JP Beats ft. Busta Rhymes, Canibus, Cappadonna & Block McCloud – CB4

Old head rap. Track listing after the jump.

“The Warning” will be released on 11-6-2012 and it marks the debut album from producer JP Beats whose past works include tracks with Dr. Dre, Jadakiss, Pete Rock, Kurupt, Canibus, and many more. JP Beats has teamed up with A&R Extraordinaire M-Eighty (Wu-Tang /Undergods/ Kurupt/Planet Asia etc) to bring fans the same level of lyrical intensity and diverse line-ups they have come to expect from “Wu-Tang Meets…” & “The Academy” backed with soundscapes of production impresario JP Beats.

“The Warning” features 16-tracks and all brand new collaborations from the likes of Busta Rhymes, T.I., Young Buck, George Clinton, Royce the 5’9”, Kurupt, Sean Price, Boots Riley (The Coup), Canibus, Planet Asia, Tragedy Khadafi, Cappadonna, and many more. “The Warning” will be released on November 6th on both physical and digital formats via D.R.E / Holy Toledo Productions.

1. “Are You Ready?” (Intro) f/ DJ Absurd
2. “The Warning!” f/ Tragedy Khadafi
3. “CB4” f/ Busta Rhymes, Canibus, Cappadonna & Block McCloud
4. “Spoil the Scene” (Paper Chasin’) f/ Agallah & Pex
5. “Maximum Potential” f/ George Clinton, Planet Asia, Boots Riley & Tri-State
6. “Better Than Me” f/ Torae
7. “Bricks” f/ Young Buck, Illah Ghee, Louie Gonz & Cortez
8. “Lets Go!” (Remix) f/ Royce the 5’9″, FAME (MDV) & Iatana
9. “We Ain’t Playin” f/ T.I., P. Dinero, Carbene & BurntMD
10. “Hunger Strike” f/ Bronze Nazareth & The Wisemen
11. “All In Together Now” f/ Heltah Skeltah, Keith Murray & Homeboy Sandman
12. “Sea To Shore” f/ Dres (Black Sheep)
13. “The Congregation” f/ M-Eighty, Jaecyn Bayne & Rusty Redenbacher
14. “Bong!” f/ Kurupt, Sav Killz, Math Hoffa, King Marvey X, Slee 57 & Khosi
15. “Follow” f/ Canibus & Keith Murray
16. “Kill Kill” f/ Copywrite


AddThis Social Bookmark Button

68 Responses to “JP Beats ft. Busta Rhymes, Canibus, Cappadonna & Block McCloud – CB4”

  1. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    This is horrible.

  2. Bones Jackson Says:

    They just gonna run this album artwork that Kanye started into the ground.

    and was is a good idea to get a bunch of throw in the towel ass niggas on a track called “CB4″?

  3. F YOU PAY ME! Says:

    My NY will do you for less just cuz you from Harlem (nh)

    Everbody in New York kno harlem niggas is soft, yall cant fight , no aim , yall feminine

  4. Bones Jackson Says:

    busta features are only $500

  5. harlem world Says:

    why make threats if you cant make good on em!

    you exposing yaself, and everyone can see it

    but thats what you want you lil attention whore

    “i think i got adhd”

    your words not mine, you fuckin loner

    get some friends b

  6. F YOU PAY ME! Says:

    you gon be the new 40 Glocc fuck boy stay in ya lane

  7. harlem world Says:

    you.are.not.a.goon

    you went to art technical school

    you a gay fashion designer

    only time you touch iron (ll) is to get the creases out them models dresses

  8. S.I.C.K Says:

    cappadonna and canibus should`nt be mentioned in the same sentence.

    If I see that black background with red font one more fucking time!!!!!!

    just put the shit out white label if you can`t think of any art.Call my nigga Seth.He`ll step up to the occasion.

  9. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    And by that I mean, this is fucking awful.

  10. harlem world Says:

    S.I.C.K Says:
    October 15th, 2012 at 2:41 pm

    cappadonna and canibus should`nt be mentioned in the same sentence.

