Video: Azealia Banks – Luxury

Previously: Azealia Banks – 1991 (Video)


AddThis Social Bookmark Button

67 Responses to “Video: Azealia Banks – Luxury”

  1. Captain Planet Says:

    Plug Says:
    September 27th, 2012 at 11:09 am

    but then he married a peckerwood, for whatever all that was worth…
    ———-
    up here, brothers dating/ marriing pinky toes is an epidemic

    I got a lot of homies with molotto babies

    soon they realize that ALL chicks are crazy

    they be like they cant deal with the attitudes of black women anymore

    but them pinky toes got a whole nother set of issues

    ^

    * starts sweating bullets *

    Speak on it brother

  2. Captain Planet Says:

    Yo Big Seth

    Your dad must be a G

    A white dude who married x can handle a black woman ?

    He getting his Robert De Niro x George Lucas on

    I respect it

  3. big_seth Says:

    Bishop G,
    They told me I should dumb down cousin,
    But I flatly refuse. I ain’t dumb down nothin.

    Truest shit tho. Complicated bars.

    But he is making some more simple shit on the surface so kids can get the message on some tracks. Like bitch bad. Still got like 4 meanings tho.

  4. Captain Planet Says:

    I’d smash the hell outta Azaelia Banks

    HOLE.SHIT.

  5. F YOU PAY ME! Says:

    Azaelia Banks > Rihanna

    F & L > Life is Good

  6. big_seth Says:

    Captain Planet
    0 mins ago
    Yo Big Seth

    Your dad must be a G

    A white dude who married x can handle a black woman ?

    He getting his Robert De Niro x George Lucas on

    I respect it

    ^^

    Lol.

    Nah that dude is a punk ass.

    My mom is the G really. She was moving shit at one point. She has a lot of issues tho.

    My family is complicated.

  7. hood trill stunting aka trap day man Says:

    yeah Unc you gotta get that revenge of the nerd mixtape.

    lupe was a technical murderer on that one.

  8. big_seth Says:

    Captain Planet
    1 min ago
    I’d smash the hell outta Azaelia Banks

    HOLE.SHIT.
    ^^

    Cosign

  9. Black Says:

    I respect Lupe for saying something and providing balance. Even if I don’t agree with it. Its why I respect Nas. Too many niggas tow the company line, make mixtape, shoot backstage vlog, go to strip club blah blah blah

    Fuck that call Obama a terrorist, name ya album Nigger and then have trouble explaining why… make the shit interesting.

  10. F YOU PAY ME! Says:

    Good point.

    Nigga posted his address and niggas still yelling online

    ^

    Frankie soft as my bitch

    he wants no problems

    none

    zero

    zelch

    none

    he can do all the cute online shit ,, but he know what it is

  11. Captain Planet Says:

    Is that Pharrell on Track 3 on Gibbs tape ?

    Why the Fly Gawd fucking with Gibbs if so ?

  12. Plug Says:

    * starts sweating bullets *

    Speak on it brother
    ——–
    for one, nagging

    my one homie (who is as balck as black acan be)

    he says his girl nags and pouts all day

    dude cant even leave the house without 400 calls

    god forbid he goes out with the fellas

    but he doesnt because she got that old fashioned Mayflower root on him

    he brought her thru the hood and she was so disrespectful

    She didnt want to get out the car

    and then I went up to the car to speak to her since I had previously met her and she turned her nose up at me and didnt even roll down the window

    pinky toes got a whole nother set of issues

  13. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lol!

    this chic is horrible!

  14. Jackson7 Says:

    they be like they cant deal with the attitudes of black women anymore

    but them pinky toes got a whole nother set of issues

    —————

    word..

    id rather deal with the incessant shit talking and drama queen tantrums of the black woman, then deal with some inherently evil white broad and her demonic schizophrenic ways

  15. big_seth Says:

    Called the president a terrorist
    Corporate sponsors like, how the fuck you gon’ embarrass us?
    Ain’t my fault, I was just repeatin’ this
    Professor Emeritus from America
    But my tone was like an Afghani kid without a home
    Blew that bitch up with a drone
    An Iraqi with no daddy, Palestinian throwing stones
    The fuck you think they call him, I’mma leave that all alone
    Cause this, the focus on this new shit is that hopeless
    Place that I was born into systematic brokeness
    Took that downpression and developed it to dopeness
    It’s that great American rap-rap ferocious

  16. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    LF: Ashanti got some healthy legs, man. Mm!

