Vaughn Anthony x Rick Ross x Prodigy

Vaughn Anthony (John Legend’s little brother) dropped his debut mixtape, Life Of A Player, yesterday and it features guest spots from Ross and P.

Vaughn Anthony ft. Rick Ross – Girl It’s Alright

Vaughn Anthony ft. Prodigy – One More Chance

You can download Life of A Player here or purchase the EP version on iTunes.

Previously: Rick Ross and MMG Cover VIBE (Aug/Sept 2012)


AddThis Social Bookmark Button

26 Responses to “Vaughn Anthony x Rick Ross x Prodigy”

  1. F YOU PAY ME! Says:

    paulina gretzky… id eat it

  2. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Vaughn Anthony (John Legend’s little brother)

    > yeah heen gon make it.

  3. Harlem World Says:

    RAAWWSE

    ;(

    RAWSEFACE

  4. Harlem World Says:

    1st track is kinda ill

    jermaine dupri used the same sample on hate on me off his 1st album

  5. Harlem World Says:

    but yeah he cant really sing that well

  6. Captain Planet Says:

    Whoa whoa whoa !

    Sorry for the momentarily departure

    I had a quick shave with Remix’s wifey

  7. tHe kiD fRanKiE Says:

    WhywonttheseniggasSTFU

    at a few things…

    ^lmaoo

    Nuggas said swag deficiency tho lol

    Nah>>>>>

  8. Yasser Pair-a-gats Says:

    Most exquisite.

    Most debonair.

    RAWSE

    Album in stores.

    Pre-order on iTunes

    Follow the Teflon Don on Twitter.

    *twitter bird*

    @RICKYROZAY

  9. Captain Planet Says:

    Bx Blue where ya from ?

    Maybe San Diego is conservative but bitches ain’t asking for the daily cleanse like that as far as I know

  10. Captain Planet Says:

    Captain Planet Says:
    August 1st, 2012 at 5:00 pm

    Wait wait Chief …

    You got bitches ASKING for the cum on their face ?!?!?

    * Looks to schedule to see soonest time I can make a Chicago trip *

    ^ WILD SUS

    ^

    How is this suspect ?

    I clearly said bitches asking for cum

    I know I’m a nigga so yall reaching

  11. Captain Planet Says:

    Niggas totally disregarding proper pronouns and dangling modifiers to see homosexuality

    Why yall looking so hard ? That’s the question

  12. whywonttheseniggasSTFU Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    August 1st, 2012 at 5:19 pm

    WhywonttheseniggasSTFU

    at a few things…

    ^lmaoo

    Nuggas said swag deficiency tho lol

    Nah>>>>>

    ^
    minus the faggot.. yeah nah>>>>>>>

  13. Jackson7 Says:

    hood trill stunting aka trap day man Says:

    August 1st, 2012 at 5:12 pm
    Wait wait Chief …

    You got bitches ASKING for the cum on their face ?!?!?

    * Looks to schedule to see soonest time I can make a Chicago trip *

    ^ WILD SUS

    > ROFL!

    & he said ‘wait’ twice like he want him to save a load.

    ————————–

    LMAO

    captain planet been outing himself all day

  14. Captain Planet Says:

    Niggas scared to shoot directly

    Going through backward channels like Prodigy

  15. whywonttheseniggasSTFU Says:

    *argues all day with niggas*

    *ask niggas to wait with they loads*

    *is captain planet*

  16. Captain Planet Says:

    Captain Planet Says:
    August 1st, 2012 at 5:00 pm

    Wait wait Chief …

    You got bitches ASKING for the cum on their face ?!?!?

    * Looks to schedule to see soonest time I can make a Chicago trip *

    ^

    I hope I get ethered for this shit

    This is going to be the biggest stretch in nah history

    After that it’s all madness

    Niggas gonna be called gay just for saying talking about another male

  17. tHe kiD fRanKiE Says:

    If u throw the flick on whilst fckin it’s automatic money shot. But you don’t ask you instruct!

    First u might say “where can I cum?”
    This is after a nice 15-30 min session
    Shell likely say anywhere
    Them u say I wanna cum in ya mouth

    When u ready pull out and say come here, get on ya knees

    Works everytime

    Tml

    “I be w real bitches no made up shits”

    *ducks back out this convo*

    Gems

  18. whywonttheseniggasSTFU Says:

    Nigga is on his knees RIGHT next to the hoes waiting for his turn…

    SMH SMH SMH

    Faggot.

  19. Captain Planet Says:

    * Looks at Alexis Texas videos all day *

    * Hates black skin *

    * Wifey is a proactiv ambassador *

    Who am I ?

  20. Bx Blue Says:

    Captain Planet Says:
    August 1st, 2012 at 5:19 pm

    Bx Blue where ya from ?

    Maybe San Diego is conservative but bitches ain’t asking for the daily cleanse like that as far as I know

    ^ The Bx. And its not about geography. You saying “as far as I know” sums it up. I’m sure there are some hoes out in SD who are down. You just gotta get em turned on enough to ask for it.

  21. whywonttheseniggasSTFU Says:

    its been 4 hours now… 4…

    how is another dude’s life on your mind all day?

    somethings wrong…

  22. Captain Planet Says:

    LOL @ Kid Frankie

    You bust on their face when you say you gon bust in ttheir mouth ?

    I can easily see any black chick knocking you out for that

  23. Yasser Pair-a-gats Says:

    Captain Planet sucks peniles? SMFH.

  24. Bx Blue Says:

    If u throw the flick on whilst fckin it’s automatic money shot. But you don’t ask you instruct!

    First u might say “where can I cum?”
    This is after a nice 15-30 min session
    Shell likely say anywhere
    Them u say I wanna cum in ya mouth

    When u ready pull out and say come here, get on ya knees

    Works everytime

    Tml

    “I be w real bitches no made up shits”

    *ducks back out this convo*

    Gems

    ^ This is pretty accurate.

  25. Jackson7 Says:

    *visits mcdonalds*

    *gets extra mayonaisse packs*

    *rubs 4 ounces of mayonaisse all over face*

    *smokes Newport*

    *is Captain Planet*

  26. hood trill stunting aka trap day man Says:

    LOL!

Leave a Reply