
    0 mins ago
    someone point me in the direction of that Sigel freestyle

    ^wshh is ur friend

  15. Danny Ocean Says:

    the untouchable William Leonard Roberts aligning with the most feared sociopathic rapper in the industry

    power moves

  16. harlem World Says:

    meek mill >>>>

  17. cOLD Says:

    cap’d and planted.

    damn say it aint so.

  18. cOLD Says:

    wshh is ur friend

    ^ shit right here on Nah few post back.

  19. harlem World Says:

    Danny Ocean Says:
    November 13th, 2012 at 2:17 pm

    the untouchable William Leonard Roberts aligning with the most feared sociopathic rapper in the industry

    power moves

    ==================
    em em gee empire

    we dont fear no gangsta disciples

    jesus life

  20. tHe kiD fRanKiE Says:

    the untouchable William Leonard Roberts aligning with the most feared sociopathic rapper in the industry

    ^no choice tho
    Or Gucci goin aim at him

  21. F YOU PAY ME! Says:

    Check my nigga out , he nice

    tell me what you think

    www2.zshare.ma/9fj630zu9h3n

  22. hood trill stunting aka trap day man Says:

    cap’d and planted

    > clever.

    may the niblet rest in piss.

  23. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    ZShare back???

  24. harlem World Says:

    cosign evicting jay jenkins and jayceon taylor from hip hop

  25. cOLD Says:

    may the niblet rest in piss.

    ^ harsh, was he really this hated. sheesh.

  26. AFGun Says:

    i just remembered gucci n waka got run up on by slick pulla’s cuzin during a video shoot for a video and gucci didn do shit. he just stood there lookin shook

Leave a Reply