    Some ugly ass feet though.

    And before nigras start that “Well you don’t fuck the feet” shit… maybe I do

  17. Captain Planet Says:

    for one, nagging

    my one homie (who is as balck as black acan be)

    he says his girl nags and pouts all day

    dude cant even leave the house without 400 calls

    god forbid he goes out with the fellas

    but he doesnt because she got that old fashioned Mayflower root on him

    he brought her thru the hood and she was so disrespectful

    She didnt want to get out the car

    and then I went up to the car to speak to her since I had previously met her and she turned her nose up at me and didnt even roll down the window

    pinky toes got a whole nother set of issues

    ^

    Hmmmmmmm …

    * strokes chin *

    Still not as bad as a black chick can get

    Keyed cars, burned down houses, tracked down and knocked out side pieces etc

  18. Bricktop Says:

    Captain Planet Says:
    September 27th, 2012 at 10:44 am

    ^^^
    I’m still mad.

    1 K or 1 RBI….smh
    ^
    Lol. Sad part is that all I did was pick up O’s players and pitchers for like the last month. The BuckShow is for real y’all.

  19. Jackson7 Says:

    yeah i been sleepin… this chick is very nice…

    i never clicked no links…i thought azaela banks was some dudes like them Tonya Morgan homos

  20. Captain Planet Says:

    * Instigates like Kid Frankie *

    Yo Frankie !

    Duke upped his address

    You got people everywhere but you can’t run down the block ?

    I thought you were the college kid from ATL who went to school but be in the streets

    But you looking like Carlton right now, b?

    WHat’s UP !?!?!

  21. Jackson7 Says:

    ashanti is beautiful… her moms is beautiful… and her little thick ass little sister is beautiful

    cBc

  22. Captain Planet Says:

    id rather deal with the incessant shit talking and drama queen tantrums of the black woman, then deal with some inherently evil white broad and her demonic schizophrenic ways

    ^

    Till your house gets burned down …

  23. Plug Says:

    my other homie had a baby by this super white chick

    as white as white can be

    we went to her house to see the baby

    they had a dog as tall as me

    a boy dog they couldnt control his pink thing

    you could tell that someone in the house was molesting the dog

    and then they had a lot of slave memoravilia

    the mantle was full of figures of slaves picking cotton and the old aunt jamama figueres with the slave rags on

    I went and set back in the car

  24. Black Says:

    Goodell and the owners fucked themselves up. They told the refs fuck y’all like they had SEC officials on stand buy. Nope, LFL and Juco officials were on deck and now the Packers fans weep.

  25. hood trill stunting aka trap day man Says:

    youtube.com/watch?v=-0B_R_IDtgU&feature=youtube_gdata_player

    > yo Unc…

    lupe science project called ”switch”.

    this is the track thas let me know dudes a problem.

  26. Captain Planet Says:

    Plug Says:
    September 27th, 2012 at 11:21 am

    my other homie had a baby by this super white chick

    as white as white can be

    we went to her house to see the baby

    they had a dog as tall as me

    a boy dog they couldnt control his pink thing

    you could tell that someone in the house was molesting the dog

    and then they had a lot of slave memoravilia

    the mantle was full of figures of slaves picking cotton and the old aunt jamama figueres with the slave rags on

    I went and set back in the car

    ^

    LOL X WTF !?!?!

    You live in the south ?

    I ain’t dealing with these problems

    I got surfer chicks, hippie chicks, yoga instructors

    Cali WE.OUT.CHEA.

  27. Plug Says:

    Still not as bad as a black chick can get

    Keyed cars, burned down houses, tracked down and knocked out side pieces etc
    ————
    2 words

    Lorana Bobbet

  28. S.I.C.K Says:

    Cosigns JDS

    You can tell a lot about a broad by how she upkeeps her feet.Nasty toes and a flat ass is a deal breaker.I used to make bitches keep their shoes on to smash.Pretty feet are a must!!!!

  29. Black Says:

    we went to her house to see the baby

    they had a dog as tall as me

    a boy dog they couldnt control his pink thing

    you could tell that someone in the house was molesting the dog

    and then they had a lot of slave memoravilia

    the mantle was full of figures of slaves picking cotton and the old aunt jamama figueres with the slave rags on

    I went and set back in the ca

    ^^^^^^^

    This reads like a haiku or some shit lol. “Don’t Trust the Cave Bitch” by Plug.

