Chief Keef & Soulja Boy ft. D. Flores – Ugly

Gucci Belt Rap besties Keef and Soulja Boy hook up for a new one.

Download: Link

Previoulsy: Andy Rooney x Chief Keef


AddThis Social Bookmark Button

36 Responses to “Chief Keef & Soulja Boy ft. D. Flores – Ugly”

  1. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    3Hunna bitch, that’s the team!

  2. F YOU PAY ME! Says:

    LV belt > Gucci belt

  3. F YOU PAY ME! Says:

    NO SIGN

    gettin topped off from a broad wearin a hat

    nah

    id rather watch pornhub at the crib with the lotion then to get top wearin a hat…thats no fun

    wtf

  4. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Suspenders > LV belt > Gucci belt

  5. Das racist Says:

    Pants that don’t fall of your waist >>>

  6. Das racist Says:

    *off

  7. F YOU PAY ME! Says:

    Suspenders > LV belt > Gucci belt

    ^

    Suspenders is trill in certain applications

    im talkin Ace in Casino suspenders

  8. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Pants that don’t fall off your waist >>>
    ^^^^

    Surprisingly, shits are usually mad comfortable.

  9. Casket Face Says:

    @Bangladesh: Beatz’ daughter’s socks are worth more than your life

    @Bangladesh: While Kaseem globetrots and still sprinkles some quality on the rap scene, you’re still begging Birdman for checks

    ^^^

    what kind of ether they call this?

  10. Das racist Says:

    Chief Keef got outrapped by RiFF RaFF.

    #Neverforget

  11. Das racist Says:

    Beat is nice tho.

  12. Yasser Pair-a-gats Says:

    D Flores is the worst rapper ever.

    Only claim to fame is having tats all over his face.

    Gross.

  13. Casket Face Says:

    we gotta do better black people …this kid is 16, SIX-TEEN

  14. French Kevin Says:

    I think they move Chief Keef’s vocals forward on purpose to make it sound a little offbeat.

  15. Casket Face Says:

    Yasser Pair-a-gats Says:
    August 27th, 2012 at 10:20 pm
    D Flores is the worst rapper ever.

    ^^^

    ole kojak face lookin nigga

  16. Yasser Pair-a-gats Says:

    Keef doesn’t rock Gucci belts any more. He gave them all away. LOL

  17. Das racist Says:

    Lupe – ‘Hip Hop Saved My Life’ >>>

  18. Casket Face Says:

    soulja boy gonna be 40 years old getting of the but with a ice cold beer ule’ing for grown hood rats in their late 40′s…

    40 year old hood rat in 2032: “hey yall watch deandre buss dis ule”

  19. Das racist Says:

    That Nikki Jean chick was looking good too.

    Whatever happen to her?

    *Investigates*

  20. Das racist Says:

    *happened

  21. Casket Face Says:

    Das racist Says:
    August 27th, 2012 at 10:31 pm
    That Nikki Jean

    ^^^^

    lupe hit that, canceled amanda diva like nino…don’t blame him either

  22. Shooter Says:

    Just read that Lupe Rolling Stone interview

    Lupe is the worst.

  23. tHe kiD fRanKiE Says:

    @Bangladesh: While Kaseem globetrots and still sprinkles some quality on the rap scene, you’re still begging Birdman for checks

    ^thats gotta hurt

  24. Casket Face Says:

    i can’t front hip hop has been a hell of a ride for me …can’t believe i been around this bitch since ning days though lol

    who got them baby doll videos on deck though?

  25. Das racist Says:

    Just read that Lupe Rolling Stone interview

    Lupe is the worst.

    ^

    Chill…

  26. Casket Face Says:

    …bout to go watch that think like a man on blu ray

  27. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Fuck Steve Harvey!!!

  28. Das racist Says:

    Nosign all Tyler Perry movies.

  29. Das racist Says:

    I know “Think Like A Man” isn’t a TP movie, but the trailers gave off the same vibe as them Madea flicks, to me at least.

  30. F YOU PAY ME! Says:

    you bought to watch think like a man

    really?

    you better be wit a bitch or suttin

  31. Shooter Says:

    Das Racist
    14 mins ago
    Just read that Lupe Rolling Stone interview

    Lupe is the worst.

    ^

    Chill…
    ^

    FOH

  32. Casket Face Says:

    F YOU PAY ME! Says:
    August 27th, 2012 at 11:04 pm
    you bought to watch think like a man

    really?

    you better be wit a bitch or suttin

    ^^^

    nah bout to watch this shit dolo, gabrielle union, megan good, taraji p henson?

    seeing sexy black hoes in a positive light doing they thing >>>

  33. F YOU PAY ME! Says:

    seeing sexy black hoes in a positive light doing they thing >>>

    lemme guess

    you bout to pour yourself a glass of moscato as well right

  34. Casket Face Says:

    on top of that i support all black cinema productions, or anything that’s african america cultured and produced. (except tyler perry)

    i’m out though…

  35. Casket Face Says:

    you bout to pour yourself a glass of moscato as well right

    ^^^

    nah, bout to fry up a grilled cheese on whole wheat with tomatoes and mozzarella , a glass nestea and watch this flick til i pass out dreaming about taraji p henson staring at me in reverse cowgirl

  36. F YOU PAY ME! Says:

    nah, bout to fry up a grilled cheese on whole wheat with tomatoes and mozzarella , a glass nestea and watch this flick til i pass out dreaming about taraji p henson staring at me in reverse cowgirl

    ^
    and im bout to watch Layer Cake , burn this loud , and get some real puss

    see the different cloths we cut from?

Leave a Reply