Video: Master P & Kirko Bangz – Friends With Benefits (Behind the Scenes)

Percy offers a behind the scenes look at the making of his video “Friends With Benefits” featuring Kirko Bangz.

Previously: Master P ft. Kirko Bangz – Friends With Benefits


AddThis Social Bookmark Button

32 Responses to “Video: Master P & Kirko Bangz – Friends With Benefits (Behind the Scenes)”

  1. why? Says:

    Ayo.

  2. Captain Planet Says:

    Master P is going hard

    He’s determined to come back at all costs

    And Nahright posting all his moves

    * Stays Close *

  3. b Says:

    Master p was trash

  4. Jackson7 Says:

    where are they now rap

  5. Captain Planet Says:

    LOL it’s funny when stans pop in to support their artist getting shitted on

    Rugerkicker says :

    Keep doing your thing Emilio. The streets behind you. That last Mixtape was hot !

  6. Jackson7 Says:

    master p daughter need to make that sex tape now while she entering her prime ho years

  7. Captain Planet Says:

    Master P counts cash ( Behind the Scenes exclusive )

  8. tHe kId fRanKiE Says:

    Girl Going Hard For Video Shoot! (*Warning* Must Be 18yrs Or Older To View) [Fixed]
    Total Views 236684

    ^
    Cornbread thick wooooooo

  9. Jackson7 Says:

    i cant find a skilled trade rap

  10. JDS Says:

    EARL >>>

    Didn’t peep his new song tho

    I hope it’s legit

    ^^

    Legit, indeed.

    Dude is ridiculously talented.

  11. Jackson7 Says:

    all that money gone rap

  12. Jackson7 Says:

    yo MC Hammer lemme hold a dollar rap

  13. big_seth Says:

    Where you find tht earl track? Link it up.

  14. why? Says:

    Pharrell fell off. Making coffee table books and working with Miley Cyrus. I blame the NERD albums in recent years taking away his focus and kids just calling him an innovator when really dude was only a early adopter.

  15. big_seth Says:

    I completely Cosign Earl’s rapping ability.

  16. JDS Says:

    hiphopdx.com/index/singles/id.22579/title.earl-sweatshirt-chum

  17. Jackson7 Says:

    FEMA check rap

  18. tHe kId fRanKiE Says:

    P tryna rape da game again

    He had da ultimate formula back on day

    He should be signing some of these new “hot” acts an blowing them up

    Disney money slowed up?
    What happen to the TV channel he was startin?

  19. Jackson7 Says:

    Master p’s brother C-Murder, might just be a close contender to Big Boi from Outkast, as the worst rapper/mc of all recorded time

  20. JDS Says:

    BBTV was some bullshit rap

  21. Jackson7 Says:

    silk da shocker and mystikal was the only 2 niggas in that whole copnglomerate that could rap

  22. ChainHeavy Says:

    Kirko Bangz is the fucking worst.

  23. b Says:

    No limits roster was mostly comprised of 2 pac knockoffs, c murder included.

  24. b Says:

    I have never heard or read anyone say that silk the shocker can rap lol.

  25. big_seth Says:

    Cosign mystikal

    Nosign silkk

    That nigga stayed with wack bars and off beat rhymes.

    Like what are you doin tho… He had a couple jawns I suppose.

  26. E aka Mac with the Cheese Says:

    I gave Kirko’s music a chance but had to turn off the song immediately once I heard him call himself a “redbone thug”

  27. Jackson7 Says:

    word it was hlarious how cmurder would try to mimic the tupac flow

    i was embarrassed for that nigga

    good thing for everyone, he got locked down

  28. big_seth Says:

    Silkk is like ASAP rocky lyrics with talib kweli flow…

    The bad parts of both them. LOL

  29. b Says:

    I was listening to z ro the other day, is he the originator of drakes singy song rap shit? That cat make good music.

  30. Jackson7 Says:

    i respected that silk dashocker tried not to rap like a bamma..

    he tried to catch the abstract offbeat OneDayItllAllMakeSense era Common Sense flow..

    but he came off more like a bamma E-40

  31. b Says:

    acquisitions individually earned. Land Its about time for u to drop something new fam.

  32. ChainHeavy Says:

    I gave Kirko’s music a chance but had to turn off the song immediately once I heard him call himself a “redbone thug”
    ^^^
    Niggas are faggots.I used to fuck with that song Pop Lock and Drop It hard until I listened to the lyrics.This niggas said “Your color Carmelo brown and your skin so smooth.”

Leave a Reply