  30. Bones Jackson Says:

    I’d smash the hell outta Azaelia Banks

    HOLE.SHIT.

    ^^

    butterface like a motherfucker.

    ….but I’m goin in .

  31. F YOU PAY ME! Says:

    Racist White Box gotta be >>>

  32. F YOU PAY ME! Says:

    Always wanted to fuck a racist white soccer mom and tear her ass the fuck up

  33. big_seth Says:

    Cold War is my shit

    F&L2>>>>>

  34. Plug Says:

    you gotta get you a Canadian chick if yo gonna go pinky toes

    they are used to Diversity

    Cali chicks only want that bread

    mess around and here the word “HALF!” out there

  35. Captain Planet Says:

    Plug Says:
    September 27th, 2012 at 11:23 am

    Still not as bad as a black chick can get

    Keyed cars, burned down houses, tracked down and knocked out side pieces etc
    ————
    2 words

    Lorana Bobbet

    ^

    If your black chick ain’t threatened cutting off your dick she ain’t black

    And he allegedly raped her coming home drunk from partying

    Ask Lisa LEft Eye Lopez and 50 Cent Baby Momma about burned down houses

    Women of all races got this evil shit locked down

  36. hood trill stunting aka trap day man Says:

    youtube.com/watch?v=ZX3lfFlqW24&feature=youtube_gdata_player

    > & this jawn too, s.i.c.k. ‘lupe the killer’

    ”i do my dirt like kwame
    until that same soil
    being pushed
    inside my grave
    but i’m so ahead
    of my time
    the next day
    i might strike
    oil while i delay
    homie i’m so
    cruuude!”

  37. Bones Jackson Says:

    Racist White Box gotta be >>>

    ^^

    It is my friend.

    I had a white girl who absolutely despised blacks and mexicans with every inch of her body. I busted on most of it.

    She was tight and a freak. She was dating some white tatted nigga. I fucked her face behind a club while he was in there doing whatever the fuck he was doin.

  38. Bones Jackson Says:

    Fat girls that lose a shit ton of weight and look fine now >>>>>>>>

    They learned how to treat a man right while being fat.

  39. ChainHeavy Says:

    Lupes new shit is expected to do like 90k first week.Less than half of what his last shit did.Do we call that a flop?

  40. Captain Planet Says:

    Plug Says:
    September 27th, 2012 at 11:27 am

    you gotta get you a Canadian chick if yo gonna go pinky toes

    they are used to Diversity

    Cali chicks only want that bread

    mess around and here the word “HALF!” out there

    ^

    Word

    A lot of Canadian chicks be out here visiting our meditation x yoga centers

    They be hella cool and down to earth

    But they ain’t as crazy as my Cali chicks

    A lil crazy in a chick >

    Keeps things interesting … till your house on fire or your penis has to be reattached

  41. Captain Planet Says:

    The Gibbs tape cool

    Not my lane really tho

    That soulful gangsta type shit

    But I can see a lot of niggas rocking with it

    Now peeping this Food & Liquor 2

  42. S.I.C.K Says:

    *daps kev*
    *researches*

  43. cOLD Says:

    missed my coffee break, cause I’m stuck on the phone.

    Jussayin’

  44. Captain Planet Says:

    ChainHeavy Says:
    September 27th, 2012 at 11:31 am

    Lupes new shit is expected to do like 90k first week.Less than half of what his last shit did.Do we call that a flop?

    ^

    He did make a concerted effort to avoid going pop and make more self-conscious music and singles tho

    Loss of sales expected ? Part of the sacrifice ?

  45. Plug Says:

    all these chicks are the same

    I used to wnat one of them red dot indians

    I used to think they were sooooo submissive

    My mans married one

    he stayed on the floor below me when I stayed in Softfield

    I would here the 4ft 9, 98 pound indian chick talkin so much smack

    indian chick: OH! YOU A BIG MAN HUH?!?! WHAT UP NIGGAH! WHATS UP NIGGAH

    Black homie: Baby dont start. I gotta go to work. I dont want any trouble. Please stop

    Indian chick: WHATS UP NIGGAH! YOU NOT TOUGH! I NEED A REAL MAN!

    Black Homie: baby please ! leave me alone Why you acting like this

    Indian chick: SHUT UP NIGGAH!

