Video: DJ Khaled ft. Rick Ross, Meek Mill, Jadakiss, French Montana & Ace Hood – I Did It For My Dawgz (Behind The Scenes)

Behind the scenes look at DJ Khaled’s upcoming video for ‘I Did It For My Dawgz’ featuring Rick Ross, Meek Mill, Jadakiss, French Montana and Ace Hood.

Check out DJ Khaled gracing the cover of XXL’s special edition mini-mag below.


AddThis Social Bookmark Button

48 Responses to “Video: DJ Khaled ft. Rick Ross, Meek Mill, Jadakiss, French Montana & Ace Hood – I Did It For My Dawgz (Behind The Scenes)”

  1. Honey Lips Louis Says:

    youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_EPd90BQ0bw

    ^

    Riff Raff >>>>>>>>>>>>

  2. Casket Face Says:

    If ever called an extra life anything else but a 1-Up or a Free…you was a fucking bitch who got herbed on the sticks.

    You’d get a blank stare if you called it an “Extra Life”, or “Hidden Power Ups”

    …any Nintendo Power magazine talk and you got slapped the fuck up…on GP

  3. Casket Face Says:

    It’s kinda of scary that he’s in control of 40% of hip-hop right now…I mean look at him.

  4. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    If ever called an extra life anything else but a 1-Up or a Free…you was a fucking bitch who got herbed on the sticks.

    You’d get a blank stare if you called it an “Extra Life”, or “Hidden Power Ups”

    …any Nintendo Power magazine talk and you got slapped the fuck up…on GP

    ^^

    Masks… I see ‘em.

  5. Troubleshooter1900 Says:

    If ever called an extra life anything else but a 1-Up or a Free…you was a fucking bitch who got herbed on the sticks.

    You’d get a blank stare if you called it an “Extra Life”, or “Hidden Power Ups”

    …any Nintendo Power magazine talk and you got slapped the fuck up…on GP

    ^LMFAO

  6. Das racist Says:

    1-Up

    ^

    This.

    Never heard anyone refer to it as a ‘free’ before today.

  7. harlem world Says:

    nabka

  8. Troubleshooter1900 Says:

    In Streetfighter, Guile was pronounced Gully.

  9. Troubleshooter1900 Says:

    Never heard anyone refer to it as a ‘free’ before today.

    ^Are you suburban?

  10. harlem world Says:

    khaled gotta be an inside joke

    between the jooz that run the music industry

    the bronfmans own majorty share in warner

    and koor industries

    who suppliy weapons to the idf

    who slaughter khaleds peeps

    khaled sold out his people mayne, traitor status

  11. harlem world Says:

    Troubleshooter1900 Says:
    October 11th, 2012 at 3:07 pm

    In Streetfighter, Guile was pronounced Gully.

    =========================
    niccas couldnt fuck with the sonic boom tho

    he was tom cruise in top gun but thugged out

  12. cOLD Says:

    today is dragging like a mofo

  13. tHe kiD fRanKiE Says:

    mediatakeout.com/58928/mto-world-exclusive-chopper-from-diddy-s-mtv-show-making-the-band-is-now-a-pimp-and-one-of-his-heaux-is-putting-him-on-blast.html

    ^damn chopper say it ain’t sooooooo

  14. Das racist Says:

    Are you suburban?

    ^

    Nope.

    Et toi?

  15. harlem world Says:

    After a recent show, Yasiin Bey, formerly known as Mos Def, took time to speak on global issues. In an interview with Long Horn Hip Hop, the New York emcee explained why he and Talib Kweli recently rhymed, “Let’s get free just like the Palestinians.”

    “I think there’s a common struggle,” he explained when asked if he related to the issue. “All people are looking for true balance and justice in the world. Local geography is kind of beside the point.”

    He went further by explaining that it’s not just about Palestine but that he thinks this of various places around the world.

    “You just hear about what’s going on in the world, anyplace else in the world and you say, ‘Hey, it doesn’t have to be that way. It could be better. It could be different. It could be where nobody gets hurt, nobody’s at risk.’”

