Video: Fabolous on The Combat Jack Show

Here’s a peak at next week’s episode of The Combat Jack Show with Fab. He speaks on showing the Nets’ Joe Johnson around Brooklyn, Nets vs. Knicks, a track that he recorded with John Legend that you’ll be hearing at the Barclays Center and Uncle Murder.

Previously: Ne-Yo ft. Fabolous & Diddy – Should Be You (Prod. By Salaam Remi) | Cormega on The Combat Jack Show


AddThis Social Bookmark Button

20 Responses to “Video: Fabolous on The Combat Jack Show”

  1. Jackson7 Says:

    big_seth Says:
    November 2nd, 2012 at 2:13 pm
    Wait til the ladies get a bit tipsy. And grind em when the lights off.

    They won’t know you aint dancing and you just rubbin dick on their booty

    —————

    smh..

    niggas is opportunistic predators and rapists and gropers

  2. Chief Ali Says:

    Jackson7 Says:

    true story

    remix was a extra in the remeber the time video

    ———-

    LMAO

    remix you ain’t gon’ shoot back?!?

  3. big_seth Says:

    Jackson7
    0 mins ago
    big_seth Says:
    November 2nd, 2012 at 2:13 pm
    Wait til the ladies get a bit tipsy. And grind em when the lights off.

    They won’t know you aint dancing and you just rubbin dick on their booty

    —————

    smh..

    niggas is opportunistic predators and rapists and gropers

    ^^

    Nah. No means no.

    If she push you away like three times you know she not playin. LMAO

  4. Jackson7 Says:

    Remix – Leroy from “Fame”

  5. tHe kId fRanKiE Says:

    Captain Planet be in the club asking chicks what they thought about the presidential debates

    —————-

    LOLOLOLOL

    oh shit

    ^damnnnnn

    Lol I could see it

    Nigga havin long ass debates about the socio economics and state of address etc switching the argument every two mins

    She just wanted a drink sheesh

  6. JDS Says:

    Lol… How’d we go from House Party, to this?

    What happened?

  7. Harlem World Says:

    kush with them beans >>>>

    guilty pleasure status

  8. Captain Planet Says:

    Why?
    9 mins ago
    Nosign the salsa slander. Ricky Martin, la macarena, and la bamba aren’t even played at clubs or parties. Dudes only know what they see in movies and sabado gigante.

    ^

    LOL

    ” Yall niggas don’t be in the salsa club ” ether

  9. Jackson7 Says:

    Nigga havin long ass debates about the socio economics and state of address etc switching the argument every two mins

    She just wanted a drink sheesh

    ——————

    roff

    tellin broads he studying to become a c-section legend

    then naming our names like she she know who the fuck we is

  10. F YOU PAY ME! Says:

    Wait til the ladies get a bit tipsy. And grind em when the lights off.

    They won’t know you aint dancing and you just rubbin dick on their booty

    ^

    Stop being a cheap nigga

    jus go to the strip club

  11. Harlem World Says:

    waka: tweekin >>>>___

    awwww shit

  12. WhywonttheseniggasSTFU Says:

    Forever alone ass niggas…

  13. Captain Planet Says:

    Remix waiting for with a rose in his mouth and shirt unbuttoned for you to go buy your girl a drink

  14. Jackson7 Says:

    remix be doing stretching exercises and squats as he walk his dance partner to the dance floor

  15. tHe kId fRanKiE Says:

    “A lil nigga 17
    Playin w 6, figures
    Got so much ice you skate on it nigga”
    Turk>>>

  16. WhywonttheseniggasSTFU Says:

    Can’t make this shit up…

  17. Jackson7 Says:

    remix watches “Stomp The Yard” every morning before he starts his day

  18. Harlem World Says:

    fabolous <<<<>>>>

    he never really lived up to his potential

    his mixtape bars were tough in his clue a team days, dope albums

    had that ma$e 2.0 steez, never cuffin chicks

    and kept it g

    but never grew as artist until it was too late, did that atlanta rap shit for too long

  19. WhywonttheseniggasSTFU Says:

    These niggas just admitted to going into low lit clubs to grope on unsuspecting women…

    Smmfh… You niggas get no puss… You better off goin to backpage. At least b got a plan…

  20. tHe kId fRanKiE Says:

    Bling bling>>>>>>

Leave a Reply