    ==================
    he did rhyme over 97 mentality on that infamous clue freestyle tho

  11. F YOU PAY ME! Says:

    who cant make good on it?

    nigga

    WHERE YOU BE AT IN HARLEM? WHERE!?

    you soft boy..you a non confortational comfortable ass cotton nigga

    stay in ya fuckin lane i will make you re locate to Connecticut nigga

    stay in ya fuckin lane

  12. cOLD Says:

    he did rhyme over 97 mentality on that infamous clue freestyle tho

    ^ not only did he rhyme, he got out and parked on that track. He owned it.

  13. cOLD Says:

    Yo, I speak at frequencies dogs would have trouble hearing Canibus is the lyrical version of German engineering.

  14. F YOU PAY ME! Says:

    all you do is spin

    art school?

    is my name big_seth to you nigga?

    stop makin shit up and throw them coordinates up sweet nigga

    im gon make you the new 40 glocc

  15. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    Harlem vs. FYPM = The 20-min. opening on Monday Night RAW

    Niggas be talkin’.

  16. F YOU PAY ME! Says:

    WHERE YOU BE AT IN HARLEM!?

  17. F YOU PAY ME! Says:

    Niggas be talkin’.

    ^

    1720 N 5th St
    Philadelphia , PA

  18. harlem world Says:

    get some friends mayne

    you trying too hard with this e thuggin

    you got that xbox live socom navy seals, call of duty swag

    gamertag: fupaymetrill2012

    art school tech geek

  19. cOLD Says:

    ayo that canibus 97 mentality freestyle should be the theme song for any battle rapper event.

  20. F YOU PAY ME! Says:

    im not playin wit you niggas

    think im bluffin? call me on it

  21. cOLD Says:

    Biggie did something similar and rhymed over all Wu beats.

    goodtimes.

  22. harlem world Says:

    you cant een get a bitch number!

    you have to write it on a napkin for her

    waiting by the phone ass nicca

  23. S.I.C.K Says:

    busta features are only $500
    ^^^
    WORD???

    I want to book him for my next birthday party/fish fry.I`d be the envy of my block.

  24. F YOU PAY ME! Says:

    another spin

    another miss

    smh

    you terrycloth , stay in ya lane

  25. Bones Jackson Says:

    you got that xbox live socom navy seals, call of duty swag

    ^^

    lmao

  26. Troyvul Says:

    FUPM bout to make an example of one of you nahggers.

    I think thats the next frontier in confrontation realm on nah. It will happen soon trust.

  27. harlem world Says:

    you a tech geek, you never been a tec gripper, no homo

  28. F YOU PAY ME! Says:

    WHERE IN HARLEM?

  29. b Says:

    Harlem u better be careful,nigga wit aids aint got nothing to live for
    They may find u in that bubble bath

  30. harlem world Says:

    who.have.u.killed?

  31. cOLD Says:

    Canibus – Master Thesis

    WOO WEEE

    Gza rap.

  32. Troyvul Says:

    Harlem u better be careful,nigga wit aids aint got nothing to live for
    They may find u in that bubble bath
    ^
    Blood in the tub

  33. harlem world Says:

    who.u.bodied?

  34. Honey Lips Louis Says:

    youtube.com/watch?v=C_tcaL-xgsI

    ^

    Best interview evar.

    Mike Tyson >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  35. F YOU PAY ME! Says:

    Im gon make you famous

    what name you want me to put in the title of the video?

    40Glocc JR (blog commenter gets pummeled for talkin shit) ?

  36. harlem world Says:

    never shot nothin

    never stabbed nothin

    what.guns.u.got

    0
    nil
    zilch

  37. F YOU PAY ME! Says:

    WHERE IN HARLEM?

  38. S.I.C.K Says:

    @Trill Killa

    Chill fam,you`ve made your point.Don`t fuck up everybody elses good time with this shit all day.It`s gonna backfire on you.Stop while you`re ahead.That address been up almost a month.smh

    Heed good advice

  39. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    Harlem u better be careful,nigga wit aids aint got nothing to live for
    They may find u in that bubble bath

    ^^

    youtube.com/watch?v=4L8JIN9_K-8

  40. harlem world Says:

    you gotta kill me now, no homo

    at least one bullet gotta hit me, no homo

    dont backtrack

    you was sayin you was gonna let the, guns blam

    you already backtrackin smh

    pezzy, you cant even hit civillians mayne

    they aint never gonna take you on a mission like that!