  16. cOLD Says:

    reliving ya childhood memories through your seeds >>>

  17. tHe kiD fRanKiE Says:

    Shorty I’m rockin w now ex was/in league
    He did her dirty etc
    Said she was goin flex on him put his info accounts business in MTO
    Emailed them told the story she said they offered her a hunnid and wanted all the info

    MTO ain’t playin fair they run wild wit stories no real proof

  18. cOLD Says:

    ^damn chopper say it ain’t sooooooo

    ^ site blocked, paste the article. thanks.

  19. Bones Jackson Says:

    No, it’s not lyrical. It’s visceral. Music is not an exercise in logic. It’s emotional. You want logic? Go solve a fucking Sudoku puzzle.

    ^Complex is stupid

  20. Das racist Says:

    Anyone remember ‘Killer Instinct’?

  21. Honey Lips Louis Says:

    thechive.files.wordpress.com/2012/10/hump-day-52.jpg?w=500&h=750

    ^

    HOLY SHIT SON. (SFW)

  22. Troyvul Says:

    Nigga said Apartment in Dallas

    lol

  23. cOLD Says:

    rich man poor man read the headlines
    niggas getting murdered for spots and bigger dimes
    Drouts and drug wars
    Living by gun law
    Jail cats come home and wanna take yours

    ^ Raekwon >>>

  24. sealsaa Says:

    Anyone remember ‘Killer Instinct’?

    ^
    Yup. Never understood the hype either. Street Fighter 2 Turbo arcade>>>>any arcade fighter not named Mortal Kombat.

  25. cOLD Says:

    that book head nigga gotta go!!

  26. cOLD Says:

    he rolled up in the al b square relaxed like he lived there

    ^ sometimes it be the simplest of a line, that make me geek.

  27. cOLD Says:

    book head just brought a 5 G piece
    a king tut head about the size of lil Mauice.

  28. cOLD Says:

    he rolled up in the al b square relaxed like he lived there

    ^ you know how much swag a nigga gotta have, to walk up in a shopping outlet like he live there? Truck jewels the whole shit???

  29. cOLD Says:

    But he fucked up, he shoulda kept it real and went for kill
    cause if he don’t, these niggas with black barrels will

  30. Casket Face Says:

    Troubleshooter1900 Says:
    October 11th, 2012 at 3:07 pm
    In Streetfighter, Guile was pronounced Gully.

    ^^^

    BLAIN-KA
    DOW-SIM
    RAH-YOU
    SA-GOT

    … awkward moment where your college buddies or white friends don’t know whether to correct you or just shut the fuck up because its arbitrary between 1 or more blacks in the room excitedly playing the game.

  31. harlem world Says:

    Watch out for The Black Bar Mitzvah, a new mix tape being released this week from Rick Ross, one of the biggest hip-hop artists in the world. And no, he’s not a Jew – yet the cover of this album has Ross draped in a huge Star of David. Is Judaism suddenly becoming cool for hip-hop artists? Wow – what a moment. Many Jews have publicly long admired other races and religions – isn’t this a great turning moment for culture that a mega world-star is openly admiring Judaism?

    And while there are many Jews in the hip-hop community, he’s far from the first star to speak of Judaism. Icon Jay Z in his song “ROC Boys,” rapped: “Black bar mitzvahs / mazel tov, it’s a celebration…” and he added for good measure “L’Chaim.”

    On the first night of Passover 2012, mega-artist Drake (who is a Jew) released a “bar mitzvah” video “HYFR”, which started with footage from Drake’s actual bar mitzvah, where he is seen dancing and wishing the camera “mazel tov.” In Drake’s music video — staged as a bar mitzvah – hip-hop stars, including Lil Wayne and DJ Khaled, sat in a “synagogue,” watching Drake (donning a yarmulke and prayer shawl) read from the Torah. A caption at the beginning of the video says the rapper “chose to get re-bar mitzvah’d as a re-commitment to the Jewish faith.”