    Black dude: Fuck it! *SMACK*

    *police sirens*

    *dude gets taken to jail*

  46. F YOU PAY ME! Says:

    i know that slave master wife box was >>

  47. Captain Planet Says:

    Plug Says:
    September 27th, 2012 at 11:34 am

    ^

    HOLE.SHIT.

    Plug dropping knowledge right now

    Keep Going !

  48. Captain Planet Says:

    LOL

    Just heard that ” Get yourself a Camry ” line

    LOLOLOL Lupe a fool !

  49. Plug Says:

    Asian chicks are the most submissive

    but they cant keep it in there pants

  50. Captain Planet Says:

    Plug Says:
    September 27th, 2012 at 11:36 am

    Asian chicks are the most submissive

    but they cant keep it in there pants

    ^

    They be cheating a lot ?!?!?

    First I ever heard this

    Keep going

  51. Captain Planet Says:

    Lupe really trying to help our people on this shit

    I respect it

  52. F YOU PAY ME! Says:

    Great American Rap

    best album of the year

    by far

    conscious rap with ill bumpable production

    i fuck with it

    lupe the trillest out right now

  53. cOLD Says:

    whats all the fussin for
    because I comment more

  54. F YOU PAY ME! Says:

    maybe its a tie

    cuz that new gibbs shit trill den a mufucka-

  55. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    #BFK >>>>>>>>>>

    Who else is as consistent as my nigga Gibbs right now?

  56. Plug Says:

    They be cheating a lot ?!?!?

    First I ever heard this

    ——–
    My homie’s homie left his wife for an asian

    as we all might have

    but the asian be cheating

    but she treats him like a king

    spoon feeds this ninja and everything

    but she loose as fock

    treats every man like this

  57. hood trill stunting aka trap day man Says:

    damn lupe danced on that lupe the killer track.

    crazy gems in there i jus realized & that shit almost 8 years old.

  58. F YOU PAY ME! Says:

    Who else is as consistent as my nigga Gibbs right now?

    ^

    Spitta Andretti

  59. Captain Planet Says:

    Planned Obsolescence

    ^

    I was talking to a consultant for doctors and she was telling me that just like companies have planned obsolescence for products like ipods and such

    Doctors have planned obsolescence for our human bodies, so we come in eventually

    Some of them are worried about the things in Obamacare that address preventative measures so we don’t go to the doctor x hospital in the first place

    I was shocked but then realized I shouldn’t be

    Life x America x Business <<<<<>>>>

    Lupe just dropped a line about planned obsolescence that why I mention tho

  60. ChainHeavy Says:

    He did make a concerted effort to avoid going pop and make more self-conscious music and singles tho

    Loss of sales expected ? Part of the sacrifice ?
    ^^^
    Lupe is a smart dumb nigga to me.When asked to explain any of the shit he says on the spot he draws a blank.I can’t stand being preached at by niggas who don’t know what they’re talking about.

  61. Captain Planet Says:

    My homie’s homie left his wife for an asian

    as we all might have

    but the asian be cheating

    but she treats him like a king

    spoon feeds this ninja and everything

    but she loose as fock

    treats every man like this

    ^

    Wow x SMH

    Asians be fucked up in the head I swear

    SO smart but so fucked up

  62. Plug Says:

    I always wanted to smash one of them slightly heave abnormally busty soccer mums

    melina Velba nsfw >>>>

  63. F YOU PAY ME! Says:

    Do yall niggas get flu shots?

    never got a flu shot in my life

    shit seem real suspect to me

    i aint been sick in years healthy diet of weed and exercise keeps the body right

  64. Captain Planet Says:

    Like Liquor for Punks

    ^

    Great Great Mashup Mixtape

  65. Captain Planet Says:

    Lupe is a smart dumb nigga to me.When asked to explain any of the shit he says on the spot he draws a blank.I can’t stand being preached at by niggas who don’t know what they’re talking about.

    ^

    I feel ya

    I’m usually on my fuck Lupe shit

    But this album ain’t that bad

    He usually has an I’m smarter than everyone how come you dummies can’t see this attitude which is off putting

  66. Troyvul Says:

    CO-Sign is that a Pharell knock off on that Gibbs Tape?

    But its dope.

    BFK (Intro) >

  67. S.I.C.K Says:

    Lupe The Killer>>>>

    wow

Leave a Reply