Video: Young Jeezy – We Done It Again

Jeezy is quick to release a video for ‘We Done It Again’ as he celebrates Obama’s win.

Previously: Young Jeezy – Get Right (Behind The Scenes)


AddThis Social Bookmark Button

21 Responses to “Video: Young Jeezy – We Done It Again”

  1. &What?! Says:

    Can’t even visit my Granma in Atlanta anymore rap

  2. Casket Face Says:

    Idk why but this photo makes me laugh uncontrollably

    Obama got that swag like he needs to count his two steps out loud when attempting a lay up

    ^^^

    Obama would do you up with them old head fundamentals, Harlem Globetrotter theme music playing while you wondering how he crossed you with a old head finger role.

  3. harlem World Says:

    FOH CLOWN

  4. &What?! Says:

    Obama would do you up with them old head fundamentals, Harlem Globetrotter theme music playing while you wondering how he crossed you with a old head finger role.

    ^

    Lol not a chance. I’m too athletic and too tall.

  5. harlem World Says:

    jeezy talking bout WE done it again

    wtf did YOU do to get him elected

    you glorify gangs and drug dealing that lead poor black kids into a career of crime

    yet you never even lived that life!

    you as bad as the policeman rawse

  6. harlem World Says:

    barack gotta stop acknowledging all these “alleged” former drug dealers and criminals

    thats not presidential

    jeezy making it rain on 19 y.o strippers

    that couldve been malia in another life

    common, john legend, will i am >>>> jay-z, jeezy

  7. harlem World Says:

    romney won georgia, obliterated it

    its no surprise when you have people like jeezy supporting you

    id be tempted too, no homo

  8. Casket Face Says:

    harlem World Says:
    November 7th, 2012 at 6:02 pm
    jeezy talking bout WE done it again

    wtf did YOU do to get him elected

    you glorify gangs and drug dealing that lead poor black kids into a career of crime

    yet you never even lived that life!

    you as bad as the policeman rawse

    ^^^

    i.imgur.com/fe37O.gif

  9. Casket Face Says:

    SMH …Go away Jeezy

  10. jderrida Says:

    common, john legend, will i am >>>> jay-z, jeezy

    ^^^

    You don’t believe this.

    Jay’s money creating jobs >>> The many kids Jay’s drug verses lead astray

  11. sealsaa Says:

    common

    ^Michelle already did that at the WhiteHouse poetry slam, and the feigned-outrage machine criticized the move because Common visited with and wrote a song in support of Assata Shakur. If it ain’t white approved music they don’t repek it.

  12. tHe kId fRanKiE Says:

    Damn Hw dissin Jeezy too?!?

    He’s havin the worst weeks ever

  13. sealsaa Says:

    respect

  14. Fyodor Drostoevsky Says:

    This ol’ Stringer Bell rap. You aint killer enough for the streets, and you aint smart enough for the boardroom.

    #Barksdalegems

  15. Fyodor Drostoevsky Says:

    Like Barca is cool and all but that “we don’t fuck with set pieces” shit is kinda annoying.

  16. F YOU PAY ME! Says:

    you glorify gangs and drug dealing that lead poor black kids into a career of crime

    yet you never even lived that life!

    ^

    are you serious?

    Jeezy recalls

    them otha dudes record

    jeezy really been there before

  17. F YOU PAY ME! Says:

    Jeezy >>>>> Ross & Gucci

  18. F YOU PAY ME! Says:

    Hov & Jeezy need to do a tape

    every collab they every did was fire

  19. E aka Mac with the Cheese Says:

    Casket Face Says:
    November 7th, 2012 at 4:57 pm
    That screen shot is the future of our nation if we don’t change.
    ^
    roffs

    the amount of hilarious wshh videos that will come to fruition if this is true

  20. Fyodor Drostoevsky Says:

    Yo the Syndey Opera House is a brilliant building.

    “The extraordinary structure of the shells themselves represented a puzzle for the engineers. This was not resolved until 1961, when Utzon himself finally came up with the solution. He replaced the original elliptical shells with a design based on complex sections of a sphere. Utzon says his design was inspired by the simple act of peeling an orange: the 14 shells of the building, if combined, would form a perfect sphere.”

  21. tHe kId fRanKiE Says:

    Jeezy >>>>> Ross Gucci

Leave a Reply