    Talk about non-traditional marketing that can benefit the Jewish people. These are some of the biggest celebrities in the world showing Jews and Jewish concepts as cool things. These people can ignite a spark among some Jews to excite them to learn about Judaism. There are so few Jewish celebrities who are “tough Jews,” or proud to be Jewish – maybe they can learn from the example set by the hip-hop community.

    I own a PR agency that works extensively within the hip-hop industry with clients including Sean “Diddy” Combs, Snoop Dogg, Ice Cube and others – and have seen firsthand the effect these celebrities have.

    This is a positive cultural moment. I hope the Jewish community can embrace it and use it to create a spark among Jews who haven’t been excited about Judaism yet.

    L’Chaim to Jay Z, Rick Ross and Drake.

  32. harlem world Says:

    i knew it was coming (ll)

    he just cant help himself

    even a lil non factor such as street fighter is a race issue for casket

  33. harlem world Says:

    street fighter plays on ethnic stereotypes

    i respeckt it

    everybody got shot at

  34. Troyvul Says:

    Troubleshooter1900 Says:
    October 11th, 2012 at 3:07 pm
    In Streetfighter, Guile was pronounced Gully.
    ^
    Blank stare

  35. Troubleshooter1900 Says:

    Nope.

    Et toi?

    ^Nah, LOL.

    It’s known in here I grew up on the South Side of Chicago in Englewood. The shit you hear about on the news. 59th the I grew up on. It’s name is No-Love and cops won’t even come down.

  36. Casket Face Says:

    If you never slap the shit out of one of your boys hyped off Joe’s theme music in the first Street Fighter you haven’t lived.

    First Street Fight sound effects >>>>>>>>>>>

    OHHHHHHHHhhh! ….(after you get your ass beat) Blah, Blah, Blah, Blah Blah Blah Blah Blah.

    Dyslexic kid was fucked if they could’nt read ROFL…remember this one dirty kid that couldn’t read say “He said you gotta get your karate skills up”

    Communicative Perception >

  37. sealsaa Says:

    How long before Gunplay’s MMG chain get’s passed around and instagramed like Young Berg’s?

  38. Troubleshooter1900 Says:

    Anyone remember ‘Killer Instinct’?

    ^
    Yup. Never understood the hype either. Street Fighter 2 Turbo arcade>>>>any arcade fighter not named Mortal Kombat.

    ^Yeah.

    With big tittied Mya and her blades.

    I always picked her so I can see her titties swing back and forth.

  39. cOLD Says:

    yoooo ((((S.I.C.K))))

  40. Casket Face Says:

    Saber Wolf and Glacier >>>>>>>>>>>>>

    KILL-ER KOM-BOOOOOW!

  41. Troubleshooter1900 Says:

    BLAIN-KA
    DOW-SIM
    RAH-YOU
    SA-GOT

    … awkward moment where your college buddies or white friends don’t know whether to correct you or just shut the fuck up because its arbitrary between 1 or more blacks in the room excitedly playing the game.

    ^

    LMAOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    This is perfect. I can’t tell you how many times this happened.

  42. Das racist Says:

    How long before Gunplay’s MMG chain get’s passed around and instagramed like Young Berg’s?

    ^

    Would ‘The Bawse’ allow this?

  43. harlem world Says:

    rick ross has the mr spock vulcan death grip on brands and people

    rip maybach

    rip shakir stewart

    rip lyor cohen as wmg ceo

    only wingstop lives

  44. cOLD Says:

    How you leave out TEKkEN

    British nigga would kick major ass with the boxing combo.

  45. sealsaa Says:

    With big tittied Mya and her blades.

    I always picked her so I can see her titties swing back and forth.

    ^
    Lolol

    niggas be doing Chun Li’s spinning kick just so they can get the upside down wide pussy pose.

  46. Das racist Says:

    C-C-C-Combo Breaker.

  47. Troubleshooter1900 Says:

    And how can I forget about my boo Jade.

    I remember you boo.

  48. sealsaa Says:

    How long before Gunplay’s MMG chain get’s passed around and instagramed like Young Berg’s?

    ^

    Would ‘The Bawse’ allow this?
    ——

    50 already wore it bowling yesterday. Got a strike too.

Leave a Reply