Video: Stalley @ the Made In America Festival

Stalley hits the first annual Made In America Fest in Philly.

Previously: Stalley ft. Rashad – Last Day On The MT (Prod. by Cardo)


AddThis Social Bookmark Button

17 Responses to “Video: Stalley @ the Made In America Festival”

  1. Leroy Green Says:

    Yo FUPM how yall feel about sneakin by the god awful Cleveland Browns??
    Dream Team? FOH bruh.The dream team is the 49ers. Moss, Crabtree, Mannigham, Davis, Gore, LeMichael James (rookie) AND Ginn???Only way they dont win the chip is if Alex Smith fucks it up. Thats a fuckin all star team if I ever saw 1.

  2. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    Koalas are mad cuddly tho.

    Eating eucalyptus all day. Breath smelling good. Not like regular bears who got pussy/ fish smelling grills.

    ^^

    Lmao

    You trying to smash a koala, Seth?

  3. tHe kiD fRanKiE Says:

    Ts what da scrub for?

  4. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Fa my ear!

  5. Troyvul Says:

    Lock out pushups? WHat are those? Touching your chest to get ground? nhjic

  6. Latarian Milton Says:

    Koalas are mad cuddly tho.

    ^

    Goddamn it lol

  7. Troyvul Says:

    Beastiality_Seth

  8. S.I.C.K Says:

    Getting mad pussy without being obsessed with body image>>

    All I do is cardio for stamina. Fuck looking in the mirror sucking in my stomach looking for abs. I ain’t had abs since junior high.lol

  9. Bones Jackson Says:

    Koalas are mad cuddly tho

    ^^

    Koalas are known to eviscerate people.

  10. tHe kiD fRanKiE Says:

    . Breath smelling good. Not like regular bears who got pussy/ fish smelling grills.

    ^how x why do you kno this?

  11. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Lock out pushups? WHat are those? Touching your chest to get ground?
    ^^^^

    Lock outs are when your arm is straight when you come up from the ground. Your elbow is locked in, not bent.

    Some people don’t like em. The more stress placed on the elbow joint over time will cause injuries and some say it also takes the stress off the working muscles.

    But doing em slow & methodical & having your chest touch the ground….that’s just the way I was taught to do em.

  12. Bones Jackson Says:

    How do people find the motivation to just start running? I hate that shit.

  13. Leroy Green Says:

    Frankie cosigning Wu Tang.

    The end is near.

  14. b Says:

    S.I.C.K Says:
    September 10th, 2012 at 4:21 pm
    Getting mad pussy without being obsessed with body image>>

    > No shots sick, but u an outta shape nigga, its not too late to get back in shape, these years are crucial for you.lol @ hw staying in tip top shape so he can not help when shit pops off.

  15. Jackson7 Says:

    Troubleshooter1900 Says:
    September 10th, 2012 at 4:12 pm
    Black Lip Bastard Scrub:

    1oz. Olive oil.
    1/4 tbs Sugar.
    1/4oz. Lemon Juice
    1/4oz. Witch Hazel

    —————–

    WTF?

    niggas is hardcore alcoholics b

    you aint supposed to ingest that shit Fam..

    thats to kill germs in open sores and whatnot

  16. Jackson7 Says:

    you puttin witch hazel in your mouth you gonna die

  17. Jackson7 Says:

    no wonder his comments be in a shalmblez and all thzat..

    this nigga be zooted off witch hazel and lemon slices

Leave a Reply