360 – Clique Freestyle

Download: Link

Previously: 360 – Own Thing (Video)

AddThis Social Bookmark Button

13 Responses to “360 – Clique Freestyle”

  1. F YOU PAY ME! Says:

    Honey Lips Louis Says:
    October 11th, 2012 at 2:16 pm

    Watching ness and DNA battle…..I wanna battle one of these niggas get dat paper right and I’m taking over all markets….

    He was talking about if the money is right meaning if its high enough he will battle nigga fuck r u talkin about

  2. Honey Lips Louis Says:



    Stop @ 5.

  3. Das racist Says:



    Lol @ Travis Porter tho.

    Anybody here fux w/ their music?

  4. Casket Face Says:

    decisions decisions… it really comes down to whos badder.


    Both chicks had a man, one worked at the gig, the other dissed me so cold so I booked the one at the gig we was gonna leave together…come to found out it wasn’t a diss she was waiting for a dress to be delivered.

    Chick showed up to club looking like a Essence magazine page, my mans was with her girl he rented the limo.

    I was sold bold back them I introduced the co-worker to her, and was like we’re gonna hang out after work. The co-worker was heated and made up an excuse to I left with her and took it down.

    The chick was G’d up she waited until I was done and the co-worker dropped me off and her and my man’s picked me up in the limo she said she had to give me a shower at the hotel.

    Honesty with females >>>>>>>>>>>>>

  5. Troubleshooter1900 Says:

    I’m wonder how far along my boy is with that shirt with b’s comment is with the joint.

    He literally said:

    “Don’t know how y’all ugly Niggas do it. Ima make a bitch double take kinda nigga.hate the game”

    Quote of the year.

  6. Honey Lips Louis Says:

    harlem world Says:
    October 11th, 2012 at 2:27 pm
    cBc meek spent all his advance loot on dirt bikes and a ghost

    someone remind him he has to pay it back!


    Exactaly (c) Mase

  7. Das racist Says:

    Quote of the year.



  8. Honey Lips Louis Says:

    Fast Life Yungstaz


    Most underrated rap group evar.

    Swag Surfin is one of my top 5 songs of all time:


  9. Troyvul Says:

    Rick Ross Rapping >

  10. b Says:

    @ ts, how yall gon put all that on one shirt ?

  11. harlem world Says:

    cosign swag surfin being a guilty pleasure

    lol at it being top 5 tho

  12. Troubleshooter1900 Says:

    @ ts, how yall gon put all that on one shirt ?

    ^On an American Apparel vintage brown V-neck with it in quotations with a music note as the “b” and Sinatra after it.

    -B Sinatra.

  13. harlem world Says:

    nobody clicked play rap

Leave a Reply