  41. Troyvul Says:

    Niggas need to start streaming vlogs/ustreams/ etc. Let everybody know you serious.

    But behind a mask, I dont want to look at your face.

  42. F YOU PAY ME! Says:

    B shut the fuck bitch ass nigga

    you under 30 takin CIALIS your father is fuckin failure

  43. harlem world Says:

    clown

    if you gonna kill then kill

    you still here typing

    murk.suttin

  44. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    Robin Givens deserved to have gotten hooked-off on in that interview.

    That was some conniving shit.

  45. F YOU PAY ME! Says:

    dont be mad at me , be mad at your POP the nigga gave you disfunctional genes boy!

  46. harlem world Says:

    son, whats that..

    son you smell that?

    i smell pusssyyy

    is that you pezzy?

  47. cOLD Says:

    Canibus needs to turn down the agression a bit… rhymes come off gimmicky, when they are really poignant

  48. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    Canibus needs to turn down the agression a bit… rhymes come off gimmicky, when they are really poignant

    ^^

    “My preliminary attack keep cemetaries packed
    of niggaz who think it ain’t like that” swag

  49. cOLD Says:

    youtube.com/watch?v=Mq86umv6eC0&feature=related

    ^ … jewelery

  50. F YOU PAY ME! Says:

    stop pressin o button y button

    where in harlem?

  51. cOLD Says:

    Canibus needs to turn down the agression a bit… rhymes come off gimmicky, when they are really poignant

    ^^

    “My preliminary attack keep cemetaries packed
    of niggaz who think it ain’t like that” swag

    ^ ftr I was talking about the voice projection and not the content.

  52. Honey Lips Louis Says:

    Robin Givens deserved a choking off the strenth of this joint lol

  53. harlem world Says:

    who you shot/stabbed?

    what blood can vouch for you in uptown/harlem/bk?

    you spanish? what latin king, trini knows you in wash heights

    none
    nil
    nobody
    never

    you a doja nicca

  54. F YOU PAY ME! Says:

    exactly

    you twat , vagina , you got 2 sets of lips , soft clit ass nigga (nh)

    im done with you

  55. Stot Says:

    he gon run duck doge spin jukemove circle o button y button everything he cant to avoid gettin beat the fuck up

    ^this was kinna illy

    But u a pussy wouldn’t hurt a fly type nigra

    I threw suicides on da tour bus

  56. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    ^ ftr I was talking about the voice projection and not the content.

    ^^

    I see, I said.

    Which is why I used The Gza as an example.

    Monotone delivery.

  57. b Says:

    Lol @ busta performing @ sick birthday party,not good

  58. Carlos Voltron Says:

    The fuck is a Block McCloud?

    Don’t tell me the nigga named himself after the Star Fox character, cause man……

  59. cOLD Says:

    Which is why I used The Gza as an example.

    Monotone delivery.

    ^ ahh… makes sense. *daps*

  60. hood trill stunting aka trap day man Says:

    They may find u in that bubble bath

    ^^

    youtube.com/watch?v=4L8JIN9_K-8

    > lol!

  61. cOLD Says:

    The fuck is a Block McCloud?

    Don’t tell me the nigga named himself after the Star Fox character, cause man……

    ^ LMAO Star Fox >>>>

    couldnt beat that game for shit. I got the key from the queen dinosaur but that about it.

  62. harlem world Says:

    just roll through 140th

    and scream fuck harlem, no homo

    please :)

    you.aint.a.killa.

    stop the e thuggin child

  63. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    Don’t tell me the nigga named himself after the Star Fox character, cause man……

    ^^

    LOL

  64. Honey Lips Louis Says:

    youtube.com/watch?v=a2sbw2_BnGs&feature=related

    ^

    Robin Snitchens.

    She made a career off of snitching on dude.

  65. harlem world Says:

    you a clown pezzy

    you love the attention

    even if it means humilation for you as always

    go design or draw some shit mayne

  66. Stot Says:

    Never.pitched.a.dime says:

  67. harlem world Says:

    still.here.typing

    what killa types out his threats on a blog

    you jeezy homie status

    stay in philly fucknicca

    you lol status in here

  68. Stot Says:

    I mean dis clown was in da bar solo

    Said he’s anti social
    Ur a clown bro

Leave a Reply