David Banner – Look Good

Here’s one from Sex, Drugs & Video Games produced by Swiff D.

Previously: David Banner – Peoples 2


AddThis Social Bookmark Button

8 Responses to “David Banner – Look Good”

  1. Captain Planet Says:

    R.I.P. Smooth

    He was a good dude

    Some say he was Ben Carson’s son

    Idolized Sanjay Gupta

  2. French Kevin Says:

    Jackson7 Says:
    July 26th, 2012 at 3:08 pm
    cosign giving french kevin the reginald denny treatment on GP…

    its too late for kumbaya and kiss & make up, and all get along b…

    europeans cause all the world bloodshed and pestilence, and then aftewrwards, they wanna forgive and forget and be friends with niggas..

    nah fuck that…

    somebody gotta be eradicated

    ^^^^^

    I love you, but you are very misguided. I respect your doubt and your ignorance, but the very first people to be enslaved and oppressed as far as we can trace history were white Slavs from eastern Europe. Hence the name “Slavic” = Slave. Captured by Mongols and sold to Africans, mostly Egyptians. The first oppressing slave owners were Black and Arab, with white slaves. That is a non refutable fact of history.

    I’m not here to pass blame on ANY RACE. Slavery and racism is wrong. I’m not telling you that the sky is blue, you already know that…

  3. The Shot Clock Says:

    white ppl are everywhere in brooklyn now. went to go see a place in flatbush. shit looked like little kingston on the streets. apt was a bunch of white chicks

  4. Harlem World Says:

    lol

  5. tHe kiD fRanKiE Says:

    Orphans

    Brandon>>>>dem niggas from diff strokes>>>>>orphan Annie

    Congrats

  6. French Kevin Says:

    I am so sad for you Jackson7 . You have so much anger and hate. I cannot teach those who refuse to learn. God wants us all to love and help each other. Let go of your hate. Trust me when I say that it will heal you. If I could do anything within my abilities to help you, I wouldn’t hesitate.

  7. MiddleClassJoe Says:

    God wants us all to love and help each
    other.
    ^^^^

    Who the fuck is this NOOB?

    This is NARTA! There’s no place for this here. World is a fucked place.

    You’re living in delusion. Too optimistic. World is a shit hole.

  8. French Kevin Says:

    MiddleClassJoe Says:
    July 26th, 2012 at 3:27 pm
    God wants us all to love and help each
    other.
    ^^^^

    Who the fuck is this NOOB?

    This is NARTA! There’s no place for this here. World is a fucked place.

    You’re living in delusion. Too optimistic. World is a shit hole.

    ^^^^

    I am well aware of how the world is, and it’s never too late to change it.

Leave a Reply